Dali netko zna , nekog provjerenog
BROKERA za Kinesko tržište
Dali netko zna , nekog provjerenog
BROKERA za Kinesko tržište
Kolege forumaši, kakav vam je stav oko Nvidie i daljnjeg potencijala rasta dionice?
Je li i dalje na razinama za ulaz ili je plafon ipak dostignut?
Ne trgujem vani, a i svako fundamentalno analiziranje ove firme nije primjenjivo.
Imam ponešto evropskih dionica, prodao sam kanadski Bombardier jučer. dosta trgujem s japancima [banka, farmaceut, teška vozila, auti]
Dionice držim do mjesec dana
ako nekoga zana japanska autoindustrija i kineske carine:
Evropske carine na kineske automobile mogle bi imati nekoliko ključnih utjecaja na prodaju japanskih automobila u Europi i globalno:
1. **Povećanje konkurentnosti japanskih automobila u Europi**:
- **Cijene**: Carine na kineske automobile učinit će ih skupljima za evropske potrošače, što bi moglo povećati privlačnost japanskih automobila koji neće biti pogođeni tim carinama.
- **Prodaja**: To bi moglo dovesti do povećanja prodaje japanskih automobila u Europi jer će potrošači tražiti povoljnije alternative kineskim vozilima.
2. **Povećanje tržišnog udjela**:
- **Strategija**: Japanski proizvođači automobila mogli bi iskoristiti ovu priliku da agresivnije plasiraju svoje modele u Europi, možda nudeći dodatne popuste ili poboljšane usluge kako bi privukli nove kupce.
- **Brend percepcija**: Jačanje prisutnosti na evropskom tržištu može dugoročno poboljšati percepciju japanskih brendova kao pouzdanih i kvalitetnih proizvođača automobila.
3. **Globalni utjecaj**:
- **Preusmjeravanje kineskih automobila**: Ako kineski proizvođači smanje svoj izvoz u Europu zbog carina, mogli bi se usmjeriti na druga tržišta. To bi moglo pojačati konkurenciju na tim tržištima i potencijalno utjecati na prodaju japanskih automobila globalno.
- **Saradnja i inovacija**: Japanski proizvođači mogli bi dodatno investirati u inovacije i tehnologiju kako bi zadržali svoju konkurentnost globalno, posebno ako kineski proizvođači automobila pronađu načine da smanje troškove ili poboljšaju svoje proizvode.
4. **Utjecaj na cijene i proizvodne lance**:
- **Troškovi proizvodnje**: Carine mogu utjecati i na cijene komponenti i materijala, što može utjecati na cijene automobila japanskih proizvođača ako se oslanjaju na kineske dobavljače.
- **Preusmjeravanje proizvodnje**: Japanski proizvođači automobila mogli bi razmotriti preusmjeravanje dijela svoje proizvodnje u Europu kako bi izbjegli carinske troškove i ostali konkurentni.
Sve ove procjene zavise od mnoštva faktora, uključujući političke odluke, tržišne strategije proizvođača automobila, kao i reakcije potrošača. Stoga će stvarni utjecaji postati jasniji tek nakon što carine stupe na snagu i tržište se prilagodi novim uvjetima.
p.s.
imam Mazdu jerbo je zatučena.
divka u rujnu
"Japanese stocks gain biggest weekly foreign inflow in 2-1/2 months"
Eto.
Ja kupujem japance preko 212 i otc usa , no morti se može i direkt
Inače Mazdin short index je narastao za 20%, no ak ju krenu napucavat ap tek će onda letit.
uglavnom Mazda risky
No Komatsu, Fuji heavi [Subaru] , Nissan, Softbank, Eisay pa i Panasonik lijepo su odradili ili su na dnu . pa ko kak voli
Sve je opalo. Bitkojina treba kupt
Archer aviation
Vrlo perspektivna firma ,