Dali netko zna , nekog provjerenog
BROKERA za Kinesko tržište
Dali netko zna , nekog provjerenog
BROKERA za Kinesko tržište
Kolege forumaši, kakav vam je stav oko Nvidie i daljnjeg potencijala rasta dionice?
Je li i dalje na razinama za ulaz ili je plafon ipak dostignut?
Ne trgujem vani, a i svako fundamentalno analiziranje ove firme nije primjenjivo.
Imam ponešto evropskih dionica, prodao sam kanadski Bombardier jučer. dosta trgujem s japancima [banka, farmaceut, teška vozila, auti]
Dionice držim do mjesec dana
ako nekoga zana japanska autoindustrija i kineske carine:
Evropske carine na kineske automobile mogle bi imati nekoliko ključnih utjecaja na prodaju japanskih automobila u Europi i globalno:
1. **Povećanje konkurentnosti japanskih automobila u Europi**:
- **Cijene**: Carine na kineske automobile učinit će ih skupljima za evropske potrošače, što bi moglo povećati privlačnost japanskih automobila koji neće biti pogođeni tim carinama.
- **Prodaja**: To bi moglo dovesti do povećanja prodaje japanskih automobila u Europi jer će potrošači tražiti povoljnije alternative kineskim vozilima.
2. **Povećanje tržišnog udjela**:
- **Strategija**: Japanski proizvođači automobila mogli bi iskoristiti ovu priliku da agresivnije plasiraju svoje modele u Europi, možda nudeći dodatne popuste ili poboljšane usluge kako bi privukli nove kupce.
- **Brend percepcija**: Jačanje prisutnosti na evropskom tržištu može dugoročno poboljšati percepciju japanskih brendova kao pouzdanih i kvalitetnih proizvođača automobila.
3. **Globalni utjecaj**:
- **Preusmjeravanje kineskih automobila**: Ako kineski proizvođači smanje svoj izvoz u Europu zbog carina, mogli bi se usmjeriti na druga tržišta. To bi moglo pojačati konkurenciju na tim tržištima i potencijalno utjecati na prodaju japanskih automobila globalno.
- **Saradnja i inovacija**: Japanski proizvođači mogli bi dodatno investirati u inovacije i tehnologiju kako bi zadržali svoju konkurentnost globalno, posebno ako kineski proizvođači automobila pronađu načine da smanje troškove ili poboljšaju svoje proizvode.
4. **Utjecaj na cijene i proizvodne lance**:
- **Troškovi proizvodnje**: Carine mogu utjecati i na cijene komponenti i materijala, što može utjecati na cijene automobila japanskih proizvođača ako se oslanjaju na kineske dobavljače.
- **Preusmjeravanje proizvodnje**: Japanski proizvođači automobila mogli bi razmotriti preusmjeravanje dijela svoje proizvodnje u Europu kako bi izbjegli carinske troškove i ostali konkurentni.
Sve ove procjene zavise od mnoštva faktora, uključujući političke odluke, tržišne strategije proizvođača automobila, kao i reakcije potrošača. Stoga će stvarni utjecaji postati jasniji tek nakon što carine stupe na snagu i tržište se prilagodi novim uvjetima.
p.s.
imam Mazdu jerbo je zatučena.
divka u rujnu
"Japanese stocks gain biggest weekly foreign inflow in 2-1/2 months"
Eto.
Ja kupujem japance preko 212 i otc usa , no morti se može i direkt
Inače Mazdin short index je narastao za 20%, no ak ju krenu napucavat ap tek će onda letit.
uglavnom Mazda risky
No Komatsu, Fuji heavi [Subaru] , Nissan, Softbank, Eisay pa i Panasonik lijepo su odradili ili su na dnu . pa ko kak voli
Sve je opalo. Bitkojina treba kupt
Archer aviation
Vrlo perspektivna firma ,
$STNG Scorpio tankers postaju zanimljivo na ovoj razini. Trguju se negdje na P/NAV 0,8, jako su nezaduženi, na ovoj razini ispod 80$ i sami kupuju svoje dionice u ogromnim količinama, nedavno su otplatili sav dug za 2024. i spustili su break even na 12.500$. Dodatni plus je što imaju mladu flotu i neće je obnavljati sljedećih x godina, a povremeno su čak i prodavali brodove po ovim cijenama. Tržište ne voli to što si management daje jako velike nagrade u formi dionica. Tražite produkt tankera divlja, tradicionalno je najjači q4.
Cijena je trenutno ispod $80 zbog (još jednih) pregovora o miru Izrael Hamas.
Da doista naškodi cijenama product tankera, trebao bi biti proglašen mir Izrael Hamas, ali i Hut bi taj mir trebali poštovati.
Mislim da takav scenarij nije vjerojatan.
par brzopoteznih... ovaj put bez komentara (osim crtkarija na grafu)
Musk čim zine, napravi teško njesra
prvo, fol prezentacija mogućnosti 'robo-taxi-ja', pa ju je odgodio za dva mjeseca, a prava je istina da sve flote trenutno koje postoje bez vozača koriste lidar tehnologiju, koju je Elon glatko odbio jer on zna najbolje
drugo, daje nam priliku za swing trade na META-i koju je optužio za odruživanje s drugim društvenim mrežama i oglašivačima tipa Disney u izbjegavanju oglašavanja na X platformi + neke još i teže optužbe
danas mu se čujem i neka raketica raspala... trenutno ga ne ide
Nastavno na prednekdašnji post o Scorpio tankers, cijena je dodatno pala, a uprava nastavila uobičajeno agresivno kupovati dionice.
Dokle god se ne zna hoće li Izrael i Hamas potpisati mirovni sporazum, može se očekivati volativno trgovanje, pa nije isključen niti dodatni pad cijene svaki puta kada se objavi neki revolucionarni napredak u pregovorima, a isto tako i veliki rast ako bude nekih vijesti da jedna od strana odustaje.
Vozarine u product tankerima uobičajeno počinju rasti od sredine q3, a kulminiraju potkraj godine. q2 izvješća počinju obično potkraj srpnja pa oscilacije mogu biti baš ono, značajne.
Mislim da je trenutna cijena od nekih 76$ jako povoljna, a oni najhrabriji mogli bi dočekati i 70$ u ovom periodu mirovnih pregovora, a prije objave q2 rezultata.
Uprava ovim priopćenjem želi naglasiti da je aktivna u otkupu dionica, ali mislim da postoji i blackout period, kako li se to već zove, prije objave rezultata kada ne smiju kupovati, a to onda može značiti i dodatni pad cijene.
S tankerima nikad nije dosadno.
Naravno, tu je i legendarni $ZIM koji je direktni proksi za klađenje na rat i mir između Izraela i Hamasa.
Kinezi su opali u strahu od Trumpa.
Čekanje dna.
[ JD, QFIN za mene]
Solari su opali isto. solari su lijepe cikličke dionice.
JD , ok
Baidu , isto
IQ , striming servise , počinjem pratiti
, izgleda perspektivna
Archer aviation
Vrlo perspektivna firma
evo... nakon Muska, sad je i onaj s probušenim uhom zucnuo nešto o Tajvanu
pa su čipovi 'dropnuli'
a imaju fine ljepljive trake domaće firme (3M) treba im svima zatvoriti usta
Crowdstrike... neki glitch u AV softveru zbog kojeg je cijeli svijet još uvijek na koljenima, ne funkcioniraju plaćanje, letovi kasne...
žuta zona tko želi kupovati dip iako bih preporučio da se prvo raziđu oblaci i ustanovi razmjer štete
Zaustavili su pola svijeta, sad valjda tek kreće natezanje s osiguravajućim kućama, ne bih ja to ni štapom dirao u ovom trenutku.
Zaustavili su pola svijeta, sad valjda tek kreće natezanje s osiguravajućim kućama, ne bih ja to ni štapom dirao u ovom trenutku.
na CRWD su kupci odlučili da neće čekati više detalja
barem danas tako izgleda
Zaustavili su pola svijeta, sad valjda tek kreće natezanje s osiguravajućim kućama, ne bih ja to ni štapom dirao u ovom trenutku.
na CRWD su kupci odlučili da neće čekati više detalja
barem danas tako izgleda
Vidim da su sad na -8%. To je na tankerima standardna dnevna varijacija. Svašta, očekivao bih negdje 30% pada, onako muški, a ne ovo...
Mislim da smo mi kasno saznali za info jer su oni s 400 dosli na 300 u par dana. Ocito su neki znali prije nas
Mazda: najgora automobilska dionica trenutno
Mazda pada li ga pada. Uskoro probija 52 week low. FinaNcijski pokazatelji su dobri, p/e prema stockinvestu je 2.14.
projekcija raznih analitičkih portala su loše, uglavnom sell….
Ostali auto proizvođači po istim analitičarima stoje dobro; buy ili strong buy.
Mazda isplaćuje , uglavnom , dividendu 2 x godišnje, ponekad vanrednu dividendu. ova godina spada u rijetke iznimke, dividenda još nije isplaćena , znači da će isplaitTI vanrednu ili masnu redovnu.
Dividenda je bila oko 3 %, no sada, s padom dionice vjerojatno će se natjerati na pet posto .
prema TA dno sadašnjeg kanala bi trebao biti oko 4 dolara, OTC tržište u Americi.
Short intersts je bio jako aktivan prošli mjesec, oko 20%, sada se smanjio za minus 75 %, ako sam uspio dobro obrazložiti i razumjeti.
Dionica je dakle, dušu dala za short, a potom čekajući dno i za long.
Meni nije dostupan short, niti preko OTCa niti direktno u Japanu pa ću čekati dno i tako pokušati zaliječiti rane .
Izvješće je 13. kolovoza, pa mi se čini nekako taj datum najpogodniji za obrat .