1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • April 27, 2021 at 7:08 PM
    • #3,981
    Quote from maratonac
    Quote from Marielena

    1Q 2020 godine i 1Q 2021 godine nema puno smisla usporedjivati jer je vecinu 1Q 2020 godine Kina bila u lockdownu.

    Ja ocekujem da ce dobit 1Q 2021 biti 7-8 milijuna kuna jer u sijecnju nisu imali slobodnih brodova pa su po visim vozarinama plovili pretpostavljam pola kvartala.

    2Q 2021 ocekujem dobit 15 milijuna kuna.

    A godisnji revidirani izvjestaj za 2020 ce prikazati 60 milijuna kuna gubitka.

    Dobit za 2021 godinu se ne usudjujem prognozirati jer ona ovisi o puno varijabli koje su meni trenutno nepoznate.

    P.S. nisam strucnjak za brodare.

    Display More

    Ak će polugodišnja dobit ATPL biti 22-23 milje kn kako pišeš, to će bit katastrofa. To je da prostiš qu..c od dobiti s ovakvim vozarinama. U tom slučaju prodajem ATPL i više se nikad u nju ne vraćam.

    Display More

    Očekujem da će ekipa ovdje kako bude prodavala i materijalizirala "veliku" dobit pisati "pričice" i nadati se da će cijena pasti.

    Bude, za par godina sa 4 digits na 3 digits.

    Ipak je tu bilo uvijek puno trejdera.

    Oportunitetni trošak. ;( ;(

  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • April 27, 2021 at 7:17 PM
    • #3,982

    Ako bi se ponovile vozarine kakve su bile 2008. godine kada je dobit ATPL bila 1 milijardu kuna, vjerojatno bismo danas s obzirom na flotu i racionalnije poslovanje mogli očekivati godišnju dobit od cca 750 milja kuna.

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 27, 2021 at 7:45 PM
    • #3,983
    Quote from maratonac

    Ako bi se ponovile vozarine kakve su bile 2008. godine kada je dobit ATPL bila 1 milijardu kuna, vjerojatno bismo danas s obzirom na flotu i racionalnije poslovanje mogli očekivati godišnju dobit od cca 750 milja kuna.

    Za takvu dobit bi dnevne vozarine morale biti cijelu godinu oko 41.000 USD i svi brodovi bi morali biti na spotu. Ajmo korak po korak. Ovakvim navijanjem cijela ova tema postaje neozbiljna.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • April 27, 2021 at 8:12 PM
    • #3,984
    Quote from mitkko
    Quote from maratonac

    Ako bi se ponovile vozarine kakve su bile 2008. godine kada je dobit ATPL bila 1 milijardu kuna, vjerojatno bismo danas s obzirom na flotu i racionalnije poslovanje mogli očekivati godišnju dobit od cca 750 milja kuna.

    Za takvu dobit bi dnevne vozarine morale biti cijelu godinu oko 41.000 USD i svi brodovi bi morali biti na spotu. Ajmo korak po korak. Ovakvim navijanjem cijela ova tema postaje neozbiljna.

    Ne radi se ni o kakvom navijanju. Želio sam samo dati grubu projekciju dokle ta dobit može ići u slučaju da se ponovi povijest od prije 13 godina. Ionako se počelo pisati o tome može li se ponoviti takav nivo vozarina koji je tada bio i što bi to značilo za brodare. Nema volatilnijih dionica od brodara. Ako su igdje mogući ekstremi onda je to ovdje. Ne kažem da će do toga doći, ali ne bih bio niti siguran da neće. Čisto da ljudi steknu dojam što je sve moguće jer nakon 30-40% rasta pojedinci pišu da je puno raslo. Tko je bio na burzi 2007. zna o čemu pričam. ATPL je tada u par mjeseci otišla sa 700-800 kn na 3700 kn. Al se onda kasnije i brutalno stropoštala tijekom 2008. i 2009. Naučili smo se na pad ovih godina ko magarac na batine pa nemamo više vjere da to može i brutalno rasti i nikakva TA to neće zaustaviti ako vozarine budu brutalno rasle.

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • April 27, 2021 at 8:58 PM
    • #3,985
    Quote from Marielena
    Quote from havi

    i jedno i drugo

    1Q 2020 godine i 1Q 2021 godine nema puno smisla usporedjivati jer je vecinu 1Q 2020 godine Kina bila u lockdownu.

    Ja ocekujem da ce dobit 1Q 2021 biti 7-8 milijuna kuna jer u sijecnju nisu imali slobodnih brodova pa su po visim vozarinama plovili pretpostavljam pola kvartala.

    2Q 2021 ocekujem dobit 15 milijuna kuna.

    A godisnji revidirani izvjestaj za 2020 ce prikazati 60 milijuna kuna gubitka.

    Dobit za 2021 godinu se ne usudjujem prognozirati jer ona ovisi o puno varijabli koje su meni trenutno nepoznate.

    P.S. nisam strucnjak za brodare.

    Display More

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 27, 2021 at 9:10 PM
    • #3,986
    Quote from maratonac
    Quote from mitkko

    Za takvu dobit bi dnevne vozarine morale biti cijelu godinu oko 41.000 USD i svi brodovi bi morali biti na spotu. Ajmo korak po korak. Ovakvim navijanjem cijela ova tema postaje neozbiljna.

    Ne radi se ni o kakvom navijanju. Želio sam samo dati grubu projekciju dokle ta dobit može ići u slučaju da se ponovi povijest od prije 13 godina. Ionako se počelo pisati o tome može li se ponoviti takav nivo vozarina koji je tada bio i što bi to značilo za brodare. Nema volatilnijih dionica od brodara. Ako su igdje mogući ekstremi onda je to ovdje. Ne kažem da će do toga doći, ali ne bih bio niti siguran da neće. Čisto da ljudi steknu dojam što je sve moguće jer nakon 30-40% rasta pojedinci pišu da je puno raslo. Tko je bio na burzi 2007. zna o čemu pričam. ATPL je tada u par mjeseci otišla sa 700-800 kn na 3700 kn. Al se onda kasnije i brutalno stropoštala tijekom 2008. i 2009. Naučili smo se na pad ovih godina ko magarac na batine pa nemamo više vjere da to može i brutalno rasti i nikakva TA to neće zaustaviti ako vozarine budu brutalno rasle.

    Nece TA nista zaustaviti niti ista pokrenuti, ali ti moze pomoci da izadjes na vrijeme, prije takvih, kako kazes, brutalnih padova. Ali nije to poanta.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • alias
    Guest
    • April 27, 2021 at 9:18 PM
    • #3,987
    Quote from Parica
    Quote from Marielena

    1Q 2020 godine i 1Q 2021 godine nema puno smisla usporedjivati jer je vecinu 1Q 2020 godine Kina bila u lockdownu.

    Ja ocekujem da ce dobit 1Q 2021 biti 7-8 milijuna kuna jer u sijecnju nisu imali slobodnih brodova pa su po visim vozarinama plovili pretpostavljam pola kvartala.

    2Q 2021 ocekujem dobit 15 milijuna kuna.

    A godisnji revidirani izvjestaj za 2020 ce prikazati 60 milijuna kuna gubitka.

    Dobit za 2021 godinu se ne usudjujem prognozirati jer ona ovisi o puno varijabli koje su meni trenutno nepoznate.

    P.S. nisam strucnjak za brodare.

    Display More

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Kvalitetna i pametnaa analiza. Rijetko videna ovdje. Jedini je problem, a gotovo sam siguran, ali pricekajmo, da im sad brake even nije ispod 13.500. Ali pricekajmo tih par dana pa cu i ja biti pametniji. Ne da mi se objasnjavati zasto.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • April 27, 2021 at 9:31 PM
    • #3,988
    Quote from KicanCRO

    Ma nema šanse, gledao sam ugovore od TPNG, kad su se tankeri koristili kao plutajuca skladista, raskidali su ugovore i slali ih na SPOT, a TPNG je imala predikciju koliko kratko ce to sve trajati(i uprava je pogodila) pa je opet iskoristila klauzule u ugovoru. Ovdje je uprava svjesna da ce ovaj run trajati po svemu sudeci preko godinu dana. Dobit je oko 15 m, neki predvidaju 20 m plus. Bude li tih 15-20 m to je odlicno, a imajuci u vidu da ce Q2 i Q3 biti jos bolji. Toliko se trguje ovih dana da cisto sumnjan da oni blizi oltaru vec ne znaju koliko je dobro izvjesce. Pametniji cemo biti za samo dva dana.

    U tome je cijela stvar.

    FI je iscurio.

    Ovo je HR.

    Ljudi...

    Pa ne udaraju se milijuni u danima pred FI jer su eto narasle vozarine.

    Naravno, nema dokaza, nitko nista ne zna, hehe.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • goldfinger
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    750
    Postova
    452
    Member since
    February 17, 2020
    • April 27, 2021 at 9:34 PM
    • #3,989
    Quote from 5. Element
    Quote from KicanCRO

    Ma nema šanse, gledao sam ugovore od TPNG, kad su se tankeri koristili kao plutajuca skladista, raskidali su ugovore i slali ih na SPOT, a TPNG je imala predikciju koliko kratko ce to sve trajati(i uprava je pogodila) pa je opet iskoristila klauzule u ugovoru. Ovdje je uprava svjesna da ce ovaj run trajati po svemu sudeci preko godinu dana. Dobit je oko 15 m, neki predvidaju 20 m plus. Bude li tih 15-20 m to je odlicno, a imajuci u vidu da ce Q2 i Q3 biti jos bolji. Toliko se trguje ovih dana da cisto sumnjan da oni blizi oltaru vec ne znaju koliko je dobro izvjesce. Pametniji cemo biti za samo dva dana.

    U tome je cijela stvar.

    FI je iscurio.

    Ovo je HR.

    Ljudi...

    Da. Do prošlog tjedna očekivao sam 10milja dobiti za q1, ali sad očekujem barem 15 milja.

  • goldfinger
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    750
    Postova
    452
    Member since
    February 17, 2020
    • April 27, 2021 at 9:40 PM
    • #3,990
    Quote from alias
    Quote from Parica

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Kvalitetna i pametnaa analiza. Rijetko videna ovdje. Jedini je problem, a gotovo sam siguran, ali pricekajmo, da im sad brake even nije ispod 13.500. Ali pricekajmo tih par dana pa cu i ja biti pametniji. Ne da mi se objasnjavati zasto.

    Display More

    Koji je dodatni trošak, osim najma par brodova?

  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • April 27, 2021 at 9:40 PM
    • #3,991
    Quote from mitkko
    Quote from maratonac

    Ne radi se ni o kakvom navijanju. Želio sam samo dati grubu projekciju dokle ta dobit može ići u slučaju da se ponovi povijest od prije 13 godina. Ionako se počelo pisati o tome može li se ponoviti takav nivo vozarina koji je tada bio i što bi to značilo za brodare. Nema volatilnijih dionica od brodara. Ako su igdje mogući ekstremi onda je to ovdje. Ne kažem da će do toga doći, ali ne bih bio niti siguran da neće. Čisto da ljudi steknu dojam što je sve moguće jer nakon 30-40% rasta pojedinci pišu da je puno raslo. Tko je bio na burzi 2007. zna o čemu pričam. ATPL je tada u par mjeseci otišla sa 700-800 kn na 3700 kn. Al se onda kasnije i brutalno stropoštala tijekom 2008. i 2009. Naučili smo se na pad ovih godina ko magarac na batine pa nemamo više vjere da to može i brutalno rasti i nikakva TA to neće zaustaviti ako vozarine budu brutalno rasle.

    Nece TA nista zaustaviti niti ista pokrenuti, ali ti moze pomoci da izadjes na vrijeme, prije takvih, kako kazes, brutalnih padova. Ali nije to poanta.

    Kolega, imam odlično mišljenje o tebi i tvojem poznavanju TA. Upravo i govorim o tome da je 2007. godine TA vrištala da je vrijeme za korekciju kada je dionica gotovo bez predaha u par mjeseci rasla sa 700-800 kn do 3700 kn. Trejderi su putem otpadali. Rijetki su izdržali da ne prodaju prerano a tko je izašao taj više nije ulazio. Bilo je prerizično. I zapravo su propustili najveći rast. Takvih je najviše bilo, a to boli strašno. Izađeš a dionica odradi još samo 200% i to u dva mjeseca. Vozarine su rasle ko lude i to je vuklo dionicu bez obzira na oscilatore i pregrijanost koju vi tehničari spominjete. Tko može tvrditi da se takvo što nikad više neće ponoviti. Već sad ti je teško ući u dionicu nakon prodaje po 215 kn. A to je kamilica naspram događanja iz 2007.

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • Online
    hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 27, 2021 at 9:45 PM
    • #3,992
    Quote from Parica
    Quote from Marielena

    1Q 2020 godine i 1Q 2021 godine nema puno smisla usporedjivati jer je vecinu 1Q 2020 godine Kina bila u lockdownu.

    Ja ocekujem da ce dobit 1Q 2021 biti 7-8 milijuna kuna jer u sijecnju nisu imali slobodnih brodova pa su po visim vozarinama plovili pretpostavljam pola kvartala.

    2Q 2021 ocekujem dobit 15 milijuna kuna.

    A godisnji revidirani izvjestaj za 2020 ce prikazati 60 milijuna kuna gubitka.

    Dobit za 2021 godinu se ne usudjujem prognozirati jer ona ovisi o puno varijabli koje su meni trenutno nepoznate.

    P.S. nisam strucnjak za brodare.

    Display More

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    bilo bi loš potez da su taman uoći ovakvog porasta vozarina promjenili strategiju na manje od 6 brodova na spotu.....ako u nekom trenutku i jesu imali su dosta vremena u q1 da to promjene.......ali će onda izvrsni rezultati biti tek u q2...... no nemogu ni pretpostaviti zašto bi tako nešto uopće i pomislili napraviti ove godine ili krajem prošle godine......nisu valjda bili toliko neinformirani i tako loše postupali......

    a što se tiće sumnje da su panamaxi ugovoreni da voze sa minusom nezam da li je uopće i kako moguće da su u drugom polugodištu prošle godine imali dobit od ako se ne varam nešto više od 4 mil kuna (q3 plus 6,4 a q 4 minus 2 i nešto mil ako se ne varam) u tom slučaju ugovorenih negativnih vozarina jel onako po sječanju vozarine za supre i handye nisu bile toliko visoke da bi pokrile gubitak pamanaxa......prije bi rekao da je obrnuto ali trebalo bi se vratiiti u drugu polovicu prošle godine i to točno utvrditi......

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • April 27, 2021 at 9:55 PM
    • #3,993
    Quote from hugh
    Quote from Parica

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    bilo bi loš potez da su taman uoći ovakvog porasta vozarina promjenili strategiju na manje od 6 brodova na spotu.....ako u nekom trenutku i jesu imali su dosta vremena u q1 da to promjene.......ali će onda izvrsni rezultati biti tek u q2...... no nemogu ni pretpostaviti zašto bi tako nešto uopće i pomislili napraviti ove godine ili krajem prošle godine......nisu valjda bili toliko neinformirani i tako loše postupali......

    a što se tiće sumnje da su panamaxi ugovoreni da voze sa minusom nezam da li je uopće i kako moguće da su u drugom polugodištu prošle godine imali dobit od ako se ne varam nešto više od 4 mil kuna (q3 plus 6,4 a q 4 minus 2 i nešto mil ako se ne varam) u tom slučaju ugovorenih negativnih vozarina jel onako po sječanju vozarine za supre i handye nisu bile toliko visoke da bi pokrile gubitak pamanaxa......prije bi rekao da je obrnuto ali trebalo bi se vratiiti u drugu polovicu prošle godine i to točno utvrditi......

    Display More

    Pa ja i ocekujem da ce FI za 2Q biti izvrstan, a ovaj za 1Q da jos nece imati wow efekt.

    A taj za 2Q cemo tek kasnije vidjeti, moze se pretpostaviti na temelju sadasnjih vozarina itd.

  • alias
    Guest
    • April 27, 2021 at 9:57 PM
    • #3,994

    Veci trosak je gorivo, kao i bareboat charter, za kojeg vi mislite da su jeftinije kamate, sta i jesu, ali je ugovor s bankama drugaciji i skuplji i puno nepovoljniji samo od kamata. Tu su vam troskovi sad kompanije koja je izdala GI (permian basin). Znaci vlasitti troskovi broda su 7800, unajmljenog dugorocno 10.200. To za handy. Za supre je vlastiti trosak 8580, unajmljenog dugorocno 12.000. Dosta brodova ima i scrubbere, a gotovo svi prociscivace, tako da je i to bonus.U ove troskove kao sto vidite nit ne spadaju troskovi G&A. Takoder kompanija ima 240 brodova i posluje opasno pozitivno. Tako da je po meni za ATPL dnevni trošak od 13.500 (s panamaxima) i nizak. Ali sam spustio. Kazem, pricekajmo. Ja mogu samo usporediti. Radi se o kopaniji koja ima samo supre i handije i valjda znaju malo bolje upravljati s tih 250 brodova od ATPL-a. Bar tako mislim. Meni je strasno smjesno kako vi mislite da su banke pomogle atplu smanjivsi mu kamatu. Kao sto su pomogle kerumu da spasi marijan


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • April 27, 2021 at 10:05 PM
    • #3,995
    Quote from Marielena
    Quote from hugh

    bilo bi loš potez da su taman uoći ovakvog porasta vozarina promjenili strategiju na manje od 6 brodova na spotu.....ako u nekom trenutku i jesu imali su dosta vremena u q1 da to promjene.......ali će onda izvrsni rezultati biti tek u q2...... no nemogu ni pretpostaviti zašto bi tako nešto uopće i pomislili napraviti ove godine ili krajem prošle godine......nisu valjda bili toliko neinformirani i tako loše postupali......

    a što se tiće sumnje da su panamaxi ugovoreni da voze sa minusom nezam da li je uopće i kako moguće da su u drugom polugodištu prošle godine imali dobit od ako se ne varam nešto više od 4 mil kuna (q3 plus 6,4 a q 4 minus 2 i nešto mil ako se ne varam) u tom slučaju ugovorenih negativnih vozarina jel onako po sječanju vozarine za supre i handye nisu bile toliko visoke da bi pokrile gubitak pamanaxa......prije bi rekao da je obrnuto ali trebalo bi se vratiiti u drugu polovicu prošle godine i to točno utvrditi......

    Pa ja i ocekujem da ce FI za 2Q biti izvrstan, a ovaj za 1Q da jos nece imati wow efekt.

    A taj za 2Q cemo tek kasnije vidjeti, moze se pretpostaviti na temelju sadasnjih vozarina itd.

    Kljuc su ovi tc za panamaxe. Ovisno o tome kako su ugovoreni dobit moze biti tih super 15-20 milja koje se spominju ali i puno manja ako samo supre i handy stancaju pare. Mi koji jos nismo zavirili u izvjesce (koje izgleda skoro svi imaju na desktopu) mozemo se samo nadat da su gospari to mudro izveli. Bumo videli

  • Online
    hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 27, 2021 at 10:09 PM
    • #3,996
    Quote from Marielena
    Quote from hugh

    bilo bi loš potez da su taman uoći ovakvog porasta vozarina promjenili strategiju na manje od 6 brodova na spotu.....ako u nekom trenutku i jesu imali su dosta vremena u q1 da to promjene.......ali će onda izvrsni rezultati biti tek u q2...... no nemogu ni pretpostaviti zašto bi tako nešto uopće i pomislili napraviti ove godine ili krajem prošle godine......nisu valjda bili toliko neinformirani i tako loše postupali......

    a što se tiće sumnje da su panamaxi ugovoreni da voze sa minusom nezam da li je uopće i kako moguće da su u drugom polugodištu prošle godine imali dobit od ako se ne varam nešto više od 4 mil kuna (q3 plus 6,4 a q 4 minus 2 i nešto mil ako se ne varam) u tom slučaju ugovorenih negativnih vozarina jel onako po sječanju vozarine za supre i handye nisu bile toliko visoke da bi pokrile gubitak pamanaxa......prije bi rekao da je obrnuto ali trebalo bi se vratiiti u drugu polovicu prošle godine i to točno utvrditi......

    Pa ja i ocekujem da ce FI za 2Q biti izvrstan, a ovaj za 1Q da jos nece imati wow efekt.

    A taj za 2Q cemo tek kasnije vidjeti, moze se pretpostaviti na temelju sadasnjih vozarina itd.

    Ma mi smo svi ovdje več toliko iztraumatizirani sa prošlom godinom da sad valjda pušemo i na hladno......15-20 moraju napraviti i to pod uvjetom da su djeca iz vrtića zadnja 3 mjeseca upravljala firmom.......i točka......

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • April 27, 2021 at 10:10 PM
    • #3,997
    Quote from looserst
    Quote from Marielena

    Pa ja i ocekujem da ce FI za 2Q biti izvrstan, a ovaj za 1Q da jos nece imati wow efekt.

    A taj za 2Q cemo tek kasnije vidjeti, moze se pretpostaviti na temelju sadasnjih vozarina itd.

    Kljuc su ovi tc za panamaxe. Ovisno o tome kako su ugovoreni dobit moze biti tih super 15-20 milja koje se spominju ali i puno manja ako samo supre i handy stancaju pare. Mi koji jos nismo zavirili u izvjesce (koje izgleda skoro svi imaju na desktopu) mozemo se samo nadat da su gospari to mudro izveli. Bumo videli

    Pitanja o takvim ugovorima se postavljaju na skupstini dionicara. Ima li ovdje dugorocnih dionicara koji idu na skupstine?

    Gotovo sigurno da su ti ugovori vezani uz indeks, uz odredjeni vremenski odmak. Pricekajmo.

  • alias
    Guest
    • April 27, 2021 at 10:13 PM
    • #3,998

    Kazem, mozda i atpl plovi bolje. Ja se nadam za vas. Ali mi nemojte soliti pamet jer vam pokusavam pomoci. Dnevno prodem kompanija i analiza koliko vi knjiga niste u zivotu vidjeli. To mi je posao i normalno da je tako. I nisam jalan niti nista. Nemam nikakve koristi nit od pada niti rasta ATPL-a. Raspizdi me onaj pametnjakovic migra, i onda moram ovako kao debil pisati, umjesto da kulturno izmjenjujemo informacije. Zato sam i rekao da mi se skine i necu smetati. Ali ono sta on objavljuje o cijeni rude, ili kolicini celika, nije nista bitno nit pametno za analizu ICEGA, ali eto ja sam budala koja nema pojma, on sve pogodio iz graha, i onda se moram prepucavati, a to mi nije nit na kraj pameti. Kazem, drz te ATPL, pa nek BDI raste svima, pa da svi odemo na veceru i pocastimo se. Nemojte se ljutiti na ova dva dana jer sam u tezoj banani, pa imam ruzan rijecnik. Pozzz

  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • April 27, 2021 at 10:18 PM
    • #3,999

    @alias

    Nadam se da je sa zdravljem sve ok. Ostalo već bu nekak.

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • April 27, 2021 at 10:19 PM
    • #4,000

    Ako vozarine prerastu neke razine onda se raskidaju TC i ide na spot. Nista nije zapisano u kamen ako su promjene tektonske prirode.

    A sto se tice izvjesca, danas su prihvacena i u cirkulaciji. Za koji dan na burzi. Pa eto...

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 10:23 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. misterno

      May 23, 2025 at 10:23 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      913k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 7:35 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      905k
      2k
    3. tollway

      May 23, 2025 at 7:35 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 23, 2025 at 10:23 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    tollway May 23, 2025 at 7:35 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 20 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™