04.044...-44
4.5.2020
8. Kopljar Ivica +42 7.894 lagano dokupljuju
4
4444445.4.202404.05.2020
04.044...-44
4.5.2020
8. Kopljar Ivica +42 7.894 lagano dokupljuju
4
4444445.4.202404.05.2020
Jesu ovi zivi jadnoplovci? Oce i njemu dat malo kredita kao đurici. Dajte ljudi poklonite to nekome ko zna jeftinije vam je.
oni su već dobili taj kredit
oni su već dobili taj kredit
i vjerovatno ga vec pustili u bunar
to ne znam ali svih 6 brodova rade a koristili su i vladine mjere za stalno zaposlene
s vozarinama na 4000 lova se samo topi, cak su jedan ugovorili i ispod 4000
imaju oni brodove koji voze i za 15 000
Koji to njihovi brodovi voze za15000?!
Koji to njihovi brodovi voze za15000?!
Oni koji vozarine ugovaraju u kunama.
Solin je u time charteru na 1 godinu počevši od siječnja za 15 000 $ , mislim da prevozi ugljen iz Indonezije za Kinu
Evo malo zanimljivosti sto bi se reklo, mozda pritisak novinara donese nesto pozitivno. Da poklone brodove atpl bilo bi najbolje svima.
Evo malo zanimljivosti sto bi se reklo, mozda pritisak novinara donese nesto pozitivno.
Zanimljivosti.
- evo malo sam uzela kalkulator u ruke pa evo nekih rezultata:
- cijena na burzi umjesto da pada raste, ali na neznatnom prometu, trenutna napuhana cijena 11.6 kn.
- zanimljivo mi je kako od 2011.g. nije bilo pozitivnog rezultata, država vlasnik 70% firme i drži istog direktora.
- od te 2011.g. su uspjeli natući gubitka 500.000.000,oo kn (pola milijarde kn.), čestitam direktoru i vlasniku RH na više nego uspješnom spaljivanju novca.
- to bi bilo 305.49 kn spaljenog novca po dionici, a cijena dionice 11.6kn (napuhana).
- zamislite sada kad bi tu bilo dividende 305.49 kn po dionici kolika bi bila cijena dionice ???
- ali tu nema problema za većinskog (70%) vlasnika RH.
- koliko ovi love spale oni će to nadoknaditi s porezima i prirezima ovima koji posluju uspješno, naročito onima bezobraznim preduzećima koja se usude isplatiti dividendu.
Da poklone brodove atpl bilo bi najbolje svima.
- da ne pišem kako su to loša ulaganja radije ću malo s brojkama opisati situaciju.
- ti brodovi za suhe terete ostvaruju dnevnu vozarinu 4.500$ a trošak takvog broda je 9.000$.
- znači umjesto da zarađuju ti brodovi čine dnevni gubitak od 4.500$.
- da bi poslovanje sveli na nulu trebali bi zarađivati 9.000$ dnevno.
- sve preko 9.000$ je čista zarada.
- trenutno je na tržištu loša situacija za JDPL i ATPL.
- ne možete beskonačno stvarati minuse (osim JDPL, vlasnik RH), jer jednog dana vam novce više nitko neće dati i to se u kapitalizmu naziva bankrot, a tada vaše dionice vrijede točno 0 (nula) kuna.
- dobro i pozitivno kod dionica je to što nećete na kraju igrice morati plaćati te silne milijune spaljenog novca.
- trenutno na našem tržištu jedino TPNG stvara dobit, brod ih dnevno košta 9.000$ a zarađuje 20.000$.
- znači brod svaki dan zaradi 11.000$ čiste love, i ti poslovi su sada ugovoreni za naredne 2-3g.
- zaključak:
- u sljedećih par godina JDPL i ATPL će ostvarivati značajne gubitke, dok ne izdrže ovu krizu, ako ju ne izdrže klasičan bankrot.
- za razliku od JDPL i ATPL, TPNG će u narednom razdoblju zarađivati $ i donositi dividendu svojim dioničarima.
p.s.
- ja nisam stručna za te brodare, svi ti navedeni brojevi su cca, i ne moraju biti točni.
- ovo je moje viđenje tih brodara, i ne mora biti točno.
- nikako nemojte po ovim mojim preporukama kupovati ili prodavati dionice.
evo malo drugacije price i malo starije
https://www.poslovni.hr/hrvatska/jadro…ord-lb-u-362296
Sve u svemu, ta bi transakcija s obzirom na otpis za rezultat trebala imati i povratak Jadroplova u zonu pozitivnog kapitala. Jer, kako su isticali u vodstvu tog brodara, tržišna vrijednost imovine kompanije veća je od obveza koje će preostati nakon provedbe nagodbe.
Pa da prodaju onu zgradicu i brodove isto bi bilo super, ovako ce opet natuc minusa pa nista od te pozitive kapitala. Tamo su strucnjaci za dovest to na "pravi put". Moze i lud upravljat po cijenama od 15000$ ili nemoze tamo ni lud 🤔
budemo videli za koji dan
budemo videli za koji dan
Ono sta vidite za koji dan bit ce bolje od onoga sta cete vidjeti za koji mjesec 😊
Display MoreDa poklone brodove atpl bilo bi najbolje svima.
- da ne pišem kako su to loša ulaganja radije ću malo s brojkama opisati situaciju.
- ti brodovi za suhe terete ostvaruju dnevnu vozarinu 4.500$ a trošak takvog broda je 9.000$.
- znači umjesto da zarađuju ti brodovi čine dnevni gubitak od 4.500$.
- da bi poslovanje sveli na nulu trebali bi zarađivati 9.000$ dnevno.
- sve preko 9.000$ je čista zarada.
- trenutno je na tržištu loša situacija za JDPL i ATPL.
- ne možete beskonačno stvarati minuse (osim JDPL, vlasnik RH), jer jednog dana vam novce više nitko neće dati i to se u kapitalizmu naziva bankrot, a tada vaše dionice vrijede točno 0 (nula) kuna.
- dobro i pozitivno kod dionica je to što nećete na kraju igrice morati plaćati te silne milijune spaljenog novca.
- trenutno na našem tržištu jedino TPNG stvara dobit, brod ih dnevno košta 9.000$ a zarađuje 20.000$.
- znači brod svaki dan zaradi 11.000$ čiste love, i ti poslovi su sada ugovoreni za naredne 2-3g.
- zaključak:
- u sljedećih par godina JDPL i ATPL će ostvarivati značajne gubitke, dok ne izdrže ovu krizu, ako ju ne izdrže klasičan bankrot.
- za razliku od JDPL i ATPL, TPNG će u narednom razdoblju zarađivati $ i donositi dividendu svojim dioničarima.
p.s.
- ja nisam stručna za te brodare, svi ti navedeni brojevi su cca, i ne moraju biti točni.
- ovo je moje viđenje tih brodara, i ne mora biti točno.
- nikako nemojte po ovim mojim preporukama kupovati ili prodavati dionice.
A od kud ti to da rade po trenutnom spotu??. Potovo ATPL, prouci koje su inace TC vozarine, a ATPL je uglavnom imala bolje ugovore od prosjeka.... a da nije bajno, nije,
kretanje brodova JDPL
kretanje brodova JDPL
dobro da je i ovo konačno ažurirano