Pa ne znam da je u izvjescima do sada bio spominjan SUPERciklus, al ocekivanja su umjereno optimistična i podrzavaju daljnji rast vozarina u duljem roku. Meni je drago da neki koji su tjednima šutjeli sad najednom imaju potrebu komentirati. To obicno bude dobar buy signal! 😁
JDPL (Jadroplov d.d.)
-
-
-
Pa ne znam da je u izvjescima do sada bio spominjan SUPERciklus, al ocekivanja su umjereno optimistična i podrzavaju daljnji rast vozarina u duljem roku. Meni je drago da neki koji su tjednima šutjeli sad najednom imaju potrebu komentirati. To obicno bude dobar buy signal! 😁
Mozda niste bili aktivni tada, superciklus vs port congestion bijase predmet rasprave, doduse na drybulk temi pa mi je drago da su pavlovic & co to sada napisali crno na bijelo. Sa vremenskim odmakom je jasnije. Inace nebitno za samo izvjesce u q1 jer kako i stoji u tekstu radi se o proslim godinama
Ni sad se nebi javio ali u srce me dira kad mi stecajusa radi s minusom
I nemojte kolega da vam ja budem ikakav buy ili sell signal, to vam je garantiran put u katastrofu
-
Pa realno, nisu toliko manje zarađivali u odnosu na q1/22, koliko su bili veci rashodi za sirovine, materijale + amortizacija, …. Jel to ciljano sa nekom namjerom povecano 🤔, zasto se toliko u odnosu na prije povecalo?
-
Uz dužno poštovanje kolega looserst ne dao Bog da mi vi budete ikakav “svjetioničar”, pogotovo ne s tim nicknameom. Samo primjecujem ponekad neke negativne signale u eteru kad krenu pozitivne struje na trzistu. Ne dogadja se to slučajno, nego zna biti tendeciozno. Čak ne radi neke posebne strategije, nego ljudi smo, a oni znaju nekad biti pomalo oholi i tašti kad susjed doveze doma “trokraku zvijezdu” ili barem prikolicu na nj. 😁
Pa nabavili su neku imovinu i pustili je u pogon (nove brodove) pa su i rashodi uključujući i amortizaciju i njihovo financiranje porasli. Prihodi su bili značajno slabiji pa je i rezultat takav kakav je bio. No svi tu očekujemo (ili barem oni sa željom da se pokažu pred susjedom) oporavak koji se vec neko vrijeme kotrlja. Zelja je i povijesno iskustvo da će se nadolazećih mjeseci i dogoditi.
-
Nesta je preneseni gubitak ,ima se keša.
Preporod Jadroplova u najgorem kvartalu.
Sad već i Vis skuplja žetone.
Ja super zadovoljan startom za ovu godinu.
Sljedeći FI ce biti jos bolja krvna sllika.
-
Sve je u igri.
Dokapitalizacija, američki fond, naš brodar u kupnji, širenje flote. Uglavnom ide okrupnjavanje firmi jer presitni smo za dolazak pravog kapitala. Ja bar tako vidim stvari.
Ameri ne daju pristup u Jadranu. Kinezi i ameri u špijunskom ratu za Rijeku pa se povezuje jedno s drugim brodovi i luke, more i turizam.
25 milijardi eura dolazi do 2027.
Vujčić,recesije u CRO neće biti.
Sretan 1.svibnja svima.
Poštovani,
Bilo bi dobro dati neku analizu za jadranske firme.
-
Onako malo kad nabrzala preletim preko izvješća,
Obveze, kratkorocne+dugorocne = 83 mil.€ .... 51 e/dionici,
Brodovi+zalihe+lova u blagajni = 115mil ... 71 e/dionici
Imovina-obveze .... nekih 20 €/dionici, tko je ono spominjao da je dionica previše narasla ove godine
Vrijednost brodova po izvješću je cca 100 mil.€,, iako ono što sam zadnje gledao po netu, meni ispada nekih 20% više, al da se ne zamaramo sad tom razlikom od +10€/dionici
-
Plus minus sve skup nula.
Dali dolazi kupac i koliko vredi ladroplov po dionici.
-
Plus minus sve skup nula.
Dali dolazi kupac i koliko vredi ladroplov po dionici.
Svak čast kad ste uz ovoliko događanja našli nulu
-
U cca 5mj. JDPL dva broda se pridružila floti koja je nedavno imala 5 brodova- u postotku masivan rast flote.
Kratkoročne obveze prema bankama uz dolazak drugog broda gotovo nepromijenjene u odnosu na prošli kvartal.
Šestomjesečna odgoda plačanja obveza Visa će uz puno bolje vozarine bulkera u odnosu na prošli kvartal lipo dopuniti blagajnu.
Prenesenog gubitka više nema,dugove sad servisira 7 brodova.
Izdvojiti cca 800 000€ za dividendu se nebi ositilo a na trenutnu cijenu dionice bi bia lipi povrat i napravilo bi dar-mar.
-
-
Izdvojiti cca 800 000€ za dividendu se nebi ositilo a na trenutnu cijenu dionice bi bia lipi povrat i napravilo bi dar-mar.
Ovi se bore da ne propadnu i razmišljaju o dokapitalizacijii, vi da isplate neke bijedne dobiti iz prošlog razdoblja. Pa te pare su davno isparile već
-
Dokapitalizacija bi primarno tribala smanjiti državni udio.
Mislim da nema nekog straha sa 10 000 M€ u blagajni i dobrim dugoročnim ugovorima za dio flote.
-
Izdvojiti cca 800 000€ za dividendu se nebi ositilo a na trenutnu cijenu dionice bi bia lipi povrat i napravilo bi dar-mar.
Ovi se bore da ne propadnu i razmišljaju o dokapitalizacijii, vi da isplate neke bijedne dobiti iz prošlog razdoblja. Pa te pare su davno isparile već
Te price o dokapitalizaciji su za daljnje prosirivanje flote, za sta bi iskoristio ta sredstva ako ne prosirujes flotu?? Pa i ovako je sve 👌.
Ostaje za cekati dali ce proci ovo sa EU fondom za subvenciju el. trajekta 😀, kada se o tome odlucuje?
-
Boban vani za pola
JDPL BOBAN NENAD -10,000 -0.61% 20,334 -
Izasao ili prebacio na skrbnicki od agrama za neke druge kombinacije il hipoteke za kredit 🤔
-
Vjerojvatno je i prijašnji agramov račun iz top 10 bia Bobanov.
Pokušaj zastrašivanja većim nalogom proša neslavno.
Sićan se da se nakon rasprodaje “Agrama” uključia i s glavnim računom laganom prodajom da uvede dodatni “strah” ali neuspješno, cijena je išla up pa je kasnije kupova lagano ili prebaciva s Agrama na glavni racun?
U zadnje vrime također netko,meni se čini, davi cijenu.Ako ko prati knjigu kad je Agram izaša do kraja?
Kako god, glavno da je akcija.
-
Agram još kupuje
-
...dok Podravska banka skrbnički i dalje prodaje. Ostalo je još oko 5-6k dionica.
-
Ovi su zagrizli
-
I dalje se kupuje
-
-