Zanimljivo kako se obire Slavonija, tako se sve više i ucestalije trrguje sa vlastitom slavonskom "plodnom" zemljom zadnjih dana.
Znaci mi jos cekamo da Slavonski fond izadje?
Mađioničari iz Ins Inv. vade aseve iz rukava
Zanimljivo kako se obire Slavonija, tako se sve više i ucestalije trrguje sa vlastitom slavonskom "plodnom" zemljom zadnjih dana.
Znaci mi jos cekamo da Slavonski fond izadje?
Mađioničari iz Ins Inv. vade aseve iz rukava
https://threader.app/thread/1392800983500132355
Zanimljivo stivo, mislim da vrijedi procitat.
Ono sta smo vec citirali do sada iz vise izvora jos jednom se potvrdjuje, dry je krenuo zadnji pa ce zadnji i doci za nove narudzbe jer su ovi popunili brodogradilista
"Brokers said next year’s delivery slots are full, as are most of those in 2023. This is pushing handover dates into 2024 at the bigger yards in South Korea and China.(although there may be availability at smaller facilities) "
10 i 11.5 je kupljeno 6.5 milijuna kuna dionica ATPL, po cijeni između 347 i 393kn. Malim ljudima koji vidite svaki dan, ste spičkali milju kuna u dva dana, nadam se da ugodno spavate.
Sramota od teme i od investitora koje ne mogu zaradit lovu da druge ne sjebu.
Kako misliš netko je nekome spickao? pa ako nisi realizirao dobit ili gubitak nisi ni dobio ni zaradio.
Ja imam još 20 tak kupljenih po 420.. krajem 2019. i još nisam izgubio na njima, kao ni što nisam zaradio na onih parsto komada kupljenih još 2016. po cca 120. ili ovih friških od pred 2 mjeseca. Jbga ne zanima me trejdanje, nego samo prebacivanje u pozicije koje smatram da će kroz neko vrijeme drasticno bolje odraditi od drugih ili ako vidim da nešto ne valja.
https://threader.app/thread/1392800983500132355
Zanimljivo stivo, mislim da vrijedi procitat.
Ono sta smo vec citirali do sada iz vise izvora jos jednom se potvrdjuje, dry je krenuo zadnji pa ce zadnji i doci za nove narudzbe jer su ovi popunili brodogradilista
"Brokers said next year’s delivery slots are full, as are most of those in 2023. This is pushing handover dates into 2024 at the bigger yards in South Korea and China.(although there may be availability at smaller facilities) "
ne i manje važno napomenuti da brodogradišta i najmanje žele dry bulk jer su margine najniže
Danasnji promet prebacio 3milijuna kuna, vec 8 dana za redom visemilijunski promet s tim da zadnja 3 dana ponovno raste promet. Ja sam danas dokupio pa sto bude.
izuzev nekih koje je uhvatila panika danas, ovo je čisti primjer kako se prodaju dionice koje nisu tvoje........zadnih pola sata trgovine to zorno dokazuje.........
10 i 11.5 je kupljeno 6.5 milijuna kuna dionica ATPL, po cijeni između 347 i 393kn. Malim ljudima koji vidite svaki dan, ste spičkali milju kuna u dva dana, nadam se da ugodno spavate.
Sramota od teme i od investitora koje ne mogu zaradit lovu da druge ne sjebu.
Kako misliš netko je nekome spickao? pa ako nisi realizirao dobit ili gubitak nisi ni dobio ni zaradio.
Ja imam još 20 tak kupljenih po 420.. krajem 2019. i još nisam izgubio na njima, kao ni što nisam zaradio na onih parsto komada kupljenih još 2016. po cca 120. ili ovih friških od pred 2 mjeseca. Jbga ne zanima me trejdanje, nego samo prebacivanje u pozicije koje smatram da će kroz neko vrijeme drasticno bolje odraditi od drugih ili ako vidim da nešto ne valja.
čekaj, ti si znači išao brodom do 700 i ostao opet do 130 i sada opet čekaš neku višu cijenu, otkrij nam tajnu zašto čekaš tu višu cijenu, ako opet nećeš prodati, čekaš dividendu ili što, ovo meni priča za kinderšlafen
https://threader.app/thread/1392800983500132355
Zanimljivo stivo, mislim da vrijedi procitat.
Ono sta smo vec citirali do sada iz vise izvora jos jednom se potvrdjuje, dry je krenuo zadnji pa ce zadnji i doci za nove narudzbe jer su ovi popunili brodogradilista
"Brokers said next year’s delivery slots are full, as are most of those in 2023. This is pushing handover dates into 2024 at the bigger yards in South Korea and China.(although there may be availability at smaller facilities) "
K tome je naglaseno da su cijene novogradnji znatno povecane jer cijena celika jako raste.
Cijena VLCC-a je veca od 100 mil $, a cijena Aframaxa je skocila sa ispod 45 mil $ na 53 mil $.
U okolnostima kada bi mnogi obnovili flotu, velike su nepoznanice izbor goriva, a posebice cijena koja je svakim danom sve visa.
Jako dobar clanak.
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Uglavnom zeleno na otvaranju...
Malo to trenutno vrijedi........ ovdje je psihijatrija zavladala........
A sad malo bacanje graha...
Nisam tehničar, ali nešto sitno kužim...
Veseli što cijena nije završila dan na LOD/"low of the day" i pretpostavljam da je za sada 320kn obranjena...
Nemam Knjigu, ali siguran sam da SLPF izlazi; (07.05.) je imao još 9k komada...ako oni izlaze ne vjerujem da im je ostalo više od 3 k komada....tako da sutra očekujem rast, a ako vozarine okrenu gore onda očekujem brutalan rast...jer to je ATPL...kraljica ringišpila
[…]čekaj, ti si znači išao brodom do 700 i ostao opet do 130 i sada opet čekaš neku višu cijenu, otkrij nam tajnu zašto čekaš tu višu cijenu, ako opet nećeš prodati, čekaš dividendu ili što, ovo meni priča za kinderšlafen
Zašto čekam? Pa šta misliš zašto čekaju i druge fizičke osobe iz TOP 20-30, osim ovih čije nisu dionice, nego ih prebacuju
Kuda idu izgubljene...plovidbe?
Mislim da se neki previše bave nebitnim ili manje bitnim podacima kao... tko je i zašto prodao danas ili “jučer” i koji su bili razlozi prodaje i slično. Zašto netko dugoorcno drži dionicu ili je kratkoročni spekulant.... to su neki osobni razlozi i individualne procjene koje nisu previše znacajne za (buduće) poslovanje, strategiju i outlook.
Treba vise poticati informiranje, analizu i misljenje potkrepljeno podacima i analitikom. U tom smislu pohvala ŠParici, Status-quo, Jasku, Mittku, Haviju i “drugarici” Kvark. Ispričavam se ako sam nekog zaboravio i nisam pojedinacno spomenuo....👍
Od 20.04 - 13.05 protrgovano 106.886 dionica , ATPL 7,66% temeljnog kapitala, ukupni promet 31.973.427 kn, pr 299,14 kn/dionici.
Početna cijena na 20.04. 204 kn, završna cijena na 13.05. 335 kn, rast završne cijene +64,22%, najvisa cijena na 11.05 393 kn, najviša zaključna cijena 10.05. 385 kn.
Impresivno za ZSE na svaki način, i pravo ogledalo ZSE a, svih očekivanja i emocija.
Bravo za ZSE
Netko je i iskrcao tolike papire
Znamo li tko ?
Mislim da se neki previše bave nebitnim ili manje bitnim podacima kao... tko je i zašto prodao danas ili “jučer” i koji su bili razlozi prodaje i slično. Zašto netko dugoorcno drži dionicu ili je kratkoročni spekulant.... to su neki osobni razlozi i individualne procjene koje nisu previše znacajne za (buduće) poslovanje, strategiju i outlook.
Treba vise poticati informiranje, analizu i misljenje potkrepljeno podacima i analitikom. U tom smislu pohvala ŠParici, Status-quo, Jasku, Mittku, Haviju i “drugarici” Kvark. Ispričavam se ako sam nekog zaboravio i nisam pojedinacno spomenuo....👍
Kolega, prije cca. mjesec dana ste u jednom postu rekli da vjerujete u oporavak bulk sektora, ali ne u obimu kao u 2007., možete li elaborirati zašto...evo prilike da i Vi pridonesete temi...vjerujem da Vaše mišljenje interesira većinu forumaša...
Tnx
https://www.barrons.com/articles/why-r…eel-51620902701
izmedju ostalog ;
Svijet ne ostaje bez robe", kaže on. "Logistički sustav ne može podnijeti takav skok potražnje u kratkom vremenskom razdoblju."
Vani se malo i zacrvenilo.
Čini mi se jedino da se vozarine malo popravljaju.
Mislim da se neki previše bave nebitnim ili manje bitnim podacima kao... tko je i zašto prodao danas ili “jučer” i koji su bili razlozi prodaje i slično. Zašto netko dugoorcno drži dionicu ili je kratkoročni spekulant.... to su neki osobni razlozi i individualne procjene koje nisu previše znacajne za (buduće) poslovanje, strategiju i outlook.
Treba vise poticati informiranje, analizu i misljenje potkrepljeno podacima i analitikom. U tom smislu pohvala ŠParici, Status-quo, Jasku, Mittku, Haviju i “drugarici” Kvark. Ispričavam se ako sam nekog zaboravio i nisam pojedinacno spomenuo....👍
Kolega, prije cca. mjesec dana ste u jednom postu rekli da vjerujete u oporavak bulk sektora, ali ne u obimu kao u 2007., možete li elaborirati zašto...evo prilike da i Vi pridonesete temi...vjerujem da Vaše mišljenje interesira većinu forumaša...
Tnx
Ja sam laik za brodarstvo. Mislim da je ugljen kao energent definitivno “out”, a mislim i da je ekonomija od tog doba “malo evoluirala” prema tehnološkim inovacijama i višem stupnju dodane vrijednosti. Potrebno je manje bazične iinfrastrukture odnosno mislim da Kina kao glavni generator nekdasnje potražnje danas nema tolike potrebe za bulkom u dugom roku. To ne znaci da bulk i vozarine neće snazno rasti, samo mi se cini da taj nesklad između ponude i potražnje brodskog prostora neće imati onu magnitudu koju je imao prije 15-tak godina. To je samo misljenje bez nekih konkretnih argumenata.
Laici bi rekli (prevedeno na njima najsugestivniji jezik): Možda nećemo “vidjeti ATPL” na 3 tisuće kuna, al bi je mogli dočekati na tisuću. Naravno, iz trenutne točke gledanja tesko je to predvidjeti, ali meni ne izgleda nemoguce, u dugom roku.
Kratak osvrt na podatak da je ugljen "out":
Trenutno opskrbljuje oko 32% primarne energije svijeta. Obzirom da proizvodnja i potrošnja svijeta raste, raste i u apsolutnom iznosu i količina ugljena koja se koristi. Trenutno je u fazi energetske ekspanzije Indija i subsaharska Afrika koje će isto tako trebati sve više energije, cementa, čelika, umjetnih gnojiva, ... To su i mjesta gdje je prirast stanovništva još jedino velik. Ugljena će trebati još puno, puno ....
Kratak osvrt na podatak da je ugljen "out":
Trenutno opskrbljuje oko 32% primarne energije svijeta. Obzirom da proizvodnja i potrošnja svijeta raste, raste i u apsolutnom iznosu i količina ugljena koja se koristi. Trenutno je u fazi energetske ekspanzije Indija i subsaharska Afrika koje će isto tako trebati sve više energije, cementa, čelika, umjetnih gnojiva, ... To su i mjesta gdje je prirast stanovništva još jedino velik. Ugljena će trebati još puno, puno ....
Ma to stoji, ali sve vise tehnološki napredne proizvodnje je energetski učinkovitije danas nego prije 15 godina. U razvijenim dijelovima svijeta. A subsaharska Afrika i Indija ne koriste ugljen kao energent za grijanje već uglavnom proizvodnju električne energije. Potrebe neće nestati, ali ne vjerujem da će potrošnja ugljena snazno rasti u kratkome roku. Samo to.