1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • Hrx84
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,116
    Postova
    688
    Member since
    February 18, 2020
    • June 29, 2021 at 11:25 PM
    • #2,841

    Gledam svašta ali se strašim kupiti.

    Nije baš drybulk, više kontejneraš SFL.

    Lijepo se iskorigirao zadnjih dana. Nisam detaljno proučavao. Mislim da ima previše dugoročno ugovorene brodove. Cijena nije puno veća nego jesenas. Ima nešto drybulka i tankera i daje dobru dividendu.

    Isto tako GSL i Atco su nešto malo pali. Prvi je jako agresivni kontejneraš kojem dolazi uskoro dosta polovnih brodova.

    ATCO je vlasnik Seaspana koji ima gomilu kontejneraša.

  • Hrx84
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,116
    Postova
    688
    Member since
    February 18, 2020
    • June 29, 2021 at 11:35 PM
    • #2,842

    GRIN-buker s malim brodovima, pola handysize pola supramax. 33 broda.

    Dosta mlada flota i građena u japanskim brodogradilištima. Mcap cca 210mil$.

    Do danas su slali samo polugodišnja fin izvješća, sada prelaze na kvartalna, tako da nemamo uopće izvješća za 1q21.

    Dosta su nepoznati, mali volumeni trgovanja. Prodali 2 product tankera tijekom ove godine, povukli se iz tog biznisa, fokusiraju se samo na handy/supramax. Nigdje nisam našao detalje o uposlenosti flote, koji brod plovi na spotu, što je na dugoročno i kolike su im vozarine.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • June 30, 2021 at 12:56 AM
    • #2,843
    Quote from brajakica

    https://splash247.com/an-alternative-view-of-eexi/

    Tko mi ovo pojasni dobiti ce od mene 5* <3 +5*🏆

    Što je uopće EEXI (energy efficiency existing ship index)??

    • Regulacija kojoj je cilj svesti energetsku učinkovitost postojećih brodova (starijih od 2014.) na onu koju imaju novi brodovi (mlađima od 2014.) - energetsku učinkovitost novih brodova regulira EEDI.
    • EEXI je indeks koji opisuje kolika je CO2 emisija broda po jedini nosivosti i puta (nautičkih milja) -> EEXI = [gCO2/t*nm]
    • EEXI indeks za sve brodove će morati biti niži od najvećeg dopuštenog indeksa.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Graf 1 - EEXI indeks


    Kako se planira poboljšati energetska učinkovitost starih brodova?

    • Svi brodovi čiji EEXI indeks bude veći od dopuštenog će morati poduzeti mjere za poboljšanje energetske učinkovitosti, i to prvenstveno u smjeru:
      • ugradnje limitatora snage motora (ShaPoLi ili EPL), što će za posljedicu imati smanjenje brzine broda,
      • koristiti gorivo sa nižom razinom ugljika,
      • instalacija drugih uređaja koji će povećati opću energetsku učinkovitost broda (ESD uređaji - energy saving devices).

    Problematika koja se spominje u članku se odnosi na određivanje referentne brzine broda (vref), a u odnosu na maksimalnu instaliranu snagu motora (MCR) i reduciranu snagu motora (PME), svega onoga što je potrebno za izračun EEXI indeksa. EEXI se računa za brzinu za reduciranu snagu motora na 75% instalirane snage, ili 83% limitirane instalirane snage (ako motor već ima ugrađen limitator) - u ovom navedenom članku krivo piše za oba postotka MCRlim. Treba napomenuti da je EEXI indeks koji opisuje dizajn broda, dakle, učinkovitost pri nekakvom standardiziranom načinu korištenja/upotrebe, a ne prema stvarnim uvjetima korištenja (slična stvar vam je sa energetskim certifikatom kuće/stana - kuća može biti ne znam koliko izolirana/učinkovita, ali ćeš svejedno imati visoke račune ako cijelu zimu držiš otvorene prozore).

    Problem je u tome što za stare brodove ne postoje tablice omjera snage motora i referentne brzine jer se prilikom dizajna tih starijih brodova taj omjer nije testirao (za razliku od novih brodova koji se rade prema EEDI standardu gdje te tablice postoje). Za postojeće brodove je preskupo/neracionalno raditi ta ispitivanja pa se onda dopušta korištenje nekakvih statističkih modela koje je komisija propisala, a koji uzimaju u obzir dizajn broda, opremu broda, snagu motora, gorivo i još koješta drugo. Problem je što se pokazalo da tako dobivena procjena brzine broda podcjenjuje stvarnu brzinu, a uz to su još radi nepreciznosti metode propisali i penale od 5% ili 1 čvor (što je već manje) ukoliko se koristi ta statistička metoda (što dodatno reducira brzinu).

    Zaključak je da će ovakvi paušalni/neprecizni izračuni EEXI indeksa unijeti nered na tržište jer je malo vremena do implementacije tog novog standarda, puno je još uvijek nepoznanica, a 30.000 brodova se mora tome prilagoditi.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Tablica 1 - Primjer poboljšanja EEXI indeksa ugradnjom limitatora snage motora te posljedično smanjenje referentne brzine broda (u ovom primjeru za 1,5 čvor)


    U članku se govori o još jednom najavljenom standardu/indeksu koji će brodovi morati zadovoljiti - CII (carbon intensity indicator). CII se, za razliku od EEXI koji se koncentrira na energetsku učinkovistost broda po pitanju njegovog dizajna, koncentrira na energetsku učinkovitost broda ovisno o načinu korištenja.


    Eto kolegice, nadam se da je dovoljno jasno. Očekujem <3 :)

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • June 30, 2021 at 9:21 AM
    • #2,844

    mitkko 👍💖🏆

    Znaci biti ce oko 1,5 cvor manje za brodove starije od 2014?

    Za 2 godine primjena?

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • June 30, 2021 at 2:05 PM
    • #2,845

    bdi -2% 3383

    pnmx, supre i handy up

  • mulac
    Student
    Reakcija primljeno
    126
    Postova
    74
    Member since
    February 13, 2020
    • June 30, 2021 at 2:13 PM
    • #2,846

    BCI 5 T/C routes 180000 32604 -1695

    BPI 5 T/C routes 82500 37074 987

    BSI T/C routes 58328 32226 96

    BHSI 7 T/C routes 38200 27742 150

    BDI Index 3383 -35

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • June 30, 2021 at 9:33 PM
    • #2,847
    Quote from brajakica

    mitkko 👍💖🏆

    Znaci biti ce oko 1,5 cvor manje za brodove starije od 2014?

    Za 2 godine primjena?

    Da, primjena je od 2023. To ne znači da će prosječno brodovi smanjiti brzinu za 1,5 čvora, ovaj primjer na grafu je samo generički primjer izračuna prilagodbe motora EEXI standardu.

    Ono što je zanimljivo je da će stvarni utjecaj na smanjenje brzine flote zapravo biti relativno mali, skoro beznačajan. Naime, većina brodova danas voze na 38-50% maksimalne instalirane snage motora (već rade "slow steaming"), što znači da ograničenje snage koje nameće EEXI (na 75% odnosno 83%) neće uzrokovati dodatno smanjenje brzine. Naravno, nisu svi brodovi jednaki pa EEXI neće na sve utjecati jednako, ali kažu da će u pravilu imati mali utjecaj na smanjenje brzine.

    O tome u ovom članku što si spomenula nisu još pisali, ali valjda će u nastavku koji su najavili. To je suprotno od onoga što se piše ovdje na forumu da će EEXI uzrokovati veliko dodatno smanjenje brzine brodova, a što će onda efektivno smanjiti flotu i uzrokovati veliki rast vozarina.

    Quote

    "We find that the EEXI, as proposed, would make only a small contribution to IMO’s climate goals and would reduce CO2 from the 2030 fleet by 0.7% to 1.3% from a baseline without the EEXI. This is due to the continuing prevalence of slow steaming, whereby most ships are being operated at engine loads that would be unaffected by the technical efficiency standard the EEXI sets. On average, in 2019, containers, oil tankers, and bulk carriers were operated between 11 knots and 14 knots, or between 38% to 50% of their maximum continuous rating (MCR). This is well below the engine loads that would be allowable under the EEXI, which range from 65% to 77% MCR. If the EEXI does not limit engine power below what ships already use, it will not result in reductions in ship speed or CO2. We thus conclude that the main impact of the EEXI would be to codify current operational efficiency gains due to slow steaming."

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • June 30, 2021 at 10:16 PM
    • #2,848

    Za rubriku zanimljivosti iz svijeta dry bulka:

    https://www.seatrade-maritime.com/dry-cargo/pion…-and-close-shop

    9 handya na bubanj i zatvaraj bravu :huh:

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 30, 2021 at 10:54 PM
    • #2,849
    Quote from looserst

    Za rubriku zanimljivosti iz svijeta dry bulka:

    https://www.seatrade-maritime.com/dry-cargo/pion…-and-close-shop

    9 handya na bubanj i zatvaraj bravu :huh:

    Kruh sa sedam kora...

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • July 1, 2021 at 9:05 AM
    • #2,850
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    mitkko 👍💖🏆

    Znaci biti ce oko 1,5 cvor manje za brodove starije od 2014?

    Za 2 godine primjena?

    Da, primjena je od 2023. To ne znači da će prosječno brodovi smanjiti brzinu za 1,5 čvora, ovaj primjer na grafu je samo generički primjer izračuna prilagodbe motora EEXI standardu.

    Ono što je zanimljivo je da će stvarni utjecaj na smanjenje brzine flote zapravo biti relativno mali, skoro beznačajan. Naime, većina brodova danas voze na 38-50% maksimalne instalirane snage motora (već rade "slow steaming"), što znači da ograničenje snage koje nameće EEXI (na 75% odnosno 83%) neće uzrokovati dodatno smanjenje brzine. Naravno, nisu svi brodovi jednaki pa EEXI neće na sve utjecati jednako, ali kažu da će u pravilu imati mali utjecaj na smanjenje brzine.

    O tome u ovom članku što si spomenula nisu još pisali, ali valjda će u nastavku koji su najavili. To je suprotno od onoga što se piše ovdje na forumu da će EEXI uzrokovati veliko dodatno smanjenje brzine brodova, a što će onda efektivno smanjiti flotu i uzrokovati veliki rast vozarina.

    Quote

    "We find that the EEXI, as proposed, would make only a small contribution to IMO’s climate goals and would reduce CO2 from the 2030 fleet by 0.7% to 1.3% from a baseline without the EEXI. This is due to the continuing prevalence of slow steaming, whereby most ships are being operated at engine loads that would be unaffected by the technical efficiency standard the EEXI sets. On average, in 2019, containers, oil tankers, and bulk carriers were operated between 11 knots and 14 knots, or between 38% to 50% of their maximum continuous rating (MCR). This is well below the engine loads that would be allowable under the EEXI, which range from 65% to 77% MCR. If the EEXI does not limit engine power below what ships already use, it will not result in reductions in ship speed or CO2. We thus conclude that the main impact of the EEXI would be to codify current operational efficiency gains due to slow steaming."

    Display More

    Zasto bi se donosio eexi ako nebi nista utjecao?istina je cesto na pola puta. Govori se retrofitu starijih brodova. Dio ce zavrsiti u rezalistima?koji dio brodova po tvojoj procjeni treba retrofit radi eexi? 3/4,Pola,manje?

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • July 1, 2021 at 9:42 AM
    • #2,851

    Malo sam se rugao s ovim idejama pa se posipam pepelom :S :

    Large amount of containers being lobbed on dry bulkers (ie hatches/deck) hearing quite a few operators installing container shoes to capitalize on the current high box costs

    Inače vidimo kako su naši škverovi bili vizionari, 3 maj je 1981 napravio bulk/container carriera. Ovo bi sad bila optimalna keš mašina 8)

    http://hb.hr/wp-content/uploads/2014/12/bulk.pdf

  • mulac
    Student
    Reakcija primljeno
    126
    Postova
    74
    Member since
    February 13, 2020
    • July 1, 2021 at 2:27 PM
    • #2,852

    BCI 5 T/C routes 180000 30600 -2004

    BPI 5 T/C routes 82500 38135 1061

    BSI 10 T/C routes 58328 32324 98

    BHSI 7 T/C routes 38200 27890 148

    BDI Index 3338 -45

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • July 1, 2021 at 2:55 PM
    • #2,853
    Quote from mulac

    BCI 5 T/C routes 180000 30600 -2004

    BPI 5 T/C routes 82500 38135 1061

    BSI 10 T/C routes 58328 32324 98

    BHSI 7 T/C routes 38200 27890 148

    BDI Index 3338 -45

    Impresivne vozarine, kaj drugo reći...

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • July 1, 2021 at 6:05 PM
    • #2,854

    More je krvavo danas :rolleyes:

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…%2Cgnk/view/v1/

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 1, 2021 at 8:30 PM
    • #2,855
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Da, primjena je od 2023. To ne znači da će prosječno brodovi smanjiti brzinu za 1,5 čvora, ovaj primjer na grafu je samo generički primjer izračuna prilagodbe motora EEXI standardu.

    Ono što je zanimljivo je da će stvarni utjecaj na smanjenje brzine flote zapravo biti relativno mali, skoro beznačajan. Naime, većina brodova danas voze na 38-50% maksimalne instalirane snage motora (već rade "slow steaming"), što znači da ograničenje snage koje nameće EEXI (na 75% odnosno 83%) neće uzrokovati dodatno smanjenje brzine. Naravno, nisu svi brodovi jednaki pa EEXI neće na sve utjecati jednako, ali kažu da će u pravilu imati mali utjecaj na smanjenje brzine.

    O tome u ovom članku što si spomenula nisu još pisali, ali valjda će u nastavku koji su najavili. To je suprotno od onoga što se piše ovdje na forumu da će EEXI uzrokovati veliko dodatno smanjenje brzine brodova, a što će onda efektivno smanjiti flotu i uzrokovati veliki rast vozarina.

    Zasto bi se donosio eexi ako nebi nista utjecao?istina je cesto na pola puta. Govori se retrofitu starijih brodova. Dio ce zavrsiti u rezalistima?koji dio brodova po tvojoj procjeni treba retrofit radi eexi? 3/4,Pola,manje?

    Ali upravo je tako kako sam napisao, citirao sam ti tekst iz jednog stručnog članka na tu temu, nisam to ja izmislio, a imaš o tome citat čak i u ovom tekstu koji si sama objavila. Balašević bi rekao - "I ako su lagali mene i ja lažem vas" :)

    Vidi, citat iz tog tvog članka:

    Quote

    There are some who have observed that even at a 26.5% power reduction, operational speeds are barely affected. In some cases this is true, but on the other hand we also need to take into account power margins for weather and fouling. A case in point is the current situation with container shipping – the significant delays being incurred means ships being stationary for longer periods, increasing hull fouling. And there are also ship types and sizes (mainly the smaller and shortsea segments, which involves significant numbers of ships) that operate closer to design speed for which this has a significant impact.

    Stvar je u tome da je EEXI "design index, not an operational index". CII je sa druge strane "operational index". EEXI opisuje energetsku učinkovitost broda pri standardiziranom načinu rada.

    Ista stvar vam je sa energetskim certifikatom kuće/stana, zato to stalno spominjem - tema je bliža svakodnevici pa je možda lakše razumljiva - stan vam može imati A energetski razred, ali za standardizirani način rada - vi ako pržite radijatore na veću temperaturu od propisane, ili provjetravate stan više od predviđenoga... nećete imati očekivane male račune i čudit ćete se kako toliko trošite na režije a stan vam je A razred - ili obrnuto, možete imati kuću sa najlošijim energetskim razredom G, ali ako ju uopće ne koristite/grijete, ili grijete samo par sati dnevno jer ste veći dio dana recimo na poslu, imat ćete super male račune. Stvar je uvijek relativna, zato se prilikom evaluacije nečega takvoga koriste standardizirani uvjeti korištenja.

    Dakle, samo je stvar koliko se stvarni uvjeti korištenja u danom trenutku razlikuju u odnosu na taj standardizirani način rada. Zadnjih godina su brodari usporili brzinu flote jer su vozarine bile povijesno niske i gorivo rekordno skupo, to je taj popularno zvani "slow steaming". Sada su vozarine jako porasle, ali brodari nisu bitno ili uopće povećali svoju brzinu. I sada u takvim okolnostima kada EEXI nameće nekakve limite na snagu motora, to nema nikakav utjecaj (ili imali vrlo mali, kako na koji brod - eto u tom tvom članku kažu da će veći utjecaj na brzinu imati manji brodovi koji valjda imaju slabije motore koji su prirodno više opterećeni pa onda to limitiranje snage će imati veći utjecaj) na brzinu broda jer oni ionako već voze sa "pola gasa". To je kao da zakonodavac kaže da je od sutra najveća dopuštena brzina na autocesti 110 umjesto 130 km/h, a budući da veliki kamioni ionako ne smiju voziti/ne voze brže od 100 km/h, za njih se ništa neće promijeniti.

    Druga stvar je što si je IMO zadao godišnje ciljeve za smanjenje emisija CO2 koji se iz godine u godinu pooštravaju, što će vremenom uzrokovati sve veće zahtjeve/restrikcije prema brodarima. Za sada su smislili EEDI za nove brodove, EEXI za postojeće, pa CII, pa prije toga VLSFO gorivo/scrubbere - ovo su samo neke regulative unazad zadnjih par godina koje mi padaju napamet.

    Trenutno ovaj EEXI koji se počinje primjenjivati od 2023., barem kako kažu, neće uzrokovati bitno smanjenje brzine brodova, ali to ne znači da IMO neće za već koju godinu poslije smisliti neke dodatne restrikcije koje će uzrokovati veći potres na tržištu.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Tablica - ciljano smanjenje emisija CO2 po godinama

    Prilagodba broda za EEXI je navodno relativno jednostavna i jeftina, nije kao ugradnja scrubera. Ti limitatori snage su nekakvi uređaji koji to valjda softverski reguliraju.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mnemic
    Početnik
    Reakcija primljeno
    3
    Postova
    6
    Member since
    February 25, 2020
    • July 2, 2021 at 9:14 AM
    • #2,856

    Svakako zanimljivo:

    https://splash247.com/breakthrough-as-cargo-owners-sign-up-for-pioneering-ammonia-powered-shipping-project/

    ali je pitanje koliko je realno i sigurno:

    https://www.bug.hr/znanost/amonijak-kao-gorivo-19068

  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • July 2, 2021 at 10:02 AM
    • #2,857

    Problemi u Kini. Problemi sa ugljenom. Jel zbog toga vanjski brodari padaju?

    https://seebiz.eu/energetika/kin…energije/260862

    "Fjučersi na ugljen povećali su dobitak na iznad 130 dolara po toni početkom srpnja, što je najviša razina od siječnja 2011. godine, jer su ograničenja u ponudi i veća potražnja više nego nadoknadile kineske napore da ukroti rastuće cijene roba. Toplo ljeto na sjevernoj hemisferi povećalo je potražnju iz Japana i Južne Koreje, dok je potražnja kineske industrije čelika i dalje jaka. U međuvremenu, ograničenja proizvodnje u proizvodnim čvorištima Shanxija uslijed strožih sigurnosnih inspekcija i ograničenja okoliša, kao i zatvaranje mongolske granice zbog Covid-19, doveli su do smanjenja domaće proizvodnje koksnog ugljena. Također, kineski uvoz ugljena tijekom prvih pet mjeseci godine opao je za 31,7 milijuna tona u odnosu na prethodnu godinu. Od prošlog listopada, kada je Kina neslužbeno zabranila uvoz ugljena iz Australije, cijene ugljena više su nego udvostručene".

  • nalet
    Student
    Reakcija primljeno
    57
    Postova
    83
    Member since
    February 17, 2020
    • July 2, 2021 at 11:17 AM
    • #2,858

    https://www.seebiz.eu/energetika/kin…nergije/260862/

    U prvih pet meseci ove godine, potrošnja električne energije u Južnoj Kini premašila je nivo pre pandemije, za 21 odsto više u odnosu na isti period 2019. godine, prema kineskom Južnom elektroenergetskom sistemu, velikom državnom mrežnom operateru.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 2, 2021 at 2:24 PM
    • #2,859

    Baltic Dry Index Falls 1.59% to 3,285

    Capesize -4.88% to $29,106
    Panamax +0.78% to $37,086
    Supramax 58k tons -0.13% to $32,283
    Handysize +0.35% to $26,015

    Freight futures am update

    Capesize flat

    Panamax down ~1%

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • July 2, 2021 at 3:33 PM
    • #2,860

    uf da prosjek vozarina samo ostane na 30k duže vrijeme ne treba ni ići više gore 8)

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 3k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:15 PM
    2. Odgovora
      3k
      Pregleda
      1.3M
      3k
    3. umalo

      May 29, 2025 at 10:15 PM
    1. ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.) 942

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:13 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 29, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      942
      Pregleda
      494k
      942
    3. alfa1

      May 29, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:36 AM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Meri

      May 29, 2025 at 10:36 AM
    1. Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora 2

      • imavrek
      • May 13, 2025 at 11:47 AM
      • Stručne rasprave
      • imavrek
      • May 29, 2025 at 10:24 AM
    2. Odgovora
      2
      Pregleda
      436
      2
    3. imavrek

      May 29, 2025 at 10:24 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji May 29, 2025 at 9:38 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    umalo May 29, 2025 at 9:29 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 28, 2025 at 2:00 PM
  • Hrvatski ETF fondovi

    Bokyklc May 28, 2025 at 8:01 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™