1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 23, 2021 at 10:54 AM
    • #2,321

    Bulk Ioanna L 2017 81.837 DWT 81.837

    Tsuneishi Zhoushan 2021-svi-21 USD 29,50 Kambara Kisen KK German interests Eco – Electronic Engine Modern

    Evo malo zanimljive komparacije razvoja cijene novog kamsarmaxa po tjednima od početka godine i 4 godine starog kamsarmaxa prodanog 21.05.

    Trend rasta novogradnji je značajan, ali je trend potražnje i rasta cijene SH brodova značajno jači i viši. Koliko je izgledno da će uskoro cijena 5 godišnjaka biti viša od cijene novogradnje a cijena resale ugovora viša od cijene iz ugovora.

    Povijest se ponavlja :?: :?:

    :/

    p.s. Ova gornja transakcija od 21.05 očito nije još provedena u kumulativnoj tablici od početka godine, a iz čega je vidljivo koliko su promjene stalne i intenzivne

    Files

    Screenshot_20210523-104746_Excel.jpg 99.26 kB – 0 Downloads Screenshot_20210523-105839_Excel.jpg 100.61 kB – 0 Downloads
  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 23, 2021 at 11:18 AM
    • #2,322
    Quote from gigic23

    Bulk Ioanna L 2017 81.837 DWT 81.837

    Tsuneishi Zhoushan 2021-svi-21 USD 29,50 Kambara Kisen KK German interests Eco – Electronic Engine Modern

    Evo malo zanimljive komparacije razvoja cijene novog kamsarmaxa po tjednima od početka godine i 4 godine starog kamsarmaxa prodanog 21.05.

    Trend rasta novogradnji je značajan, ali je trend potražnje i rasta cijene SH brodova značajno jači i viši. Koliko je izgledno da će uskoro cijena 5 godišnjaka biti viša od cijene novogradnje a cijena resale ugovora viša od cijene iz ugovora.

    Povijest se ponavlja :?: :?:

    :/

    p.s. Ova gornja transakcija od 21.05 očito nije još provedena u kumulativnoj tablici od početka godine, a iz čega je vidljivo koliko su promjene stalne i intenzivne

    Display More

    Evo zorno malo te povijesti

    Files

    Screenshot_20210523-111556_Excel.jpg 101.67 kB – 0 Downloads
  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • May 23, 2021 at 11:23 AM
    • #2,323

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Jedan zanimljiv prikaz gdje smo sada i kako je to izgledalo nekada... sve je moguce

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 23, 2021 at 1:41 PM
    • #2,324

    https://t.co/yOYbv2Fvgw?amp=1

    Malo friških zanimljivosti.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • May 23, 2021 at 2:15 PM
    • #2,325
    Quote from KicanCRO

    https://t.co/yOYbv2Fvgw?amp=1

    Malo friških zanimljivosti.

    A šta reći ...gotovo da ne može bolje...korekcija nije pogodila manje klase odrazila se uglavnom na capove...a sad predviđaju i podosta više razine BDI indexa od one prije korekcije pogotovo u q3....a vidimo da se manje klase već sada na određenim rutama trguju po 30 d0 35 tisuća usd dan.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 23, 2021 at 10:34 PM
    • #2,326

    kinezi ustrajni da spuste cijenu,hmmm...samo nešto se pita i druge,svijet je svakim danom gladniji steela

    teško da mogu napraviti više koristi od štete

    time will tell

    Good Morning, Iron ore dropped US$10.75 a tonne or 5.1% to US$200.10 a tonne. Over the course of the week, iron ore fell by US$9.25 a tonne or 4.4%. (CFR Tianjin port).

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 23, 2021 at 11:03 PM
    • #2,327

    nedavno smo o tome kako kontejneri svojim ATH vozarinama višestruko blagonaklono djeluju na dry bulk a jedan od aspekata je i dizanje zaposlenosti i margina brodogradilišta,koja i sama najmanje žele graditi dry bulk,posebice dok kontejneri koji su i inače profitabilniji plaćaju i imaju dodatnog motiva za extra plaćati.

    posljedično SH je na dry bulku iznimno tražena roba,najtraženija od svih sektora.

    svakom novogradnjom manje,onom koja će se odgoditi,bonusi na bonuse će biti izdašniji ;)

    tu je i velika prednost SH koji se čeka neusporedivo kraće od NB a ta je škola plaćena u mlrd-ama$ u prošlom bullu pa je jedan scenarij bitno izgledniji.

    Files

    image_2021-05-23_225934.png 108.9 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 24, 2021 at 9:33 AM
    • #2,328

    a kakav tek darmar može učiniti EEXI  :?:

    jer čak 2/3 brodova ne udovoljava tim standardima.

    znači bez značajnih ulaganja koja za dio brodova uopće nisu opcija,morat će usporiti da smanje emisije CO2.

    dio će prema rezalištima a što se posebno moćno podudara sa rekordnim DEMO cijenama brodova.

    i sada na to sve dodati značajan rast demanda pri,nikad u povijesti nižem orderbooku.

    i pri već neoborivoj činjenici da i u startu nedostaje zlatnokokih grdosija.

    :?:

    ovdje je kako sada stvari stoje 99% izgledan setup za majku svih uluja nikad viđenu na dry bulku.

    DA ponekad u životu onih 1% odnese prevagu ali tko tako gleda na život,nebi mu bio u koži.

    a niti bi se mijenjao za njegovu skrinju sa blagom :)

    rezimirat ćemo nekad kako je tko po investitorski,piratski.....

    jer možda i ja griješim,nebi bilo.... :)

    teško je biti u poziciji i biti 100% objektivan ALI ako je i moj najbolji scenarij za 2021 već sada nadmašen te se pokazao kao konzervativan,

    čini da bi ipak i s obzirom na "poziciju" mogao proći pod objektivan,utemeljen,realan.... :/

    :saint:

    Files

    image_2021-05-24_091504.png 287.25 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 24, 2021 at 10:34 AM
    • #2,329

    The iron ore concentrate inventories in 186 mines in China are very low. The recent launch of a major mine safety inspection will encourage steel mills to replenish imported mines.


    Rising commodity prices and demand for critical minerals is driving investment in South Australia’s resource sector as the local mining industry approaches levels not seen in more than a decade.

    kako od siječnja najavljujemo rast demanda i cijena commoditisa neizbježno povlači za sobom rast supplya.

    sa supplyem stiže posao za dry bulkere,posljedice neće izostati ;)

    dolazi vrijeme kada će se naš fokus pomaknuti s cijena commoditiesa na volumen jer cijene će u nekoj fazi početi padati pod pritiskom novog supplya,moguće već za koji mjesec.

    VALE najvljuje za 2H rast proizvodnje a rast tih tonmilja će isporučiti nemalo radosti mornarima na palubi.

    a i kopnenim mornarima će isto donjeti nešto :/

    :saint:

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 24, 2021 at 11:45 AM
    • #2,330
    Quote from migra

    nedavno smo o tome kako kontejneri svojim ATH vozarinama višestruko blagonaklono djeluju na dry bulk a jedan od aspekata je i dizanje zaposlenosti i margina brodogradilišta,koja i sama najmanje žele graditi dry bulk,posebice dok kontejneri koji su i inače profitabilniji plaćaju i imaju dodatnog motiva za extra plaćati.

    posljedično SH je na dry bulku iznimno tražena roba,najtraženija od svih sektora.

    svakom novogradnjom manje,onom koja će se odgoditi,bonusi na bonuse će biti izdašniji ;)

    tu je i velika prednost SH koji se čeka neusporedivo kraće od NB a ta je škola plaćena u mlrd-ama$ u prošlom bullu pa je jedan scenarij bitno izgledniji.

    Ship orders in the year to date are at the highest volumes seen since 2014. A total of 526 orders of 46.4m dwt and 34.6m gt have been reported so far according to data from Clarkson Research Services.

    Much of this uptick has come from the surge in boxship orders, with 218 vessels of 2.2m teu and 22.9m dwt contracted in the year so far, propelling the boxship orderbook-to-fleet ratio towards the 20% mark. There has also been notable interest in LPG carriers, with 57 orders, according to Clarksons. Meanwhile, just 88 tankers and 81 bulk carriers have been ordered https://splash247.com/volume-of-ship…een-since-2014/

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 24, 2021 at 12:22 PM
    • #2,331

    DA, samo 81 bulker i dalje na dnu a demand raste i rasti će godinama.

    ma šta reći,što više ponoviti da nije xx puta ponovljeno?

    ostaje da pustimo tika-taku da se sa njom bore oni koji misle da im je to mudar izbor.

    rezimirat ćemo jednog dana kako je taj investitorski izazov prošao

    prvi pravi međurezime sljedi krajem godine,dojma sam da baš i nema prevelikog interesa više za biti na pravoj strani investiranja?

    čekaju ne novi CnB dokazi na dokaze a dokaze....

    DA kada se proda na 2xx tada nije na 370 napeto ,to razumijem ali ono za što nemam razumjvanja je:

    koji vrag tjera ljude da se ne mogu pri ovakvom outlooku biti barem mrvicu strpljivi? "koji mjesec" ?

    dali je to kladioničarski sindrom gdje se mora često nešto "zarađivati",kompetitorski duh sa potrebom pokušaja hvatanja svih mini brda i dolina ili je to iracionalan strah od...

    ili je to strah da neće pčelac Pavo i ovo staviti na nišan?

    moguće da jednog dana i atpl dođe na red ali do tada zašto ne uzeti once in a lifetime....

    pravih velikih prilika nema puno to je istina,pa zašto odmah u uvodu,predigri pobjeći?kao da ih još stotine drugih čeka samo nas :?:

    to su već strategijske finese i "slatke muke" ZSE majstora od "investiranja"

    :saint:

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • May 24, 2021 at 12:39 PM
    • #2,332

    GOGL vani 11$

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • May 24, 2021 at 1:47 PM
    • #2,333

    Freight futures am update

    Capesize down ~5%
    Panamax down ~3%

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 24, 2021 at 2:06 PM
    • #2,334

    BCI timecharter 5 T/C routes 180000 32825 232

    BPI timecharter 5 T/C routes 82500 25558 -135

    BSI timecharter 10 T/C routes 58328 26712 219

    BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 23761 55

    BDI INDEX 2881 +12

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • May 24, 2021 at 2:10 PM
    • #2,335

    Žilave supre i dalje rastu

  • bubimir
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    266
    Postova
    299
    Member since
    June 23, 2020
    • May 24, 2021 at 2:18 PM
    • #2,336
    Quote from NaBiduAsku

    GOGL vani 11$

    GOGL’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 19.5.2021, 2 days ago, when the stock price was 9,55. Since then GOGL has risen by +11,41%.

    https://www.americanbulls.com/DXB.axd?lang=e…84-286132abbf5b

    inače, cijena je iskočila iznad kanalizacije:

    https://finviz.com/quote.ashx?t=GOGL

    vjerojatno slijedi manja korekcija i nastavak unutar iste, ili moguće formiranje nove kanalizacije, slično kao na BDRY ETFs:

    https://finviz.com/quote.ashx?t=BDRY&ty=c&ta=1&p=d

    oligarhija

  • bubimir
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    266
    Postova
    299
    Member since
    June 23, 2020
    • May 24, 2021 at 2:48 PM
    • #2,337

    po tehnici japanskih svijeća, koju koriste american bulls, preporuka je STAY LONG, ako se kupnja dogodila 19.5. na cijeni 9,55$

    istovremeno, klasična TA ovdje vrišti Buy ili Strong Buy... ajmo promatrat tko je ovdje vjerodostojan:

    https://www.investing.com/equities/knigh…s-ltd-technical

    oligarhija

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 24, 2021 at 3:17 PM
    • #2,338
    Quote from bubimir
    Quote from NaBiduAsku

    GOGL vani 11$

    GOGL’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 19.5.2021, 2 days ago, when the stock price was 9,55. Since then GOGL has risen by +11,41%.

    https://www.americanbulls.com/DXB.axd?lang=e…84-286132abbf5b

    inače, cijena je iskočila iznad kanalizacije:

    https://finviz.com/quote.ashx?t=GOGL

    vjerojatno slijedi manja korekcija i nastavak unutar iste, ili moguće formiranje nove kanalizacije, slično kao na BDRY ETFs:

    https://finviz.com/quote.ashx?t=BDRY&ty=c&ta=1&p=d

    Display More

    kad gledam ovaj 5g graf koji je porušio sve vrhunce iza sebe?

    kada gledam taj trend,pa kada gledam tu 1Q divku od 0,25$ sa izglednim potencijalom i od 0,5 za 2Q ili3Q?

    potencijalna manja korekcija me ne sekira jer vidim izglednih 15-20$ još u 2021.

    a bilo ga je na lopate,ko salate prije koji mjesec,isto kao i atpl i drugih.....sve pri brojnim dokazima.....

    na gogl je politika divke garancija da ne postoji nemogući scenarij.

    i joakim kaže trpajte gogl više od drugih pa....

    0,5$ divke bi opravdavalo i 20$ :/

    možda i griješim,nebi bilo....

    :saint:

    p.s.

    po marfiju može i divka >0,5$ ako bi se složila majka svih oluja,na koju za sada jaaaako puno toga upučuje.

    ali na zse je trenutno rasprodaja,nova prilika za one koji su ignorirali "brojne dokaze"..

    a naravno i za nas prilika,a tko nam brani? šta ne?

    :saint:

    Files

    image_2021-05-24_145840.png 37.37 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 24, 2021 at 4:09 PM
    • #2,339

    May 11, 2021 - Glyfada, Greece - Seanergy Maritime Holdings Corp. (the “Company” or “Seanergy”) (NASDAQ: SHIP) announced today that it has taken delivery of the 176,387 dwt Capesize bulk carrier, built in 2013 by Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd. in Japan, which was renamed M/V Flagship (the “Vessel”). The Vessel was subsequently financed through a leasing agreement with Cargill International SA (“Cargill” or the “Charterer”). Pursuant to the agreement, the Company has chartered back the Vessel on a bareboat basis and subsequently entered into a five-year time charter (“T/C”) with Cargill at a rate which is linked to the Baltic Capesize Index (BCI).

    Financing Agreement


    The bareboat financing amount of the Vessel is $20.5 million at an implied interest rate of approximately 2% all-in, fixed for five years. The Company has the option to buy back the Vessel at any time during the whole five-year leasing period, at the end of which it has a purchase obligation of $10 million subject to certain adjustments based on the market price of the Vessel.

    Time Charter Agreement


    Under the terms of the T/C, the Vessel will earn an index-linked rate based on BCI, while the Company has the option to convert the daily hire from index-linked to fixed for a minimum period of three months to a maximum of 12 months based on the prevailing Capesize Freight Futures Agreements (“FFA”) curve. The index-linked rate will be 102% of the BCI minus $1,325 per day. The term of the T/C matches the term of the leasing transaction and has a duration of 60 months from the delivery of the Vessel to Cargill on May 10, 2021. https://www.sec.gov/Archives/edgar…4860_ex99-1.htm

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 24, 2021 at 6:05 PM
    • #2,340

    Osjetan pad futuresa ali trgovanje vanka nije to popratilo.

    Files

    D3A94E09-F3E7-41DA-AECE-78E839AEE1EA.jpg 51.32 kB – 0 Downloads 427E813C-E914-4E51-9CA5-28967A29BA26.jpg 65.61 kB – 0 Downloads

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. 7SLO 20

      • Like 1
      • Santo
      • January 14, 2023 at 2:27 PM
      • Investicijski fondovi
      • Santo
      • June 8, 2025 at 11:13 PM
    2. Odgovora
      20
      Pregleda
      8.9k
      20
    3. Rostov

      June 8, 2025 at 11:13 PM
    1. IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.) 311

      • Like 1
      • propalica
      • February 14, 2020 at 11:16 AM
      • Dionice
      • propalica
      • June 8, 2025 at 6:16 PM
    2. Odgovora
      311
      Pregleda
      107k
      311
    3. Kirac

      June 8, 2025 at 6:16 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • 7SLO

    Rostov June 8, 2025 at 11:13 PM
  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    Kirac June 8, 2025 at 6:16 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 8 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™