C3 49.990 $/ton 0.39
C5 22.891 $/ton -0.659
C7 29.850 $/ton 0.275
BCI 5TC 86953 83
C3 49.990 $/ton 0.39
C5 22.891 $/ton -0.659
C7 29.850 $/ton 0.275
BCI 5TC 86953 83
C3 49.990 $/ton 0.39
C5 22.891 $/ton -0.659
C7 29.850 $/ton 0.275
BCI 5TC 86953 83
malo usporavanja odmah panika.
From Jan 1. 2021 To Oct 6. 2021
From Jan 1. 2021 To Oct 6. 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Jadroplov se ne šali
From Jan 1. 2021 To Oct 6. 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Kvaliteta upravljanja koja se vidi
Ship owners are ramping up their newbuilding ordering activity, loading up with new bulkers, as the market’s prospects appear to be quite bright once again. However, some delays could be expected. In its latest weekly report, shipbroker Banchero Costa highlighted that “many yards, particularly in China, are experiencing production difficulties as a result of equipment suppliers’ inability to obtain raw materials on time... https://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-marke…vestment-spree/
Congestion nece stati jos dugo.
Kakvi je bdi danas?
BDI 5.650
BCI 10.485
BPI 3.884
BSI 3.404
BHSI 2.009
BCI 5 T/C routes 180000 86953 83
BPI 5 T/C routes 82500 34953 -177
BSI 10 T/C routes 58328 37445 176
BHSI 7 T/C routes 38200 36166 207
BDI INDEX 5650 +3
...danas manja braća spašavaju
5650 ludilo😍
Za vise od toga treba uzeti dodatni zalet
Freight futures am update
Capesize down ~7%
Panamax down ~3%
I pricekati da kesiraju oni koji to zele.
Isto vrijedi i za dionice.
Novi vlasnici papira ce ga vise cijeniti.
Idemo dalje po starom normalnom, novi dip pa novi vrh,tako nam pada grah do 2024😁
Preko bare danas neutralno na otvaranju....
Bulker congestion remains high, with 2434 vessels currently waiting globally.
The highest number of vessels are concentrated in the East China Sea region.
Neki sretni da prodaju a neki sretni da kupuju
Sutra je novi dan kada ce se zamjeniti mjesta😁
Market losing some steam in the Pacific with some Owners willing to sell at sub-index earning if possible. The fundamentals for C3, TA and FH are still darn good, but market can always drop based on sentiment changes even on firm fundamentals. Let's see what brings tomorrow!
Vrijednosti novih ugovora 🤔
Display MorePuno toga je nemoguce izracunat zato je bolje ici s nekim minimalnim pretpostavkama, tako smo sigurniji
Amo postavit na ovakav nacin vidjenje dvije firme jedna ima najam kroz otkup broda nakon 5 godina, druga ima kredit s mjesecnim placanjem i ostatka nakon 5 godina u jednom i drugom slucaju radi se o istom iznosu ali utjecaj na rdig je potpuno drugaciji prva ce morat svaki mjesecni najam provuc kroz rdig kroz amortizaciju i kamatu, dok ce druga kroz rdig trebati provuc samo kamatu, a placanje glavnice se nece nigdje vidjet osim po cash flowu kao odljev svaki mjesec i ta firma ce imat amortizaciju prema nekoj svojoj stopi vijeka broda, sad ocito je da ce na kraju 5 godine jedna i druga firma pod istim uvjetima zaradit jednaku kolicinu novaca, medjutim prva firma u prvih 5 godina ce konstantno iskazivat manju dobit kroz RDIG zbog nacina knjizenja, dok ce druga zaradit vise, a jedna i druga ce imat istu EBITDA.
Taj dio koji smo debitirali, da zakljucak je bio da prosle godine su odgodili placanje najma, medjutim nisam nasao dokaze da se to odvilo na taj nacin kako govoris da se ove godine to prelilo na vecu amortizaciju, vidi sliku dole koja govori kako se kretala kvartalna amortizacija koja cak govori da je ove godine amortizacija nesto manja nego ocekivane prosjecne, a i vidljivo je prosle godine da kvartalna amortizacija nije pala iako najam nije placen, zakljucio sam da je placanje najma proknjizeno isto kao i sta se svaki racun knjizi po dospjecu, a placanje se posli vuce preko bilance pa ne utjece vise na RDIG, a za dio umanjene amortizacije na kraju godine zakljucak je bio da je to vezano za proknjizeno vrijednosno uskladistenje koje su onda napravili vezano vjerovatno za S/L, pa sam zakljucio da trenutno na amortizaciju utjece S/L.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Najam se prije knjizio u poslovne rashode, a obracun se vodio izvabilnacno. Neto dobit i neto novcani tok su u oba slucaja ista, dok je EBITDA zbog novog nacina obracuna veca.
Vidi ovu zgodnu grafiku koja to lijepo pojasnjava.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Jasne su mi promjene prije i danas, ja sam u prvoj dijelu poruke ti pokusao objasnit usporedbu danas i sutra tj po isteku najma i da je utjecaj drugaciji kroz taj period za isti cilj na kraju ?, drugacije bi gledao da oni nemaju obvezu otkupa brodova ali imaju, sad sigurno ti ugovori su malo kompliciranji i sadrze jos brojne ugovorne odredbe koji utjecu kako nesto klasificirat.
Pogledao sam jos jednom ono s amortizacijom najma prosle godine u revidiranom i tamo ga jesu knjizili nize, medjutim iz ovog grafa koji sam posla to se ne vidi da se knjizi ove godine po velicini amortizacije, tu ili je dogovor placanja drugaciji nego pretpostavljamo ili nesto drugo utjece na nizu amortizaciju, a i u novcanom toku su knjizili ove godien 9mil u prvom polugodistu sta je us skladu sa standardnim troskovima, izgleda bez revidiranog necemo bit pametniji
superciklus ili ne? 🤔
Odgovor ce doci
Idemo dalje... 😁
isprika ako je netko već postao , ali CERP je nedavno objavio Javni poziv za kupnju dionica i udjela u 20 Društava, između ostalog i za 1049 dionica TNPL-a, najveće brodarske kompanije u hrvata, po početnoj cijeni od 510 kn..sa provedbom postupka javnog nadmetanja 13.10, u 12,30 sati.
baš me zanima, da li će se sa tih 0,5+ milja javiti netko od institucionalnih investitora, i po kojoj cijeni..
jako me zanima, dakle, da li će se sa tih 0,5+ milja OVDJE javiti netko od mud(r)onja čitaj institucionalnih investitora, i po kojoj cijeni..
"..Najboljim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji prihvati najvišu iskličnu cijenu, a koji je dužan sklopiti Ugovor o prodaji i prijenosu u roku od 3 radna dana od dana održavanja javnog nadmetanja i platiti kupovnu cijenu jednokratno u roku od 8 radnih dana od dana sklapanja Ugovora."
Kinezi i ugljen, veselje