Ne znam, ovo je pre pre strasno sto se danas dogodilo, PANL -8.5%
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?
-
-
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Balan sve više spominje da smo mi u valu 2 i da on još nije gotov prema gore i onda slijedi 3 val prema dolje
-
Ne znam, ovo je pre pre strasno sto se danas dogodilo, PANL -8.5%
Cijeli panl za 200 mil $, book će mu biti 300mil$ već do nove godine, a i iza će s nekakvim plusom voziti čak i da se vozarine raspadnu u 2022.
-
Ne znam, ovo je pre pre strasno sto se danas dogodilo, PANL -8.5%
Bilo je vec ovakvih dana a PANL je 200-300k usd bogatija kompanija nego jucer kad je bio 8.5% skuplji. Chill
-
Da je cijelo trziste ronilo nekako bi mi bilo svatljivije, medjutim ostatak je ljepo rastao, ovo mi se nekako cini kao korekcija mozda za level nize nego ocekivano
-
Da je cijelo trziste ronilo nekako bi mi bilo svatljivije, medjutim ostatak je ljepo rastao, ovo mi se nekako cini kao korekcija mozda za level nize nego ocekivano
Možda. Ništa novo. Kako ono ide, tržišta mogu biti duže vremena iracionalna nego što možeš biti likvidan.
Dokle god zarade rastu (osim možda Cape koji sad pada), pa čak da i ostanu na ovim razinama, godinu-dvije ovdje imamo sigurnu luku
Ja jučer nisam dokupljivao jer čekam da vidim preokret odn. jel će se nastaviti ovaj trend pada ili ne
Kolega je na temi Dry bulk poslao jučer projekcije jedne kompanije, skroz u listopad vozarine rastu, debelo iznad break even
Amazon je praktički već otvorio božićnu sezonu prodaje iz 'straha' od čepova u lukama
Nek roni što ronit mora, neće dugo. To me čini još sigurnijim da će brodari rasti kad ostatak tržišta neće jer će pratiti BDI i vozarine.
-
Da je cijelo trziste ronilo nekako bi mi bilo svatljivije, medjutim ostatak je ljepo rastao, ovo mi se nekako cini kao korekcija mozda za level nize nego ocekivano
Možda. Ništa novo. Kako ono ide, tržišta mogu biti duže vremena iracionalna nego što možeš biti likvidan.
Dokle god zarade rastu (osim možda Cape koji sad pada), pa čak da i ostanu na ovim razinama, godinu-dvije ovdje imamo sigurnu luku
Ja jučer nisam dokupljivao jer čekam da vidim preokret odn. jel će se nastaviti ovaj trend pada ili ne
Kolega je na temi Dry bulk poslao jučer projekcije jedne kompanije, skroz u listopad vozarine rastu, debelo iznad break even
Amazon je praktički već otvorio božićnu sezonu prodaje iz 'straha' od čepova u lukama
Nek roni što ronit mora, neće dugo. To me čini još sigurnijim da će brodari rasti kad ostatak tržišta neće jer će pratiti BDI i vozarine.
Samo mali osvrt na brodove vanka jučer. Stoji ovo za capeove, očekuje se pad, Q1 ffa stoje "loše" i da je sad to razlog, da se baš precizno gleda ko to ima capeove pa da se roka po gogl, sblk... onda bi se reklo da tu ima smisla.
Ali jučer su pali redom:
- svi bulkeri
- svi kontejneraši
- svi tankeri
- većina LNG-a, LPG-a
Možda većina samo prati bulk pa se ne ide za time ali ciljano se išlo na sve šta plovi.
Moguće da su se prepali ove Bidenove priče da će riješiti port congestion pa dumpali sve, znaju oni to tako "majstorski" odraditi
Svakako nema svađanja sa marketom, polizati rane i idemo dalje
-
Možda. Ništa novo. Kako ono ide, tržišta mogu biti duže vremena iracionalna nego što možeš biti likvidan.
Dokle god zarade rastu (osim možda Cape koji sad pada), pa čak da i ostanu na ovim razinama, godinu-dvije ovdje imamo sigurnu luku
Ja jučer nisam dokupljivao jer čekam da vidim preokret odn. jel će se nastaviti ovaj trend pada ili ne
Kolega je na temi Dry bulk poslao jučer projekcije jedne kompanije, skroz u listopad vozarine rastu, debelo iznad break even
Amazon je praktički već otvorio božićnu sezonu prodaje iz 'straha' od čepova u lukama
Nek roni što ronit mora, neće dugo. To me čini još sigurnijim da će brodari rasti kad ostatak tržišta neće jer će pratiti BDI i vozarine.
Samo mali osvrt na brodove vanka jučer. Stoji ovo za capeove, očekuje se pad, Q1 ffa stoje "loše" i da je sad to razlog, da se baš precizno gleda ko to ima capeove pa da se roka po gogl, sblk... onda bi se reklo da tu ima smisla.
Ali jučer su pali redom:
- svi bulkeri
- svi kontejneraši
- svi tankeri
- većina LNG-a, LPG-a
Možda većina samo prati bulk pa se ne ide za time ali ciljano se išlo na sve šta plovi.
Moguće da su se prepali ove Bidenove priče da će riješiti port congestion pa dumpali sve, znaju oni to tako "majstorski" odraditi
Svakako nema svađanja sa marketom, polizati rane i idemo dalje
Ljudi na temama domaćih brodara misle da je smiješno to što se vani događa, ali meni koji sam izgubio
10 000$ u par dana nije baš smiješno, pa bih čak rekao da me u nekim trenucima hvatala i panika jučer.
Bit će valjda bolje uskoro, bar se nadam. Najgore od svega je što cijelo tržište raste, a sve što pluta pada.
-
točno, kolega looserst
al što je Biden rekao? luke rade 24/7 da riješe zastoje, pa jel to problem za brodove? njima je također u interesu da se roba istovari (iako i kad se čeka, 'taksimetar' radi jel?)
čitao sam da su se brodovi vraćali prazni (bez agrikulture i dr. robe iz US) nazad prema Aziji i Kini, pa nije li to veća šteta
odčepiti promet kroz luke i vozi dalje
-
točno, kolega looserst
al što je Biden rekao? luke rade 24/7 da riješe zastoje, pa jel to problem za brodove? njima je također u interesu da se roba istovari (iako i kad se čeka, 'taksimetar' radi jel?)
čitao sam da su se brodovi vraćali prazni (bez agrikulture i dr. robe iz US) nazad prema Aziji i Kini, pa nije li to veća šteta
odčepiti promet kroz luke i vozi dalje
Pa mislim da je nama problem ako se baš odčepi sve, svakako je dobro da je dio flote congested. Druga je stvar šta nije problem rješiv sa 24/7 jer to već neko vrijeme pokušavaju pa ne ide.
-
-
točno, kolega looserst
al što je Biden rekao? luke rade 24/7 da riješe zastoje, pa jel to problem za brodove? njima je također u interesu da se roba istovari (iako i kad se čeka, 'taksimetar' radi jel?)
čitao sam da su se brodovi vraćali prazni (bez agrikulture i dr. robe iz US) nazad prema Aziji i Kini, pa nije li to veća šteta
odčepiti promet kroz luke i vozi dalje
Pa mislim da je nama problem ako se baš odčepi sve, svakako je dobro da je dio flote congested. Druga je stvar šta nije problem rješiv sa 24/7 jer to već neko vrijeme pokušavaju pa ne ide.
Moje mišljenje je da sve dolazi iz Kine, kako 70% potražnje za željeznom rudom i ugljenom, tako i rješenje ovog zagušenja
ili uzrok ovog pada. Problem je što Kinezi zbog KP jako filtriraju svoje vijesti koje objavljuju prema van i nikad nisi 100%
siguran što je istina, a što ne, sjetimo se samo početka epidemije Korone. A zakuhavaju i odnos prema Tajvanu, što po
meni nije bezazleno, tako da se strategija da se većina svjetske proizvodnje preseli u Kinu, po meni pokazala promašenom
iz ove perspektive. Problem je što su jednostavno postali prejaki i svijesni su toga, ali sada je kasno za neke brze promjene.
-
Možda. Ništa novo. Kako ono ide, tržišta mogu biti duže vremena iracionalna nego što možeš biti likvidan.
Dokle god zarade rastu (osim možda Cape koji sad pada), pa čak da i ostanu na ovim razinama, godinu-dvije ovdje imamo sigurnu luku
Ja jučer nisam dokupljivao jer čekam da vidim preokret odn. jel će se nastaviti ovaj trend pada ili ne
Kolega je na temi Dry bulk poslao jučer projekcije jedne kompanije, skroz u listopad vozarine rastu, debelo iznad break even
Amazon je praktički već otvorio božićnu sezonu prodaje iz 'straha' od čepova u lukama
Nek roni što ronit mora, neće dugo. To me čini još sigurnijim da će brodari rasti kad ostatak tržišta neće jer će pratiti BDI i vozarine.
Samo mali osvrt na brodove vanka jučer. Stoji ovo za capeove, očekuje se pad, Q1 ffa stoje "loše" i da je sad to razlog, da se baš precizno gleda ko to ima capeove pa da se roka po gogl, sblk... onda bi se reklo da tu ima smisla.
Ali jučer su pali redom:
- svi bulkeri
- svi kontejneraši
- svi tankeri
- većina LNG-a, LPG-a
Možda većina samo prati bulk pa se ne ide za time ali ciljano se išlo na sve šta plovi.
Moguće da su se prepali ove Bidenove priče da će riješiti port congestion pa dumpali sve, znaju oni to tako "majstorski" odraditi
Svakako nema svađanja sa marketom, polizati rane i idemo dalje
Bidenova prica moze bit nesto na sta se market uhvati jer mu je potrebno nesto, ali prvo svatko zna od price do reailzacije nije tako jednostavno drugo u cijeloj ovoj prici oko congestiona jedna stvar se svugdje ne spominje cesto, a to je da nije samo problem luke nego je problem i vozaca kamiona kojih nedostaje, a to je problem koji se teze rijesava.
-
walgreen boots sam slučajno upiknuo, na najdonjoj ladici mi je promatranja, iskakale su mi obavijesti o dobrom izvješću a kad meni iskoče onda je već kasno, no pratio sam ga, pada, pada, pada, i onda sam pogodio dno iako nisam mislio ulaziti u prvom valu, čekam da se situacija smiri pa pokušavam uzeti manji ali sigurniji postotak.
kada sam počinjao trgovati brokere se zivkalo telefonom,( jadni oni i mi ako se mislilo trejdat) a po izvješće burze se išlo na Tisak. izreedalo se odonda raznije doktrina i katastrofa. vrijeme trejedera polako prolazi, u užem smislu i nastupa vrijeme shortera. kada mi svi postanemo skorteri, jasno, short će postati passe.
sada svi imaju jako protiv dipera ( na SA tekst buy on dip is dead) i tako, eto vam promejra LUV ( ne letu avijoni odjedared, nko nezna zašt), Polaris prije toga, ASTS prije toga, pa i MPW, ABBV i tako. barem do mene, stvori se obrazac kako sigurno možeš zarađivati na dipu, pa i dokupima, brutalno se promjeni obrazac i potuku se du iperi.
Eto vam sad pangeee. kao hoch dioničica samo za profinjene ukuse spešl brdar ne bavi se smrdljivom sojom niti prljavim ugljenom, uvijek kontra brodara, neovisan i ljudi se zalijepe sa tu alternativnu priču pa ostanu bez gaća.
Sve je podređeno šortu, na tehničkom i masovnopsihološkom planu.
-
walgreen boots sam slučajno upiknuo, na najdonjoj ladici mi je promatranja, iskakale su mi obavijesti o dobrom izvješću a kad meni iskoče onda je već kasno, no pratio sam ga, pada, pada, pada, i onda sam pogodio dno iako nisam mislio ulaziti u prvom valu, čekam da se situacija smiri pa pokušavam uzeti manji ali sigurniji postotak.
kada sam počinjao trgovati brokere se zivkalo telefonom,( jadni oni i mi ako se mislilo trejdat) a po izvješće burze se išlo na Tisak. izreedalo se odonda raznije doktrina i katastrofa. vrijeme trejedera polako prolazi, u užem smislu i nastupa vrijeme shortera. kada mi svi postanemo skorteri, jasno, short će postati passe.
sada svi imaju jako protiv dipera ( na SA tekst buy on dip is dead) i tako, eto vam promejra LUV ( ne letu avijoni odjedared, nko nezna zašt), Polaris prije toga, ASTS prije toga, pa i MPW, ABBV i tako. barem do mene, stvori se obrazac kako sigurno možeš zarađivati na dipu, pa i dokupima, brutalno se promjeni obrazac i potuku se du iperi.
Eto vam sad pangeee. kao hoch dioničica samo za profinjene ukuse spešl brdar ne bavi se smrdljivom sojom niti prljavim ugljenom, uvijek kontra brodara, neovisan i ljudi se zalijepe sa tu alternativnu priču pa ostanu bez gaća.
Sve je podređeno šortu, na tehničkom i masovnopsihološkom planu.
Pravilo je da jasnih pravila nema, već se strategija mijenja u hodu.
Veliki igrači i hedge fondovi stvaraju strategiju, ali nekad se ni ne
može protiv masovne psihologije, koja kaže, ako svi misle da će
padati onda će padati (vrijedi i obrnuto), pa zato i nastaju krize po
meni, jer ljudi prestanu trošiti ili zato jer ostanu bez para u jednom
trenutku.
-
zaboravio sam napomenuti da su sve nevedene dionice u mom prethodnom postu prije pada mrtva usta falila.
nešto pričaju da bi kopanje zlata moglo biti trendy, ja sam odabrao promatrati kanađane, KL i AEM, s tim da je AEM odradio manji rast od KL a, pa je stoga možda atraktivniji.
Novartis je nadrobio nekoliko pozitivnih vijeti na nekoliko atraktivnih područja 8 misleć na to da su atraktivna jer do sada nispu puno pomaknuta): makularna degeneracija i multipla skleroza, no farmaceuti su uvijek hod po jajima.
-
Novartis je nadrobio nekoliko pozitivnih vijeti na nekoliko atraktivnih područja 8 misleć na to da su atraktivna jer do sada nispu puno pomaknuta): makularna degeneracija i multipla skleroza, no farmaceuti su uvijek hod po jajima.
ne znam jel će stati... ali ovo bih mogao staviti u potpis
naravno, uz Vaše dopuštenje kolega
uz obvezno navođenje izvora
-
Novartis je nadrobio nekoliko pozitivnih vijeti na nekoliko atraktivnih područja 8 misleć na to da su atraktivna jer do sada nispu puno pomaknuta): makularna degeneracija i multipla skleroza, no farmaceuti su uvijek hod po jajima.
ne znam jel će stati... ali ovo bih mogao staviti u potpis
naravno, uz Vaše dopuštenje kolega
uz obvezno navođenje izvora
možeš ako mi prevedeš
-
zašto RIOT zaostaje za MARA-om? Uvijek je RIOT bio nešto jači ili su se neko vrijeme pratili. Što se tu desilo, molim upućene.
-
Naravno, no misli na forumu su nezavisne, svoje i samostalne pa ne treba navoditi autora, neka idu, množe se i žive svoj život , pa autorstvo nije bitno
P.S.
Vijeti= vijesti
8= otvorena zagrada
Terapija za makularnu d i multiplu sk, ako ćemo pravo ne postoji Ili je na razini drobljenja oraha parnim valjkom.
Tko otkrije specifični lijek, padat će Nobelove i bilijarde.
Zato se i mali pomak u tome cijeni, i vidi na cijeni, dionice
-
Samo mali osvrt na brodove vanka jučer. Stoji ovo za capeove, očekuje se pad, Q1 ffa stoje "loše" i da je sad to razlog, da se baš precizno gleda ko to ima capeove pa da se roka po gogl, sblk... onda bi se reklo da tu ima smisla.
Ali jučer su pali redom:
- svi bulkeri
- svi kontejneraši
- svi tankeri
- većina LNG-a, LPG-a
Možda većina samo prati bulk pa se ne ide za time ali ciljano se išlo na sve šta plovi.
Moguće da su se prepali ove Bidenove priče da će riješiti port congestion pa dumpali sve, znaju oni to tako "majstorski" odraditi
Svakako nema svađanja sa marketom, polizati rane i idemo dalje
Ljudi na temama domaćih brodara misle da je smiješno to što se vani događa, ali meni koji sam izgubio
10 000$ u par dana nije baš smiješno, pa bih čak rekao da me u nekim trenucima hvatala i panika jučer.
Bit će valjda bolje uskoro, bar se nadam. Najgore od svega je što cijelo tržište raste, a sve što pluta pada.
Ako Vam je kolega ikakva utjeha, nisam shortao brodare.
Osim neki dan NMM, ali to sitno za par lipa.
-
-