1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • November 13, 2021 at 7:46 PM
    • #5,101
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Pa ako se ne varam grafovi uvoza ugljena, rudace i malih bulk tereta u Kinu su ovdje redovno objavljivani. I uvijek su nekako bili veci posljednjih mjeseci od onih prije.

    S druge strane, kovidske restrikcije su u Kini i dalje, nisu ih ukinuli, a i nece tako skoro, izgleda.

    Zbog cega su onda vozarine pale? Pa valjda zbog istog razloga zbog koneg su i rasle. Javlja se o manjem uvozu rudace zbog prigusenja celicana, zbog Olimpijade, kazu, ali i zbog nedostatka ugljena za pogon istih.

    Nekako je ipak volumen tereta taj koji diktira i vozarine, ali i to da li ce do zagusenja doci ili nece, pod svim uvjetima istim.

    Ne kazem da port congestion ne utjece na velicinu vozarina, utjece, naravno, ali ne pada s neba. Nego se nagomila vise tereta od propusnosti.

    Ali ok, nema frke, imate pravo, o istim podacima ljudi mogu imati razlicita misljenja. Sve 5. Podrzavam.

    Display More

    Ja nekako ne vidim taj extra cargo kojeg bi volio vidjet. Stoji nesto povecanja, zitarice iz usa npr. Ali ako pricamo o superciklusu treba nam nesto vise? U pravu ste da se nagomila tereta, to se dogodilo na ovom cape peaku ali generalno kroz godinu nema nesto da kazemo evo sad je to to....osim sta imamo port congestion. Kako ce se odigrati dalje neznamo ali stoji da ce biti manje novih brodova a vise tonmilja i to daje nadu. Ne za 200k i slicno ali za mid/long term pozitivne vozarine sa i bez peakova DA

    Display More

    Evo tocni i svjezi podaci o kineskom uvozu. Zeljezna ruda i soja podbacili, ugljen je nesto rastao. Zanimljivo je i da su ovo podaci u odnosu na pandemijsku 2020. g.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • November 13, 2021 at 8:38 PM
    • #5,102
    Quote from looserst
    Quote from brajakica

    mitkko

    Meni imputirate drukanje?

    U mojim ocima ste doktor drukanja, nema potrebe da mene stavljate ispred sebe.

    Zasto ste tako skromni?

    Jdpl ste od 10 nadrukali na 80 i prodali.ubuduce vas obavezno sljedim u ulagamjima, ali to nebi drugima preporucila😇

    Sada kada ste izasli plasirate izmedu redova teze da je najbolje prodati da opet sto jeftinije kupite i opet u krug.

    S kojim pravom vi zakljucujete da je rast na drybulku gotov.

    Na temelju cega? 😂

    Jer je zima zavrsila prije pocetka a kina ima ugljena za 3 zime?

    Jer brodari imaju besplatno gorivo u neogranicenim kolicinama"nije ih briga za cijenu"

    Dolazi novi demand, a supply nikad manji u povijesti, dolazi EeXI,po NAVu nikad jeftiniji brodari, isplacuju se najvece divende na marketu...

    Samo je uobicajeni sezonski pad uzrok pada vozarina. Pozivate na "oprez" samo da bi sto jeftinije kupili prodano.

    Da je ovo bio vrh na dry bulku su vase zelje, kao sto je na 250 bila zelja da nakon vase prodaje atpl padne ispod 200.

    Napisite da necete vise kupiti prije novog sezonskog rasta vozarina.

    Kratkorocne sezonske korekcije vozarina koristite za drukanje na pad prikazujuci ih kao srednjorocni i dugorocni outlook.

    Razgranicite i pojasnite svoja ocekivanja za kratki srednji i dugi rok na dry bulku.

    Display More

    Kako je uspio nadrukati stecajusu sa 10 na 80 a ti sa milju postova nemozes tankersku sa 40 na 44? 8o

    (Tankerasi no hard feelings)

    Display More

    Zato što je Mitkko doktor.

    A Barajkica je tek završila privatni plaćeni fakultet ali bude i ona magistrirala pa će onda i na doktorat.

    Treba vremena, bude i ona nadrukala Tankersku ali ne baš tako visoko kao Mitkko.. ;) ^^ ^^

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 13, 2021 at 8:51 PM
    • #5,103
    Quote from mitkko
    Quote from looserst

    Ja nekako ne vidim taj extra cargo kojeg bi volio vidjet. Stoji nesto povecanja, zitarice iz usa npr. Ali ako pricamo o superciklusu treba nam nesto vise? U pravu ste da se nagomila tereta, to se dogodilo na ovom cape peaku ali generalno kroz godinu nema nesto da kazemo evo sad je to to....osim sta imamo port congestion. Kako ce se odigrati dalje neznamo ali stoji da ce biti manje novih brodova a vise tonmilja i to daje nadu. Ne za 200k i slicno ali za mid/long term pozitivne vozarine sa i bez peakova DA

    Evo tocni i svjezi podaci o kineskom uvozu. Zeljezna ruda i soja podbacili, ugljen je nesto rastao. Zanimljivo je i da su ovo podaci u odnosu na pandemijsku 2020. g.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vozarine sigurno nisu narasle 300% zbog nicega. Zbog pada potraznje. Zbog pada prijevoza tereta. To fizikalno nije moguce.

    Ako su podaci tocni onda je na porast vozarin utjecao i veci porast tona milja. Brazil umjesto Australije za rudacu, australski ugljen odlazio u Kinu i sl. za zitarice.

    2021 Port Congestion Report | Hellenic Shipping News Worldwide

    Dosta dobar clanak sto se zagusenja tice.

    Vrijedi procitati.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • November 13, 2021 at 8:59 PM
    • #5,104
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Evo tocni i svjezi podaci o kineskom uvozu. Zeljezna ruda i soja podbacili, ugljen je nesto rastao. Zanimljivo je i da su ovo podaci u odnosu na pandemijsku 2020. g.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vozarine sigurno nisu narasle 300% zbog nicega. Zbog pada potraznje. Zbog pada prijevoza tereta. To fizikalno nije moguce.

    Ako su podaci tocni onda je na porast vozarin utjecao i veci porast tona milja. Brazil umjesto Australije za rudacu, australski ugljen odlazio u Kinu i sl. za zitarice.

    https://www.hellenicshippingnews.com/2021-port-congestion-report/

    Dosta dobar clanak sto se zagusenja tice.

    Vrijedi procitati.

    Display More

    Možemo reći i da su vozarine skočile 300% unatoč padu Kine.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 13, 2021 at 9:06 PM
    • #5,105

    Kako bilo da bilo, ide zima, pa nekakvo proljece, a svaka maca dodje na vratanca.

    Bulkeri su sada manji rizik nego sto su bili u proljece i ljeto 2020.

    Mozda i grijesim, vidjet cemo, ali ne desava se cesto. :)

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • November 13, 2021 at 9:09 PM
    • #5,106
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Ja nekako ne vidim taj extra cargo kojeg bi volio vidjet. Stoji nesto povecanja, zitarice iz usa npr. Ali ako pricamo o superciklusu treba nam nesto vise? U pravu ste da se nagomila tereta, to se dogodilo na ovom cape peaku ali generalno kroz godinu nema nesto da kazemo evo sad je to to....osim sta imamo port congestion. Kako ce se odigrati dalje neznamo ali stoji da ce biti manje novih brodova a vise tonmilja i to daje nadu. Ne za 200k i slicno ali za mid/long term pozitivne vozarine sa i bez peakova DA

    Upravo u tome i jest stvar, vrhovi i dna daju neki prosjek kroz godinu. A taj prosjek bi zbog povecanja tereta koje je vece od flote, i dosad i u najavama za dalje, trebao rasti.

    Ja se nadam, iliti ocekujem, bas taj pravi superciklus, jednom kad se korona prigasi i vise manje svi na svijetu krenu u zidjanje sad vec podosta oronulih infrastruktura. Plus energetska modernizacija. Sto onda poveca razinu dohotka pa raste potraznja i za zitaricama itd.

    Sad mislim da je pocetak tog istog bio u 2019, ali ga je korona jako sasjekla. Ipak, nastavit ce se, jer je OB malen, zasad. Ovo je maraton.

    P.S.

    Napustanje ugljena i fosilnih goriva naprosto nije realno u ovom desetljecu, a niti dugo kasnije. Nema tehnoloski kvalitetne zamjene. Kad je bude to ce se i desiti. Prije ne.

    Display More

    Tu se slazemo, mali orderbook u skladu sa ocekivanim nesto vecim rastom demanda bi znacio stabilne i preko break even vozarine na duzi rok. I solidan rast bulk brodara. Peakova ce uvijek biti i bilo ih je. E sad superciklus..tu se sigurno necemo sloziti. Ono sta smo vidjeli na zadnjem takvom je bila kombinacija svega i svacega, tj ludovanje iz kine. Neki spominju vozarine 200, 300, milju.. ja bi ih pitao znate li sto je valemax ili vloc i kad je prvi takav napravljen? Koliko ih je postojalo na zadnjem super ciklusu?

    Inace ovo sve je nekako sazeto u zadnjim clancima koji su tu postani, nadam se da se od smanjenog priljeva raketa to uspjelo procitati.l ;)

    S druge strane ciklus i ako nije super je i dalje ciklus i to je ok, zar ne?

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • November 13, 2021 at 9:18 PM
    • #5,107
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    To sto je svijet poludio kupujuci gluposti poput Tesle i kriptovaluta ne znaci da je svijet, tj. Mr. Market u pravu.

    Gledajuci po omjerima ulozenim u nesto sto donosi realne povrate, zarade, naspram neceg gotovo u cijelosti nepostojeceg ili nezaradjujuceg, nikad nije bio vise u krivu. To se naravno ne vidi dok uvijek ima nova iduca budala koja kupuje, jer dotle sve raste i svi prije se raduju.

    Jednog trenutka, a taj trenutak je vrlo blizu, vjerujte mi, ili nemojte, kad se svjetlo upali, svi ti kripto hajflajeri, redditovci, teslaneri i slicni ce se naci gole gujice nasred sobe s Elonovim u cubama. Frajer prodaje. The end.

    A onda ce se svi odjednom sjetiti da ipak mozda treba pogledati fundamente.

    Da, celicne grdosije nisu sexy. I zato je P/E vani 3 do 4, mozda 5-6. Ali ja svoje ne dam dok ne dodje do barem 10, a jednom hoce, i to na puno vecem E. Negdje 2022, 2023, 2024...

    A do tada ce i kripte i sve te dot.com napuhance raspuhati vjetar povijesti kao prasinu. Ostat ce Microsoft i Apple. Jer nesto ipak rade, proizvode i zaradjuju.

    Display More

    Naravno da su musk i kripto napuhane gluposti. Ali svi koji prizeljkuju taj mega pad...imam pitanje... zar stvarno mislimo da ce brodari ostati imuni na to? Market ce imati crash a mi cemo isplivati. Kao i 2008? Je li neko zaradio te godine?

    Lagani okret iz growth u value je ono sta nam treba (mislim da je kolega statusquo o tome pisao). I ima nekakvih naznaka da bi tako i moglo biti

    P.s. market je uvijek u pravu :S

    Display More

    Da neku dan sam postao graf na tu temu, mislim realno nakon covida svi ocekuju da se opet treba dogodit nuklearka da market padne, realnije je ocekivat mix ponasanje sta i vidimo ove godine i onda da u jednom momentu vrlo vjerovatno inflacija pocme utjecat na svaki biznis, samo inflacije je ta koja prvo zahvaca growth sektor, a tek onda kada growth sektor nastrada onda pocme i inflacijski sektor patit koji je dio value sektora i sad u principu smo na prekretnici jos koji mjesec i nema povratka iz inflacijskog trenda ukoliko se odrzi na razinama, kad netko gleda i pita se ima li demanda ili nema i koliko je odrziv recimo jedan moj pogled na kronologiju, znaci do sada smo bili u periodu i jos smo kada je growth-consumer gura potrosnju i gdp, medjutim ako se osvrnete malo na zadnje razdoblje prije kovida value sector tj ovi inflacijski povezan s commoditijima itd se nalazi u deflacijskom periodu i periodu niskih ulaganja jer nisu zaradjivali medjutim zadnjih godinu ti sektori su se drasticno oporavili i stvorili zavidan cash flow za investicije, neki jos nisu nego su se tek konsolidirali i sad se nakon dugo vremena se pocimlje dogadjat da growth i dio value sektora pogoni potrosnju i investicije i na taj nacin prakticki ovaj dio value sektora je na jedan nacin poceo drajvat sam sebe barem je u pocetku da motori hvataju brzinu i zato smo na pragu prekretnice koji ce pocet drajvat sam sebe i samim time inflaciju odrzavat u trendu koja ce stetit growth sektoru, kako je to ogroman pritisak na inflaciju centralne banke ce to sve morat ugusit, ali do tada growth je taj koji ce prvi podnit udar jer je on taj sada ciji dugovi su u nesrazmjeru s realnom vrijednoscu, eto moje jedno vidjenje situacije zapravo jako jednostavno i realno, zato se sad pokusava ugusit ovi inflacijski sektor jer znaju gdje to vodi, a sta duze ovo traje ovaj inflacijski value sektor postaje sve jaci i sve vise utjece na sebe i zapravo sebe pogoni, zapravo u sve manjoj je zavisnoscu od growtha naravno do odredjene mjere, isto kao i motor kad ga pokrenete masa i brzina dovodi do ubrzavanja samo mu je potrebno ubacit goriva trenutno ga dosta dobro dobivaju samo rane su malo dublje pa je momenat za postic potrebno malo vise vremena. Ovo sam sve sad tek poveza na ovaj nacin, vidis kad najmanje ocekujes lampice se upale i sve dodje na svoje mjesto i onda se zacudis kako je nekad sve jednostavno :)

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • November 13, 2021 at 9:44 PM
    • #5,108
    Quote from StatusQuo
    Quote from looserst

    Naravno da su musk i kripto napuhane gluposti. Ali svi koji prizeljkuju taj mega pad...imam pitanje... zar stvarno mislimo da ce brodari ostati imuni na to? Market ce imati crash a mi cemo isplivati. Kao i 2008? Je li neko zaradio te godine?

    Lagani okret iz growth u value je ono sta nam treba (mislim da je kolega statusquo o tome pisao). I ima nekakvih naznaka da bi tako i moglo biti

    P.s. market je uvijek u pravu :S

    Da neku dan sam postao graf na tu temu, mislim realno nakon covida svi ocekuju da se opet treba dogodit nuklearka da market padne, realnije je ocekivat mix ponasanje sta i vidimo ove godine i onda da u jednom momentu vrlo vjerovatno inflacija pocme utjecat na svaki biznis, samo inflacije je ta koja prvo zahvaca growth sektor, a tek onda kada growth sektor nastrada onda pocme i inflacijski sektor patit koji je dio value sektora i sad u principu smo na prekretnici jos koji mjesec i nema povratka iz inflacijskog trenda ukoliko se odrzi na razinama, kad netko gleda i pita se ima li demanda ili nema i koliko je odrziv recimo jedan moj pogled na kronologiju, znaci do sada smo bili u periodu i jos smo kada je growth-consumer gura potrosnju i gdp, medjutim ako se osvrnete malo na zadnje razdoblje prije kovida value sector tj ovi inflacijski povezan s commoditijima itd se nalazi u deflacijskom periodu i periodu niskih ulaganja jer nisu zaradjivali medjutim zadnjih godinu ti sektori su se drasticno oporavili i stvorili zavidan cash flow za investicije, neki jos nisu nego su se tek konsolidirali i sad se nakon dugo vremena se pocimlje dogadjat da growth i dio value sektora pogoni potrosnju i investicije i na taj nacin prakticki ovaj dio value sektora je na jedan nacin poceo drajvat sam sebe barem je u pocetku da motori hvataju brzinu i zato smo na pragu prekretnice koji ce pocet drajvat sam sebe i samim time inflaciju odrzavat u trendu koja ce stetit growth sektoru, kako je to ogroman pritisak na inflaciju centralne banke ce to sve morat ugusit, ali do tada growth je taj koji ce prvi podnit udar jer je on taj sada ciji dugovi su u nesrazmjeru s realnom vrijednoscu, eto moje jedno vidjenje situacije zapravo jako jednostavno i realno, zato se sad pokusava ugusit ovi inflacijski sektor jer znaju gdje to vodi, a sta duze ovo traje ovaj inflacijski value sektor postaje sve jaci i sve vise utjece na sebe i zapravo sebe pogoni, zapravo u sve manjoj je zavisnoscu od growtha naravno do odredjene mjere, isto kao i motor kad ga pokrenete masa i brzina dovodi do ubrzavanja samo mu je potrebno ubacit goriva trenutno ga dosta dobro dobivaju samo rane su malo dublje pa je momenat za postic potrebno malo vise vremena. Ovo sam sve sad tek poveza na ovaj nacin, vidis kad najmanje ocekujes lampice se upale i sve dodje na svoje mjesto i onda se zacudis kako je nekad sve jednostavno :)

    Moj slobodni prevod za drybulk... ocekujemo rast p/e uz veci e 8)

    Ako nas ne sje.. kinezi, indijci, fed, ecb...nastavi niz :rolleyes:

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • November 13, 2021 at 9:53 PM
    • #5,109

    Kad gledas koliko toga moras znat, a na kraju opet nista ne znas, najlakse kuput Jdgt i zaboravit na sve samo hebiga s ove tocke tesko uvecat kapital iznad inflacije bez postenog rizika

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • November 15, 2021 at 2:13 PM
    • #5,110

    Price politicara bez potpisa na papiru i provedbe u praksi su spisak populisticki popularnih zelja a stvarnost je potpuna druga prica.

    To se nece promjeniti jos barem 10g.

    Dokaz za koji dan kada se spusti arkticka zima sa sjevera na kontinente.

    Globalno zatopljenje i dizanje mora za 100 godina ili hladnoca u kostima za koji dan. Sto ce biti prioritet🤔.

    Vidim sa se prodavaci drybulka klade na ono sto bi se moglo dogoditi za 100g.👍🤭🤣

    Westwinds will cool down significantly by end November ( blue circles, check Isotherms). This opens the floodgates for Arctic air ( red arrows) sweeping the continents. I have never seen such a scenario in November

    Files

    IMG_20211115_140117.jpg 79.49 kB – 0 Downloads IMG_20211115_125124.jpg 367.75 kB – 0 Downloads
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • November 15, 2021 at 2:18 PM
    • #5,111

    Freight futures am update

    Capesize down ~6%
    Panamax down ~3%

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • November 15, 2021 at 2:26 PM
    • #5,112

    UK wind generation is today the lowest in 57 days, providing less than 1 GW. That's requiring the UK to rely on fossil fuels (gas combined cycle, gas open cycle peakers and coal) for more than 61% of its power this morning, resulting in pretty high prices.

    Power prices in the U.K. soared to the second highest level on record on Monday

    https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-11-15/u-k-power-prices-soar-above-2-000-pounds-on-low-winds

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • November 15, 2021 at 2:31 PM
    • #5,113

    China's Coal-Derived Electricity Generation Growth Has Again Exceeded Domestic Coal Production Growth; Another Year-On-Year Contraction in Hydropower Output

    • Data released today shows China's coal production totaled 357.1 million tons in October. This is up month-on-month by 23 million tons (7%) and is up year-on-year by 20.5 million tons (6%). While it is not helpful for the seaborne coal and dry bulk shipping markets that China's coal production has continued to climb, it is helpful that coal-derived electricity generation growth again exceeded domestic coal production growth.
    • Coal-derived electricity generation in October totaled 426.4 billion kilowatt hours. This is down month-on-month by 25.7 billion kilowatt hours (-6%) but is up year-on-year by 27.3 billion kilowatt hours (7%). It is very common for China's coal-derived electricity generation to decrease on a month-on-month basis in October. The 7% year-on-year growth is particularly significant and is encouraging heading into peak winter demand season.
    • In addition, of note is that China's overall electricity production grew year-on-year by 5%, and hydropower production (China's second largest source of electricity) contracted year-on-year by 11%. Hydropower production has now contracted on a year-on-year basis during four of the last five months. A full breakdown of China's electricity generation by type will be examined in our next Weekly Dry Bulk Report.
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • November 15, 2021 at 2:44 PM
    • #5,114

    Baltic Dry Index falls 1.71% to 2,759 points

    Capesize -2.19% to $31,113
    Panamax -2.89% to $24,311
    Supramax 58k tons +0.27% to $24,849

  • fond300
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    266
    Member since
    February 13, 2020
    • November 15, 2021 at 2:45 PM
    • #5,115

    I danas vozarine padaju

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • November 15, 2021 at 3:29 PM
    • #5,116

    Sve u svemu ozbiljniji preokret vozarina možemo očekivati od sredine veljače...kako vidim rast je i krenuo u veljači 2020.

  • Milo
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    929
    Postova
    718
    Bookmarks
    1
    Member since
    November 20, 2020
    • November 15, 2021 at 3:33 PM
    • #5,117

    Još se lipo zarađuje, i teško da će se vratiti na stare vozarine...to je moje mišljenje....

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • November 15, 2021 at 3:41 PM
    • #5,118

    Po svemu sudeći prosjek za q1 2021 za ATPL bi mogao biti oko15 000 usd ako uzmemo 6 + 6 opciju....računam 6 brodova po 11 000 usd i 6 po 19 000 usd...to bi trebalo dati oko 30 do 35 mil.kn dobiti za q1 2021...što bi bilo znatno bolje od q1 2020....mislim da ne bi trebalo biti lošije...prema prognozama za 2022 g....kakvo je razmišljanje ekipe u vezi revalorizacije imovine hoće li ju raditi ili ne.?

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • November 15, 2021 at 3:46 PM
    • #5,119

    Moraju je raditi ako su refinancirali kredite.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • November 15, 2021 at 3:46 PM
    • #5,120
    Quote from fond300

    I danas vozarine padaju

    Za sada padaju, opet ce rasti ali i takve kakve jesu ce omoguciti povecanje dobiti u 4Q u odnosu na 3Q.

    Omogucit ce sa revalorizacijom imovine, dobiti iz poslovanja i dobiti na ugovorenim novogradnjama "samo" 300 kn po dionici ostvarenih 2021.

    Na to treba dodati i min 300 do ove godine i onoliko koliko vrijedi ono sto ce se zaraditi u 2022,2023...

    Pitanje za sve koji prate

    Koja bi bila fer cijena za kupiti atpl?

    Jer ocito po asku to nije 400.

    Moja target od 1020 i dalje stoji.

    Za godinu dana stupa na snagu EEXI do tada necu prodavati osim ako dode do mojeg targeta😅

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. 7SLO 20

      • Like 1
      • Santo
      • January 14, 2023 at 2:27 PM
      • Investicijski fondovi
      • Santo
      • June 8, 2025 at 11:13 PM
    2. Odgovora
      20
      Pregleda
      8.9k
      20
    3. Rostov

      June 8, 2025 at 11:13 PM
    1. IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.) 311

      • Like 1
      • propalica
      • February 14, 2020 at 11:16 AM
      • Dionice
      • propalica
      • June 8, 2025 at 6:16 PM
    2. Odgovora
      311
      Pregleda
      107k
      311
    3. Kirac

      June 8, 2025 at 6:16 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • 7SLO

    Rostov June 8, 2025 at 11:13 PM
  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    Kirac June 8, 2025 at 6:16 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 3 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™