Vec se i ovdje na forumu vidi da se nervoza uvlaci u one koji nisu u dioni.
DRY BULK
-
-
-
Jeli lakše bilo cilu sliku staviti ili trošiti vrime otkiniti zeleni dio? 😅
Evo za cijelu godinu i Panamaxi i Supramaxi su za cijelu 2023. godinu negdje oko BE.
Q1 je za sada ispod BE, a sve ovisi da li će rasplamsati Covid u Kini nakon popuštanja
Zero Covid politike.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. 😂 😍 🥳
Rasplaka san se
-
Samo drukajte, ali necete jeftinije uci, necete...
-
Mislio sam izrezat crveno, al zbog kolege Budfox neću..........
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Lijepo sam vam pisao prošlo ljeto na 550 kn da će vozarine pasti, pa ste isto pisali
da je to nemoguće jer traje SuperCiklus i davali mi smajlije i slično, a na kraju
vozarine potonule ispod 10k $, a dionica ATPL pala na 360kn, a jedini koji me
poslušao je bio Moller koji je prodao. Vidim da i dalje nastavljate po istom, ali
dobro, samo dajte! Ono što me zanima, ako mi zna tko reći gdje je nestao i gdje
se skriva SuperCiklus
Iz intervjua od Domjana iz ATPL (osim da otvaraju polikliniku da pomognu Grooduu ),
ako ga je tko pročitao, je zaključak da sve nade polažu u otvaranje kineskog gospodarstva
iza kineske Nove godine, a onda ćemo vidjeti kako će se dalje odvijati situacija. Odradili su 6
dokovanja i imali havariju na brodu Revelin i izgubili su dosta prihoda u 2022. godini kada su
trebali krcati pare na maksimumu, a ostala su im još 2 ili 3 dokovanja ove godine i dolaze 2
nova broda, pa ako ostanu vozarine na razinama 12 ili 13k $ to im neće biti dovoljno za
pokrivanje troškova, ali promatrajmo! Možda Kina stvarno počne uvoziti željezo i ugljen kao
prije.
Što se tiče BDRY indeksa koliko vidim cijena ugljena se prepolovila u odnosu na prošlu godinu,
te je pala potražnja za istim, a Panamaxi i Supramaxi 70-80% prevoze ugljen, pa je svakako
zanimljivo razdoblje ispred nas.
Coal PRICE Today | Coal Spot Price Chart | Live Price of Coal per Ounce | Markets InsiderCoal Price: Get all information on the Price of Coal including News, Charts and Realtime Quotes.markets.businessinsider.com -
Nemoguce je bilo proslo ljeto predvidjeti tvrdoglavost Kine oko zero covid strategije, rat u Ukrajini, tako da je promasena ta vasa prica oko predvidanja u rangu Nostradamusa. Na to se naslonila i inflacija, moguca recesija, a vozarine su na rubu isplativosti u najgorem razdoblju za dry bulk. Ovo sto vi pisete je kao trubiti da su hoteli zimi zatvoreni. Palo je sve na samo ATPL.
-
Budfox, legendo ja se pocnem brinuti tek kad ti pocnes trubiti da si usao u dionicu kao na drugom forumu prosle godine....Dobro malo si pogubio love ali ok. Sto se tice superciklusa, pomalo sve ces vidjeti u slijedecih 6-7 godina....
-
Kolega, ja vam ovaj sektor pratim 15+ godina i slažem se da će za 6-7 godina sigurno doći novi Ciklus,
ne bih se baš usudio reći SuperCiklus, ali veliko pitanje je što će biti slijedećih X godina dok se to ne desi,
recesija, inflacija, stagflacija i sve ostale vrste nepovoljnih uvjeta za brodarstvo, jer ne kažu bez razloga da
je to kruh sa 7 kora. Želim vam svima mirno more i da dobro zaradite, stvarno nemam ništa protiv!
Evo i vozarina, sve osim Cape-ova padaju, a najviše Panamaxi, kako sam i rekao ujutro.
Vozarine za Supramaxe na 9k $, što je i ispod futuresa za siječanj, ali promatrajmo!
BCI 5 T/C routes 180000 13237 694
BPI 5 T/C routes 82500 11252 -441
BSI 10 T/C routes 58328 9073 -160
BHSI 7 T/C routes 38200 9748 -183
BDI INDEX 1339 +9
Evo i futuresa za sutra, da slika bude potpuna
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax down ~1%
-
Ja sam u ovome biznisu preko 20 godina. Pogresno si me razumio, pozitivan ciklus ce trajati od sada, slijedecih 7 godina.
‘Stellar’ year ahead for shipping stocks after 29% gain in 2022, Clarksons says | TradeWindsTight supply picture should support share prices as savvy owners keep buying relatively cheap secondhand vesselswww.tradewindsnews.com -
Pa prošla godina je bila super, šta nije ako je EPS veći od cijene dionice
Zamisli da i druga izdanja na ZSE imaju takvu zaradu po dionici
A ova godina je tek počela, bumo vidjeli šta i kako će završiti na kraju
-
-
Ja sam u ovome biznisu preko 20 godina. Pogresno si me razumio, pozitivan ciklus ce trajati od sada, slijedecih 7 godina.
https://www.tradewindsnews.com/finance/-stell…ays/2-1-1384920
ako će to biti tako, pa ne mora se odmah prve godine ući
dok ne čujem Pomorsku večer uvečer večeras ne kupujem ništa, možda sutra oprezno krenem iza podne
-
Lijepo sam vam pisao prošlo ljeto na 550 kn da će vozarine pasti, pa ste isto pisali
da je to nemoguće jer traje SuperCiklus i davali mi smajlije i slično, a na kraju
vozarine potonule ispod 10k $, a dionica ATPL pala na 360kn, a jedini koji me
poslušao je bio Moller koji je prodao. Vidim da i dalje nastavljate po istom, ali
dobro, samo dajte! Ono što me zanima, ako mi zna tko reći gdje je nestao i gdje
se skriva SuperCiklus
Iz intervjua od Domjana iz ATPL (osim da otvaraju polikliniku da pomognu Grooduu ),
ako ga je tko pročitao, je zaključak da sve nade polažu u otvaranje kineskog gospodarstva
iza kineske Nove godine, a onda ćemo vidjeti kako će se dalje odvijati situacija. Odradili su 6
dokovanja i imali havariju na brodu Revelin i izgubili su dosta prihoda u 2022. godini kada su
trebali krcati pare na maksimumu, a ostala su im još 2 ili 3 dokovanja ove godine i dolaze 2
nova broda, pa ako ostanu vozarine na razinama 12 ili 13k $ to im neće biti dovoljno za
pokrivanje troškova, ali promatrajmo! Možda Kina stvarno počne uvoziti željezo i ugljen kao
prije.
Što se tiče BDRY indeksa koliko vidim cijena ugljena se prepolovila u odnosu na prošlu godinu,
te je pala potražnja za istim, a Panamaxi i Supramaxi 70-80% prevoze ugljen, pa je svakako
zanimljivo razdoblje ispred nas.
Inače ovih +5.63 % piše u crvenoj ili ste obojali ovom prigodom?😆
Odrađena NUŽNA dokovanja, refinancirani krediti,pomlađivanje flote i zarađuje se sa zaključanom Kinom.
Sad ide nova runda…
-
Evo niza imena iz dry bulka, prezentacije kreću, besplatna registracija:
https://webinars.capitallink.com/2023/company_presentation/P.S. Safe Bulkerse jako hvali Minzmyer, a imaju manje brodove u floti poput ATPL
-
Evo niza imena iz dry bulka, prezentacije kreću, besplatna registracija:
https://webinars.capitallink.com/2023/company_presentation/P.S. Safe Bulkerse jako hvali Minzmyer, a imaju manje brodove u floti poput ATPL
Da, kao jaje jajetu im je flota sa atpl...osim sta Safe bulkersi imaju samo velike brodove u floti. Niti jedan handy ni supra, samo panamax, kamsare, kejpovi i tako...
Ali glavno da mintz hvali, jeb.. ovo drugo
-
Evo niza imena iz dry bulka, prezentacije kreću, besplatna registracija:
https://webinars.capitallink.com/2023/company_presentation/P.S. Safe Bulkerse jako hvali Minzmyer, a imaju manje brodove u floti poput ATPL
Da, kao jaje jajetu im je flota sa atpl...osim sta Safe bulkersi imaju samo velike brodove u floti. Niti jedan handy ni supra, samo panamax, kamsare, kejpovi i tako...
Ali glavno da mintz hvali, jeb.. ovo drugo
Pa imaju panamaxe oba, ostali dry bulk brodari vani većinom imaju samo capeove. Dakle, SB je usporediviji s ATPL u odnosu na GOGL ili SBLK, tako sam mislio. A Mintz ih hvali jer im je P/NAV 0.5. Hvalio bi valjda i ATPL da je čuo za nju.
-
2023 might turn out to be a solid year for shipping equities, while 2024 and 2025 might turn out to be great, predicts investment bank Clarksons Securities in an analysis, singling out one major propeller in development.
2023 might be another great year for shipping shareholders (shippingwatch.com)
-
Kolega, ja vam ovaj sektor pratim 15+ godina i slažem se da će za 6-7 godina sigurno doći novi Ciklus,
ne bih se baš usudio reći SuperCiklus, ali veliko pitanje je što će biti slijedećih X godina dok se to ne desi,
recesija, inflacija, stagflacija i sve ostale vrste nepovoljnih uvjeta za brodarstvo, jer ne kažu bez razloga da
je to kruh sa 7 kora. Želim vam svima mirno more i da dobro zaradite, stvarno nemam ništa protiv!
Evo i vozarina, sve osim Cape-ova padaju, a najviše Panamaxi, kako sam i rekao ujutro.
Vozarine za Supramaxe na 9k $, što je i ispod futuresa za siječanj, ali promatrajmo!
BCI 5 T/C routes 180000 13237 694
BPI 5 T/C routes 82500 11252 -441
BSI 10 T/C routes 58328 9073 -160
BHSI 7 T/C routes 38200 9748 -183
BDI INDEX 1339 +9
Evo i futuresa za sutra, da slika bude potpuna
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax down ~1%
Pa superciklus je bas to, super, dugo traje, val duljeg trajanja od obicnog ciklusa od 5-6 godina, sto naravno ne znaci da neki dogadjaj tipa suluda zero covid politika ne moze na neko krace vrijeme spustiti vozarine. Ali to ne mijenja nista na dugorocnim fundamentima.
Ovaj superciklus je supply driven prvenstveno, OB je mali, ostat ce mali godinama, a do kraja ovog desetljeca hrpa brodova sagradjenih od 2005 do 2011 ode u rezaliste. To je oko 40% sadasnje flote. I to je nepobitna cinjenica. Nema se tu sto replicirati ili filozofirati. Osim ako bas nemate veliku zelju u svakoj raspravi biti u pravu.
Tek nakon toga moze se razgledati demand side, a taj je da ce kineski rast potraznje znacajno usporiti, ako ne i stati, ali zato imamo kapilarni rast po cijelom svijetu, najvise zbog rasta standarda u zemljama poput Indije, citaj ugljen, i Indonezije, zitarice i sl. Infra u Americi i EU je stara, i to ce voziti potraznju.
Tako da ne vidim apsolutno nista sto bi poremetilo tezu o superciklusu. Ovaj pad vozarina to sigurno nije. A i usprkos njemu izazivam svakoga tko se hoce okladiti za dobre pare da ce ATPL i ovu godinu odvoziti pozitivno. Barem 40 mil dobiti.
-
Kolega 5.element, mislite u $\€ ili kunama - 40 milijuna?
-
Kolega 5.element, mislite u $\€ ili kunama - 40 milijuna?
Aha, u kunama, naravno. Jos sam u starom... Hvala. 5 mil eur, give or take.
-
Hvala. Po meni bit ce to i vise, oko 70 mil kuna. Ne treba zaboravit da ATPL tuce sektorski BDI za 10 - 15% a mislim da ce vec prvi quartal biti pozitivan a tek 2 i nadalje ce biti izvanredno.
-
-