BCI 5 T/C routes 180000 14526 -265
BPI 5 T/C routes 82500 11098 344
BSI 10 T/C routes 58328 7651 71
BHSI 7 T/C routes 38200 7068 20
BDI INDEX 1144 +2
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: flat
Panamax: up ~1%
BCI 5 T/C routes 180000 14526 -265
BPI 5 T/C routes 82500 11098 344
BSI 10 T/C routes 58328 7651 71
BHSI 7 T/C routes 38200 7068 20
BDI INDEX 1144 +2
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: flat
Panamax: up ~1%
slabo se Kineze spominje u zadnje vrijeme, valjalo bi se pripremati za doček Nove godine
Kod kineza isto potop, ošlo dosta riže, kukuruza, soje i žita... Morat će više uvest a sve je to dry bulk
izvor
Futuresi i vozarine već danima polako rastu, a vozarine za Panamax brodove su jučer prešle 11000$ dnevno. Supramax brodovi najviše prevoze žitarice, pa bi mogle i vozarine za taj tip brodova uskoro porasti s obzirom na katastrofalne poplave u Kini. Također cijene europskog prirodnog plina su jučer ponovno počele naglo rasti, pa bi to moglo utjecati na potražnju i cijenu ugljena, te posljedično i na dry bulk vozarine.
BCI 5 T/C routes 180000 13883 -643
BPI 5 T/C routes 82500 11629 531
BSI 10 T/C routes 58328 7771 120
BHSI 7 T/C routes 38200 7211 143
BDI INDEX 1137 -7
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: down ~2%
Panamax: up ~4%
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: flat
Panamax: up ~2%
Vozarine za Panamax brodove su prešle 12000$, a futuresi su rasli i u petak, te su Panamax futuresi za rujan 12550$, a za Supramaxe 11300$. Ako novi Atpl brod stigne u 10. mjesecu, kako su i najavili, može odmah potpisati dugoročan ugovor na 06 - 12 mjeseci koji će biti profitabilan, pogotovo ako vozarine i dalje nastave rasti, dok se za iduću godinu najavljuje potpuni oporavak dry bulk vozarina.
Vozarine za Panamax brodove su prešle 12000$, a futuresi su rasli i u petak, te su Panamax futuresi za rujan 12550$, a za Supramaxe 11300$. Ako novi Atpl brod stigne u 10. mjesecu, kako su i najavili, može odmah potpisati dugoročan ugovor na 06 - 12 mjeseci koji će biti profitabilan, pogotovo ako vozarine i dalje nastave rasti, dok se za iduću godinu najavljuje potpuni oporavak dry bulk vozarina.
Vozarine za takve brodove su i sada sigurno bar 15k
Vozarine za Panamax brodove su prešle 12000$, a futuresi su rasli i u petak, te su Panamax futuresi za rujan 12550$, a za Supramaxe 11300$. Ako novi Atpl brod stigne u 10. mjesecu, kako su i najavili, može odmah potpisati dugoročan ugovor na 06 - 12 mjeseci koji će biti profitabilan, pogotovo ako vozarine i dalje nastave rasti, dok se za iduću godinu najavljuje potpuni oporavak dry bulk vozarina.
Vozarine za takve brodove su i sada sigurno bar 15k
Tako je, u pravu ste, to su novi brodovi koji će biti sagrađeni po svim postojećim eko normama i standardima, te se na to plaća dodatna premija na postojeće vozarine, a tu su i uštede goriva na novim brodovima u odnosu na starije, koje nisu male i zanemarive. Činjenica je da ponovno kreće trend rasta vozarina koji će se nastaviti i iduće godine, te će novi brodovi doći u dobrom trenutku da krenu sa prijevozom rasutog tereta, što će im donijeti dodatnu zaradu i oporavak poslovanja u odnosu na prvi dio godine, kada su vozarine padale.
BDI +0,5% 1135
Capesize -1,4%, -183 to 13,017$/day
Panamax +2,3%, +244 to 12,281$/day
Supramax +2,3%, +185 to 8,193$/day
Da vidimo prati li neko novu kinesku real estate sagu:
Volio bi cuti misljenja ovih koji racionalno razmisljaju (dakle onih koji NEznaju da se bulk vozarine oporavljaju u 2024)
Nije kineska industrija građevina. Kina je puno vise od toga. Ali to više govori o strahu koji je socioloski i psiholoski fenomen. A ako se zaista pojavi opet " contagion " u Kini tad ce i kod nas BDI biti najmanji problem o kojem ćemo razglabati.
ova renci je jos jedan od genija koji ne kuzi da je kineska gradevina alfa i omega za drybulk
Inače, Kina prešla Grčku kao najveća brodovlasnička nacija po tonaži.
Friško o stanju Kine u par grafova (zadnje izvješće Cleavesa)...
Kineska građevina (housing) se ispuhuje već duže vremena, preizgradili su se i triježnjenje još traje. No treba biti svjestan da je Kina kao država pustila ili čak potakla ispuhavanje balona. U tom kontekstu promatram i novu sagu sa Country Gardenom, jer će u jednom trenutku država intervenirati, ipak im građevina čini otprilike četvrtinu ekonomije. Zasad se fokusiraju samo na infrastrukturna ulaganja... Ispod je još nekoliko zanimljivih grafova...
ova renci je jos jedan od genija koji ne kuzi da je kineska gradevina alfa i omega za drybulk
Display MoreInače, Kina prešla Grčku kao najveća brodovlasnička nacija po tonaži.
Friško o stanju Kine u par grafova (zadnje izvješće Cleavesa)...
Kineska građevina (housing) se ispuhuje već duže vremena, preizgradili su se i triježnjenje još traje. No treba biti svjestan da je Kina kao država pustila ili čak potakla ispuhavanje balona. U tom kontekstu promatram i novu sagu sa Country Gardenom, jer će u jednom trenutku država intervenirati, ipak im građevina čini otprilike četvrtinu ekonomije. Zasad se fokusiraju samo na infrastrukturna ulaganja... Ispod je još nekoliko zanimljivih grafova...
Drzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li
Drzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li
To je državni kapitalizam, kad odluče da je bilo dosta, rješiti će situaciju.
Hedge, hm, shortanje kineskih dionica na NYSE?
Makar ne vidim zasad posebne reakcije...
Komentar Cleavesa:
Quote"Slična potištena atmosfera je poharala Dry Bulk tržište ovog ljeta, gdje su razočaravajuće vozarine posvuda počele stvarati pritisak na vrijednosti brodova. Cijene su klizile na niže, ali vrlo skromno, procjenjujemo između 5-15% od proljeća, ovisno o starosti i veličini. Zanimljivo, prošli tjedan smo uočili nekoliko grčkih kupaca koji su prekinuli godišnje odmore radi pokušaja kupnje atraktivnih kandidata (dostupnih brodova) na tržištu, te je zabilježeno nekoliko prodaja koje se ne uklapaju u trend padajućih vrijednosti....
...
Radi li se o izoliranim primjerima u padajućem trendu ili glasnicima čvršćih cijena krajem godine? Naš novac je na ovom drugom."
Cijeli komentar:
Display MoreDrzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li
To je državni kapitalizam, kad odluče da je bilo dosta, rješiti će situaciju.
Hedge, hm, shortanje kineskih dionica na NYSE?
Makar ne vidim zasad posebne reakcije...
Komentar Cleavesa:
Quote"Slična potištena atmosfera je poharala Dry Bulk tržište ovog ljeta, gdje su razočaravajuće vozarine posvuda počele stvarati pritisak na vrijednosti brodova. Cijene su klizile na niže, ali vrlo skromno, procjenjujemo između 5-15% od proljeća, ovisno o starosti i veličini. Zanimljivo, prošli tjedan smo uočili nekoliko grčkih kupaca koji su prekinuli godišnje odmore radi pokušaja kupnje atraktivnih kandidata (dostupnih brodova) na tržištu, te je zabilježeno nekoliko prodaja koje se ne uklapaju u trend padajućih vrijednosti....
...
Radi li se o izoliranim primjerima u padajućem trendu ili glasnicima čvršćih cijena krajem godine? Naš novac je na ovom drugom."
Cijeli komentar:
Od kad su Joaquina "izbacili" iz cleavesa ne zanimaju me njihove analize I kakav to grk prekida godisnji odmor?!