DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)
-
-
-
novi posao https://zse.hr/default.aspx?id=98330
bravo za Đuro, bez novih poslova nema novih gubitaka, odbavljači će se radovati
-
stara vijest ali dobro je ponovo pročitati
https://www.armyrecognition.com/december_2019_…government.html
-
Industriju pokreće prava proizvodnja, održavanje ovih limenki je samo pretakanje iz šupljeg u prazno. By by Đuro na kakav smo navikli...
-
https://zse.hr/userdocsimages…BEPKnp77g==.pdf
Javni poziv
za indikativno (neobvezujuće) iskazivanje interesa investitora za sudjelovanje u restrukturiranju Đuro
Đaković Grupe d.d. dokapitalizacijom -
https://zse.hr/userdocsimages…BEPKnp77g==.pdf
Javni poziv
za indikativno (neobvezujuće) iskazivanje interesa investitora za sudjelovanje u restrukturiranju Đuro
Đaković Grupe d.d. dokapitalizacijomoćel biti dosta za sve zainteresirane
-
https://zse.hr/userdocsimages…BEPKnp77g==.pdf
Javni poziv
za indikativno (neobvezujuće) iskazivanje interesa investitora za sudjelovanje u restrukturiranju Đuro
Đaković Grupe d.d. dokapitalizacijomoćel biti dosta za sve zainteresirane
ako procuri da se javio Crni čelik moglo bi falit kao i na opte s UG
-
oćel biti dosta za sve zainteresirane
ako procuri da se javio Crni čelik moglo bi falit kao i na opte s UG
biti će dovoljno da se javi samo Čelik ostalo Đuro već ima zahvaljujući dugogodišnjem trudu Uprava i Vlada
-
po koji to put??
-
Što se tiče Đure Đakovića, Horvat je rekao da je u tijeku izrada programa restrukturiranja koji bi mogao biti gotov potkraj srpnja i dostavljen Komisiji na verifikaciju.
Potom će trebati odabrati strateškog partnera i predstaviti jasnu viziju budućeg razvoja tvrtke, kako bi mogla poslovati bez gubitaka.
Komisija je početkom ove godine odobrila državnu pomoć Đuri Đakoviću iznosu od dva puta po 150 milijuna kuna. Prvi dio pomoći već je iskorišten, ugovori su završeni i vagoni isporučeni.
To je poduzeću donijelo novih 120 milijuna kuna, što je pomoglo likvidnosti tvrtke. Strateški partner bi mogao ići s dokapitalizacijom u iznosu od 100 milijuna kuna, čime bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
Trenutačno se razgovara s tri-četiri potencijalna partnera, a ishod razgovora trebao bi biti poznat za 30-tak dana, rekao je Horvat.
-
-
Sa 100 milijuna kuna bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
-
Broj dionica Đure je 10 mil... Trenutna tržišna kapitalizacija cca 30mil kn... Računajte koliko bi vrijedilo u ovakvom scenariju 100 mil kn... 3 Đure i još malo
-
Što se tiče Đure Đakovića, Horvat je rekao da je u tijeku izrada programa restrukturiranja koji bi mogao biti gotov potkraj srpnja i dostavljen Komisiji na verifikaciju.
Potom će trebati odabrati strateškog partnera i predstaviti jasnu viziju budućeg razvoja tvrtke, kako bi mogla poslovati bez gubitaka.
Komisija je početkom ove godine odobrila državnu pomoć Đuri Đakoviću iznosu od dva puta po 150 milijuna kuna. Prvi dio pomoći već je iskorišten, ugovori su završeni i vagoni isporučeni.
To je poduzeću donijelo novih 120 milijuna kuna, što je pomoglo likvidnosti tvrtke. Strateški partner bi mogao ići s dokapitalizacijom u iznosu od 100 milijuna kuna, čime bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
Trenutačno se razgovara s tri-četiri potencijalna partnera, a ishod razgovora trebao bi biti poznat za 30-tak dana, rekao je Horvat.
ako sam dobro shvatio, dobili 150 M kn potpore da bi ostvarili 120 M kn dobiti na ugovorenom poslu (fali 30 M)
Sa 100 milijuna kuna bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
da bi sa 100 M kuna postali vlasnik 63%, prethodno je potrebno nulovati Đuru sa 200 M kn temeljnog kapitala na 50 M kuna, što bi značilo da vaše 4 dionice postaje 1, osim ako ne bude PTKM scenarij (onda postaje 0).
oprezno!
mislim da je pametniji scenarij kupiti nakon što se ovo sve odvrti (barem se kod PTKM isplatilo)
-
Da... A šta ako ne bude ili šta ako ta jedna dionica bude vrijedila 40 kn... šta ako, šta ako... Ko čeka, taj i dočeka, samo pitanje gdje dočeka.
-
Broj dionica Đure je 10 mil... Trenutna tržišna kapitalizacija cca 30mil kn... Računajte koliko bi vrijedilo u ovakvom scenariju 100 mil kn... 3 Đure i još malo
Da... A šta ako ne bude ili šta ako ta jedna dionica bude vrijedila 40 kn... šta ako, šta ako... Ko čeka, taj i dočeka, samo pitanje gdje dočeka.
molit ću kolegu @naim da nam svima malo pojasni ovu situaciju s Đurom
-
Što se tu ima puno objašnjavati?
Elementarna matematika. Ne treba ti ni papir, prsti jedne ruke.
I ti prsti će postojećim dioničarima jedino i ostati: ako je trenutni kapital recimo 0 kn (imovina = obveze) a nije nego je negativan (al' ok), koliko dobiješ ako tu nulu podijeliš s brojem dionica? Eto toliki je vaš udjel u kapitalu.
Vidim Altman-Z score im je negativan
Novi dioničar(i), da bi ga uopće privukli, mora za relativno malo dobiti veliki kolač. I to je uglavnom sva filozofija.
Samo ne znam po čemu bi se ovaj dokap razlikovao od prethodnih? Prvo pozvati DORH da nešto pohvataju, onda možemo dalje!
-
Što se tiče Đure Đakovića, Horvat je rekao da je u tijeku izrada programa restrukturiranja koji bi mogao biti gotov potkraj srpnja i dostavljen Komisiji na verifikaciju.
Potom će trebati odabrati strateškog partnera i predstaviti jasnu viziju budućeg razvoja tvrtke, kako bi mogla poslovati bez gubitaka.
Komisija je početkom ove godine odobrila državnu pomoć Đuri Đakoviću iznosu od dva puta po 150 milijuna kuna. Prvi dio pomoći već je iskorišten, ugovori su završeni i vagoni isporučeni.
To je poduzeću donijelo novih 120 milijuna kuna, što je pomoglo likvidnosti tvrtke. Strateški partner bi mogao ići s dokapitalizacijom u iznosu od 100 milijuna kuna, čime bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
Trenutačno se razgovara s tri-četiri potencijalna partnera, a ishod razgovora trebao bi biti poznat za 30-tak dana, rekao je Horvat.
ako sam dobro shvatio, dobili 150 M kn potpore da bi ostvarili 120 M kn dobiti na ugovorenom poslu (fali 30 M)
Sa 100 milijuna kuna bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
da bi sa 100 M kuna postali vlasnik 63%, prethodno je potrebno nulovati Đuru sa 200 M kn temeljnog kapitala na 50 M kuna, što bi značilo da vaše 4 dionice postaje 1, osim ako ne bude PTKM scenarij (onda postaje 0).
oprezno!
mislim da je pametniji scenarij kupiti nakon što se ovo sve odvrti (barem se kod PTKM isplatilo)
ptkm nije išla na 0 , meni je tamo ipak nešto ostalo
-
Točno Harpun, s time da je PTKM bila u puno većoj financijskoj gabuli nego je sada ĐĐ. Ne treba zaboraviti ni da u otpis idu dugovi ĐĐIR bilo kroz predstečaj bilo kroz stečaj tako da će oni ubuduće puno manje opterećivati bilancu odnosno poslovanje.
Broj radnika će se smanjiti za dodatnih 100, uglavnom kroz prirodni odljev, tako da bi trebalo ostati oko 700 ljudi. To je oko 11 mil. kuna uštede godišnje. Prije nekoliko mjeseci je PU rekao da se u ĐĐ efektivno radilo samo po 3 sata dnevno. To je strašno, ima ogromnog prostora za napredak.
Da vam ne pričam koliko bi strateški partner značio za financijsku stabilnost, nekoliko mil. kuna godišnje ode na kamate. PTKM sada ima jeftin plin a ĐĐ monopol nad održavanjem svih tenkova, Patria i uskoro Bradleya u sastavu HV. To vrijedi jako puno ako će posložiti stvari.
-
samo da podsjetim, oni su dobili 300 milijuna kredita ,uskoro bi trebalo stići ili već je 118 milijuna od poslova koji su realizirani a nisu bili naplaćeni ,u postupku su prodaje nekretnina koje nisu u funkciji i očekuju 100 milijuna (?) od dokapitalizacije
-
Točno Harpun, s time da je PTKM bila u puno većoj financijskoj gabuli nego je sada ĐĐ. Ne treba zaboraviti ni da u otpis idu dugovi ĐĐIR bilo kroz predstečaj bilo kroz stečaj tako da će oni ubuduće puno manje opterećivati bilancu odnosno poslovanje.
Broj radnika će se smanjiti za dodatnih 100, uglavnom kroz prirodni odljev, tako da bi trebalo ostati oko 700 ljudi. To je oko 11 mil. kuna uštede godišnje. Prije nekoliko mjeseci je PU rekao da se u ĐĐ efektivno radilo samo po 3 sata dnevno. To je strašno, ima ogromnog prostora za napredak.
Da vam ne pričam koliko bi strateški partner značio za financijsku stabilnost, nekoliko mil. kuna godišnje ode na kamate. PTKM sada ima jeftin plin a ĐĐ monopol nad održavanjem svih tenkova, Patria i uskoro Bradleya u sastavu HV. To vrijedi jako puno ako će posložiti stvari.
ma sve 5.
al činjenica je da dok se sav taj proces ne provede, Vi kao mali dioničari uopće ne znate što SADA kupujete.
kad i ako to sve dobro prođe i firmu preuzme netko tko zna posao, te se pokažu i financijski dobri rezultati, tko zna di je granica.
osobno, za sada bi izbjegavao kupovati bez da znam u kojem omjeru ću svoje sada stečene dionice izgubiti.
mislim da bi bilo fer da netko malo izračuna te omjere i stavi ovdje na forum, pa da svi znamo o čemu pričamo.
ne bi htio da se ova tema pretvori niti u crnačenje niti u drukanje.
-
-