Tjedan dana rapsodije bulkera na burzi…rast od 10-20 posto u tjedan dana. Jucerasnji rast drugi najveci ovaj tjedan.
DRY BULK
-
-
-
Kima krece u spasavanje property sektora:
China unveils sweeping measures to rescue property sectorChinese authorities have unveiled sweeping measures to rescue the struggling property sector, as regulators seek to offset years of harsh pandemic curbs and a…www.msn.com -
Chinese infrastructure companies today................
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
čekaj, pa jel one propadaju ili ?
-
BCI 5 T/C routes 180000 11995 -812
BPI 5 T/C routes 82500 15003 268
BSI 10 T/C routes 58328 13164 -184
BHSI 7 T/C routes 38200 14042 -132
BDI index 1325 -30
-
Dosta pozitivnih vijesti iz Kine, mogao bi se nastaviti zeleni niz od zadnjeg mjeseca. Ulaganja u građevinu, ceka se jos samo prestanak sulude zero covid politike.
-
BC 5 T/C routes 180000 11371 -624
BPI 5 T/C routes 82500 15131 128
BSI 10 T/C routes 58328 13050 -114
BHSI 7 T/C routes 38200 13892 -150
BDI INDEX 1300 -25
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
-
$DSX has entered a TCE agreement for recently acquired DSI Polaris (2018 blt Ultramax), at a gross day rate of $13.1k/d (net: ~$12.4k/d), starting on 12 Nov, min duration = 18 mos (12 May '24), max = 20 months”
-
Sta nije htjela ugovoriti ova nasa Atpl prije 6 mjeseci sve preostale brodove po 25 k na 5 godina, ili barem 3? A ne drito pred rast trzista ugovoriti 5 brodova po 11k, majko mila... Sve naopako.
-
4 broda, i kako po 11k kad su bili 19k a sad su 15k?
-
-
Sta nije htjela ugovoriti ova nasa Atpl prije 6 mjeseci sve preostale brodove po 25 k na 5 godina, ili barem 3? A ne drito pred rast trzista ugovoriti 5 brodova po 11k, majko mila... Sve naopako.
Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.
-
Sta nije htjela ugovoriti ova nasa Atpl prije 6 mjeseci sve preostale brodove po 25 k na 5 godina, ili barem 3? A ne drito pred rast trzista ugovoriti 5 brodova po 11k, majko mila... Sve naopako.
Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.
Zasto bih ja udarao negativnosti, a imam dobra kola investirana u Atpl, dragi kolega? Bio sam na GS po opunomoceniku, hehe, pozdrav Bojanu.
Pa zar nije osnova biznisa hedgirati, zakljucati, kad su vece cijene, mozda ne 20 ili 25, ali ono barem po 17, a ne kad je blizu povijesnog minimuma, ili jedva breakevena? I vraga se ne moze, moze se, u trenucima kad su bili visoki futuresi sigurno se moglo po nekoj cijeni znatno boljoj od 11k.
Tada nije bilo govora o tome da ce Kinezi kihnuti, energija skroz podivljati itd. Prije recimo godinu i nesto.
Ako se ne varam, a ne varam se, kolege su bili postali sasvim dobre dugorocne ugovore, i to po raznim segmentima.
-
ne znam da li se sjećate kad je bila ona plandemija išla je priča o nestašici kontejnera pa radi toga nema ovog ili onog. sad je situacija obratna. stovarišta praznih kontejnera su pretrpana jer je svaki sedmi brod iz kine prema evropi i americi otkazan.
-
Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.
Zasto bih ja udarao negativnosti, a imam dobra kola investirana u Atpl, dragi kolega? Bio sam na GS po opunomoceniku, hehe, pozdrav Bojanu.
Pa zar nije osnova biznisa hedgirati, zakljucati, kad su vece cijene, mozda ne 20 ili 25, ali ono barem po 17, a ne kad je blizu povijesnog minimuma, ili jedva breakevena? I vraga se ne moze, moze se, u trenucima kad su bili visoki futuresi sigurno se moglo po nekoj cijeni znatno boljoj od 11k.
Tada nije bilo govora o tome da ce Kinezi kihnuti, energija skroz podivljati itd. Prije recimo godinu i nesto.
Ako se ne varam, a ne varam se, kolege su bili postali sasvim dobre dugorocne ugovore, i to po raznim segmentima.
Sada bi svi long term po 25k kad su vozarine 15k a mislim da su to prije napravili ćelavi bi bio razapet na atlant cenar ili uronjen u katran i perje.
Apsolutno je netočno da se nije pričalo i pisalo o kihanju Kine, brdo postova je napisano na tu temu, baš čudno da se ne sjećate toga.
Fun fact, ATPL je prije godinu dana bila jeftinija nego danas, BDI je bio duplo veći
-
Koliko je u tom razdoblju ista firma uprihodila i koliko je ostalo čiste dobiti? Koliku je dividendu isplatila dioničarima? Koliko je dugova otplatila te koliko je nepovoljnih kredita refinancirala povoljnijima? Koliko je brodova naručila i koliko je uplatila akontacije?
Fun fact, niti jedna druga dionica ne generira ovoliku količinu hejta na forumu.
-
Po meni su u ATPL trebali fiksirati bar 50 - 70% brodova (prst palac 8 brodova) na fiksne vozarine od 17 - 18 000 $ na bar godinu dana, ako su mogli, jer koliko gledam futuresi za vozarine nisu niti malo obećavajući za kraj ove i iduću godinu, a možda još i stignu ugovoriti više vozarine na duži rok, to ne znam. Pogledajte samo futurese za Q1, koje su ispod BE, on je sve bliže, a vozarine svakim danom sve više padaju i približavaju se tim iznosima. Ako su prošle godine, taman prije rasta vozarina fiksirali onih 5 Panamaxa na 11 - 12 000$ skoro cijelu godinu, u razdoblju kada su spot vozarine bile i 30 000$, tako su sada možda mogli fiksirati vozarine na više iznose kada spot vozarine padaju, ali valjda znaju što rade, ne bih se štel mešati.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Po meni su u ATPL trebali fiksirati bar 50 - 70% brodova na fiksne vozarine od 15 - 18 000 $ na bar godinu dana, ako su mogli, jer koliko gledam futuresi za vozarine nisu niti malo obećavajući za kraj ove i iduću godinu. Pogledajte samo futurese za Q1, koje su ispod BE, on je sve bliže, a vozarine svakim danom sve više padaju i približavaju se tim iznosima. Ako su prošle godine, taman prije rasta vozarina fiksirali onih 5 Panamaxa na 11 - 12 000$, skoro cijelu godinu, u razdoblju kada su spot vozarine bile i 30 000$, tako su sada mogli fiksirati vozarine na više iznose kada spot vozarine padaju, ali valjda znaju što rade, ne
bih se štel mešati.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. nisu obečavajući a očito nisu ni očekivanja pa zato Dsx u zadnje vrijeme dogovara ugovore od 18 mjeseci na iznosima oko BE koji atpl ima.........
-
Evo da slika bude potpuna stavljam i TC vozarine, a ako netko ima podatak zanima me kako se drže cijene brodova.
Kina je zeznula stvar u Dry Bulku ove godine sa upornom zero covid politikom i sa krizom u nekretninskom sektoru,
bankrotom nekih velikih kineskih građevinskih developera i hrpom prodanih, a neizgrađenih stanova, te je moguće
da već neko vrijeme pada potražnja za prijevozom rasutih tereta, poglavito željeznom rudom, uslijed čega padaju
i vozarine. Najgore su prošli Capeovi, dok su se ovi ostali još i dobro držali ove godine, ali pitanje za milijun dolara
je što će biti iduće godine.
-
Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.
Zasto bih ja udarao negativnosti, a imam dobra kola investirana u Atpl, dragi kolega? Bio sam na GS po opunomoceniku, hehe, pozdrav Bojanu.
Pa zar nije osnova biznisa hedgirati, zakljucati, kad su vece cijene, mozda ne 20 ili 25, ali ono barem po 17, a ne kad je blizu povijesnog minimuma, ili jedva breakevena? I vraga se ne moze, moze se, u trenucima kad su bili visoki futuresi sigurno se moglo po nekoj cijeni znatno boljoj od 11k.
Tada nije bilo govora o tome da ce Kinezi kihnuti, energija skroz podivljati itd. Prije recimo godinu i nesto.
Ako se ne varam, a ne varam se, kolege su bili postali sasvim dobre dugorocne ugovore, i to po raznim segmentima.
Jedno izjavljujes tu, drugo ujutro dole na linku pa se malo uskladi jel cash 100% ili nije, razbacujes se s brojevima s 25 sad na 17 kao da se radi o sitnici, a za sve postoji racunica jer na 20 na 3 godine bi svatko zakljucio cak i na 17 da je bilo takvih ugovora, a nije ih bilo osim za capove i to svatko zna tko je malo vani pratio osim ako nemas bas novi brod, a ni toga nije bilo.
"Povlacim sve iz platnog prometa i dok ne prodje ovaj olovni dio ciklusa ne promoljujem nos. CASH-R-A 100%"
PostRE: Porez na ekstraprofit i utjecaj na tržište kapitala
Znaci krenulo je...
Predvidja se pad prihoda jer ide recesija, a troskovi ce rasti jer ce se javljati penzioneri, odgojitelji, ucitelji i svi koji misle da imaju neka prava.
Iduca godina je i zadnja bez izbora, i treba poceti sa zagrijavanjem za izbore.
A to znaci uzmi jednima i dijeli onima kojih ima vise. Bit ce tu i poziva za ukidanjem drugog stupa, porez na nekretnine na nacin da oporezuje moju viksu, ali ne i onome dolje njegovih 5 apartmana, moze i veci porez na kakti prevelike place, a…5. ElementNovember 14, 2022 at 7:30 PM -
Googl jedan od rijetkih sto se nije proslavio izvjescem.
-
-