1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • March 6, 2022 at 9:37 PM
    • #6,981

    Ovo je nevidjena disrupcija. U potrajat ce. Slijede nevjerovatne zarade bulkera. Cudesna vremena.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • March 6, 2022 at 10:18 PM
    • #6,982
    Quote from 5. Element

    Recesija? Da, to je ozbiljna mogucnost. Ali nekako si mislim da je ono sto bulkeri prevoze najosnovnija roba za zivot. Poput zitarica, ugljena, rudace za neki celik, gradjevinu... Bez svega ostalog se moze. I bez novog mobitela i kompjutera i krpica. Znaci po meni prije bi kontejneri trebali stradati. Naravno da to ima kaskadni efekt. Ali eto, samo razglabam.

    Tocno, bas to kolega...

    Po meni recesija je vrlo izvjesnsa, ali sirovine koje bulkovi prevoze (pogotovo segment manjih brodova) su egzistencijalne i u slucaju recesije potraznja ne bi trebala previse stradat...osim toga, ovo s Ukrajinom ce povecati ton milje i smanjit ponudu brodova (sankcije ruskim vlasnicima)...sve u svemu ja ocekujem profitabilne avg vozarine i u slucaju recesije, isto tako brodovlasnici ce zbog nesigurnosti i ekoloskih standarda usporiti narudjbe novogradnji, a banke ce zavrtit pipu sto znaci da ce OB bit jos nizi nego sad pa ce se bull market produljit...

    Treba bit svjestan i da recesije u 21.st ne traju dulje od godinu dana...prodje to u cas

    Cisto za usporedbu, u 2008. orderbook je bio 70% fote (koliko se sjecam) tako da neki raspad bulk trzista kao tada nije moguc (IMHO)

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 6, 2022 at 10:45 PM
    • #6,983
    Quote from migra

    evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.

    shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.

    "According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"

    4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5% ;)

    vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?:/ :S 8)

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • March 6, 2022 at 10:47 PM
    • #6,984
    Quote from Parica
    Quote from 5. Element

    Recesija? Da, to je ozbiljna mogucnost. Ali nekako si mislim da je ono sto bulkeri prevoze najosnovnija roba za zivot. Poput zitarica, ugljena, rudace za neki celik, gradjevinu... Bez svega ostalog se moze. I bez novog mobitela i kompjutera i krpica. Znaci po meni prije bi kontejneri trebali stradati. Naravno da to ima kaskadni efekt. Ali eto, samo razglabam.

    Tocno, bas to kolega...

    Po meni recesija je vrlo izvjesnsa, ali sirovine koje bulkovi prevoze (pogotovo segment manjih brodova) su egzistencijalne i u slucaju recesije potraznja ne bi trebala previse stradat...osim toga, ovo s Ukrajinom ce povecati ton milje i smanjit ponudu brodova (sankcije ruskim vlasnicima)...sve u svemu ja ocekujem profitabilne avg vozarine i u slucaju recesije, isto tako brodovlasnici ce zbog nesigurnosti i ekoloskih standarda usporiti narudjbe novogradnji, a banke ce zavrtit pipu sto znaci da ce OB bit jos nizi nego sad pa ce se bull market produljit...

    Treba bit svjestan i da recesije u 21.st ne traju dulje od godinu dana...prodje to u cas

    Cisto za usporedbu, u 2008. orderbook je bio 70% fote (koliko se sjecam) tako da neki raspad bulk trzista kao tada nije moguc (IMHO)

    Da slazem se s obojicom, drugo mislim da je problem kad netko kaze recesija to se odma shvaca kao pad svih ekonomskih aktivnosti, recesija je pad bdp-a dva kvartala zaredom, sta znaci da recesija moze biti uzrokovana padom samo nekih ekonomskih grana, a ne i svih da bi dosli u recesiju sta oce rec da ne zahvaca linearno sve osim ako se ne radi o nekom vecem uzroku, kao 2008 i coroni (u coroni su isto neke grane prosperirale isto izazvane poremecajima), znaci da odredjene grane mogu dulje vrijeme i dalje poslovat normalno ili povecano, po meni je jedini problem iz recesije prelazak u depresiju tada su vec sve ekonomske grane narusene i rizik velikih kamatnih stopa koje bi mogle ugusit sve, sta se tice bulkera pitanje je koliko ce ovo sve s ratom dodatno napravit problem u ton miljama i koliko postotaka pada ekonomske aktivnosti ce biti dovoljne da naruse ozbiljno samu potraznju. Mislim da ce sigurno inicijalno postojat jako velika potraznja za brodovima i robom, treba uzest u obzir da sad svi znaju da robe mozda nece biti i da postoji s te strane veliki rizik i naravno sta ces napravit nego ici odma kupiti sta je vise moguce robe da se osiguras, a potraznja ce biti globalna, prava globalna utrka tko ce prvi i onda se netko pita kako inflacija postaje self driven bas iz ovakvih razloga kada svi pohrle kupiti nesto jer smatraju da toga nece mozda biti.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,014
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • March 6, 2022 at 10:56 PM
    • #6,985
    Quote from mitkko
    Quote from migra

    evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.

    shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.

    "According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"

    4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5% ;)

    vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?:/ :S 8)

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    na mlin dry bulka ne ide eventualno izbacivanja ruskih brodova iz igre, nego povečanje ton milja ostalih dry bulk brodova koji će teret morati i/ili željeti zbog kupaca prevoziti iz udaljenijih zemalja od odredišta?.........

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • March 6, 2022 at 10:58 PM
    • #6,986
    Quote from mitkko
    Quote from migra

    evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.

    shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.

    "According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"

    4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5% ;)

    vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?:/ :S 8)

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a rusija nosi svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utulizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Mislim da ne moze nikako biti ravan nuli i da svi brodovi ruski voze, vidlivo iz tvojih postotaka da zapravo trenutno ruski brodovi zapravo voze krace ton milje nego prosjek s obzirom koji im je udio te milje ce se sigurno povecat, da li 0,2-0,5% povecanja puno ili malo recimo hipotetski u normalnim okolnostima nije puno, ali u ovakvim i mali postotak je bitan znamo svi kako eksponencijalno utjece utilizacija na vozarine, a niti vrijeme potrebno da se ti brodovi pregrupiraju na potrebne pozicije i druge kupce s obzirom na novo nastale okolnosti ne moze biti ekekt koji nece utjecat na dostupnost brodova barem kratkorocno, a sigurno su u takvim pregrupiranjima pod utjecajem i neki ostali brodovi pogotovo ovi koji su se nalazili na turskom djelu i planiranim ukrcajem u ukraini i rusiji koji je sad nedostupan

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 6, 2022 at 10:58 PM
    • #6,987
    Quote from hugh
    Quote from mitkko

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    na mlin dry bulka ne ide eventualno izbacivanja ruskih brodova iz igre, nego povečanje ton milja ostalih dry bulk brodova koji će teret morati i/ili željeti zbog kupaca prevoziti iz udaljenijih zemalja od odredišta?.........

    Display More

    Upravo tako.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • March 6, 2022 at 10:59 PM
    • #6,988
    Quote from mitkko
    Quote from migra

    evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.

    shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.

    "According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"

    4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5% ;)

    vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?:/ :S 8)

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Zalutali Ruski brodovi bi mogli imati problema sa sa vozarinama.

    Kako im se trziste smanjiva moglo bi doci do ucijenjivanja losijim ugovorima??

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 6, 2022 at 10:59 PM
    • #6,989
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a rusija nosi svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utulizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Mislim da ne moze nikako biti ravan nuli i da svi brodovi ruski voze, vidlivo iz tvojih postotaka da zapravo trenutno ruski brodovi zapravo voze krace ton milje nego prosjek s obzirom koji im je udio te milje ce se sigurno povecat, da li 0,2-0,5% povecanja puno ili malo recimo hipotetski u normalnim okolnostima nije puno, ali u ovakvim i mali postotak je bitan znamo svi kako eksponencijalno utjece utilizacija na vozarine, a niti vrijeme potrebno da se ti brodovi pregrupiraju na potrebne pozicije i druge kupce s obzirom na novo nastale okolnosit ne moze biti ekekt koji nece utjecat na dostupnost brodova barem kratkorocno, a sugurno su u takvim pregrupiranjima pod utjecajem i neki ostali brodovi pogotovo ovi koji su se nalazili na turskom djelu.

    Display More

    A šta, Kina nema svoje brodove koji će prevoziti tu rusku robu? Rekao sam da će ti sporni ruski brodovi voziti tu robu, ali ne isključivo ruski. Ali za ovu poantu je bitno samo da se svi ruski brodovi uposle na prijevoze te robe za kinu, dakle neće biti izbačeni iz igre i time povećati utilizaciju svjetske flote, što je zamislivo jer je ruske robe više nego što Rusija ima brodova.


    Quote from Infinity
    Quote from mitkko

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Zalutali Ruski brodovi bi mogli imati problema sa sa vozarinama.

    Kako im se trziste smanjiva moglo bi doci do ucijenjivanja losijim ugovorima??

    Display More

    Vidi šta se sada dogodilo sa tankerima koji unatoč sankcijama prevoze rusku naftu... vozarine su im otišle u nebo. A zašto? Zato što ima nekolicina tankera koji sada pod sankcijama uopće žele prevoziti rusku naftu, a kupcu se isplati platiti premiju na prijevoz jer je sada ta ruska nafta zbog sankcija i bitno jeftinija pa je i tako bitno povećani trošak prijevoza svejedno prihvatljiv jer je ušteda na toj nafti bitno veća od tog povećanog troška prijevoza.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

    Edited once, last by mitkko: Merged a post created by mitkko into this post. (March 6, 2022 at 11:04 PM).

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • March 6, 2022 at 11:21 PM
    • #6,990


    Daily new cases
    Active casesDaily new deathDoses of vaccination administeredRisky areas
    Confirmed casesAsymptomatic casesMildSeriousHigh-risk areasMedium risk areas
    March 3, 20222941503,286180–––
    March 3, 20222141433,0742003,141,473,00010179
    March 2, 20222241692,9801903,135,598,00010191
    March 1, 20222001442,8541903,129,845,000––
    February 28, 20222341142,7332103,124,118,0008193
    February 27, 20222391002,5691903,119,664,000––
    February 26, 20222491182,4131803,114,622,000––
    February 25, 20222241092,2361803,108,286,0004164
    February 24, 2022186

    Kina će srčani dobiti ako prebaci 300 slučajeva

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • March 6, 2022 at 11:23 PM
    • #6,991

    Mislim da to sve leti u nebo.

    A glavni driver je Njegovo Velicanstvo Ugljen.

    Jer su to svi otpisali, a sad je odjednom nuzan.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,014
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • March 6, 2022 at 11:25 PM
    • #6,992
    Quote from Infinity


    Daily new cases
    Active casesDaily new deathDoses of vaccination administeredRisky areas
    Confirmed casesAsymptomatic casesMildSeriousHigh-risk areasMedium risk areas
    March 3, 20222941503,286180–––
    March 3, 20222141433,0742003,141,473,00010179
    March 2, 20222241692,9801903,135,598,00010191
    March 1, 20222001442,8541903,129,845,000––
    February 28, 20222341142,7332103,124,118,0008193
    February 27, 20222391002,5691903,119,664,000––
    February 26, 20222491182,4131803,114,622,000––
    February 25, 20222241092,2361803,108,286,0004164
    February 24, 2022186

    Kina će srčani dobiti ako prebaci 300 slučajeva

    dodatne ton milje + port congestion=?.........

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,014
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • March 6, 2022 at 11:33 PM
    • #6,993
    Quote from 5. Element

    Mislim da to sve leti u nebo.

    A glavni driver je Njegovo Velicanstvo Ugljen.

    Jer su to svi otpisali, a sad je odjednom nuzan.

    i nije samo ugljen, ima nešto i u žitaricama.........nek malo doda i iron ore i :?: :!:

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 7, 2022 at 12:18 AM
    • #6,994
    Quote from mitkko
    Quote from migra

    evo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.

    shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.

    "According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"

    4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5% ;)

    vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?:/ :S 8)

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    "ravan nuli"?

    ja mislim da cemo ubrzo dobiti službenu potvrdu da pogresno misliš. :saint:

    dobar tip za one koji imaju tankere na radaru :thumbup:

    p.s.

    bit ce ukjučeni i neruski brodovi koji prevoze ruski teret tako da ....

    biti ce vrlo pozitivnih efekata kada se tome pridoda povećanje tonmiles

    uostalom svjedočimo rastu spota i FFA teško da je slučajnost.

    time will tell

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 7, 2022 at 12:32 AM
    • #6,995
    Quote from migra
    Quote from mitkko

    Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.

    Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    "ravan nuli"?

    ja mislim da cemo ubrzo dobiti službenu potvrdu da pogresno misliš. :saint:

    dobar tip za one koji imaju tankere na radaru :thumbup:

    p.s.

    bit ce ukjučeni i neruski brodovi koji prevoze ruski teret tako da ....

    biti ce vrlo pozitivnih efekata kada se tome pridoda povećanje tonmiles

    uostalom svjedočimo rastu spota i FFA teško da je slučajnost.

    time will tell

    Display More

    A kako cemo to dobiti sluzbenu potvrdu? U kojem to obliku? Koja metrika ce to pokazati?

    Ti se i dalje drzis te svoje tvrdnje da ce se flota umanjiti za 4,5% i time povecati utilizacija? Unatoc ovim tablicama i egzaktnim brojkama koje sam postao a koje pricaju skroz drugaciju pricu?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 7, 2022 at 8:43 AM
    • #6,996

    Cijena goriva je eksplodirala, +50% u zadnja dva i pol mjeseca 8|. Ovo je bullish za vozarine (all else equal) jer ce flota definitivno usporiti. Ovo su razine cijena koje su izuzetno visoke i unajmitelji ih definitivno nece moci ni htjeti samo tako progutati.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • March 7, 2022 at 9:00 AM
    • #6,997
    Quote from mitkko

    Cijena goriva je eksplodirala, +50% u zadnja dva i pol mjeseca 8|. Ovo je bullish za vozarine (all else equal) jer ce flota definitivno usporiti. Ovo su razine cijena koje su izuzetno visoke i unajmitelji ih definitivno nece moci ni htjeti samo tako progutati.

    Aleluja znaci ne stojite vise kod svojih teza "nije ih briga" za cijenu bunkera :/ :thumbup:

    Ili to vrijedi do promjene pozicije(prodaje) ? 🤪 :saint:

    Post

    RE: DRY BULK

    […]

    Pad je sezonski+pojacani

    CCP je vec odrijesio kesu i opet ce prije nego se ovih 188 milijardi$ potrosi.

    Krajem ove godine jako vazan event

    https://asia.nikkei.com/Politics/Xi-sa…hina-s-politics

    Drug Xi ide po jos jedan mandat.

    Sapienti sat.

    🇨🇳Drugovi i drugarice ce se jako potruditi da isporuce rezultat za tako vazan event.

    Nakon olimpijade treba ocekivati veliku gospodarsku aktivnost da se podigne slabi rast GDP.
    brajakica
    February 2, 2022 at 9:13 AM

    Po najavama kinezi ce za najveceg druga XI isporuciti rezultat u 2022. ;)

    https://www.bloomberg.com/news/videos/2022-03-07/china-sets-ambitious-economic-growth-target-of-5-5-video

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 7, 2022 at 9:06 AM
    • #6,998
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Cijena goriva je eksplodirala, +50% u zadnja dva i pol mjeseca 8|. Ovo je bullish za vozarine (all else equal) jer ce flota definitivno usporiti. Ovo su razine cijena koje su izuzetno visoke i unajmitelji ih definitivno nece moci ni htjeti samo tako progutati.

    Aleluja znaci ne stojite vise kod svojih teza "nije ih briga" za cijenu bunkera :/ :thumbup:

    Ili to vrijedi do promjene pozicije(prodaje) ? 🤪 :saint:

    Post

    RE: DRY BULK

    […]

    Pad je sezonski+pojacani

    CCP je vec odrijesio kesu i opet ce prije nego se ovih 188 milijardi$ potrosi.

    Krajem ove godine jako vazan event

    https://asia.nikkei.com/Politics/Xi-sa…hina-s-politics

    Drug Xi ide po jos jedan mandat.

    Sapienti sat.

    🇨🇳Drugovi i drugarice ce se jako potruditi da isporuce rezultat za tako vazan event.

    Nakon olimpijade treba ocekivati veliku gospodarsku aktivnost da se podigne slabi rast GDP.
    brajakica
    February 2, 2022 at 9:13 AM

    Po najavama kinezi ce za najveceg druga XI isporuciti rezultat u 2022. ;)

    https://www.bloomberg.com/news/videos/20…et-of-5-5-video

    Volio bih da i ja mogu za tebe reci aleluja, ali vidim da ti i dalje nista ne kuzis.

    Procitaj jos jednom sto sam tamo napisao, taj moj post kojeg stalno bez razumijevanja citiras. Sve je uvijek stvar konteksa, a za shvatiti kontekst treba imati malo siri pregled igre. Za to nije dovoljno slijepo prenositi tudje twitter postove.

    Vidi sta Mintzmyer danas kaze:

    We've heard chatter about slow steaming in shipping for the past year, but fuel prices weren't high enough in 2021.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Milijarder
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,428
    Postova
    707
    Member since
    March 28, 2021
    • March 7, 2022 at 9:09 AM
    • #6,999

    Futures-i danima divljaju, i jutros je nastavak! :) :S

  • Milijarder
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,428
    Postova
    707
    Member since
    March 28, 2021
    • March 7, 2022 at 9:35 AM
    • #7,000

    Što mislite koliko bi naše kolege mogle danas zatući ATPL i JDPL,

    s obzirom na fantastične rezultate poslovanja,

    s obzirom na rast BDI-a,

    i s obzirom na višednevno divljanje futuresa-a u plusu? :)

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 1:58 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      914k
      2k
    3. calypso

      June 6, 2025 at 1:58 AM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 5, 2025 at 11:54 PM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. Blister

      June 5, 2025 at 11:54 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • June 5, 2025 at 10:42 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. Bankar

      June 5, 2025 at 10:42 PM
    1. LKRI (Luka Rijeka d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 6:27 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 5, 2025 at 5:38 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      171k
      472
    3. umalo

      June 5, 2025 at 5:38 PM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 476

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 5, 2025 at 9:45 AM
    2. Odgovora
      476
      Pregleda
      208k
      476
    3. Dado

      June 5, 2025 at 9:45 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    calypso June 6, 2025 at 1:58 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    Blister June 5, 2025 at 11:54 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    bluelionZG June 4, 2025 at 4:38 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 4, 2025 at 4:34 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    Dado June 4, 2025 at 1:38 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All June 4, 2025 at 11:36 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 4 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™