Od kad su Joaquina "izbacili" iz cleavesa ne zanimaju me njihove analize I kakav to grk prekida godisnji odmor?!
Neki sumnjiv grk, to je i meni zazvonilo 😂 🏝
Od kad su Joaquina "izbacili" iz cleavesa ne zanimaju me njihove analize I kakav to grk prekida godisnji odmor?!
Neki sumnjiv grk, to je i meni zazvonilo 😂 🏝
Da vidimo prati li neko novu kinesku real estate sagu:
https://www.reuters.com/markets/asia/c…ted-2023-08-14/
Volio bi cuti misljenja ovih koji racionalno razmisljaju (dakle onih koji NEznaju da se bulk vozarine oporavljaju u 2024)
prema informacijama koje iz prve ruke imam sa ovog foruma i teme, vozarine su krenule na mjesec još početkom ove godine i otvaranjem Kine.......međutim raketa se raspala pri poletanju ali zbog spama i ovogodišnjeg hakiranja Haka nismo dobili info zašto i gdje se srušila jel u svijetu iluzija ona još uvijek leti......bez bitnijih promjena koje se sad več mjere u 100% up vozarina u 2024 ide skupljanje krhotina rakete i problemi sa "komunalijama" jel do Božića će Djed Mraz popapati keš za poklone, reparaciju sanjki i kupovinu novih a sobove i snobove neće imati čime hranit......dok u svijetu iluzija dolazi princ na bijelom konju i pita snobove, pardon sobove koliko novaca žele za let, ovi kažu "100", princ plati i žive zajedno do kraja života pa ni ne umru nego opet prožive još 100 života u neprekidnom letu na mjesec tamo negdje do 5023 godine......
Display Moreova renci je jos jedan od genija koji ne kuzi da je kineska gradevina alfa i omega za drybulk
Display MoreInače, Kina prešla Grčku kao najveća brodovlasnička nacija po tonaži.
Friško o stanju Kine u par grafova (zadnje izvješće Cleavesa)...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Kineska građevina (housing) se ispuhuje već duže vremena, preizgradili su se i triježnjenje još traje. No treba biti svjestan da je Kina kao država pustila ili čak potakla ispuhavanje balona. U tom kontekstu promatram i novu sagu sa Country Gardenom, jer će u jednom trenutku država intervenirati, ipak im građevina čini otprilike četvrtinu ekonomije. Zasad se fokusiraju samo na infrastrukturna ulaganja... Ispod je još nekoliko zanimljivih grafova...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Drzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li
Nisam u ATPL i drybulku, ali najbolji hedge je prazna knjiga narudžbi brodovlja u dry bulku, a i trenutne cijene dionica, barem kad je u itanju GOGL na 7,x $.
Drzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li
Nisam u ATPL i drybulku, ali najbolji hedge je prazna knjiga narudžbi brodovlja u dry bulku, a i trenutne cijene dionica, barem kad je u itanju GOGL na 7,x $.
Prazna knjiga narudzbi je mantra i veca je nego projicirani rast tonmilja. Uostalom orderbook se nije promjenio u odnosu na lani pa vidimo kakve su vozarine. Brodova ima i bit ce ih dovoljno da ronimo oko breakevena ako se ne dogode congestioni (npr ovaj nedavni skok na panamaxima uzrokovan...bas panama kanal zagusenjem kojeg su neki protumacili kao oporavak pmx vozarina na duge staze) ili naravno ako neko dobro povuce sa importom.
Gogl na 7.x moze biti "skuplji" nego na 10, stvar je perspektive, kuda ce vozarine...to smo na ZIM-u apsolvirali, zar ne?
Pitao sam za hedge jer su neke procjene da je dobar hedge ako kihne ova firma i bude contagiona nekakvog... energija sta mi je malo cudno. Los su naravno financije, real estate, metali, prolaz dinama itd...
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: up ~3%
Panamax: up ~4%
China's Coal-Derived Electricity Generation Remains Much Stronger Than Coal Output; Hydropower Output Remains Weak
|
BDI +2.7% 1,166
Capesize +1.7% to $13,244,
Panamax +3.9%, +429 $12,710
Supramax +3.6%, +297 to $8,490.
Panamax rates have risen by almost 70 per cent over the past three weeks.
Drybulk FFA rates i dalje rastu, Panamax za rujan na 13700$, a Supramax na 12250$
QuoteChina's steel output has most recently come in at a level that is up year-on-year by 11%.
Coal-derived electricity generation most recently came in at a level that is up year-on-year by 8%.
Demand is strong.
Za naše je dosta bitna kineska proizvodnja struje iz ugljena, jer će morati obnavljati zalihe koje uvoze brodovima. A ukupne vozarine prate još razinu čelika i željezne rudače što je vezano za građevinu, tu su globalne najave povećanje proizvodnje. Netko će sve to trebati prevesti do nekih kupaca…
I cape pojačava +6.5%
Sezonalni utjecaj se počinje osjećati. Valjda će se u međuvremenu i fundamenti popraviti na strani potražnje. Bilo bi vrijeme.
bdi +4%
supre +5.2%
BDI 1233
Capesize +862 to 14,106$/day.
Panamax +664 to 13,374$/day
Supramax +443 to 8,933$/day
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: up ~3%
Panamax: up ~4%
pratim malo dry bulkere vani, izgleda da su oni već odavno bottomirali
Da, mogle bi uskoro porasti vrijednosti stranih dry bulkera
Onaj bolji ugljen koji se uvozi ce se uvoziti neovisno o kineskoj domacoj proizvodnji ugljena jer je njihov uglavno los. To je da ne podave clanove Partije u velikim gradovima. Za ove na selu ih nije briga, njima loze njihov cumur.
Evo nešto pomalo indikativno
One of the key components of Michael Burry’s portfolio is his investment in bulk shippers, companies engaged in transporting raw materials and commodities across oceans. This move underscores his confidence in the global trade and shipping sector.
As economies rebound from the challenges posed by the pandemic, the demand for raw materials is soaring, potentially driving growth in the bulk shipping industry.
Burry’s portfolio also includes investments in oil and gas companies. While the industry has faced volatility due to factors such as fluctuating oil prices and the transition toward renewable energy sources, Burry’s investment indicates his belief that established oil and gas companies have the potential to weather these challenges and recover in the mid to long term.
Panamax spot rates shine as grain and mineral demand increases – The past few weeks have been quite positive for the smaller size dry bulk vessels, with Panamax spot rates up more than 60% from recent lows while Supramax spot rates also have followed the move higher, though to a lesser extent. Strong demand for grains but also for coal are the main reasons for the recovery, which should remain in place for the foreseeable future as the North Atlantic market appears tight in tonnage.
Display MoreEvo nešto pomalo indikativno
https://www.tradewindsnews.com/finance/-big-s…cks/2-1-1500853
One of the key components of Michael Burry’s portfolio is his investment in bulk shippers, companies engaged in transporting raw materials and commodities across oceans. This move underscores his confidence in the global trade and shipping sector.
As economies rebound from the challenges posed by the pandemic, the demand for raw materials is soaring, potentially driving growth in the bulk shipping industry.
Burry’s portfolio also includes investments in oil and gas companies. While the industry has faced volatility due to factors such as fluctuating oil prices and the transition toward renewable energy sources, Burry’s investment indicates his belief that established oil and gas companies have the potential to weather these challenges and recover in the mid to long term.
koliko vidim iz liste, jedan čarteraš, dva bulkera i jedan tankeraš
izostavio je kontejneraše? osim posredno kroz CMRE
zanimljivo...
btw na CMRE se vijori neki bulflagić koji upravo sjedi na 21(day)MA