Zaglaviš,čekaš pa dode neka nada…
Tankerasi strani i domaci
-
-
-
Evo i danasnje vozarine za clean tankere:
Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Monday 3/14:
- LR1: 20.500 (+1.700)
- LR2: 29.900 (+600)
- MR 37: 6.500 (+400)
- MR 38: 4.000 (+2.400)
MR 38 vise nije u minusu, sada zaradjuje 4.000 dolara po danu. MR 37 je nesto bolji, 6.500 dolara po danu.
Poanta - MR vozarine i dalje karastrofa, LR1 pristojan, LR2 i dalje odlican.
BCTI index je 1.050. Kuzite koliko je taj BCTI obmanjujuc ako se ne uzimaju u obzir njegove sastavnice?
-
🤣He-he...
Da mi je znati tko obmanjuje silne strane investitore da pure play MR product tanker sister dizu >100% (trenutno +35%) u 2022. U 2 i pol mjeseca i to na "negativnim vozarinama" i "katastrofa" vozarinama🤪🤭
Tko dize cijenu SH?
Tko trpa produktase/tankerase u best buy
svijet je otisao na kvasinu ali ima nade za nas dok ima onih koji sire oprez (paniku? ) 🙏
Tankers tipped as 2022’s best buy - Splash247Tankers are tipped by a host of analysts as this year’s best ship investment in terms of vessel appreciation. While the sector has been in the doldrums for a…splash247.comNisam mogla odoliti ali excuse me stvarno necu vise
Dajte ipak malo vise kreativnosti i uvjerljivosti jer ovako za nas nece biti prilike za jeftiniju kupnju/dokup
-
Pyxis je neki dan prodao dva svoja tankera, u zadnjih godinu dana ukupno 4, a dionica im je u zadnjih godinu dana pala 60% (ukljucujuci i ovaj nedavni rast koji spominjes).
Ne prodaju brodove jer im super ide. Sada imaju svega 5 MR tankera.
Jel se stvarno s njima zelis usporedjivati?
A to sto ne vjerujes sluzbenim vozarinama je vec dublji problem - mislim da se to zove "deluzija", ili tako nesto.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Evo i danasnje vozarine za clean tankere:
Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Monday 3/14:
- LR1: 20.500 (+1.700)
- LR2: 29.900 (+600)
- MR 37: 6.500 (+400)
- MR 38: 4.000 (+2.400)
MR 38 vise nije u minusu, sada zaradjuje 4.000 dolara po danu. MR 37 je nesto bolji, 6.500 dolara po danu.
Poanta - MR vozarine i dalje karastrofa, LR1 pristojan, LR2 i dalje odlican.
BCTI index je 1.050. Kuzite koliko je taj BCTI obmanjujuc ako se ne uzimaju u obzir njegove sastavnice?
Kužim ja sve to al mi nije jasno kako su onda uspjeli ugovoriti sad vozarine od 16.000 USD po danu (odnosno oko 19.000 USD po danu u opciji)??
Kao da ne voze tim vašim slabim rutama...
-
Evo i danasnje vozarine za clean tankere:
Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Monday 3/14:
- LR1: 20.500 (+1.700)
- LR2: 29.900 (+600)
- MR 37: 6.500 (+400)
- MR 38: 4.000 (+2.400)
MR 38 vise nije u minusu, sada zaradjuje 4.000 dolara po danu. MR 37 je nesto bolji, 6.500 dolara po danu.
Poanta - MR vozarine i dalje karastrofa, LR1 pristojan, LR2 i dalje odlican.
BCTI index je 1.050. Kuzite koliko je taj BCTI obmanjujuc ako se ne uzimaju u obzir njegove sastavnice?
Kužim ja sve to al mi nije jasno kako su onda uspjeli ugovoriti sad vozarine od 16.000 USD po danu (odnosno oko 19.000 USD po danu u opciji)??
Kao da ne voze tim vašim slabim rutama...
Ovo sto sam postao su spot vozarine (trenutne dnevne vozarine), a tih 16.000 je ugovor za visegodisnji najam.
-
Kužim ja sve to al mi nije jasno kako su onda uspjeli ugovoriti sad vozarine od 16.000 USD po danu (odnosno oko 19.000 USD po danu u opciji)??
Kao da ne voze tim vašim slabim rutama...
Ovo sto sam postao su spot vozarine (trenutne dnevne vozarine), a tih 16.000 sto su ugovorili je visegodisnji najam.
Vjerovao ili ne i to mi je jasno, ali to bi značilo da mogu očekivati ATPL da će uz današnje spot vozarine od 30k ugovoriti 90k na višegodišnji najam jel...
-
Evo i tablice vozarina za te visegodisnje ugovore. Tih 16.000 je ugovorena vozarina taman u skladu sa ovom tablicom (3-5 godina).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Pa super, vidiš da nije sve tako sivo...
-
Ovo sto sam postao su spot vozarine (trenutne dnevne vozarine), a tih 16.000 sto su ugovorili je visegodisnji najam.
Vjerovao ili ne i to mi je jasno, ali to bi značilo da mogu očekivati ATPL da će uz današnje spot vozarine od 30k ugovoriti 90k na višegodišnji najam jel...
Ne. Te visegodisnje vozarine slabo fluktuiraju, i onda kada imas ovako izuzetno niske spot vozarine kao sada za MR tankere, onda ti visegodisnji ugovori izgledaju kao premija. Isto vrijedi i obrnuto.
Pa super, vidiš da nije sve tako sivo...
Pola flote im vozi na spotu, tako da su i te spot vozarine jako bitne.
-
-
Evo i tablice vozarina za te visegodisnje ugovore. Tih 16.000 je ugovorena vozarina taman u skladu sa ovom tablicom (3-5 godina).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislim da vi to kolega krivo gledate krive rute, ne mogu dnevni troškovi broda biti duplo veći od prihoda...nema logike, tada nitko ne bi vozio. Vi nešto sigurno krivo gledate.
-
Evo i tablice vozarina za te visegodisnje ugovore. Tih 16.000 je ugovorena vozarina taman u skladu sa ovom tablicom (3-5 godina).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislim da vi to kolega krivo gledate krive rute, ne mogu dnevni troškovi broda biti duplo veći od prihoda...nema logike, tada nitko ne bi vozio. Vi nešto sigurno krivo gledate.
Mogu biti veci jer dnevni trosak je fiksni trosak i ne ovisi o najmu, a prihod od 1000$ je prihod i koliko god mali bio umanjuje taj dnevni trosak tj gubitak.
-
Mislim da vi to kolega krivo gledate krive rute, ne mogu dnevni troškovi broda biti duplo veći od prihoda...nema logike, tada nitko ne bi vozio. Vi nešto sigurno krivo gledate.
Mogu biti veci jer dnevni trosak je fiksni trosak i ne ovisi o najmu, a prihod od 1000$ je prihod i koliko god mali bio umanjuje taj dnevni trosak tj gubitak.
gorivo i razne naknade, te troškovi povezani sa covid rekstrikcijama su fiksni troškovi?! ajde, svaki dan nešto novo naučim...
A sad o vozarinama: kada vidimo (i znamo iz FI-a) kolike su bile prosječne TCE neto vozarine TPNG u zadnjih 3-4 kvartala i sada kada je BCTI porasta 110%, vozarine za TPNG tankere su pale 12 puta... Malo ozbiljnosti ljudi!
-
Pyxis je neki dan prodao dva svoja tankera, u zadnjih godinu dana ukupno 4, a dionica im je u zadnjih godinu dana pala 60% (ukljucujuci i ovaj nedavni rast koji spominjes).
Ne prodaju brodove jer im super ide. Sada imaju svega 5 MR tankera.
Jel se stvarno s njima zelis usporedjivati?
A to sto ne vjerujes sluzbenim vozarinama je vec dublji problem - mislim da se to zove "deluzija", ili tako nesto.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Kao i na dry bulku opet sirite oprez (paniku) i deluzije.
Kod mene nema deluzije jer sve je dokumentirano ovdje. Analize i prognoze u studenom da su "nafta i tankerasi odlican izbor u 2022."
To je omogucilo zaradu na 2 mjeseca od +85% nafta i 40-50% na stranim tank/produkt.
Hocemo li ikad docekati od vas da mozemo tako nesto procitati kao prognozu?
Sada je puno jednostavnije dati prognozu za tankerase/produktase nego u studenom.
I nedavno ste se opet pohvalili da ste prodali tpng.
nekad u buducnosti cemo napraviti analizu tog poteza.
Voljela bi da ne kupite ali cini se da mi se zelja nece ispuniti.
Trenutno su vozarine vrlo volatilne jer su okolnosti takve.
Pokusavate stvarati deluzije na dnevno-tjednim oscilacijama.
Zasto ne objavite prosjecne vozarine za sire promatrano razdoblje?
Koji je trend?
-
Pyxis je neki dan prodao dva svoja tankera, u zadnjih godinu dana ukupno 4, a dionica im je u zadnjih godinu dana pala 60% (ukljucujuci i ovaj nedavni rast koji spominjes).
Ne prodaju brodove jer im super ide. Sada imaju svega 5 MR tankera.
Jel se stvarno s njima zelis usporedjivati?
A to sto ne vjerujes sluzbenim vozarinama je vec dublji problem - mislim da se to zove "deluzija", ili tako nesto.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Kao i na dry bulku opet sirite oprez (paniku) i deluzije.
Kod mene nema deluzije jer sve je dokumentirano ovdje. Analize i prognoze u studenom da su "nafta i tankerasi odlican izbor u 2022."
To je omogucilo zaradu na 2 mjeseca od +85% nafta i 40-50% na stranim tank/produkt.
Hocemo li ikad docekati od vas da mozemo tako nesto procitati kao prognozu?
Sada je puno jednostavnije dati prognozu za tankerase/produktase nego u studenom.
I nedavno ste se opet pohvalili da ste prodali tpng.
nekad u buducnosti cemo napraviti analizu tog poteza.
Voljela bi da ne kupite ali cini se da mi se zelja nece ispuniti.
Trenutno su vozarine vrlo volatilne jer su okolnosti takve.
Pokusavate stvarati deluzije na dnevno-tjednim oscilacijama.
Zasto ne objavite prosjecne vozarine za sire promatrano razdoblje?
Koji je trend?
Ajde molim te demantiraj nesto od ovog sto sam napisao pa onda mozemo dalje razgovarati. Sta je od navedenog netocno?
-
Kolega tvrdi da su dnevne vozarine TPNG-a pale 12 puta od prosjeka za 4 kvartal, ja više ne znam jel ovo ozbiljno ili zezancija...
-
Kolega tvrdi da su dnevne vozarine TPNG-a pale 12 puta od prosjeka za 4 kvartal, ja više ne znam jel ovo ozbiljno ili zezancija...
Ja stvarno ne mogu vjerovati da mi ovdje moramo jedni druge uvjeravati kolike su spot vozarine, da to nitko ne zna ili ne zeli sam pronaci na netu.
Da vas hocu na nesto navlaciti ne bih sigurno isao lazirati vozarine, pa to su javno dostupni podaci!!! Te kolegicine teorije o drukanju su prica za malu djecu... pa pobogu ona je i Joakima prozvala drukerom kada covjek objavi dnevne vozarine koje se njoj ne svidjaju... pa o cemu li pricamo.
Evo vam graf kretanja MR vozarina (atlantic basket) za zadnjih godinu dana. Podaci su zakljucno sa pocetkom veljace, nemam pri ruci svjeziji graf.
One gore vozarine koje sam jucer postao su prosjecne spot vozarine za taj dan, nisu vozarine za pojedinu rutu.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Ja ovu temu citam samo zbog mitkka i brajakice
Koliko svadje zbog dionice koja vec dvije godine tapka na mjestu na 40-43 kune i ne isplacuje dividendu.
-
Evo i danasnje vozarine:
Clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber)
Tuesday 3/15:
- LR1: 23,500 (+3000)
- LR2: 32,200 (+2300)
- MR 37: 7,300 (+800)
- MR 38: 4,600 (+600)
Ovdje vidite i dosadasnji prosjek za 2022.
MR 37: 6.100 USD/day
MR 38: -3.500 USD/day
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Objasnite mi kako vozarina može biti negativna:)
-
-