Jel to CO iskrcava ili tko?
Ja bih rekla da da. Da zele potpuno izaci.
Jel to CO iskrcava ili tko?
Ja bih rekla da da. Da zele potpuno izaci.
i danas se ispreslaguje,dodatnih 7.300kom.
u zadnjih 365 dana avg 1.627kom po trg danu = 0,12% uvrštenih
u zadnjih 6 trg dana ukupno 27.360 kom. što daje avg 4.560 kom po trg danu = 0,33% uvrštenih
to daje +180% u odnosu na avg u zadnjih 365 dana.
interes se značajno intenzivirao za sektor na krilima rijetko viđeno pozitivnih vijesti.
u zadnjih 6 trg dana on je praktično veći od avg u zadnjih godinu dana za 2.933 kom,odnosno dodatnih 0,5 mil kn dnevno za tih 6 dana.
nekome puno nekome puno premalo,time will tell koliko je to mudro bilo.
u zadnjih 6 trg dana vlasnika je promjenilo 27.360 kom (1,96% uvrštnih)
ako se ovako nastavi nebi bila senzacija i promjena u prvih deset.
možda netko ispadne ili netko novi osvane ili netko od postojećih podeblja svoju poziciju.
ako se ne pokaže da netko iz top 10 prodaje tada je mogućnost trajanja ovog snažnog pritiska na
asku izgledno pri kraju s obzirom na stanje 10. pozicije sa 23.200 kom u top10
popuštanjem tog snažnog pritiska jedan je scenarij bitno izgledniji.
osobno se držim one stare;
"častite se i gostite dok se nudi,nemojte plakati kada nema"
rezime po investitorski
piratski pozdrav
Nije da se ja bunim. Hvala CO banci😅
Da samo ima jos takvih da nas pocaste
Mozda nas nakon izvjesca i pocaste.
ovo će svakim danom imati dodatnu težinu
Mammoth jump in Pmax rates and FFAs over the last month.
Mammoth jump in Pmax rates and FFAs over the last month.
mammoth jump i ništa posebno je ustvari jedna te ista stvar?
mamut i "nothing special"
di su lingvisti i lektori kada ih trebaš
https://www.hellenicshippingnews.com/multi-year-bul…g-strategy-ltd/
Znaci ipak commodity super cycle s nekakvim peakom 2024.
Sasvim je moguce gledati tada Atpl ne na 3 ili 5 nego na 10 ili 20, a mozda i 30 od sadasnje cijene.
Kad se dodje na utilizaciju od preko 95% svi brojevi postaju moguci, jer je danasnja likvidnost daaaaleko veca od one 2008.
https://www.hellenicshippingnews.com/multi-year-bul…g-strategy-ltd/
Znaci ipak commodity super cycle s nekakvim peakom 2024.
Sasvim je moguce gledati tada Atpl ne na 3 ili 5 nego na 10 ili 20, a mozda i 30 od sadasnje cijene.
Kad se dodje na utilizaciju od preko 95% svi brojevi postaju moguci, jer je danasnja likvidnost daaaaleko veca od one 2008.
2024?
pa to je 3-4g izmjene dobrih i odličnih izvješća počevši od Q1 2021
3-4g?
dali mi to možemo izdržati?
tu količinu "ništa posebno" ?
godinama?
moja tipkovnica je već sad na izdisaju a 3g?
ali nije zabranjeno izaći i nakon godinu dana i pokupiti odličan prinos?
nakon par mjeseci ako netko misli da je bolje ne čekati?
jako puno izgledno odličnih opcija pa da vidimo što će si zse investitor izabrati?
zanimljiva vremena svjedočimo a i participiramo.
i da a kamilica prije spavanja?
nije kako je dan krenuo ali opet više nego dobro.
pa još smo CNY?
piratski pozdrav
https://www.hellenicshippingnews.com/multi-year-bul…g-strategy-ltd/
Znaci ipak commodity super cycle s nekakvim peakom 2024.
Sasvim je moguce gledati tada Atpl ne na 3 ili 5 nego na 10 ili 20, a mozda i 30 od sadasnje cijene.
Kad se dodje na utilizaciju od preko 95% svi brojevi postaju moguci, jer je danasnja likvidnost daaaaleko veca od one 2008.
Dalian iron ore futures reach new highs as China reopens following the New Year celebrations. Most active contract up ~6%
Supercycle memories rekindled as dry bulk rates spike https://splash247.com/supercycle-mem…lk-rates-spike/
Display Morei danas se ispreslaguje,dodatnih 7.300kom.
u zadnjih 365 dana avg 1.627kom po trg danu = 0,12% uvrštenih
u zadnjih 6 trg dana ukupno 27.360 kom. što daje avg 4.560 kom po trg danu = 0,33% uvrštenih
to daje +180% u odnosu na avg u zadnjih 365 dana.
interes se značajno intenzivirao za sektor na krilima rijetko viđeno pozitivnih vijesti.
u zadnjih 6 trg dana on je praktično veći od avg u zadnjih godinu dana za 2.933 kom,odnosno dodatnih 0,5 mil kn dnevno za tih 6 dana.
nekome puno nekome puno premalo,time will tell koliko je to mudro bilo.
u zadnjih 6 trg dana vlasnika je promjenilo 27.360 kom (1,96% uvrštnih)
ako se ovako nastavi nebi bila senzacija i promjena u prvih deset.
možda netko ispadne ili netko novi osvane ili netko od postojećih podeblja svoju poziciju.
ako se ne pokaže da netko iz top 10 prodaje tada je mogućnost trajanja ovog snažnog pritiska na
asku izgledno pri kraju s obzirom na stanje 10. pozicije sa 23.200 kom u top10
popuštanjem tog snažnog pritiska jedan je scenarij bitno izgledniji.
osobno se držim one stare;
"častite se i gostite dok se nudi,nemojte plakati kada nema"
rezime po investitorski
piratski pozdrav
imamo promjene u top 10
8.otp otpustio 2500
10.addiko otpustio min 1100 (ispao iz top 10)
u zoru potvrđenog commodities supercycle kojeg se čeka 15 g prodaje se kao da nema sutra ono što se je
plaćalo bitno skuplje u zadnjih par godina ali i prije koji mjesec kada je outlook bio neusporedivo manje pozitivan
za sada tu ne vidim razumnu investitorsku logiku,jer i kada su ulazili znali su kakav je ovo sektor,da se sve značajno mijenja na bolje kada dočekaš ono što smo dočekali.
dočekali i sada bježe glavom bez obzira kao da se boje izgledno odličnog prinosa
s moje strane hvala na učešću,na prilici da dokupim po jeftinije i puno uspjeha u daljnjem investiranju.
i pohvalite se nekad koje su to bile bolje prilike sa boljim risk reward ratiom koje mi ne vidimo.
rezime po investitorski
piratski pozdrav
p.s.
ova dva top 10 dioničara zajedno drže,su držala 54.407
od pon do danas protrgovano 26.636 iz čega se da zaključiti da će izgledno rasprodaja
razmjerno brzo završiti pa i to treba imati u vidu.
naravno nema garancije da izlaze sa ukupnom količinom kao što nema garancije i da neće u budućnosti kupiti prodano ili još više kupiti ako sa još dokaza na dokaze koji su na putu spoznaju potencijal sektora u godinama pred nama.
p.p.s
ovakav izlazak stvara veliki pritisak na cijenu a kada od nestane vrlo izgledno da ćemo sa kamatama nadoknadit
rast koji je zaustavljen ovom rasprodajom.
i onako je u odnosu na peer atpl u velikom zaostatku kada je rast u zadnjih 6mj u pitanju
zaostaci na zaostatke...hmm...
možda i griješim,nebi bilo.....
https://www.hellenicshippingnews.com/multi-year-bul…g-strategy-ltd/
Znaci ipak commodity super cycle s nekakvim peakom 2024.
Sasvim je moguce gledati tada Atpl ne na 3 ili 5 nego na 10 ili 20, a mozda i 30 od sadasnje cijene.
Kad se dodje na utilizaciju od preko 95% svi brojevi postaju moguci, jer je danasnja likvidnost daaaaleko veca od one 2008.
Hoće li se povijest ponoviti ? “Jadroplov” je zahvaljujući eksploziji tržišta, povećao svoju vrijednost gotovo 50 puta.. https://slobodnadalmacija.hr/s…-5-milijuna-dolara-271745
Koji je vaš komentar ovoga iz članka, može se i kolega migra nadovezati.
Dakle, nitko ne može garantirati da će pozitivan ciklus trajati 5 godina, te čim krene oporavak
tržišta brodari, ponajviše veliki grčki brodari opet krenu naručivati nove brodove i opet priča
kreće u krug. Malim brodarima se teško nositi sa tim troškovima i tom konkurencijom, što i
pokazuje zadnjih 10 godina:
"Cijela situacija nevjerojatno podsjeća na onu otprije točno 15 godina, kad se “Jadroplov” našao pred bankrotom nakon što je akumulirani gubitak dosegnuo iznos od 579 milijuna kuna, a tek smijenjena Uprava vrijednost flote napuhala na 145 milijuna, dok je tržišna vrijednost bila 92 milijuna dolara.
Posljedica toga gubitka bila je akutna nelikvidnost i nesposobnost otplate dugova prema hipotekarnim vjerovnicima. Hamburgische Landesbank iz Hamburga i Nedship bank iz Rotterdama otkazali su kredite i dug od ukupno 48 milijuna dolara proglasili dospjelim.
Nova Uprava društva, na čelu s predsjednikom Zvonkom Toulom, donijela je tada odluku da se uđe u financijski aranžman “sale and leaseback” (prodaja i povratni najam) s tvrtkom “Peter Dohle Schiffahrts – KG”. Ukratko, “Jadroplov” je trebao prodati “Dohleu” flotu uz istodobno uzimanje iste u “leasing”, otplatom kojega ponovno postaje vlasnikom. Cilj je bio refinanciranjem sačuvati grupu od osam najvrjednijih brodova.
“Jadroplov” se, s osam sačuvanih brodova, iz kraha izvukao za nekoliko godina, a zahvaljujući eksploziji tržišta, povećao je svoju vrijednost gotovo 50 puta (državni udjel je 2003. prodavan za 4,5, a ubrzo je dosegnuo vrijednost od 210 milijuna dolara, s 80 milijuna dolara gotovine na računu). Umjesto očekivanih 30, ostvarena je zarada od oko 250 milijuna dolara.
Zvonko Toula je dugo istraživan pod sumnjom da je navodno lažirao bilancu 1999. godine da bi sklopio financijski štetan ugovor. Nakon jedanaest godina istrage, utvrđeno je da je bilanca bila istinita, a “sale & leaseback” ugovor jedina, najpovoljnija i pozitivna opcija kojom je tvrtka spašena.
– Danas bih učinio isto. Strateško partnerstvo s najsnažnijim svjetskim tvrtkama je jedini izlaz u ovoj teškoj situaciji i, što je posebno važno, takav partner postoji. Riječ je o jednom od najjačih i najefikasnijih brodarskih imena u svijetu, partneru koji je spreman ući u posao čim snimi stanje i obavi razgovore s predstavnicima Vlade i CERP-a. To može biti i nešto slično “leasebacku” iz 2000. godine – ekskluzivno najavljuje Toula.
On tvrdi da se u nevolji čine tri strateške pogreške. Prvo, pokušava se prodati većinski paket dionica, drugo, počela je rasprodaja flote i, treće, sanja se o gradnji novih brodova.
– Brodar ove veličine nikad ne smije kupovati nove brodove, a zadnje dvije uprave kupovale su po astronomskim cijenama koje je diktirala dnevna najamnina od 50 do 60 tisuća dolara. Danas ti brodovi zarađuju oko pet tisuća dolara. Loše tržište je samo drastično razotkrilo besmislenu investicijsku politiku.
Da bi se to prikrilo, u bilanci “Jadroplova” brodovi se vode po knjigovodstvenoj vrijednosti od 150 milijuna, dok je stvarna vrijednost oko 70 milijuna dolara. Ta istina se mora priznati i iskazati stvarni, enormni gubitak, kao što je nedavno učinila “Atlantska”, a lani i “Tankerska plovidba” – ističe Toula."
Supercycle memories rekindled as dry bulk rates spike https://splash247.com/supercycle-mem…lk-rates-spike/
suprcycle
mommoth
boom
2008
ispadaju iz paštete na dnevnoj bazi,hmm...
the largest trading week of the 21st century,
the Baltic Dry Index rocketing up
Last week we saw a mammoth 75,000 lots traded on freight, eclipsing the last dry shipping cycle boom in 2008.”
hoće li ovo biti jedna od onih situacija kada ćemo na kraju napisati:
izgledalo je predobro da bi se ostvarilo
ili
koliko još treba dokaza na dokaze da bi se preuzeo ovakav risk/reward koji se čeka desetljećima na dry bulku.
rezime po investitorski
piratski pozdrav
Dalian iron ore futures reach new highs as China reopens following the New Year celebrations. Most active contract up ~6%
niže klase imaju svog tereta preko glava ali ako kinezi i ostatak svijeta raspale po steelu niže klase će biti lansirane u orbitu.najlošiji scenarij je dobar a sada je jasno da ne postiji nemoguće pozitivan scenarij u sljedećih nekoliko godina.
u 2022 ide još manje isporuka i još jači rast demanda,ovo nisu sinergije koje će se zborijiti već umnožiti a posljedice te razlike će biti miiiiiiljama daleko od "ništa posebno".
Kinezi se vratili na posao..... https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp
Kinezi se vratili na posao..... https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp
o da,vidi se iz aviona
da vidimo kako su se proveli i kakav im je apetit za commoditiesima,radni elan...
Kako je ono bilo - zelena energija, smanjenje potrošnje fosilnih goriva ....
https://www.poslovni.hr/svijet/rio-tin…mpanije-4273537
a Kinezi po svome ...
Vrijedi pročitati, dobar osvrt i predviđanje