Definitivno dobar potez sto su osvjezili stranicu. Ono prije je bila katastrofa. Sad bas djeluje puno bolje.
I bila bi sjajna fora da salju Atlant bulletin dionicarima, u pdf-u svima, recimo, a u papiru onima s npr. 500 ili vise dionica.
Definitivno dobar potez sto su osvjezili stranicu. Ono prije je bila katastrofa. Sad bas djeluje puno bolje.
I bila bi sjajna fora da salju Atlant bulletin dionicarima, u pdf-u svima, recimo, a u papiru onima s npr. 500 ili vise dionica.
http://www.jadroplov.hr/default.aspx
naša je pet puta bolja
http://www.jadroplov.hr/default.aspx
naša je pet puta bolja
Prava socijalisticka!
samo socijalista zna što je socijalističko
Još fali jedna obavijest nakon kraja dana. Bit će tu još transakcija i od I.B.
Ima li tu kaj novo?
Još fali jedna obavijest nakon kraja dana. Bit će tu još transakcija i od I.B.
Ima li tu kaj novo?
Nema obavijesti ali na moje dionice ima +5000 kom na njegovom imenu pod br. 1.......obavijesti vjerovatno očekujemo kad "posao" bude gotov ili pri kraju za "ovaj krug"........
https://finviz.com/quote.ashx?t=DSX&ty=c&ta=1&p=d
Još fali jedna obavijest nakon kraja dana. Bit će tu još transakcija i od I.B.
Ima li tu kaj novo?
moglo bi ovak nekaj?..kupljeno po bidu u petak
kapitalac na 340 kn, i gle čuda, poklopilo ga, kao i ovog mališana ispred njega...na realizaciju nije čekao dugo, cca oko nekih 5 minuta. šteta što nisam bio taj mališan u pravom trenutku..btw, dežurni kapitalac na 347 kn je i dalje ostao stajati
To je neko prebacivanje dionica ili skidanje sa skrbi (margina). Taj dan je protrgovano ukupno 4.233 dionice.
Jedino ako ih je stekao mimo uređenog tržišta.
Mislim da vam je kolega u pravu oko ovoga i da I.B. te dionice nije kupio ni stekao, jer bi inače išla obavijest o tome.
Tako da izgleda da sve ovo vrijeme on nije zapravo ništa kupio.
Možda su se neki ipak prerano poveselili.
A ako on ne kupuje onda to nije baš dobar znak.
Display MoreTo je neko prebacivanje dionica ili skidanje sa skrbi (margina). Taj dan je protrgovano ukupno 4.233 dionice.
Jedino ako ih je stekao mimo uređenog tržišta.
Mislim da vam je kolega u pravu oko ovoga i da I.B. te dionice nije kupio ni stekao, jer bi inače išla obavijest o tome.
Tako da izgleda da sve ovo vrijeme on nije zapravo ništa kupio.
Možda su se neki ipak prerano poveselili.
A ako on ne kupuje onda to nije baš dobar znak.
To je zapravo dobro jer to znači da smo i bez njega pogurali dionicu do 350 kn. Kad se i on uključi, idemo na raketni pogon dalje. A vi koji gledate s obale morat ćete uskoro uzet dalekozore da nas vidite kako vam mašemo s palube.
Dobro je da prebacuje dionice na svoje ime. Kako god bilo.
A dalje, samo vozarine znaju...
Ne znam jel ima što novije...
Prvog siječnja 2020. stupa na snagu odluka Odbora za zaštitu morskog okoliša Međunarodne pomorske organizacije prema kojoj će brodovi morati koristiti gorivo s manjim udjelom sumpora . Jeste li se tome prilagodili?
Budući da su na tržištu već dostupna nova goriva koja zadovoljavaju propise što će stupiti na snagu 1. siječnja 2020. te s obzirom na to da su svi veliki dobavljači najavili da su pripremljeni za opskrbu gorivom novih karakteristika u svim važnim lukama, Atlantska se odlučila za upotrebu tog novog goriva. Ugradnju tzv. scrubbera kao pročišćivača jeftinijeg goriva lošije kvalitete zasad smo stavili u drugi plan iz više razloga. Investicijski, to bi bio iznimno zahtjevan projekt s neizvjesnim ishodom zna li se da su neke države poput Kine, Njemačke i Belgije već zabranile upotrebu scrubbera u svojim vodama. Govorimo o sustavu koji sumpor iz goriva, umjesto u zrak, otpušta direktno u more i po nama je pitanje trenutka kada će postati ekološki neprihvatljiv u cijelom svijetu. Druga je mogućnost zatvoreni sustav, tzv. closed loop. Osim što je iznimno skupa investicija, tu se, pak, postavlja pitanje skladištenja otpadnih voda zasićenih sumporom iz goriva. I to ne samo skladištenja na brodu nego i gdje će se takav nusprodukt iskrcati na kopnu. Nepoznanica je još uvijek mnogo iako smo na pragu stupanja na snagu novih propisa.
Kakva je politika ugovaranja brodova Atlantske plovidbe?
Uvijek nastojimo disperzirati zaključke, ako je moguće. Preferirana politika je imati trećinu do polovicu flote ugovorenu dugoročno, a ostatak zaključujemo na spot-tržištu ili na kraći period.
Znaci u ovoj godini nemamo trosak scrubbera koji je, ako se ne varam, Alias cesto spominjao kao trosak za ovu godinu.
Ne treba nista investirati u te ekoloske gluposti jer ni sam IMO ne zna jel bi piskio ili kakio. Stalno nesto izmisljaju pa odgadjaju pa mijenjaju itd. Da ides na prvu slusati njihove naputke nalozis silne milione koje nikad neces vratiti, a sve dzaba.
Onda za sutra sto smo odlucili? Opet rast 🤔 nova stranica, IB 5000 kom... forumas navlaci na drugoj stranici Rivp na rast a Atpl navlaci na pad. Vjerovatno ce i on kupit 10tak komada tako da sve dobre vijesto ovi vikend 😁😁 ide sve prema planu
Ja mogu reći za sebe da sam ponovno ušao u petak. Propustio sam 6 posto rasta.
Ušao sam sad sa svotom koja je malo manja i ne planiram dirati u dogledno vrijeme.
Mislim da za koju godinu budemo gledali unatrag i govorili si da sam bar ušao i na 500 opet bi bila fina zarada.
I.B. bi mogao biti onaj koji je kupio od Zabe( ? ispravite me ako griješim) onih 5000 kom prije koji tjedan.
Ako on još krene s kupnjom onda idemo prema 1000.
Znaci u ovoj godini nemamo trosak scrubbera koji je, ako se ne varam, Alias cesto spominjao kao trosak za ovu godinu.
Kolega,
prelazak pogona brodova na cisca goriva je nastupila od 2020. pa su brodovlasnici mogli birat hoce ugraditi scrubbere ili koristit skuplje gorivo sa manjom emisijom sumpora...ATPL se odlucila da ce koristiti to skuplje gorivo i da nece ugradjivat scrubbere
Ono sto ATPL mora je ugraditi filtre balastnih voda (BWTS system)...o tome je Alias pricao...
Kolega lapad (na drugom forumu) je napisao da se BWTS ugradjuje pri redovitom dokovanju kad brod napuni 5, 10,15 godina (slika u prilogu)...trosak ugradnje je oko 1mil USD po brodu...ovdje se stalno barata sa brojkom od 10 brodova na kojima ATPL ove godine mora ugradit BWTS, medutim, ako je kolega lapad u pravu, onda ATPL ove godine ima obvezu ugradit BWTS na samo jedan handy (godiste 2016.)...
Malo čiste matematike. Ne može se tvrditi da je sve točno, ali matematički bi to ispalo kao u tablici.
implementacija BWTS je prolongirana ali sada zadnje važeća obveza je ugradnja by 7 September 2024.
ne vidim razlog za zabrinutost a posebice ne za širenje "panike" po bilo kojoj osnovi jer će trošak ugradnje i izgubljeni operativni dani biti nadoknađeni rastom vozarina kao posljedica manje raspoložive tonaže na vodi.
sve smo to prošli prilikom ugradnje scrubbera zar ne?
pa nije to bilo tako davno da bi zaboravili
sve će proći puuuno bolje od očekivanja onih koji dry bulku predviđaju crne dane
biti će i para za to bez dokapa,ni revizori neće biti pod pritiskom
Znaci u ovoj godini nemamo trosak scrubbera koji je, ako se ne varam, Alias cesto spominjao kao trosak za ovu godinu.
Kolega,
prelazak pogona brodova na cisca goriva je nastupila od 2020. pa su brodovlasnici mogli birat hoce ugraditi scrubbere ili koristit skuplje gorivo sa manjom emisijom sumpora...ATPL se odlucila da ce koristiti to skuplje gorivo i da nece ugradjivat scrubbere
Ono sto ATPL mora je ugraditi filtre balastnih voda (BWTS system)...o tome je Alias pricao...
Kolega lapad (na drugom forumu) je napisao da se BWTS ugradjuje pri redovitom dokovanju kad brod napuni 5, 10,15 godina (slika u prilogu)...trosak ugradnje je oko 1mil USD po brodu...ovdje se stalno barata sa brojkom od 10 brodova na kojima ATPL ove godine mora ugradit BWTS, medutim, ako je kolega lapad u pravu, onda ATPL ove godine ima obvezu ugradit BWTS na samo jedan handy (godiste 2016.)...
Trosak ugradnje BWTS je oko 0,5 mil $, za starije brodove 20g ugradnja je skuplja jer nemaju predvidjen prostor, oba handija imaju vec ugradjen BWTS