Ovo je nevidjena disrupcija. U potrajat ce. Slijede nevjerovatne zarade bulkera. Cudesna vremena.
DRY BULK
-
-
-
Recesija? Da, to je ozbiljna mogucnost. Ali nekako si mislim da je ono sto bulkeri prevoze najosnovnija roba za zivot. Poput zitarica, ugljena, rudace za neki celik, gradjevinu... Bez svega ostalog se moze. I bez novog mobitela i kompjutera i krpica. Znaci po meni prije bi kontejneri trebali stradati. Naravno da to ima kaskadni efekt. Ali eto, samo razglabam.
Tocno, bas to kolega...
Po meni recesija je vrlo izvjesnsa, ali sirovine koje bulkovi prevoze (pogotovo segment manjih brodova) su egzistencijalne i u slucaju recesije potraznja ne bi trebala previse stradat...osim toga, ovo s Ukrajinom ce povecati ton milje i smanjit ponudu brodova (sankcije ruskim vlasnicima)...sve u svemu ja ocekujem profitabilne avg vozarine i u slucaju recesije, isto tako brodovlasnici ce zbog nesigurnosti i ekoloskih standarda usporiti narudjbe novogradnji, a banke ce zavrtit pipu sto znaci da ce OB bit jos nizi nego sad pa ce se bull market produljit...
Treba bit svjestan i da recesije u 21.st ne traju dulje od godinu dana...prodje to u cas
Cisto za usporedbu, u 2008. orderbook je bio 70% fote (koliko se sjecam) tako da neki raspad bulk trzista kao tada nije moguc (IMHO)
-
evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.
shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.
"According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"
4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5%
vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Recesija? Da, to je ozbiljna mogucnost. Ali nekako si mislim da je ono sto bulkeri prevoze najosnovnija roba za zivot. Poput zitarica, ugljena, rudace za neki celik, gradjevinu... Bez svega ostalog se moze. I bez novog mobitela i kompjutera i krpica. Znaci po meni prije bi kontejneri trebali stradati. Naravno da to ima kaskadni efekt. Ali eto, samo razglabam.
Tocno, bas to kolega...
Po meni recesija je vrlo izvjesnsa, ali sirovine koje bulkovi prevoze (pogotovo segment manjih brodova) su egzistencijalne i u slucaju recesije potraznja ne bi trebala previse stradat...osim toga, ovo s Ukrajinom ce povecati ton milje i smanjit ponudu brodova (sankcije ruskim vlasnicima)...sve u svemu ja ocekujem profitabilne avg vozarine i u slucaju recesije, isto tako brodovlasnici ce zbog nesigurnosti i ekoloskih standarda usporiti narudjbe novogradnji, a banke ce zavrtit pipu sto znaci da ce OB bit jos nizi nego sad pa ce se bull market produljit...
Treba bit svjestan i da recesije u 21.st ne traju dulje od godinu dana...prodje to u cas
Cisto za usporedbu, u 2008. orderbook je bio 70% fote (koliko se sjecam) tako da neki raspad bulk trzista kao tada nije moguc (IMHO)
Da slazem se s obojicom, drugo mislim da je problem kad netko kaze recesija to se odma shvaca kao pad svih ekonomskih aktivnosti, recesija je pad bdp-a dva kvartala zaredom, sta znaci da recesija moze biti uzrokovana padom samo nekih ekonomskih grana, a ne i svih da bi dosli u recesiju sta oce rec da ne zahvaca linearno sve osim ako se ne radi o nekom vecem uzroku, kao 2008 i coroni (u coroni su isto neke grane prosperirale isto izazvane poremecajima), znaci da odredjene grane mogu dulje vrijeme i dalje poslovat normalno ili povecano, po meni je jedini problem iz recesije prelazak u depresiju tada su vec sve ekonomske grane narusene i rizik velikih kamatnih stopa koje bi mogle ugusit sve, sta se tice bulkera pitanje je koliko ce ovo sve s ratom dodatno napravit problem u ton miljama i koliko postotaka pada ekonomske aktivnosti ce biti dovoljne da naruse ozbiljno samu potraznju. Mislim da ce sigurno inicijalno postojat jako velika potraznja za brodovima i robom, treba uzest u obzir da sad svi znaju da robe mozda nece biti i da postoji s te strane veliki rizik i naravno sta ces napravit nego ici odma kupiti sta je vise moguce robe da se osiguras, a potraznja ce biti globalna, prava globalna utrka tko ce prvi i onda se netko pita kako inflacija postaje self driven bas iz ovakvih razloga kada svi pohrle kupiti nesto jer smatraju da toga nece mozda biti.
-
evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.
shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.
"According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"
4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5%
vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. na mlin dry bulka ne ide eventualno izbacivanja ruskih brodova iz igre, nego povečanje ton milja ostalih dry bulk brodova koji će teret morati i/ili željeti zbog kupaca prevoziti iz udaljenijih zemalja od odredišta?.........
-
evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.
shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.
"According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"
4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5%
vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a rusija nosi svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utulizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislim da ne moze nikako biti ravan nuli i da svi brodovi ruski voze, vidlivo iz tvojih postotaka da zapravo trenutno ruski brodovi zapravo voze krace ton milje nego prosjek s obzirom koji im je udio te milje ce se sigurno povecat, da li 0,2-0,5% povecanja puno ili malo recimo hipotetski u normalnim okolnostima nije puno, ali u ovakvim i mali postotak je bitan znamo svi kako eksponencijalno utjece utilizacija na vozarine, a niti vrijeme potrebno da se ti brodovi pregrupiraju na potrebne pozicije i druge kupce s obzirom na novo nastale okolnosti ne moze biti ekekt koji nece utjecat na dostupnost brodova barem kratkorocno, a sigurno su u takvim pregrupiranjima pod utjecajem i neki ostali brodovi pogotovo ovi koji su se nalazili na turskom djelu i planiranim ukrcajem u ukraini i rusiji koji je sad nedostupan
-
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. na mlin dry bulka ne ide eventualno izbacivanja ruskih brodova iz igre, nego povečanje ton milja ostalih dry bulk brodova koji će teret morati i/ili željeti zbog kupaca prevoziti iz udaljenijih zemalja od odredišta?.........
Upravo tako.
-
evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.
shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.
"According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"
4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5%
vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zalutali Ruski brodovi bi mogli imati problema sa sa vozarinama.
Kako im se trziste smanjiva moglo bi doci do ucijenjivanja losijim ugovorima??
-
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a rusija nosi svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utulizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislim da ne moze nikako biti ravan nuli i da svi brodovi ruski voze, vidlivo iz tvojih postotaka da zapravo trenutno ruski brodovi zapravo voze krace ton milje nego prosjek s obzirom koji im je udio te milje ce se sigurno povecat, da li 0,2-0,5% povecanja puno ili malo recimo hipotetski u normalnim okolnostima nije puno, ali u ovakvim i mali postotak je bitan znamo svi kako eksponencijalno utjece utilizacija na vozarine, a niti vrijeme potrebno da se ti brodovi pregrupiraju na potrebne pozicije i druge kupce s obzirom na novo nastale okolnosit ne moze biti ekekt koji nece utjecat na dostupnost brodova barem kratkorocno, a sugurno su u takvim pregrupiranjima pod utjecajem i neki ostali brodovi pogotovo ovi koji su se nalazili na turskom djelu.
A šta, Kina nema svoje brodove koji će prevoziti tu rusku robu? Rekao sam da će ti sporni ruski brodovi voziti tu robu, ali ne isključivo ruski. Ali za ovu poantu je bitno samo da se svi ruski brodovi uposle na prijevoze te robe za kinu, dakle neće biti izbačeni iz igre i time povećati utilizaciju svjetske flote, što je zamislivo jer je ruske robe više nego što Rusija ima brodova.
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zalutali Ruski brodovi bi mogli imati problema sa sa vozarinama.
Kako im se trziste smanjiva moglo bi doci do ucijenjivanja losijim ugovorima??
Vidi šta se sada dogodilo sa tankerima koji unatoč sankcijama prevoze rusku naftu... vozarine su im otišle u nebo. A zašto? Zato što ima nekolicina tankera koji sada pod sankcijama uopće žele prevoziti rusku naftu, a kupcu se isplati platiti premiju na prijevoz jer je sada ta ruska nafta zbog sankcija i bitno jeftinija pa je i tako bitno povećani trošak prijevoza svejedno prihvatljiv jer je ušteda na toj nafti bitno veća od tog povećanog troška prijevoza.
-
Daily new casesActive cases Daily new death Doses of vaccination administered Risky areas Confirmed cases Asymptomatic cases Mild Serious High-risk areas Medium risk areas March 3, 2022 294 150 3,286 18 0 – – – March 3, 2022 214 143 3,074 20 0 3,141,473,000 10 179 March 2, 2022 224 169 2,980 19 0 3,135,598,000 10 191 March 1, 2022 200 144 2,854 19 0 3,129,845,000 – – February 28, 2022 234 114 2,733 21 0 3,124,118,000 8 193 February 27, 2022 239 100 2,569 19 0 3,119,664,000 – – February 26, 2022 249 118 2,413 18 0 3,114,622,000 – – February 25, 2022 224 109 2,236 18 0 3,108,286,000 4 164 February 24, 2022 186 Kina će srčani dobiti ako prebaci 300 slučajeva
-
-
Mislim da to sve leti u nebo.
A glavni driver je Njegovo Velicanstvo Ugljen.
Jer su to svi otpisali, a sad je odjednom nuzan.
-
Daily new casesActive cases Daily new death Doses of vaccination administered Risky areas Confirmed cases Asymptomatic cases Mild Serious High-risk areas Medium risk areas March 3, 2022 294 150 3,286 18 0 – – – March 3, 2022 214 143 3,074 20 0 3,141,473,000 10 179 March 2, 2022 224 169 2,980 19 0 3,135,598,000 10 191 March 1, 2022 200 144 2,854 19 0 3,129,845,000 – – February 28, 2022 234 114 2,733 21 0 3,124,118,000 8 193 February 27, 2022 239 100 2,569 19 0 3,119,664,000 – – February 26, 2022 249 118 2,413 18 0 3,114,622,000 – – February 25, 2022 224 109 2,236 18 0 3,108,286,000 4 164 February 24, 2022 186 Kina će srčani dobiti ako prebaci 300 slučajeva
dodatne ton milje + port congestion=?.........
-
Mislim da to sve leti u nebo.
A glavni driver je Njegovo Velicanstvo Ugljen.
Jer su to svi otpisali, a sad je odjednom nuzan.
i nije samo ugljen, ima nešto i u žitaricama.........nek malo doda i iron ore i
-
evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.
shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.
"According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"
4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5%
vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. "ravan nuli"?
ja mislim da cemo ubrzo dobiti službenu potvrdu da pogresno misliš.
dobar tip za one koji imaju tankere na radaru
p.s.
bit ce ukjučeni i neruski brodovi koji prevoze ruski teret tako da ....
biti ce vrlo pozitivnih efekata kada se tome pridoda povećanje tonmiles
uostalom svjedočimo rastu spota i FFA teško da je slučajnost.
time will tell
-
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. "ravan nuli"?
ja mislim da cemo ubrzo dobiti službenu potvrdu da pogresno misliš.
dobar tip za one koji imaju tankere na radaru
p.s.
bit ce ukjučeni i neruski brodovi koji prevoze ruski teret tako da ....
biti ce vrlo pozitivnih efekata kada se tome pridoda povećanje tonmiles
uostalom svjedočimo rastu spota i FFA teško da je slučajnost.
time will tell
A kako cemo to dobiti sluzbenu potvrdu? U kojem to obliku? Koja metrika ce to pokazati?
Ti se i dalje drzis te svoje tvrdnje da ce se flota umanjiti za 4,5% i time povecati utilizacija? Unatoc ovim tablicama i egzaktnim brojkama koje sam postao a koje pricaju skroz drugaciju pricu?
-
Cijena goriva je eksplodirala, +50% u zadnja dva i pol mjeseca . Ovo je bullish za vozarine (all else equal) jer ce flota definitivno usporiti. Ovo su razine cijena koje su izuzetno visoke i unajmitelji ih definitivno nece moci ni htjeti samo tako progutati.
-
Cijena goriva je eksplodirala, +50% u zadnja dva i pol mjeseca . Ovo je bullish za vozarine (all else equal) jer ce flota definitivno usporiti. Ovo su razine cijena koje su izuzetno visoke i unajmitelji ih definitivno nece moci ni htjeti samo tako progutati.
Aleluja znaci ne stojite vise kod svojih teza "nije ih briga" za cijenu bunkera
Ili to vrijedi do promjene pozicije(prodaje) ? 🤪
PostRE: DRY BULK
[…]
Pad je sezonski+pojacani
CCP je vec odrijesio kesu i opet ce prije nego se ovih 188 milijardi$ potrosi.
Krajem ove godine jako vazan event
https://asia.nikkei.com/Politics/Xi-sa…hina-s-politics
Drug Xi ide po jos jedan mandat.
Sapienti sat.
🇨🇳Drugovi i drugarice ce se jako potruditi da isporuce rezultat za tako vazan event.
Nakon olimpijade treba ocekivati veliku gospodarsku aktivnost da se podigne slabi rast GDP.brajakicaFebruary 2, 2022 at 9:13 AM Po najavama kinezi ce za najveceg druga XI isporuciti rezultat u 2022.
-
Cijena goriva je eksplodirala, +50% u zadnja dva i pol mjeseca . Ovo je bullish za vozarine (all else equal) jer ce flota definitivno usporiti. Ovo su razine cijena koje su izuzetno visoke i unajmitelji ih definitivno nece moci ni htjeti samo tako progutati.
Aleluja znaci ne stojite vise kod svojih teza "nije ih briga" za cijenu bunkera
Ili to vrijedi do promjene pozicije(prodaje) ? 🤪
PostRE: DRY BULK
[…]
Pad je sezonski+pojacani
CCP je vec odrijesio kesu i opet ce prije nego se ovih 188 milijardi$ potrosi.
Krajem ove godine jako vazan event
https://asia.nikkei.com/Politics/Xi-sa…hina-s-politics
Drug Xi ide po jos jedan mandat.
Sapienti sat.
🇨🇳Drugovi i drugarice ce se jako potruditi da isporuce rezultat za tako vazan event.
Nakon olimpijade treba ocekivati veliku gospodarsku aktivnost da se podigne slabi rast GDP.brajakicaFebruary 2, 2022 at 9:13 AM Po najavama kinezi ce za najveceg druga XI isporuciti rezultat u 2022.
Volio bih da i ja mogu za tebe reci aleluja, ali vidim da ti i dalje nista ne kuzis.
Procitaj jos jednom sto sam tamo napisao, taj moj post kojeg stalno bez razumijevanja citiras. Sve je uvijek stvar konteksa, a za shvatiti kontekst treba imati malo siri pregled igre. Za to nije dovoljno slijepo prenositi tudje twitter postove.
Vidi sta Mintzmyer danas kaze:
We've heard chatter about slow steaming in shipping for the past year, but fuel prices weren't high enough in 2021.
-
Futures-i danima divljaju, i jutros je nastavak!
-
Što mislite koliko bi naše kolege mogle danas zatući ATPL i JDPL,
s obzirom na fantastične rezultate poslovanja,
s obzirom na rast BDI-a,
i s obzirom na višednevno divljanje futuresa-a u plusu?
-
-