DRY BULK
-
-
-
Lako je Orbanu popovati kad šuruje s Rusima.
CO2 je odgovoran samo za petinu tretnutnog povećanja cijene električne energije.
Mislim da je prije odgovorno špekuliranje o padu cijene plina i ugljena i nemogućnost nabave zbog boljih cijena u pacifičkom bazenu pa proizvođači radije prodaju tamu ugljen nego u Europi.
A dodatno je vjerojatno odgovorna dugoročna kupnja el. energije u 2020. kada su cijene bile rekordno niske.
Treba naglasiti da se radi o cijeni el. energije na kratkoročnom tržištu. Za izračun cijene prosječnog MWh za jednog proizvođača ili opskrbljivača treba uzeti u obzir i dugoročne ugovore. Povucite paralelu s prosječnom vozarinom kod brodara
-
Svi su od....li brazil a 🇨🇳drugovi i drugarice zele bas taj iron ore a ne iz australije.
Ako Vale odmah ne pocne privlaciti balastere zakuhat ce si vozarine 150-200k.
A to ce pokrenuti splitanje i rast ostalih na >60k.🤑
Bulkerasiiiii
Di su ruke?
💆♀️🥂🙅♂️🍷🙅♀️🍺🥂🙋♂️
danas ffa smax nov >40k😉👍
-
Cijena bunkera je visoka i raste.
Brzina brodova raste ali prostora je jos malo.
eexi i carbon tax ce to srezati.
U zadnje vrijeme kinezi su usporili a cape 80-120k?
Sta bi bilo da nisu?
Sta ce biti kada kinezi krenu?
Sada je jos halo bing kako brat
Cijena prava sitnica.
Treba krcat papir dok raketa nije krenula dalje...😁
-
Sve je stvar ponude i potraznje. Dugorocnim ugovorom o isporuci struje po cijeni od jucer si mozes obrisati d.pe ako tvoj proizvodjac pravi struju od ugljena ili plina koji su poskupjeli 5x. Ako ima hidroenergiju, nuklearnu, obnovljive, jos ajde nekako, ali i tu se postavlja pitanje zasto bi isporucivao tebi ako moze nekom drugom skuplje. Ugovori su super stvar, ali kad se radi o jako velikoj pari ubrzo dodje do aktivacije raznih rupa o kojima se ne razmislja kad je sve regularno.
S tim da je ovo tek pocetak, sve tvornice koje su sad ugasene ce morati saugati jos jace jednom kad supply energenata jace krene, da nadoknade zaostatak. To je kao jos jedan port congestion na postojeci port congestion.
Realno vidim jos jaci porast energenata, a onda ce se supply pojacati jer je ekonomski incentive vrlo jak. S porastom volumena dodatno ce rasti vozarine, nebu pod oblake.
-
Prosli tjedan su pale vozarine za kontejnere pa su neki brzo prodali bulkere kojima su rasle vozarine😂
voze i bulkeri kontejnere ali ne bas kolicine za takvu paniku? 🤣
Freightos Baltic International Container Index ( $FBX ) up 10.9% to 10,400 today.
Tu smo napisali 10x da je u kini praznik i da se ne radi tjedan dana.
Sutra nazad u nabavku dok je jos cijena halo bing pa idemo svi zajedno dalje😁
Mjesec, merkur, venera....
-
Sve je stvar ponude i potraznje. Dugorocnim ugovorom o isporuci struje po cijeni od jucer si mozes obrisati d.pe ako tvoj proizvodjac pravi struju od ugljena ili plina koji su poskupjeli 5x. Ako ima hidroenergiju, nuklearnu, obnovljive, jos ajde nekako, ali i tu se postavlja pitanje zasto bi isporucivao tebi ako moze nekom drugom skuplje. Ugovori su super stvar, ali kad se radi o jako velikoj pari ubrzo dodje do aktivacije raznih rupa o kojima se ne razmislja kad je sve regularno.
S tim da je ovo tek pocetak, sve tvornice koje su sad ugasene ce morati saugati jos jace jednom kad supply energenata jace krene, da nadoknade zaostatak. To je kao jos jedan port congestion na postojeci port congestion.
Realno vidim jos jaci porast energenata, a onda ce se supply pojacati jer je ekonomski incentive vrlo jak. S porastom volumena dodatno ce rasti vozarine, nebu pod oblake.
Indija i kina najveci udio vuglena u proizvodnji struje.
-
Sve je stvar ponude i potraznje. Dugorocnim ugovorom o isporuci struje po cijeni od jucer si mozes obrisati d.pe ako tvoj proizvodjac pravi struju od ugljena ili plina koji su poskupjeli 5x. Ako ima hidroenergiju, nuklearnu, obnovljive, jos ajde nekako, ali i tu se postavlja pitanje zasto bi isporucivao tebi ako moze nekom drugom skuplje. Ugovori su super stvar, ali kad se radi o jako velikoj pari ubrzo dodje do aktivacije raznih rupa o kojima se ne razmislja kad je sve regularno.
S tim da je ovo tek pocetak, sve tvornice koje su sad ugasene ce morati saugati jos jace jednom kad supply energenata jace krene, da nadoknade zaostatak. To je kao jos jedan port congestion na postojeci port congestion.
Realno vidim jos jaci porast energenata, a onda ce se supply pojacati jer je ekonomski incentive vrlo jak. S porastom volumena dodatno ce rasti vozarine, nebu pod oblake.
Nisu to vozarine pa da imaju ugovore s klauzulama (za koje isto samo nagađamo). Kupljena energija mora se isporučiti. Tu sad u priču dolazi pitanje odakle ti prodavač isporučuje. Ako nema vjetra ili vode, teoretski ti isporuči iz ugljena, ali na svoju štetu jer je ugljen sada skup. Poanta je da nakon što tebi isporuči po ugovoru, on još uvijek može lijepo zaraditi po ovim cijenama prodavajući energiju na burzi.
Ali dobro, malo smo zastranili...
-
Sve je stvar ponude i potraznje. Dugorocnim ugovorom o isporuci struje po cijeni od jucer si mozes obrisati d.pe ako tvoj proizvodjac pravi struju od ugljena ili plina koji su poskupjeli 5x. Ako ima hidroenergiju, nuklearnu, obnovljive, jos ajde nekako, ali i tu se postavlja pitanje zasto bi isporucivao tebi ako moze nekom drugom skuplje. Ugovori su super stvar, ali kad se radi o jako velikoj pari ubrzo dodje do aktivacije raznih rupa o kojima se ne razmislja kad je sve regularno.
S tim da je ovo tek pocetak, sve tvornice koje su sad ugasene ce morati saugati jos jace jednom kad supply energenata jace krene, da nadoknade zaostatak. To je kao jos jedan port congestion na postojeci port congestion.
Realno vidim jos jaci porast energenata, a onda ce se supply pojacati jer je ekonomski incentive vrlo jak. S porastom volumena dodatno ce rasti vozarine, nebu pod oblake.
Nisu to vozarine pa da imaju ugovore s klauzulama (za koje isto samo nagađamo). Kupljena energija mora se isporučiti. Tu sad u priču dolazi pitanje odakle ti prodavač isporučuje. Ako nema vjetra ili vode, teoretski ti isporuči iz ugljena, ali na svoju štetu jer je ugljen sada skup. Poanta je da nakon što tebi isporuči po ugovoru, on još uvijek može lijepo zaraditi po ovim cijenama prodavajući energiju na burzi.
Ali dobro, malo smo zastranili...
Jedna stvar je ako je nesto kupljeno, unaprijed placeno. A druga ako je ugovoreno i sad na tebi trebam isporucivati i na tome gubiti novce. Radije zatvorim preduzece.
-
Za ovo vrijeme najvece energetske krize desetljeca u Europi bacamo glavu u pijesak i radimo nevjerojatne stvari...
Na kraju će donijeti zaključak da su nuklearne elektrane najčišće i najzelenije .
Osim kada nešto pođe po zlu, pa imamo Černobil i Fukushimu
Vec su me preduhitrili u razmisljanju. Nuklearna energija se vraca na EU scenu, kao zelena energija. Obnovljivi izvori energije jednostavno nisu i nece biti dovoljni, u krajnjem cilju, a to je elektrifikacija svih vozila i smanjenje uporabe fosilnih goriva za stvaranje elektricne energije.
POVRATAK NUKLEARKI: I Hrvatska u inicijativi za okretanje EU nuklearnoj energijiPodijeliHrvatska je s još devet zemljama EU-a potpisala inicijativu za jače okretanje EU-a nuklearnoj energiji kao učinkovitom načinu borbe protiv klimatskih…priznajem.hr -
-
JPMorgan’s Dimon says supply-chain hiccups will soon ease, points to extraordinary consumer demand
JPMorgan’s Dimon says supply-chain hiccups will soon ease, points to extraordinary consumer demandThe pandemic has laid bare how interconnected global supply systems are.www.cnbc.com -
Nastavlja se rast...........
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Na kraju će donijeti zaključak da su nuklearne elektrane najčišće i najzelenije .
Osim kada nešto pođe po zlu, pa imamo Černobil i Fukushimu
Vec su me preduhitrili u razmisljanju. Nuklearna energija se vraca na EU scenu, kao zelena energija. Obnovljivi izvori energije jednostavno nisu i nece biti dovoljni, u krajnjem cilju, a to je elektrifikacija svih vozila i smanjenje uporabe fosilnih goriva za stvaranje elektricne energije.
Da,nuklearke,bilo je u planu zatvoriti nuklearke mislim u Njemačkoj i Francuskoj za nekih 20g.Nemože se još proizvesti toliko zelene energije da se zamjeni postojeća proizvodnja a i u slijedećih 50g. sigurno neće.Zato treba brodova i tog crnog vuglena i samo vuglen.
-
Nastavlja se rast...........
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. I to kakav rast 💪🤗🤗🤗🤗
Interesantno je koliko ovi najstariji brodovi su poskupjeli min/max kroz 5 goidna, bas da se fino iskoriste...
iako je cijena zapravo prije bila pala na smjesne razine, prakticno vrijednosti starog željeza, što je opet bilo totalno nerealno i apsurdno... kao sto su bile pale i cijene dionica brodara na smjesno male razine, da sam se pitao zasto ih uzimam, kad nitko nece, a i trzisna kapitalizacija komapnija je bila kikiriki
-
Baltic Exchange Dry Index is expected to trade at 5739.30 points by the end of this quarter, according to Trading Economics global macro models and analysts expectations. Looking forward, we estimate it to trade at 6430.05 in 12 months time.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Jasko, uz duzno postovanje, ovi sa tradingeconomics-a koriste neke genericke modele predikcije koji su u vecini slucajeva netocni, a pratim ih sigurno vec 5 godina. Bilo bi super kada bi se BDI tako mogao predvidjeti unaprijed, ali jednostavno je prekompleksan izracun BDI i previse faktora utjece na njega. Sjetimo se samo puknuca brane u Brazilu ili sada ovog zagusenja luka u Kini.
-
Drži se ti turista kolega BudFox, nisu za tebe brodari... Ovo je od tate Joakima...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Cijena bunkera je visoka i raste.
Brzina brodova raste ali prostora je jos malo.
eexi i carbon tax ce to srezati.
U zadnje vrijeme kinezi su usporili a cape 80-120k?
Sta bi bilo da nisu?
Sta ce biti kada kinezi krenu?
Sada je jos halo bing kako brat
Cijena prava sitnica.
Treba krcat papir dok raketa nije krenula dalje...😁
The premium for an index capesize to stay in there Pacific remains at a solid $8,700 rather than braving them ballast West past Singapore. Riding oil prices continue to have ramifications on TC returns as bunkers get increasingly expensive.
Brent oil rises above $83, the highest since Oct. 2018.
-
Drži se ti turista kolega BudFox, nisu za tebe brodari... Ovo je od tate Joakima...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ajde nam kolega Jasko pojasni, zašto se na Braemer Screen-u onda sve crveni danas?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Drži se ti turista kolega BudFox, nisu za tebe brodari... Ovo je od tate Joakima...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ajde nam kolega Jasko pojasni, zašto se na Braemer Screen-u onda sve crveni danas?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Jucer niste kolega to pitali kad je bilo zeleno primjetit cu
-
-