1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

Tankerasi strani i domaci

  • brajakica
  • October 21, 2021 at 10:07 AM
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 53
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 1, 2022 at 10:28 PM
    • #601
    Quote from mariv002

    Koja je razlika MR 37 i MR 38? LR1 i LR2 je veličina, ali ovo 37 i 38 nikako da pronađem...

    Hvala

    Pogledaj ovaj post, sve ti je tu pojašnjeno:

    Post

    RE: Tankerasi strani i domaci

    […]

    U izračun BCTI-a ulaže TCE vozarine za više ruta, sve kako je prikazano na slici. Te objavljene vozarine za MR, 37 i MR, 38 rute su TC2 i TC14 rute, njihov prosjek se najčešće gleda kao reprezentativan za Atlantic košaricu ruta. U Pacifik košaricu ulaze rute TC11 i TC12. Vozarine za pojedine rute se mogu razlikovati i po nekoliko puta.

    Rute koje ulaze u sastav BCTI indeksa:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.




    Te oznake 37 i…
    mitkko
    March 15, 2022 at 10:02 PM

    MR 37 (TC2) i MR 38 (TC14) su dvije reprezentativne rute za Atlantik. MR 37 ruta je US istočna obala - Europa, a MR 38 je Meksički zaljev - Europa.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 1, 2022 at 11:59 PM
    • #602
    Quote from brajakica

    Joakim Hannisdahl@JHannisdahlStrong sentiment amongst both crude & product tankers, but while PTs are being fixed ever higher, CT spot rates appear to be lacking real substance. Always challenging to predict near term, but wouldn't be surprised if this is a dead cat bounce🐈‍⬛

    Momak pere te panika jer nisi navikao trgovati sa zivom lovom.

    U strahu su velike oci i zanemarujes vrlo snazan rast oil demanda i neefikasnosti povezane sa ratom vrlo nizak orderbook i jos neke stvari.

    Ako mi gugl ovo kvalitetno prevede zaljepim mu na twitter? 🤭:/ ;(

    Stara drukercina mozda je sada prodala bulkere pa bi se jeftino ukrcao na tankerase😂

    Vidio momak da je "vlak" krenuo? 8o :saint:

    Display More

    Joakim je prilicno propustio na tankerasima u 2022.

    Zasto sam uvjerena da ovaj puta nece propustiti 🚀? :/ 🤭 ;(

    Promatrajmo :saint:

    Joakim Hannisdahl on Twitter
    “Strong investor demand led us to open the fund for another Norwegian tranche shortly after closing the last one The tranche closed yday with the largest…
    mobile.twitter.com
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 2, 2022 at 9:06 AM
    • #603
    Quote from brajakica
    Quote from brajakica

    Joakim Hannisdahl@JHannisdahlStrong sentiment amongst both crude & product tankers, but while PTs are being fixed ever higher, CT spot rates appear to be lacking real substance. Always challenging to predict near term, but wouldn't be surprised if this is a dead cat bounce🐈‍⬛

    Momak pere te panika jer nisi navikao trgovati sa zivom lovom.

    U strahu su velike oci i zanemarujes vrlo snazan rast oil demanda i neefikasnosti povezane sa ratom vrlo nizak orderbook i jos neke stvari.

    Ako mi gugl ovo kvalitetno prevede zaljepim mu na twitter? 🤭:/ ;(

    Stara drukercina mozda je sada prodala bulkere pa bi se jeftino ukrcao na tankerase😂

    Vidio momak da je "vlak" krenuo? 8o :saint:

    Display More

    Joakim je prilicno propustio na tankerasima u 2022.

    Zasto sam uvjerena da ovaj puta nece propustiti 🚀? :/ 🤭 ;(

    Promatrajmo :saint:

    https://mobile.twitter.com/JHannisdahl/st…980830243897345

    Display More

    Trgovao je on sa tankerasima, samo ih nije drzao... hvatao je valove, i long i short, i to dosta uspjesno. Trenutno nema tankerase u portfelju, ali su mu na radaru.

    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1509985330765742087/

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 2, 2022 at 9:41 AM
    • #604
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Joakim je prilicno propustio na tankerasima u 2022.

    Zasto sam uvjerena da ovaj puta nece propustiti 🚀? :/ 🤭 ;(

    Promatrajmo :saint:

    https://mobile.twitter.com/JHannisdahl/st…980830243897345

    Trgovao je on sa tankerasima, samo ih nije drzao... hvatao je valove, i long i short, i to dosta uspjesno. Trenutno nema tankerase u portfelju, ali su mu na radaru.

    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1509985330765742087/

    Display More

    To je kikiriki koliko je propustio.

    Cudno ua njega da nije prepoznao da na produktasima sljedi jaci i raniji oporavak.

    U 2022. STNG +70% na 3 mjeseca.🚀😍

    Ocekujem da ce sada dosta pojacati to gdje je najvise propustio.

    Vjerojatno mu je trenutni najveci potencijal za zaradu na TPNG kao jedinom tanketasu/produktasu koji ne raste u 2022.

    Treba mu poslati pozivnicu da on skine black magic i uroke i pokupi zaradu ;( 🤣 :saint:

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • April 2, 2022 at 8:01 PM
    • #605
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Trgovao je on sa tankerasima, samo ih nije drzao... hvatao je valove, i long i short, i to dosta uspjesno. Trenutno nema tankerase u portfelju, ali su mu na radaru.

    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1509985330765742087/

    To je kikiriki koliko je propustio.

    Cudno ua njega da nije prepoznao da na produktasima sljedi jaci i raniji oporavak.

    U 2022. STNG +70% na 3 mjeseca.🚀😍

    Ocekujem da ce sada dosta pojacati to gdje je najvise propustio.

    Vjerojatno mu je trenutni najveci potencijal za zaradu na TPNG kao jedinom tanketasu/produktasu koji ne raste u 2022.

    Treba mu poslati pozivnicu da on skine black magic i uroke i pokupi zaradu ;( 🤣 :saint:

    Display More

    Eto joaquin za kikiriki radi a nasa kolegica na tankerskoj tuce pare. A njemu davati savjete je nesto kao da ja messiju govorim gdje da puca.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 2, 2022 at 10:11 PM
    • #606

    Po mojoj prognozi iz studenog "nafta i tankerasi su odlican izbor u 2022."

    moglo se u prvih 70 dana zaraditi na nafti 85% a na tankerasima/produktasima 40-50%

    Joakim je propustio za razliku od mene zaradu od 7O% U 2022. na STNG do sada.

    moja prognoza za stng stoji u onoj tablici u koju su upisali svi oni koji imali hrabrosti i ostalo potrebnog za to uciniti😁 :saint:

    za TPNG je isto upisano. ;)

    Dok promatramo i cekamo da i zadnju sestru produktasicu digne plima poslusajmo sto kazu oni koji znaju najbolje.

    Tko se ne slaze sa njima ima priliku ovdje svoje obrazloziti i testirati svoje znanje i vjestine prognoziranja.


  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 2, 2022 at 10:41 PM
    • #607

    Jos malo jako korisnih informacija ali ovdje je vece teziste na crude tankerima.

    Tko iz ova 2 zadnja linka izvuce samo 10% korisnih informacija

    🥂🍸🍺🍷😁 :saint:



    Edited once, last by brajakica: Merged a post created by brajakica into this post. (April 2, 2022 at 10:44 PM).

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 3, 2022 at 12:12 AM
    • #608
    Quote from brajakica

    Po mojoj prognozi iz studenog "nafta i tankerasi su odlican izbor u 2022."

    moglo se u prvih 70 dana zaraditi na nafti 85% a na tankerasima/produktasima 40-50%

    Joakim je propustio za razliku od mene zaradu od 7O% U 2022. na STNG do sada.

    moja prognoza za stng stoji u onoj tablici u koju su upisali svi oni koji imali hrabrosti i ostalo potrebnog za to uciniti😁 :saint:

    za TPNG je isto upisano. ;)

    Dok promatramo i cekamo da i zadnju sestru produktasicu digne plima poslusajmo sto kazu oni koji znaju najbolje.

    Tko se ne slaze sa njima ima priliku ovdje svoje obrazloziti i testirati svoje znanje i vjestine prognoziranja.


    Display More

    Link za produktase

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • April 3, 2022 at 12:00 PM
    • #609

    MR Average Earnings Week 12 $17,175

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 3, 2022 at 4:19 PM
    • #610

    Nije po zeljama nekih ali kada jos iz tog MR prosjeka izbacimo ono sto tpng nema ostaje jos veci prosjek:/ :)

    Pratimo sve od viska glava ne boli,bolje sve nego nista. :thumbup:  :saint:

    Iran says agreement to revive nuclear deal with US is close.

    Files

    IMG_20220403_161327.jpg 170.83 kB – 0 Downloads
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 3, 2022 at 4:37 PM
    • #611

    Biden najavljuje masivno otpustanje SPR 1milbd sljedecih 6 mjeseci.

    pozitivnih efekata ce biti odmah a kasnije se otpusteno treba puniti nazad pa sljedi jos vise pozitivno :)

    US President Biden announces 1 million b/d SPR crude release for six months
    The Biden administration will release an unprecedented 1 million b/d from the US Strategic Petroleum Reserve for the next six months as part of efforts to rein…
    www.spglobal.com

    Margine rafinerija su na desetogodisnjem vrhu, to dokazuje da je demand vrlo jak, sljedi nastavak trenda jer u avio prometu je na pauzi 2milbd.

    Tko je pratio ovdje vise puta izneseno mogao je finu lovu zaraditi u zadnjih par mjeseci.zadnja sansa za ulaz na dnu tankerasa/produktasa ceka bas nas ZSE nevjerne tome. 💪

    Do kada jos black magic i uroci?🤭 ;( 🤣 :saint:

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 3, 2022 at 9:48 PM
    • #612

    Ovdje je za primjer uzeta kina a vrlo slicno vrijedi za indiju, to su dvije drzave koje ce preuzeti vecinu ruske nafte.

    Istvovremeno europa ce umjesto najblize rusije naftu osigurati sa udaljenije lokacije.

    Sve to je jako bullish za tankere.

    Promatrajmo :saint:

    Files

    IMG_20220403_214011.jpg 253.56 kB – 0 Downloads IMG_20220403_213806.jpg 147.2 kB – 0 Downloads

    Edited once, last by brajakica: Merged a post created by brajakica into this post. (April 3, 2022 at 9:50 PM).

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 4, 2022 at 8:43 AM
    • #613

    Rusija ne izvozi samo crude.

    Ima tu posla i povecanja ton milja za nase sestre produktasice, cak i za onu jedinu na svijetu cija cijena dionice jos ne raste u 2022. 🤪;( 🤣

    Files

    IMG_20220329_220020.jpg 102.86 kB – 0 Downloads
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • April 4, 2022 at 8:50 AM
    • #614

    Hafnia expects higher 2022 product tanker volumes on rising refinery runs

    The product tanker fleet looks like it will shrink, Hafnia said. The orderbook of product tankers over 10,000 dwt stood at 5.3% of the fleet, its lowest in over 26 years, and this pointed to decreasing supply of tonnage in the fleet.

    The shrinking fleet supply could be exacerbated by the International Maritime Organization’s energy efficiency regulations that are to come into effect in 2023, which will encourage scrapping and slower speeds, Hafnia said. https://www.hellenicshippingnews.com/hafnia-expects…-refinery-runs/

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 5, 2022 at 10:18 AM
    • #615

    Demand i dalje raste a kina je u lockdownu + avio promet je u velikom zaostatku.

    Produzuju se putevi opskrbe.

    Puno bullish elemenata i novi dolaze.

    Najveci od svih su 30g najnizi orderbook, stara flota, EEXI,nikad veci demamd koji raste.


    Russian Crude Exports Rose in March
    Government data show Russia's crude oil exports to non-FSU countries rose in March, the first full month since its troops invaded Ukraine.
    www.energyintel.com
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 5, 2022 at 12:45 PM
    • #616

    Bullish za produktase

    Demand je jak, ATH.

    In thephysical market, New York harbor jet fuel jumps to, well, a very, very, very crazy price of >$7.5 per gallon (that's ~$320 a barrel). By far, a record high. The world is short of middle distillates, particularly of diesel, and now that's spilling over into jet fuel

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 7:31 PM
    • #617
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Preko oka pratim situaciju, koja mi je jos uvijek blury, ne cese me free lova pa tako ni zurba u nekakav ulazak-promjenu portfelja, zasad je trenutni na dobrom putu pa sam on hold for now.

    Kad smo vec kod tankera pitanje za upucenije, koji tip tankera bi mogao najvise profitirati od ukrainsko ruske krize i zasto ?

    Nisam jos dosao do zakljucka koji brodovi ce najvise profitirati... za sada se ova disrupcija snazno odrazila na dirty tankere - Aframaxe i Suezmaxe, a od clean tankera su profitirali jedino LR2 i nesto manje LR1. MR tankeri i dalje struzu po dnu. Ovo je prvotna reakcija na trenutne sokove, tek treba vidjeti koje nove trgovinske rute i pravci ce se trajno uspostaviti. Javi ako nadjes kakav dobar clanak na tu temu, sve sto sam ja do sada nasao su oprecna misljenja.

    To je ono sto kolegica ne kuzi kada samo slijepo prati BCTI indeks. BCTI indeks cine MR, LR1 i LR2 tankeri i njihove rute, ne samo MR tankeri. Ovih dana BCTI indeks snazno raste zato sto ga pogoni uglavnom rast LR2 tankera, dok su MR i dalje slabi (TPNG ima samo MR tankere), manje-vise nepromijenjeni. To je otprilike kao da se veselimo sto BDI raste, ali ATPL ne reagira - a onda skuzimo da BDI zapravo raste jer Capeovi snazno rastu, dok su panamaxi zakucani i plove sa minusom... ali mi to ne razumijemo, i dalje se samo cudimo.

    Porast ce i MR tankeri sigurno jednog dana, ali do tada ovo pratim sa strane. Pratim TPNG isto kao i kolegica, ali kolegica se sada tjesi kako je bila u pravu u vezi porasta cijene nafte, kako u prilog tome ide i rast stranih tankerasa... ali poanta je da se ovdje druka na rast TPNG, a TPNG ne mrda. Nema koristi sto nafta raste, ako nisi ulozio u naftu.

    U zadnjih 20-ak dana LR1 je pao 30%, LR2 pao 55%, MR 37 je iz negativnig teritorija dosao na 7.700 (iako su ovo jos uvijek niske razine, mozemo reci da je porastao vise od 8 puta), a MR 38 eksplodirao plus 580% na odlicnih 27.000!

    Istovremeno je BCTI pao cca 15% na 891. Ovdje se lijepo vidi koliko je taj BCTI varljiv kada se slijepo prati. Kada bismo gledali samo BCTI zakljucili bismo da se nista znacajno nije dogodilo, ali izuzetno je znacajno da BCTI sada pogone MR-ovi, za razliku on tada kada su ga pogonili LR-ovi. Ova situacija sada postaje zanimljiva za TPNG.

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Tues 4/5:

    - LR1: 14,700 (-900)

    - LR2: 14,600 (-3600)

    - MR 37: 7,700 (-1100)

    - MR 38: 27,300 (+6500)

    BCTI 891

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 6, 2022 at 10:16 AM
    • #618

    Avio demand raste. Prostora ima jos dovoljno da osjetno podigne tankerase.

    Files

    IMG_20220406_101914.jpg 61.02 kB – 0 Downloads
  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • April 7, 2022 at 11:26 AM
    • #619
    Quote from brajakica

    Demand i dalje raste a kina je u lockdownu + avio promet je u velikom zaostatku.

    Produzuju se putevi opskrbe.

    Puno bullish elemenata i novi dolaze.

    Najveci od svih su 30g najnizi orderbook, stara flota, EEXI,nikad veci demamd koji raste.


    https://www.energyintel.com/0000017f-f4fd-…7f-fcff52be0000

    Display More

    Treba napomenuti da oko 20-tak tankera punih ruske nafte stoje usidreni, jer je nitko neće kupiti...tako da i ovo mrvu smanjuje transportne kapacitete.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 7, 2022 at 6:56 PM
    • #620
    Quote from mitkko
    Quote from mitkko

    Nisam jos dosao do zakljucka koji brodovi ce najvise profitirati... za sada se ova disrupcija snazno odrazila na dirty tankere - Aframaxe i Suezmaxe, a od clean tankera su profitirali jedino LR2 i nesto manje LR1. MR tankeri i dalje struzu po dnu. Ovo je prvotna reakcija na trenutne sokove, tek treba vidjeti koje nove trgovinske rute i pravci ce se trajno uspostaviti. Javi ako nadjes kakav dobar clanak na tu temu, sve sto sam ja do sada nasao su oprecna misljenja.

    To je ono sto kolegica ne kuzi kada samo slijepo prati BCTI indeks. BCTI indeks cine MR, LR1 i LR2 tankeri i njihove rute, ne samo MR tankeri. Ovih dana BCTI indeks snazno raste zato sto ga pogoni uglavnom rast LR2 tankera, dok su MR i dalje slabi (TPNG ima samo MR tankere), manje-vise nepromijenjeni. To je otprilike kao da se veselimo sto BDI raste, ali ATPL ne reagira - a onda skuzimo da BDI zapravo raste jer Capeovi snazno rastu, dok su panamaxi zakucani i plove sa minusom... ali mi to ne razumijemo, i dalje se samo cudimo.

    Porast ce i MR tankeri sigurno jednog dana, ali do tada ovo pratim sa strane. Pratim TPNG isto kao i kolegica, ali kolegica se sada tjesi kako je bila u pravu u vezi porasta cijene nafte, kako u prilog tome ide i rast stranih tankerasa... ali poanta je da se ovdje druka na rast TPNG, a TPNG ne mrda. Nema koristi sto nafta raste, ako nisi ulozio u naftu.

    U zadnjih 20-ak dana LR1 je pao 30%, LR2 pao 55%, MR 37 je iz negativnig teritorija dosao na 7.700 (iako su ovo jos uvijek niske razine, mozemo reci da je porastao vise od 8 puta), a MR 38 eksplodirao plus 580% na odlicnih 27.000!

    Istovremeno je BCTI pao cca 15% na 891. Ovdje se lijepo vidi koliko je taj BCTI varljiv kada se slijepo prati. Kada bismo gledali samo BCTI zakljucili bismo da se nista znacajno nije dogodilo, ali izuzetno je znacajno da BCTI sada pogone MR-ovi, za razliku on tada kada su ga pogonili LR-ovi. Ova situacija sada postaje zanimljiva za TPNG.

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Tues 4/5:

    - LR1: 14,700 (-900)

    - LR2: 14,600 (-3600)

    - MR 37: 7,700 (-1100)

    - MR 38: 27,300 (+6500)

    BCTI 891

    Display More

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Thurs 4/7:

    - LR1: 13,100 (-1600)

    - LR2: 11,400 (-2700)

    - MR 37: 8,200 (+500)

    - MR 38: 62,000 (+35000)

    Disbalansi pokazuju svu svoju raskos, velika je potraznja Europe za derivatima iz meksickog zaljeva. MR 38 brutalan... danas +130% na fantasticnih 62k USD.

    BCTI 892

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

    • 1
    • 30
    • 31
    • 32
    • 53

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 16, 2025 at 12:20 AM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 16, 2025 at 12:20 AM
    1. Best buy 1.4k

      • gta1
      • February 15, 2020 at 10:05 PM
      • Dionice
      • gta1
      • May 15, 2025 at 7:08 PM
    2. Odgovora
      1.4k
      Pregleda
      790k
      1.4k
    3. darac11

      May 15, 2025 at 7:08 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 15, 2025 at 4:46 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      905k
      2.1k
    3. sokol74

      May 15, 2025 at 4:46 PM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 451

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 15, 2025 at 11:17 AM
    2. Odgovora
      451
      Pregleda
      199k
      451
    3. All

      May 15, 2025 at 11:17 AM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 15, 2025 at 10:38 AM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.8M
      10k
    3. accountant

      May 15, 2025 at 10:38 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 16, 2025 at 12:20 AM
  • Best buy

    darac11 May 15, 2025 at 7:08 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 15, 2025 at 4:46 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 15, 2025 at 11:17 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 15, 2025 at 10:38 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 15, 2025 at 10:37 AM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    vitoo May 13, 2025 at 4:46 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 13, 2025 at 1:31 PM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 13, 2025 at 11:47 AM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 13, 2025 at 7:27 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote