di je osnivač Migrena? njegove misli su dale za mislit na temi
DRY BULK
-
-
-
16% of the global dry bulk fleet is tied up by port congestion
Record number of dry bulk ships hit by port congestion - Splash247With capes closing in on the $50,000 per day mark, something not seen since June 2010, an important driver in today’s hot dry bulk market is not demand, but…splash247.com -
Iz gore postanog teksta:
CodeU postu na LinkedInu dr. Roar Adland, profesor brodske katedre na Norveškoj ekonomskoj školi, ustvrdio je: „Apsolutna razina cijena robe zapravo nema dugoročan utjecaj na stope vozarine. U transportu brinemo samo o količinama izvoza. Ako su cijene bile visoke u svibnju jer je potražnja bila velika, a ponuda ograničena, onda to ne mora biti bolje za tržište tereta od slučaja gdje se ponuda povećava i cijene željezne rude padaju. " Analitičari u Lorentzen & Stemoco također su jutros u bilješci klijentima razgovarali o ovom pitanju. "Kineske čeličane možda će morati obnoviti zalihe, jer zalihe u luci rade na kritično niskim razinama", sugerirali su Lorentzen & Stemoco. Kineske vlasti za ovu godinu predviđaju potrebe zemlje za željeznom rudom na oko 1,4 milijarde tona. Nasuprot tome, najnovija procjena konzultantske kuće Mysteel je da se u 45 najvećih luka nalazi 127 milijuna tona, što otprilike pokriva samo mjesec dana direktne potrošnje. Nadalje, Lorentzen & Stemoco istaknuo je kako bi se inozemne rudarske tvrtke u Brazilu i Australiji mogle zabrinuti zbog naglog pada cijena terminskih ugovora te su u skladu s tim spremne isporučiti što je više moguće po još uvijek visokim cijenama.
-
The Breakwave Dry Bulk Shipping ETF (BDRY) finished this week up by 7% due primarily as capesize FFA values increased further. The price of the ETF is approaching its all-time high of $30.20. In the spot market, capesize freight rates jumped by 26% even as spot iron ore prices declined by 14%. The capesize market continues to fare very well despite the drop in iron ore prices. Miners still very much want to sell iron ore at current prices, and demand for vessels is far exceeding available supply of vessels.
-
The Breakwave Dry Bulk Shipping ETF (BDRY) finished this week up by 7% due primarily as capesize FFA values increased further. The price of the ETF is approaching its all-time high of $30.20. In the spot market, capesize freight rates jumped by 26% even as spot iron ore prices declined by 14%. The capesize market continues to fare very well despite the drop in iron ore prices. Miners still very much want to sell iron ore at current prices, and demand for vessels is far exceeding available supply of vessels.
A onako usput, evo i malog odbijanca na iron ore futuresima
-
Port congestion. Squeezing the fleet — Breakwave AdvisorsHow freight rates are being affectedwww.breakwaveadvisors.com
Ne cini mi se vjerovatnim da se zagusenje rascisti u narednih nekoliko godina, a kamoli mjeseci. Naprosto je ogromna kolicina robe u zaostatku, a kako potraznja raste to ce sve vise rasti. Lucki kapaciteti da to rasciste bi trebali prebacivati normu, a ne svako malo smanjivati radi korone. Tako da bih ja bull run na dry bulk shippingu premjestio na 2024 ili 2025, radije nego na 2023.
-
Gdje si našao da potražnja za robom raste? Ja sam vidio da je potraznja "ista" a delta je dovela do congestiona sto pogoduje vozarinama.
Ovo je optimalno, previše delte opet ne bude dobro.
Novi Zelend se zatvorio zbog 1 pozitivnog. Preludo ali zatvaranja su banana.
-
Pa procitao sam clanak.
Pise da je uvoz zitarica brutalno narastao, sto je zapravo stara vijest, zbog veceg svinjskog fonda. Ali taj fond se nece smanjivati, moze samo rasti kako raste kineska srednja klasa i standard.
Narastao je uvoz isto tako i ugljena. I zeljezne rudace. U prvoj polovici 2021.
Pa se sad naporiraju da ohlade zeljeznu rudacu. Ali pad cijena bi opet trebao povecati uvoz, i to iz Brazila, kao politicki prihvatljivijeg.
Sto znaci da slijedi DALJNJI RAST potraznje za robama. I JOS VECI congestion.
Sto i jedno i drugo povecava vozarine.
Svi zovu pad jos od od 1500, a ono preslo 4000, hehe.
Nije dobro boriti se protiv trenda.
-
Evo i video o congestionu u i ispred luka:
Port congestion in China is 'getting worse by the day': Breakwave Advisors Founder
Ako bi se na bulku dogodilo nesto slicno kao i na kontejnerima...a necu ni pomisliti...mokri snovi
-
-
-
The Chinese bulker operator has purchased the 2008-built Belcargo, Supramax for $17m. https://splash247.com/jinhui-takes-another-belships-bulker/
-
Ships could be delayed for weeks as Panama Canal plans maintenance
Shipowners advised to book early for transits, but backlog could boost rates https://www.tradewindsnews.com/tankers/ships-…nce/2-1-1056123
-
cape up 2%
-
BCI 5TC 50708 977
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Ugledalo se 40000 na suprama Oct.............
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
-
Zanimljiva zadnja recenica.
-
BDI 4.147
BCI 6.114
BPI 3.809
BSI 3.303
-
BCI 5 T/C routes 180000 50708 977
BPI of the 5 T/C routes 82500 34282 219
BSI of the 10 T/C routes 58328 36328 292
BHSI of the 7 T/C routes 38200 33859 61
BDI Index 4147 +55
-
-