A u tomu je problem, dakle. Vidiš, nisam vidio. Znači, najsigurnija je investicija trenutno motika za kopanje bunkera i stvaranje zaliha konzervi.
DRY BULK
-
-
-
Freight futures am update
Capesize down ~4%
Panamax down ~4%
+ kažu da futuresi za čelik, aluminij, cink, iron ore za ostatak 2022 padaju isto.......
Moguće je da su se nakon ovog lockdowna Kinezi uspavali i da se više ne trude dizati BDP. Kako bude bude, mislim da je to njihovo novo geslo. Opusti se i uživaj. Hakuna matata.
No way!
U studenom XI ide po novi mandat.
Brukanje najveceg svjetskog druga nije opcija.
Biti ce peglanja i usminkavanja za taj vazan event.
I ovaj zadnji lockdown je bio dio te iste predstave.
-
BCI 5 T/C routes 180000 22128 -738
BPI 5 T/C routes 82500 25339 -234
BSI 10 T/C routes 58328 28948 -311
BHSI 7 T/C routes 38200 27666 -501
BDI INDEX 2514 -46
-
Blizu smo dnu ovog predivnog kanala..... Slijedi odbijanac i daljni rast.......
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Vrijednost brodova nastavlja rast......
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
BCI 5TC 20380 -1748 -
BCI 5 T/C routes 180000 20380 -1748
BPI 5 T/C routes 82500 24723 -616
BSI 10 T/C routes 58328 28436 -512
BHSI 7 T/C routes 38200 27171 -495
BDI INDEX 2410 -104
-
BCI 5 T/C routes 180000 20380 -1748
BPI 5 T/C routes 82500 24723 -616
BSI 10 T/C routes 58328 28436 -512
BHSI 7 T/C routes 38200 27171 -495
BDI INDEX 2410 -104
Jel se to meni čini ili smo ispali iz jaskovog ružićastog kanala?
-
Što kaže struka, na futurese?
"Pisljivih" $15 k/day iznad BE.
Tako nece u 2022 atpl dostici 400 milja dobiti,ovako bi mogla do "pisljivih" 300?
Ali bez rev. NAVa
To sto su sada ovakve vozarine ne znaci da se nece u ostatku godine dizati prosjek.
Ocekujem da hoce,mislim da je pravo vrijeme da se na dry bulku uzmu dionice od nestrpljivih koji ce ih uskoro placati sa premijom?
promatrajmo
https://www.hellenicshippingnews.com/highlights-of-…bilize-economy/
https://www.hellenicshippingnews.com/shanghai-shutd…ffects-be-felt/
opet, nije sporno da su bulkeri odlican izbor, no izazov je pogodit kojeg tocno bulkera uzet...
-
Freight futures
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
-
-
Malo pogleda na stanje u kini iz perspektive
Andy Rothman has been closely involved with China for 40 years. As a diplomat, the American headed the Office of Macroeconomics and Domestic Policy at the U.S. Embassy in Beijing, where he was involved in the negotiations for China’s accession to the World Trade Organization in the late 1990s.
Since the turn of the millennium, Rothman has been looking at the People’s Republic with an investor’s perspective, first for the Hong Kong-based brokerage CLSA and since 2014 for the investment specialist Matthews Asia.
Andy Rothman: «China will return to proven pragmatism»Longtime China watcher Andy Rothman is convinced that Beijing will abandon its strict lockdown policy and vigorously stimulate the domestic economy.themarket.ch -
Vrijednost brodova nastavlja rast......
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ono, kad brodove sve vise i vise izamortiziras, a njihova vrijednost ti iz tjedna u tjedan, mjesec raste, top 💰💰💰😎
-
Kad cemo vidjet usporedbe koliko bi nase "kraljice" i "kraljevi" trebali porast odnosno past kad je ovakav potop vani?
Hocemo trazit ... na paldnju ili cemo samo promatrat dalje
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. mozda sutra kraljica ima satove ronjenja na boce jer na dah nece moc tako duboko
sad ce svi oni kojima je odavno doslo iz GUG bit bumerang is GUG
sutrasnja strategija je DOKUP i HODL
a neki su se pitali sto ljudi prodaju na 570 kad ce to .... samo da ....
-
Weekly Dry Time Charter Estimates
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Pa Bcti je skocio s 1408 na 1430 danas, kao i pxs, stng kud ste bas to u tankere postali.
-
Kad cemo vidjet usporedbe koliko bi nase "kraljice" i "kraljevi" trebali porast odnosno past kad je ovakav potop vani?
Hocemo trazit ... na paldnju ili cemo samo promatrat dalje
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. mozda sutra kraljica ima satove ronjenja na boce jer na dah nece moc tako duboko
sad ce svi oni kojima je odavno doslo iz GUG bit bumerang is GUG
sutrasnja strategija je DOKUP i HODL
a neki su se pitali sto ljudi prodaju na 570 kad ce to .... samo da ....
neki dan su i vise od toga rasli, pa smo samo gledali
-
Za sebe ne vidim smisao i potrebu rasprave radi pada stranih bulkerasa od 10% osim sa onima koji su preporucivali njihovu kupnju i objavljivali da sa nama kupuju kada su prije 6 mj bili minus 50% u odnosu na danas.
Isto vrijedi za atpl na 350.
Nema pravocrtnog rasta,up trend frend spika i dalje stoji.
Najbolje od 2022. na dry bulku je pred nama.
Po meni ovo je zadnji ili jedan od zadnjih kvalitetnih dipova za ukrcaj.
Promatrajmo
India: Thermal coal demand to increase to around 1,500 MT by 2040 | Hellenic Shipping News Worldwide
‘I’m bullish’ on trajectory of growth, Greek PM tells Reuters | Hellenic Shipping News Worldwide
-
C3 Tubarao Qingdao 31.515 $/ton -0.31
C5 West Australia Qingdao 12.350 $/ton -0.018
C7 Bolivar Rotterdam 14.830 $/ton -0.135 C17 23.815 $/ton -0.985
BCI 5TC 19643 -737 -
Thenamaris CEO Nikolas Martinos reportedly opted to pay more to build bulkers at HMD because of the early delivery dates the shipyard offered https://www.tradewindsnews.com/bulkers/thenam…ipo/2-1-1234693
South Korean yard has clinched a deal to construct dry bulk carriers due to be delivered in 2025
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Čini se da i FFA okreće.
-
-