Pretačem si chia sjemenke iz vrećice u teglicu i prvo što pomislim: Drybulk!
Ja mislio sa drybulk investitori jedu pravu hranu. Ono panceta i cvarci, tako nesto
Pretačem si chia sjemenke iz vrećice u teglicu i prvo što pomislim: Drybulk!
Ja mislio sa drybulk investitori jedu pravu hranu. Ono panceta i cvarci, tako nesto
Kakav ugljen, ima i skupljeg tereta
Jel li izlistana negdje Columbia Shipmanegement?
Pretačem si chia sjemenke iz vrećice u teglicu i prvo što pomislim: Drybulk!
Ja mislio sa drybulk investitori jedu pravu hranu. Ono panceta i cvarci, tako nesto
Pa to me i dovelo do ovoga
Korea full until '25, China almost full till '25, Japan has some spots left in '24, but its the priciest
Drybulk CEO on why he's staying on spot: You dont go bust by making a profit!
Kontejnerasi vec rasprodani za 2022.a to znaci za nas bulkerase da idemo dalje... 🥂🙅♀️🍺🙅♂️🍷💆♀️
Unajmitelji raskidaju ugovore sa vlasnicima kontejnerasa i godinu dana prije isteka ugovora.
Da bi si osigurali novi ugovor u strahu od rasta vozarina.
Hoce li biti raskinuti tc ugovori za pnmxe atpl?
dogovorno povecane ili uskladene vozarine?
To bi bio game changer i katapult na 1xxx?
To bi bilo "vozi misko" raketu na warp pogon 😁
Kud se ovaj žuri? Pa jel ne zna da manje goriva troši kada vozi na 11 čvorova? Gorivu cijena raste!
EDIT: Znam, već sam dosadan i sebi i drugima, neću više. Nisam mogao odoliti ne iskomentirati
Jbga, fali ugljenja englezima mozda 😂
Evo moj mali doprinos vezano za cijene goriva i brzine brodova. Netko je od kolega rekao kako bi sad bulkeri trebali vozit dvostruko brze jer su vozarine bolje. To jednostavno nije moguce jer bulkeri nisu konstruirani za brzine kojima idu kontejnerasi. Neka su u doba niskih vozarina vozili na 60-70% snage motora, oni mogu dobit mozda 2-3 cvora povecavanjem brzine(nije provjereno, govorim od oka jer sam iz pomorske struke). Isto tako ne mogu se uzimat pojedinacni brodovi za primjer jer oni samo cine prosjek.
‘Amazing’ dry bulk market here to stay with restrained orderbook
Several factors including congestion and a spillover from the container market have merged to create the perfect storm that is blowing across the dry bulk sector
Provided there is restraint in newbuilding ordering, the dry bulk market could sustain its strength until at least 2024, according to owners on a Capital Link panel https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1138480/Amaz…ained-orderbook
Jedva cekam da se utvrdi gradivo s 2,3 dooobra izvjestaja, da one mrsave godine budu daaaleko iza nas, a ispred nas jos podosta debelih kvartala.
Tad ce biti vrijeme da se ostvari parabolican rast do nekih pristojnijih multipli na bazi p kroz e.
Bulker operations halted after fire at Russian coal port of Vanino https://www.tradewindsnews.com/bulkers/bulker…ino/2-1-1082020
Kasniš s vijesti
BCI 5TC 70181 -4359
samo čekam kolegu Nea da se javi i prekine ovaj zločudni crn niz...
Kasniš s vijesti
PostRE: DRY BULK
Malo da potpiri vatru
Russia’s largest coal producer Suek has declared force majeure at its 24m tonnes/year Daltransugol terminal at Vanino, in the far east of the country, following a fire on Monday.
“Based on information from the port, the conveyor belts… were severely affected by the fire and cannot be operated at the moment, making it impossible to perform any coal-loading operations,” Suek said in a letter to customers, on Tuesday, seen by Montel.
It said therefore that there were “no…stipe_CroOctober 13, 2021 at 1:36 PM
Bitno je da nisam na ATPL zakasnio..............
+ ATPL po 177
dokup ATPL po 180
dokupio ATPL po 176
+ ATPL po 184
Samo da lijepo svi zaustave orderbook na 3-4 godine, razduže se i pomalo dalje, ali ne vjerujem u takav scenarij