Joakim Hannisdahl
Looking at the historical relationship (R2=.89) between 1y TC and 5y old Panamax indicates that vessel prices should be 54% higher than today. Marked by orange dot in graph below. Similar for Capes is 29% and 59% for Supras
Joakim Hannisdahl
Looking at the historical relationship (R2=.89) between 1y TC and 5y old Panamax indicates that vessel prices should be 54% higher than today. Marked by orange dot in graph below. Similar for Capes is 29% and 59% for Supras
The Big Picture: Coal Market https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…ure-coal-market
On a 1y basis, current TC and 5y old #Panamax prices mean the savvy shipping investor can lock in an 89% FCF-yield, EV/EBITDA of 3.2x and P/E at 1.3x. Pretty impressive!
A 5y old Supra yields 98% on FCF, w a Cape at 65%
Idemo dalje...?
Fun part is ahead of us.
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…-is-ahead-of-us
On a 1y basis, current TC and 5y old #Panamax prices mean the savvy shipping investor can lock in an 89% FCF-yield, EV/EBITDA of 3.2x and P/E at 1.3x. Pretty impressive!
A 5y old Supra yields 98% on FCF, w a Cape at 65%
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Kako on racuna ovaj fcf yield? Prosjecni tc i prosjecni market cap za pojedini tip broda, neka srednja vrijednost ili konkretan primjer? To bi znacilo da supra na tc za 1 godinu zaradi "sam sebe" po trenutnoj cijeni broda na trzistu? Ili pisem gluposti? Help
Bolje ne gledati fjucrse danas. Mazohizam cisti:
Pa ne mislite valjda 20 dana prije izvjesca jeftinije kupiti? Nema vise trejda ni jeftinije kupnje.
Ako počne udaranje po asku, a naoko nema razloga (pad BDI-a), znajte da "odabrani" ulaze jer su upoznati sa izvješćem.
A vi ostali čekajte izvješće...
pmx index down $252 to $36834
smx index down $1 to $32282
Baltic Dry -1,0% til 3.224
Capesize -4,6% til 27.773
Panamax -0,7% til 36.834
Handysize +0,6 til 22.134
Supramax +0% 32.282
Malo o ugljenu u kineza:
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…lace-for-longer
Hence, with last winter’s coal shortages in recent memory and low inventories, it is unlikely that China can reduce the flow of imported coal any time soon.
Nadajmo se da ce ubrzati trpanje zaliha
The dry bulk market is expected to post additional gains in the weeks to come, thanks to a growing list of positive fundamentals.
https://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-market-looking-for-next-rally/
Nadoknađuju se jučerašnji minusi.
Trend je i dalje pozitivan. Čekamo kasnu jesen, ne bi trebalo biti većih promjena do tada.
Vrijednost brodova nastavlja rast, pogotovo supre.................
Nadoknađuju se jučerašnji minusi.
Trend je i dalje pozitivan. Čekamo kasnu jesen, ne bi trebalo biti većih promjena do tada.
Cekamo kasnu jesen za sta tocno? Pa dnevne oscilacije su po 5k i po vama nebi trebalo bit promjena??
Nadoknađuju se jučerašnji minusi.
Trend je i dalje pozitivan. Čekamo kasnu jesen, ne bi trebalo biti većih promjena do tada.
Cekamo kasnu jesen za sta tocno? Pa dnevne oscilacije su po 5k i po vama nebi trebalo bit promjena??
Za nove informacije, za status zaliha rasutih tereta, daljnje planove za globalnu infrastrukturu.
U sljedeća dva tri mjeseca sigurno neće biti većih promjena, ni gamechanger događaja.
Atpl nema capove. velike oscilacije na capovima a ostali stabilno up.
Gdje ce ostali dalje ako nastavi ovako?
Atpl nema capove. velike oscilacije na capovima a ostali stabilno up.
Gdje ce ostali dalje ako nastavi ovako?
Znam da atpl nema capeove ali jucer su recimo panamax ffa pali 3k. Pricate o stabilnosti a bavite se dry bulkom?
Atpl nema capove. velike oscilacije na capovima a ostali stabilno up.
Gdje ce ostali dalje ako nastavi ovako?
Znam da atpl nema capeove ali jucer su recimo panamax ffa pali 3k. Pricate o stabilnosti a bavite se dry bulkom?
Pa to i je manje više stabilno, bitan je trend i šira slika. A što Kinezi jedan dan sruše cijenu ili zapne brod u Suezu pa digne cijenu, nije bitno.