1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 9, 2021 at 8:10 PM
    • #4,401
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    To je los potez i losa poruka za fjucerse.

    Sad je vrijeme za 100% spot, i kraj price, za tri godine tko ziv tko mrtav. Sad se u godinu dana na spotu moze uzeti profita vise nego za 10 godina mrcvarenja s time charterima. Uzasna odluka, jako lose.

    Svakako primjer kako se NE treba raditi.

    Sad nije vrijeme za dugorocna filozofiranja nego za berbu dok ide ide.

    Da li SB porucuje fjucrsima ili fjucrsi SB-u? Mislim da je jedan od razloga za ovaj potez SB upravo spread na ffa cape, tj BACKWARDATION. Ista pojava je djelomicni razlog za los rast, pad ili stagnaciju cape brodara (kako kojega) u zadnje vrijeme. Ukratko nema vjere da ce trenutne spot vrijednosti ostati takve. Da li je SB napravio mudar ili los potez...vrijeme ce reci ali malo headgea ne skodi

    Evo malo beletristike na tu temu za weekend. Ima tu i puno vjerovanja i nade, ali svakako je za razmisliti sto ce se desavati sa BDI-em u slijedecim mjesecima :/

    "Our view remains that we are at or close to an inflection point and although spot Capesize rates always might have more room to rally, the risk of focusing on such incremental gains (especially given the diminishing nature of percentage gains) outweighs any return potential.

    We expect that by December spot rates would have been halved, and although futures are already at a significant discount to spot, it is unlikely that the market will recognize such value until the spot index bottoms. Which of course is also the good news: the forward curve has so far failed to rally to the same degree that spot Capesize rates have, opening the potential for incremental gains down the road on a highly backwardated 2022 curve (more on the mechanics of that later)."

    "The backwardation in futures (meaning futures prices are lower than spot and the further out you go, the cheaper it becomes) is an opportunity, but not necessarily just because of relative pricing. As explained above, there is a valid reason why the first quarter of the year is currently priced at a ~70% discount to the spot market."


    The Fall of Icarus Part II: The Consequences of High Shipping Costs in the Current Commodity Cycle — Breakwave Advisors
    Its a long way down…
    www.breakwaveadvisors.com

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • October 9, 2021 at 8:23 PM
    • #4,402

    Tocka infleksije je ona tocka u kojoj brzina rasta pocne usporavati. Tamo gdje je druga derivacija, u ovom slucaju po vremenu, jednaka nuli. To znaju svi ovdje, vjerujem.

    Znaci da itekako jos ima prostora za rast.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 9, 2021 at 8:25 PM
    • #4,403
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Jedna stvar je ovo gledati sa pozicije investitora koji jedan dan kupi dionice brodara a već drugi ih može brzo i lako prodati, a druga kada vodiš brodarsku firmu, vlasnik si brodova, imaš kredite i zapošljavaš stotine ljudi.

    Ovo je skroz razuman potez ako gledaš sa ove druge pozicije. Brodar mora razmišljati dugoročno, odgovorno i održivo. On ne može samo tako jednostavno rasprodati flotu, otpustiti ljude i zatvoriti firmu kada dođu turbulentna vremena. Trenutno je tržište naklonjeno brodarima, ali nije uvijek tako bilo i neće tako uvijek biti. Lako vjetrovi promjene smjer.

    Danas su dugoročni TC ugovori visoko iznad break-evena i zgodno je zaključati takve vozarine za jedan dio flote na što je moguće duži period. Uzmimo jedan primjer da neka firma ima 10 brodova - od toga 5 brodova ostavi na spotu, a 5 fiksira na više godina za vozarine koje pokrivaju break-even za svih 10 brodova (vozarine su trenutno visoke pa je to moguće, taman jedan brod pokriva troškove za dva broda). Na taj način je ograničen downside tako da sve te godine ne mogu biti u gubitku koliko god da je tržište loše (u najgorem slučaju su na nuli), a upside potencijal je otvoren jer je pola flote na spotu i tu pokušavaju pokupiti vrhnje. U tom slučaju je ovdje reward/risk izuzetan.

    Ali kolega, to naprosto nije tocno.

    Nitko ne mora vjecno imati brodove, firmu, zaposljavati ljude.

    Najbolja stvar sto brodovlasnik moze napraviti, barem oni promocurniji medju njima, je da negdje 2023 ili 2024, kad trziste vrlo vjerovatno bude na vrhuncu, rasproda po najvecoj mogucoj cijeni flotu, pokrije kredite, isplati se i zatvori drustvo.

    To je sasvim legitimna, pa cak i najpametnija opcija. Kad se nastampa opet hrpa brodova slijedi 10-12 godina mrcvarenja, topljenja kapitala, umjesto da taj maksimalni kapital ulozis za to vrijeme u nesto drugo i zaradjujes. Minus na minus umjesto plusa na plus.

    Sve na spot, napucati dobit i cijenu, prodati sve i ćao đaci.

    Osim toga, cemu sklapati sad dugorocne ugovore kad je sasvim izgledno da ce se u narednih godinu dvije trzisni balans ponude i potraznje dodatno pomaknuti u korist brodara?

    Display More

    Naravno da se svaka firma može zatvoriti, iz ovog ili onog razloga, ali nisu stvari tako banalne.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • October 9, 2021 at 8:26 PM
    • #4,404

    Malo o ugljenu, ne moze ni Putin spasiti cijenu. Brodova nikad manje, ugljena sve vise treba. Greta i mali zeleni su nebitni. Sit gladnog ne razumije. Tako da bajke i basne su za neka druga vremena. 2021./2022.ima da se gusimo u ćumuru a onda cemo opet pusiti price o zastiti okolisa i razgradivim kesama i ostalim glupostima.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Jure
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    279
    Postova
    325
    Member since
    February 26, 2021
    • October 9, 2021 at 8:33 PM
    • #4,405

    Suhi indeks baltičke burze pao je u petak za 2,2 posto na 5.526, prekinuvši petodnevnu pobjedničku utrku, ali još uvijek blizu 13-godišnjeg vrhunca. Indeks capesize, koji prati teret željezne rude i ugljena od 150.000 tona, smanjio se za 3,6% na 10.112, ali je ostao blizu najviše razine od rujna 2008.; panamax indeks koji prati terete od oko 60.000 do 70.000 tona ugljena i žitarica, pao je za 0,5% na 3.8866 najnižih u tri tjedna. Među manjim plovilima, supramax indeks porastao je za 16 bodova, na 3.417. Za tjedan dana baltički suhi indeks zabilježio je dobitak od 6,2 %, što je njegov četvrti uzastopni tjedni rast, potpomognut snažnom potražnjom i aktualnim ograničenjima povezanima s pandemijom, posebno zagušenjem u Kini.

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,773
    Member since
    February 28, 2020
    • October 9, 2021 at 8:56 PM
    • #4,406
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Jedna stvar je ovo gledati sa pozicije investitora koji jedan dan kupi dionice brodara a već drugi ih može brzo i lako prodati, a druga kada vodiš brodarsku firmu, vlasnik si brodova, imaš kredite i zapošljavaš stotine ljudi.

    Ovo je skroz razuman potez ako gledaš sa ove druge pozicije. Brodar mora razmišljati dugoročno, odgovorno i održivo. On ne može samo tako jednostavno rasprodati flotu, otpustiti ljude i zatvoriti firmu kada dođu turbulentna vremena. Trenutno je tržište naklonjeno brodarima, ali nije uvijek tako bilo i neće tako uvijek biti. Lako vjetrovi promjene smjer.

    Danas su dugoročni TC ugovori visoko iznad break-evena i zgodno je zaključati takve vozarine za jedan dio flote na što je moguće duži period. Uzmimo jedan primjer da neka firma ima 10 brodova - od toga 5 brodova ostavi na spotu, a 5 fiksira na više godina za vozarine koje pokrivaju break-even za svih 10 brodova (vozarine su trenutno visoke pa je to moguće, taman jedan brod pokriva troškove za dva broda). Na taj način je ograničen downside tako da sve te godine ne mogu biti u gubitku koliko god da je tržište loše (u najgorem slučaju su na nuli), a upside potencijal je otvoren jer je pola flote na spotu i tu pokušavaju pokupiti vrhnje. U tom slučaju je ovdje reward/risk izuzetan.

    Ali kolega, to naprosto nije tocno.

    Nitko ne mora vjecno imati brodove, firmu, zaposljavati ljude.

    Najbolja stvar sto brodovlasnik moze napraviti, barem oni promocurniji medju njima, je da negdje 2023 ili 2024, kad trziste vrlo vjerovatno bude na vrhuncu, rasproda po najvecoj mogucoj cijeni flotu, pokrije kredite, isplati se i zatvori drustvo.

    To je sasvim legitimna, pa cak i najpametnija opcija. Kad se nastampa opet hrpa brodova slijedi 10-12 godina mrcvarenja, topljenja kapitala, umjesto da taj maksimalni kapital ulozis za to vrijeme u nesto drugo i zaradjujes. Minus na minus umjesto plusa na plus.

    Sve na spot, napucati dobit i cijenu, prodati sve i ćao đaci.

    Osim toga, cemu sklapati sad dugorocne ugovore kad je sasvim izgledno da ce se u narednih godinu dvije trzisni balans ponude i potraznje dodatno pomaknuti u korist brodara?

    Display More

    da, kolega, potpuno legitimno može to napraviti svaki vlasnik. ali...

    teoretski, kada bi svi to napravili, kako bi se onda odvijala svjetska trgovina? teleportacijom? ne veli se uzalud.... ploviti se mora!

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • October 9, 2021 at 9:15 PM
    • #4,407

    Govorim o pojedinom brodaru, ne o svima. Pogotovo ako si mali i nebitan kao Atpl, Jdpl i sl.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 9, 2021 at 9:15 PM
    • #4,408
    Quote from 5. Element

    Tocka infleksije je ona tocka u kojoj brzina rasta pocne usporavati. Tamo gdje je druga derivacija, u ovom slucaju po vremenu, jednaka nuli. To znaju svi ovdje, vjerujem.

    Znaci da itekako jos ima prostora za rast.

    Mislim da je jasno iz konteksta clanka da je mislio na promjenu trenda, okretanje krivulje prema dole. Svakako kroz neko vrijeme ce brdo muhamedu ili muhamed brdu, nebi uopce bilo lose i da se nadju na pola puta

    Sad samo da ne krene tema da li je spot muhamed ili brdo :/

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 9, 2021 at 9:28 PM
    • #4,409
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Tocka infleksije je ona tocka u kojoj brzina rasta pocne usporavati. Tamo gdje je druga derivacija, u ovom slucaju po vremenu, jednaka nuli. To znaju svi ovdje, vjerujem.

    Znaci da itekako jos ima prostora za rast.

    Mislim da je jasno iz konteksta clanka da je mislio na promjenu trenda, okretanje krivulje prema dole. Svakako kroz neko vrijeme ce brdo muhamedu ili muhamed brdu, nebi uopce bilo lose i da se nadju na pola puta

    Sad samo da ne krene tema da li je spot muhamed ili brdo :/

    Kolega, krivo, nikako da naučiš... i brdo i Muhamed idu "to the Moon" 🚀 8)

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • October 9, 2021 at 10:05 PM
    • #4,410
    Quote from 5. Element

    To je los potez i losa poruka za fjucerse.

    Sad je vrijeme za 100% spot, i kraj price, za tri godine tko ziv tko mrtav. Sad se u godinu dana na spotu moze uzeti profita vise nego za 10 godina mrcvarenja s time charterima. Uzasna odluka, jako lose.

    Svakako primjer kako se NE treba raditi.

    Sad nije vrijeme za dugorocna filozofiranja nego za berbu dok ide ide.

    Ovaj ugovor je velika razlika izmedu spota i tc.

    Slazem se da nije sada vrijeme za fixirati ovako niske ugovore.periodi visokih vozarina traju dosta krace od perioda niskih vozarina.

    Kada ce biti vrijeme za preuzmamje rizika ako ne sada?

    Mozda samo mali dio flote kao hedge.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 9, 2021 at 10:17 PM
    • #4,411
    Quote from brajakica
    Quote from 5. Element

    To je los potez i losa poruka za fjucerse.

    Sad je vrijeme za 100% spot, i kraj price, za tri godine tko ziv tko mrtav. Sad se u godinu dana na spotu moze uzeti profita vise nego za 10 godina mrcvarenja s time charterima. Uzasna odluka, jako lose.

    Svakako primjer kako se NE treba raditi.

    Sad nije vrijeme za dugorocna filozofiranja nego za berbu dok ide ide.

    Ovaj ugovor je velika razlika izmedu spota i tc.

    Slazem se da nije sada vrijeme za fixirati ovako niske ugovore.periodi visokih vozarina traju dosta krace od perioda niskih vozarina.

    Kada ce biti vrijeme za preuzmamje rizika ako ne sada?

    Mozda samo mali dio flote kao hedge.

    Display More

    Pravo vrijeme je bilo onda kada je ATPL vezala panamaxe na 12k :S

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • October 9, 2021 at 10:18 PM
    • #4,412
    Chinese President vows to pursue 'reunification' with Taiwan by peaceful means
    Chinese President Xi Jinping vowed to pursue "reunification" with Taiwan by peaceful means in a speech in Beijing on Saturday.
    edition.cnn.com

    Znaci ipak im je jasno da bi cijena invazije bila pregolema. Prvo, 160 km je ogroman put i brodovi bi bili na brisanom prostoru protubrodskih raketa, a drugo, poremecaji u ekonomiji i trgovini strahoviti. Preskupo, naprosto.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • October 9, 2021 at 10:48 PM
    • #4,413
    Quote from mitkko
    Quote from looserst

    Mislim da je jasno iz konteksta clanka da je mislio na promjenu trenda, okretanje krivulje prema dole. Svakako kroz neko vrijeme ce brdo muhamedu ili muhamed brdu, nebi uopce bilo lose i da se nadju na pola puta

    Sad samo da ne krene tema da li je spot muhamed ili brdo :/

    Kolega, krivo, nikako da naučiš... i brdo i Muhamed idu "to the Moon" 🚀 8)

    Do "to the moon"(600) jos 50 kn a neki dan bilo je 25.

    Sta je u tome tako tesko prihvatiti?

    Tko ne vjeruje a ima dionice moze prodati? 😁

    Vi ste imali i prodali atpl oko 250 jel bilo tako? Niste tada vjerovali.

    Neznam dali ste poslije opet kupovali.

    Nije ni bitno ali prodaja na 250 jer kao nece to the moon je bio veliki promasaj?🤪

    Idemo mi i dalje od to the moon samo strpljivo😉

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 10, 2021 at 8:20 AM
    • #4,414
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Kolega, krivo, nikako da naučiš... i brdo i Muhamed idu "to the Moon" 🚀 8)

    Do "to the moon"(600) jos 50 kn a neki dan bilo je 25.

    Sta je u tome tako tesko prihvatiti?

    Tko ne vjeruje a ima dionice moze prodati? 😁

    Vi ste imali i prodali atpl oko 250 jel bilo tako? Niste tada vjerovali.

    Neznam dali ste poslije opet kupovali.

    Nije ni bitno ali prodaja na 250 jer kao nece to the moon je bio veliki promasaj?🤪

    Idemo mi i dalje od to the moon samo strpljivo😉

    Display More

    Da, prodao sam da bih kupio jos JDPL - to ide do Marsa 8o

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • October 10, 2021 at 9:00 AM
    • #4,415
    The Big Picture: Energy markets — Breakwave Advisors
    Coal chaos
    www.breakwaveadvisors.com

    S obzirom na clanak i mjesec cemo pregaziti kao plitak potok 🙃 Indija zalihe 9 dana, Kina 11... Zima stize dunjo moja...

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • October 10, 2021 at 9:30 AM
    • #4,416

    Općepoznata stvar je da futuresi što je proizvod dalje u budućnosti slabije prate trenutnu cijenu, odnosno da u ovom slučaju imaju popust na cijenu, a da je obratni slučaj i da cijene strelovito padaju, imali bi premiju.

    Tako da mi stanje futuresa ne označava trenutno ništa što se tiče početka pada vozarina.

    Pogledajte samo kako se korigiraju mjesec za mjesec. Jedino na capeu imamo značajan pad za studeni, što ne znači da se neće iskorigirati.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • October 10, 2021 at 9:48 AM
    • #4,417
    Quote from stipe_Cro

    Općepoznata stvar je da futuresi što je proizvod dalje u budućnosti slabije prate trenutnu cijenu, odnosno da u ovom slučaju imaju popust na cijenu, a da je obratni slučaj i da cijene strelovito padaju, imali bi premiju.

    Tako da mi stanje futuresa ne označava trenutno ništa što se tiče početka pada vozarina.

    Pogledajte samo kako se korigiraju mjesec za mjesec. Jedino na capeu imamo značajan pad za studeni, što ne znači da se neće iskorigirati.

    U matematici je to poznato kao autokorelacijska funkcija. U ovom slucaju, funkcija vremena je cijena, a ona je to manje korelirana sa samom sobom u odnosu na sadasnji trenutak sto gledas dalje u buducnost. Tako da to sto pisete ima i strogo matematicku podlogu u obliku jedne priblizno asimptotske funkcije.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 10, 2021 at 11:52 AM
    • #4,418
    Quote from stipe_Cro

    Općepoznata stvar je da futuresi što je proizvod dalje u budućnosti slabije prate trenutnu cijenu, odnosno da u ovom slučaju imaju popust na cijenu, a da je obratni slučaj i da cijene strelovito padaju, imali bi premiju.

    Tako da mi stanje futuresa ne označava trenutno ništa što se tiče početka pada vozarina.

    Pogledajte samo kako se korigiraju mjesec za mjesec. Jedino na capeu imamo značajan pad za studeni, što ne znači da se neće iskorigirati.

    Nije sporno to sta ste napisali ali dajte ponovo procitajte clanak. Problem je sta je taj spread velik. Evo graf ponovo, nezgodno je jer je bas long term ali vidi se da su ovo rekordne razlike ove godine. Ako ima neko bolji graf, npr samo 2021 molim da posta. Moguce je naravno da ce se odviti po nekoj formuli i da ce ffa gore prema spotu ali nije samo ovaj clanak na tu temu, vani kao da je konsenzus da ce taj cape spot dole pa zato cape brodare gnjece na burzi X(

    Ja bi osobno odmah potpisao da se bratski nadju na pedesetak kila i ruka ruci ;)

    Files

    IMG_20211010_113302.jpg 97.39 kB – 0 Downloads
  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • October 10, 2021 at 12:43 PM
    • #4,419

    Svi se nadaju da neće cape vozarine toliko prema gore. To na kraju možda ispadne samo wishful thinking.

    Treba uzeti u obzir i da ove razine nisu postignute više od desetljeća kad dosta trenutnih trgovaca nije bilo aktivno.

    Velik spread normalna je stvar kada su veliki skokovi. Kakav je rast capea bio u zadnjih mjesec dana? Brutalan. Zato su i spreadovi brutalni.

    Uz ovako strmi rast, naravno da je prisutan sve veći strah od pada.

    Vrijeme će pokazati je li on opravdan, a to trenutno ne znaju ni trgovci futuresima :D

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • October 10, 2021 at 1:27 PM
    • #4,420

    Da bi vozarine znacajno pale mora se znacajno smanjiti port congestion. A sto u uvjetima kad se trazi svaka kila ugljena otkuda god naprosto nije realno. Propusnost luka je kolika jest. Kontejnerske rade 24/7. Veliki dio jakih bulkerskih isto. Tu nema prostora za velika smanjenja zaostataka. Barem ne u kratkom vremenu.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ZABA (Zagrebačka banka d.d.) 1.9k

      • Like 1
      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:01 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 10:55 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      888k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 10:55 AM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 10:46 AM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. goranlagea

      May 22, 2025 at 10:46 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 10:39 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 22, 2025 at 10:39 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 10:14 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      912k
      2.1k
    3. sokol74

      May 22, 2025 at 10:14 AM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 471

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:58 PM
    2. Odgovora
      471
      Pregleda
      204k
      471
    3. umalo

      May 21, 2025 at 12:58 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 10:55 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    goranlagea May 22, 2025 at 10:46 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 2 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™