SMAX BENE 50,212 2001
$ 5.125m
je li to procjena ili ima neki izvor
SMAX BENE 50,212 2001
$ 5.125m
je li to procjena ili ima neki izvor
SMAX BENE 50,212 2001
$ 5.125mje li to procjena ili ima neki izvor
evo izvora... https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…eek-03-2021.pdf
je li to procjena ili ima neki izvor
evo izvora... https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…eek-03-2021.pdf
hvala lijepa
Kompanija je početkom prosinca donijela odluku o smanjenju temeljnog kapitala za 65,46 milijuna kuna radi pokrića gubitaka. Sada temeljni kapital splitskog brodara iznosi samo 16,36 milijuna kuna. Nominalna vrijednost dionice pala je s 50 na 10 kuna.
Bio je to nužan preduvjet za najavljenu dokapitalizaciju.- Novi strateški partner ili više njih, kako je predviđeno lanjskom odlukom skupštine, nakon ovog olakšanja tereta unijet će najviše 40,9 milijuna kuna kapitala, što znači da bi država, koja je sada u Jadroplovu većinski vlasnik s udjelom od preko 70 posto, konačno usitnila svoje vlasničke pozicije i prepustila kontrolu novim “igračima”. Nakon smanjenja kapitala za pokrivanje iz buduće dobiti preostat će još 10,7 milijuna kuna. https://www.seebiz.eu/tvrtke/jadropl…oda-bene/250051
to sve znamo od prije i čekamo da se pojavi tajanstveni američki fond koji je pomogao da se zatvori kredit kod njemačke banke
slijedi vjerovatno izdavanje 4,9 mil. novih dionica i prodaja istih tajanstvenom fondu za 40,9 mil. uz isključenje postojećih i bez obaveze preuzimanja,
time bi društvo imalo 6,5 mil. dionica i novi vlasnik bi stekao većinu a država bi sa svojih 1 mil. pala na zanemarivi udio
novi ulaz
JDPL | GRUBIŠIĆ ANTE | -- | -- | 7,500 |
JADROPLOV d.d. - Obavijest 17.02.2021. Sporazum o suradnji na razvoju brodova | |
Vozarine su u ovom trenutku dosegnule 12.000 dolara po danu. Prošle godine su u ovo doba godine bile između 3.000 do 4. 000 dolara.
JADROPLOV d.d. - Obavijest 17.02.2021.
Sporazum o suradnji na razvoju brodova
Ajde lijepo. Jadroplov je u ovom timu vjerojatno samo zbog reference, ali bez obzira na to ce im kapnuti neka lova iz EU fonda.
Meni je tu zanimljivije ovo:
"...dok bi 2021. godinu trebao poslovati i s dobiti ponajviše zbog rasta cijene vozarina.
Na pitanje ima li u ovom trenutku zainteresiranih investitora Kovačić odgovara da nema, ali da bi ih uskoro moglo biti."
Uopce se vise ni ne sjecam kada su zadnji put radili sa dobiti. Nadam se da ce se to i na burzi prepoznati.
a vidi vozarine
ajde da i mi na burzi napokon imamo neki SPAC
neki stalno kupuju
JDPL | BOBAN NENAD | 214 | 0.01% | 25,440 |
Ajde lijepo. Jadroplov je u ovom timu vjerojatno samo zbog reference, ali bez obzira na to ce im kapnuti neka lova iz EU fonda.
Meni je tu zanimljivije ovo:
"...dok bi 2021. godinu trebao poslovati i s dobiti ponajviše zbog rasta cijene vozarina.
Na pitanje ima li u ovom trenutku zainteresiranih investitora Kovačić odgovara da nema, ali da bi ih uskoro moglo biti."
Uopce se vise ni ne sjecam kada su zadnji put radili sa dobiti. Nadam se da ce se to i na burzi prepoznati.
nije ti promaklo ovo , vezano za lovu iz EU fondova, koja ih usmjeruje.
Objavljeno: 17.02.2021 / 17:29
Autor: SEEbiz / Jutarnji list
SPLIT - Nakon što je zadarska Tankerska plovidba sa slovenskom Iskrom preuzela GV Line i tako ušla na tržište linijskog obalnog prijevoza, takvo nešto bi mogao napraviti i splitski Jadroplov.
izgleda..neloše, ali to je na jako dugačkom štapu
..Nakon predstavljanja projekta i potpisivanja sporazuma o razvoju projekta ro-ro brodova na električni pogon takva opcija bi, prema riječima Branimira Kovačića predsjednika uprave Jadroplova, bila iskorak u smjeru diversifikacije poslovanja.
Kovačić napominje da su brodovi Jadroplova nekada obavljali linijski promet, a onda su taj dio posla i te brodove prepustili tada sestrinskim tvrtkama.
''U ovom trenutku krećemo s tim projektima, a gdje i kada će se Jadroplov uključiti u održavanje linijskog prometa, to ćemo još vidjeti. Osim što nas EU regulatorno uvjetuje da se ide u smjeru ekoloških brodova, ona takav smjer potiče i financijski, a financijske institucije su naklonjene financiranju tzv. zelenih projekata..
Display MoreAjde lijepo. Jadroplov je u ovom timu vjerojatno samo zbog reference, ali bez obzira na to ce im kapnuti neka lova iz EU fonda.
Meni je tu zanimljivije ovo:
"...dok bi 2021. godinu trebao poslovati i s dobiti ponajviše zbog rasta cijene vozarina.
Na pitanje ima li u ovom trenutku zainteresiranih investitora Kovačić odgovara da nema, ali da bi ih uskoro moglo biti."
Uopce se vise ni ne sjecam kada su zadnji put radili sa dobiti. Nadam se da ce se to i na burzi prepoznati.
vjerojatno ti je promaklo ovo , vezano za lovu iz EU fondova, koja ih usmjeruje.
Objavljeno: 17.02.2021 / 17:29
Autor: SEEbiz / Jutarnji list
SPLIT - Nakon što je zadarska Tankerska plovidba sa slovenskom Iskrom preuzela GV Line i tako ušla na tržište linijskog obalnog prijevoza, takvo nešto bi mogao napraviti i splitski Jadroplov.
izgleda..neloše, iako na jako dugačkom štapu
Jadroplov ulazi u linijski prijevoz s brodovima na električni pogon:
..Nakon predstavljanja projekta i potpisivanja sporazuma o razvoju projekta ro-ro brodova na električni pogon takva opcija bi, prema riječima Branimira Kovačića predsjednika uprave Jadroplova, bila iskorak u smjeru diversifikacije poslovanja.
Kovačić napominje da su brodovi Jadroplova nekada obavljali linijski promet, a onda su taj dio posla i te brodove prepustili tada sestrinskim tvrtkama.
''U ovom trenutku krećemo s tim projektima, a gdje i kada će se Jadroplov uključiti u održavanje linijskog prometa, to ćemo još vidjeti. Osim što nas EU regulatorno uvjetuje da se ide u smjeru ekoloških brodova, ona takav smjer potiče i financijski, a financijske institucije su naklonjene financiranju tzv. zelenih projekata..
Ma procitao sam ja to sve, ali mi se cini da su oni u tom timu samo zbog reference. Naime, kada se prijavljujes na EU fondove za nekakvo takvo ulaganje gdje planiras razviti proizvod, zapoceti proizvodnju i staviti ga u uporabu, redovno postoji zahtjev da vec imas nekakvog iskustva, odnosno referencu u tome, i tu rupu je vjerojatno popunio Jadroplov.
Jesi vidio tko su partneri? FSB, Classis, RENS i Čulić elektro centar. To je vjerojatno bila ideja Classisa (firma sa 2 zaposlena koju vodi profesor entuzijast Čudina) cija ja ideja dobro sjela nekom njegovom pajdi sa FSB-a. Dobro zvuci kada je fakultet partner, dobijes vise bodova u ocjeni projekta i vecu sansu da ti odobre projekt. Fakultet ce tu takodjer dobiti neku lovu, studenti ce na ovu temu napraviti pokoji diplomski rad, a profesori par znanstvenih clanaka.
Ovaj elektro centar je trgovina elektro opreme, ne znam kako se oni uklapaju u ovu pricu, valjda ce preko njih nabavljati dijelove. A ova treca firma RENS je firma bez prihoda i zaposlenih koja je osnovana prosle godine. Na tu firmu ce vjerojatno prebacivati vrhnje.
To je sve na dugom stapu i vjerojatno ce ostati samo na prici. Radit ce na razvoju dok EU bude financirao istrazivanje, i to je to. Tu ne vidim tko ce graditi te brodove, koji ce investitor uloziti neke ozbiljne novce, JDPL je stigljo i to sigurno nece.
Imam puno JDPL, i volio bih da bude nesto od ovoga, ali bojim se da na ovaj nacin nece.
Ma procitao sam ja to sve, ali mi se cini da su oni u tom timu samo zbog reference. Naime, kada se prijavljujes na EU fondove za nekakvo takvo ulaganje gdje planiras razviti proizvod, zapoceti proizvodnju i staviti ga u uporabu, redovno postoji zahtjev da vec imas nekakvog iskustva, odnosno referencu u tome, i tu rupu je vjerojatno popunio Jadroplov.
Jesi vidio tko su partneri? FSB, Classis, RENS i Čulić elektro centar. To je vjerojatno bila ideja Classisa (firma sa 2 zaposlena koju vodi profesor entuzijast Čudina) cija ja ideja dobro sjela nekom njegovom pajdi sa FSB-a. Dobro zvuci kada je fakultet partner, dobijes vise bodova u ocjeni projekta i vecu sansu da ti odobre projekt. Fakultet ce tu takodjer dobiti neku lovu, studenti ce na ovu temu napraviti pokoji diplomski rad, a profesori par znanstvenih clanaka.
Ovaj elektro centar je trgovina elektro opreme, ne znam kako se oni uklapaju u ovu pricu, valjda ce preko njih nabavljati dijelove. A ova treca firma RENS je firma bez prihoda i zaposlenih koja je osnovana prosle godine. Na tu firmu ce vjerojatno prebacivati vrhnje.
To je sve na dugom stapu i vjerojatno ce ostati samo na prici. Radit ce na razvoju dok EU bude financirao istrazivanje, i to je to. Tu ne vidim tko ce graditi te brodove, koji ce investitor uloziti neke ozbiljne novce, JDPL je stigljo i to sigurno nece.
Imam puno JDPL, i volio bih da bude nesto od ovoga, ali bojim se da na ovaj nacin nece.
kao što već rekoh.
JDPL je ovdi kao SPAC, preko kojeg bi trebalo uložiti u ovaj projekt.
ako ništa, drago mi je da barem ovdi pratimo trendove USA marketa.
još samo da se nađe neki investitor/kreditor koji je dovoljno "lud" da uloži u ovakvo nešto i igre mogu početi
neki stalno kupuju
JDPL | BOBAN NENAD | 90 | 0.01% | 25,530 |
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35962
JADROPLOV d.d. - Financijski izvještaj - 2020, Četvrti kvartal, Nerevidirano, Konsolidirano |
Jel računao tko NAV?
Evo moja računica. Knjigovodstvenu vrijednost brodova sam preuzeo iz zadnjeg FI, ali sam istovremeno izračunao tržišnu vrijednost prema tablici od Cleavesa. Razlika je 21milijun, što mislim da je korektno. JDPL svake godine radi usklađenje vrijednosti brodova.
Prema ovome ispada da je NAV 30 kn, P/NAV 0,41. U ovome uopće nisam uzeo u obzir charter premium. Ako to usporedimo sa stranim brodarima koji se prosječno trguju po 1,07, dobijemo dobar prostor za rast cijene, čak 2,6 puta.
Trenutno su vozarine izuzetne, JDPL trenutno ima 6 supramaxa i svi su na spotu (Bene je prodan, ali još nije isporučen). Ako uzmemo u obzir da je za supramax break-even oko 11.500 USD/day, imamo dobru maržu ovih dana.
Mislim da će JDPL mnoge ove godine iznenaditi.
Mitkko moj, ja sam poduze u ovoj dionici.
Nisi niti malo realan. Da nije drzave ova firma ne bi vise postojala. Sad je drzava stopirala ikakvo financiranje.Sad cemo vidjet kako ce se snaci sami. Vec desetke godina cekaju vece vozarine. Kao sto govoris da ce ova godina biti izuzetna, tako citam na forumu sa drugih profila vec istu stvar godinama.
Ne poznajes stanje u samoj firmi mislim na upravi i komercijalu u uredima, a da ne govorim o stanju na brodovima.
Da bi bili na nuli u poslovanju treba im da vozarine budu min 15tis USD/day.
Veca su i im dugovanja u odnosu na vrijednost brodova, i te jedne nekretnine koja i ne vrijedi nesto puno, iako joj je lokacija u blizini samog centra grada, zato jer je i bloku sa HZZOi jos nekog firmi. Ta nekretnina se moze prodati, ako svi budu spremni za prodaju.
A ti sad budi uvjeren da ce ova godina biti rekordna.