Freight futures am update
Capesize down ~2%
Panamax down ~1%
manji minus nego jucer. moglo bi u plus okrenut
Freight futures am update
Capesize down ~2%
Panamax down ~1%
manji minus nego jucer. moglo bi u plus okrenut
Route Description Size Value($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 37724 -1331
BPI 5 T/C routes 82500 27154 -452
BSI 10 T/C routes 58328 25113 150
BHSI 7 T/C routes 38200 22660 318
BDI INDEX 3077 -62
Iron ore unchanged at US$233.10 per tonne (CFR Tianjin port) due to an exchange holiday in Singapore
If #China wants to temper the red-hot #ironore and #steel sectors it's going to have to do more than just talk and tinker around the margins. Steel output will have to be curbed, but this will conflict with economic growth targets.
Chinese rebar futures still mooning, hitting record highs overnight. Strong sign for other bulk contracts, including iron ore. Also a good sign for construction activity.
US said China, in 3 recent transactions, latest announced May 11, purchased a ttl of 3.060 m tons of US corn to be delivered in the 21-22 marketing year, which begins Sep 1, an indication that China likely will continue to import large volumes of US corn in the coming year.
močno i izgledno da će rasti radi rastućeg suficita kine
Argus: Chinese buyers purchase their first US thermal #coal cargoes in more than 3 yrs to help fill the gap for high-calorific value (CV) supplies, in the absence of Australian shipments. This sounds like a bigger trip..
"a po čemu se to vidi..."
da ide commodity supercycle?
ovakav demand i rast cijena mora povući proizvodnju,neizbježno...
strpljivi će naplatiti kao i do sada
Spot-month CBOT soybean oil futures on Wednesday hit an all-time high of 72.32 cents per lb. The latest streak tops the prior highs set in early March 2008.
What's crazy is that just over a year ago, the contract traded down to 24.64, the lowest since October 2006.
a sljedeća godina za corn će biti?
It is unusual to get many new-crop #corn bookings this early, but it was also unusual for #China to be buying until last year. Total 21/22 sales have reached about 4.9 mmt (193 mbu) as of May 6. There should be at least 1.7 mmt to China in the next report, too.
Nastavak šamaranja (posebno capeova) jutros:
Sve su to vrlo visoke razine.
Zapravo je i pozeljno da malo ohlade pa da brodovlasnici pocnu pojacano slati brodove u scrap.
Uskoro ce se vidjeti utjecaj visokih cijena scrap metala.
A onda zalet preko 50k u iducem rastu.
Sve su to vrlo visoke razine.
Zapravo je i pozeljno da malo ohlade pa da brodovlasnici pocnu pojacano slati brodove u scrap.
Uskoro ce se vidjeti utjecaj visokih cijena scrap metala.
A onda zalet preko 50k u iducem rastu.
Leveli su profitabilni, to stoji ali nije u skladu sa cape sezonalnosti. A s druge strane...nije ovo ni normalna godina, čemu se ja čudim
Neda se nikome kad su loše vijesti, a?
Baltic #Capesize index -8% to $35k/d
Brazil/China -6% to $30k/d
Jun FFA -11% to $32k/d
Jul FFA -9% to $32k/d
Evo ja ću pa neka poberem thumbs down
Display MoreNeda se nikome kad su loše vijesti, a?
Baltic #Capesize index -8% to $35k/d
Brazil/China -6% to $30k/d
Jun FFA -11% to $32k/d
Jul FFA -9% to $32k/d
Evo ja ću pa neka poberem thumbs down
daleko je to od loših vijesti ako gledamo razine vozarina neviđenih gooodinama.
trenutni trend nije za pohvaliti ali ne može biti samo up.
generalno puno toga upučuje da će opet up
i prije zanjih vrhunaca su prethodili padovi pa iz toga se može isto nešto izvući.
trenutno je malo veći pritisak jer je veći broj capesize na putu za brasil gdje se očekuju u nastavku godine bolje vozarine.
šira slika je pozitivna i to je ono na čemu treba držati fokus
možda i griješim,nebi bilo....
p.s.
ovo vrijedi dominantno za cepesize a manja braća imaju svoj teret i za sada bitno bolje odolijevaju pritiscima šta ne?
p.p.s.
avg je uvijek bio i biti će ključ .
za sada je onakav kavim ga gotovo nitko nije sanjao pa....
Route Description Size Value ($) Change
BCI timecharter5 T/C routes 180000 34542 -3182
BPI timecharter 5 T/C routes 82500 26652 -502
BSI timecharter 10 T/C routes 58328 25264 151
BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 22839 179
BDI 2939 -138
Display MoreDisplay MoreNeda se nikome kad su loše vijesti, a?
Baltic #Capesize index -8% to $35k/d
Brazil/China -6% to $30k/d
Jun FFA -11% to $32k/d
Jul FFA -9% to $32k/d
Evo ja ću pa neka poberem thumbs down
daleko je to od loših vijesti ako gledamo razine vozarina neviđenih gooodinama.
trenutni trend nije za pohvaliti ali ne može biti samo up.
generalno puno toga upučuje da će opet up
i prije zanjih vrhunaca su prethodili padovi pa iz toga se može isto nešto izvući.
trenutno je malo veći pritisak jer je veći broj capesize na putu za brasil gdje se očekuju u nastavku godine bolje vozarine.
šira slika je pozitivna i to je ono na čemu treba držati fokus
možda i griješim,nebi bilo....
p.s.
ovo vrijedi dominantno za cepesize a manja braća imaju svoj teret i za sada bitno bolje odolijevaju pritiscima šta ne?
p.p.s.
avg je uvijek bio i biti će ključ .
za sada je onakav kavim ga gotovo nitko nije sanjao pa....
A koliko točno dana bi trebalo padati i do kojih levela da bi vama ovo bile loše vijesti? Nekad je potrebno skinuti ružičaste naočale, ako je loše loše je. Šta naravno ne znači da ne može od ponedjeljka opet gore
supre i handy opet u plusu a to trenutno ATPL ima na spotu....raslu zadnja tri dana od kada je BDI u minusu...pa sad nek svak za sebe procijeni jel to dobro ili loše ta ATPL.
Display MoreDisplay Moredaleko je to od loših vijesti ako gledamo razine vozarina neviđenih gooodinama.
trenutni trend nije za pohvaliti ali ne može biti samo up.
generalno puno toga upučuje da će opet up
i prije zanjih vrhunaca su prethodili padovi pa iz toga se može isto nešto izvući.
trenutno je malo veći pritisak jer je veći broj capesize na putu za brasil gdje se očekuju u nastavku godine bolje vozarine.
šira slika je pozitivna i to je ono na čemu treba držati fokus
možda i griješim,nebi bilo....
p.s.
ovo vrijedi dominantno za cepesize a manja braća imaju svoj teret i za sada bitno bolje odolijevaju pritiscima šta ne?
p.p.s.
avg je uvijek bio i biti će ključ .
za sada je onakav kavim ga gotovo nitko nije sanjao pa....
A koliko točno dana bi trebalo padati i do kojih levela da bi vama ovo bile loše vijesti? Nekad je potrebno skinuti ružičaste naočale, ako je loše loše je. Šta naravno ne znači da ne može od ponedjeljka opet gore
ovo je dry bulk,sebe smatram investitorom,ne gledam na kretanja od dana do dana nego bitno duže horizonte.
tko kupuje po dnevnim kretanjima BDI indexa najčešće nije se proslavio.
evo primjerice poč siječnja po BDI neki su zaključili i sugerirali da treba prodati atpl na 150 ,a moji tada izrečeni targeti za ATPL po investitorski za cijelu godinu tamo stoje,rezime neće izostati pa....
držim da nisam mogao biti plastičniji u odgovoru
bio sam dio nekolicine koja je upozoravala da sljede značajne promjene na bolje u dry bulku.
ovih dana a to sam javno objavio vidio sam za sebe na 330 priliku za dokup da povečam prinos u 2021.i to možemo po investitorski rezimirati
možda i griješim,nebi bilo....
kolega tin mislim da je to dobro za atpl .a loše za nas dioničare,,,
Display MoreDisplay Moredaleko je to od loših vijesti ako gledamo razine vozarina neviđenih gooodinama.
trenutni trend nije za pohvaliti ali ne može biti samo up.
generalno puno toga upučuje da će opet up
i prije zanjih vrhunaca su prethodili padovi pa iz toga se može isto nešto izvući.
trenutno je malo veći pritisak jer je veći broj capesize na putu za brasil gdje se očekuju u nastavku godine bolje vozarine.
šira slika je pozitivna i to je ono na čemu treba držati fokus
možda i griješim,nebi bilo....
p.s.
ovo vrijedi dominantno za cepesize a manja braća imaju svoj teret i za sada bitno bolje odolijevaju pritiscima šta ne?
p.p.s.
avg je uvijek bio i biti će ključ .
za sada je onakav kavim ga gotovo nitko nije sanjao pa....
A koliko točno dana bi trebalo padati i do kojih levela da bi vama ovo bile loše vijesti? Nekad je potrebno skinuti ružičaste naočale, ako je loše loše je. Šta naravno ne znači da ne može od ponedjeljka opet gore
Pad sam po sebi ne znaci da je lose.
Bitno je GDJE JE.
A s ovim prosjecima to je mlacenje love nevidjeno. Tako da definitivno nije lose nego upravo sjajno.
I jos nesto, to sto vidite su trenutni novi ugovori, koji sacinjavaju mozda promil od svega.
Zato je bitan prosjek jer sustav ima svoju tromost koja se mjeri u dugim mjeseci..
Display MoreA koliko točno dana bi trebalo padati i do kojih levela da bi vama ovo bile loše vijesti? Nekad je potrebno skinuti ružičaste naočale, ako je loše loše je. Šta naravno ne znači da ne može od ponedjeljka opet gore
Pad sam po sebi ne znaci da je lose.
Bitno je GDJE JE.
A s ovim prosjecima to je mlacenje love nevidjeno. Tako da definitivno nije lose nego upravo sjajno.
I jos nesto, to sto vidite su trenutni novi ugovori, koji sacinjavaju mozda promil od svega.
Zato je bitan prosjek jer sustav ima svoju tromost koja se mjeri u dugim mjeseci..
Pad sam po sebi ne znaci da je lose.
Bitno je GDJE JE.
Nadam se da je ovo pročitao i onaj šta je poklopio naloge na 390+
Mirno more!
Display MorePad sam po sebi ne znaci da je lose.
Bitno je GDJE JE.
A s ovim prosjecima to je mlacenje love nevidjeno. Tako da definitivno nije lose nego upravo sjajno.
I jos nesto, to sto vidite su trenutni novi ugovori, koji sacinjavaju mozda promil od svega.
Zato je bitan prosjek jer sustav ima svoju tromost koja se mjeri u dugim mjeseci..
Pad sam po sebi ne znaci da je lose.
Bitno je GDJE JE.
Nadam se da je ovo pročitao i onaj šta je poklopio naloge na 390+
Mirno more!
Ako malo priceka, uzet ce 50% zarade vec kroz koji mjesec. A kasnije i znatno vise.
Freight futures am update
Capesize down ~7%
Panamax down ~5%
Bulk Spring Aeolian 2012 83.478 DWT 83.478 Sanoyas Shipbuilding
2021-svi-14 USD 21,30
Bulk Tangerine Island 2012 82.265 DWT 82.265 Tsuneishi Zosen
2021-svi-14 USD 21,00
PEDHOULAS BUILDER / PEDHOULAS FIGHTER 81,541 2012 Zhejiang Man B&W 7/7
Scrubber fitted $22.0 & $22.5
COUNTESS I 79,235 2013 Jiangsu Man B&W 7/7 ICE 1C $18.85 China
Display MoreBulk Spring Aeolian 2012 83.478 DWT 83.478 Sanoyas Shipbuilding
2021-svi-14 USD 21,30
Bulk Tangerine Island 2012 82.265 DWT 82.265 Tsuneishi Zosen
2021-svi-14 USD 21,00
PEDHOULAS BUILDER / PEDHOULAS FIGHTER 81,541 2012 Zhejiang Man B&W 7/7
Scrubber fitted $22.0 & $22.5
COUNTESS I 79,235 2013 Jiangsu Man B&W 7/7 ICE 1C $18.85 China
We continue to see a large number of S&P transactions for bulk carriers of all ages. Last week our market commentary focused on dry cargo charter rates to give perspective to how the incredibly h igh rates (that have been sustained over the past 34 months) have kept bulk carrier prices at such strong levels
Display MoreDisplay Moredaleko je to od loših vijesti ako gledamo razine vozarina neviđenih gooodinama.
trenutni trend nije za pohvaliti ali ne može biti samo up.
generalno puno toga upučuje da će opet up
i prije zanjih vrhunaca su prethodili padovi pa iz toga se može isto nešto izvući.
trenutno je malo veći pritisak jer je veći broj capesize na putu za brasil gdje se očekuju u nastavku godine bolje vozarine.
šira slika je pozitivna i to je ono na čemu treba držati fokus
možda i griješim,nebi bilo....
p.s.
ovo vrijedi dominantno za cepesize a manja braća imaju svoj teret i za sada bitno bolje odolijevaju pritiscima šta ne?
p.p.s.
avg je uvijek bio i biti će ključ .
za sada je onakav kavim ga gotovo nitko nije sanjao pa....
A koliko točno dana bi trebalo padati i do kojih levela da bi vama ovo bile loše vijesti? Nekad je potrebno skinuti ružičaste naočale, ako je loše loše je. Šta naravno ne znači da ne može od ponedjeljka opet gore
Pa ako je BDI 2900 lose, onda je lose.