Gdje ga nađe? Na ZSE-u još nije objavljeno.
Ja sam očekivala neku dobit na godišnjoj razini. Kakav će im tek biti prvi i drugi kvartali 2020 uz ovakve vozarine? Preloše je to za ovu trenutnu cijenu.
Gdje ga nađe? Na ZSE-u još nije objavljeno.
Ja sam očekivala neku dobit na godišnjoj razini. Kakav će im tek biti prvi i drugi kvartali 2020 uz ovakve vozarine? Preloše je to za ovu trenutnu cijenu.
Gdje ga nađe? Na ZSE-u još nije objavljeno.
je u 19.40 , spavaš ?
Ufff, a pričalo se o godini preokreta. Kakva li će tek biti ova majko mila
Vikendom obično gatam iz graha, pa da podijelim svježe zaključke sa vama
U prilogu su dva grafa, daily i weekly, a prognoza je dugoročna.
Stari graf očigledno nije izdržao test vremena - Corona ili ne, sada više nije ni bitno. Obrisao sam sve stare linije, pokušao stvari gledati iz nule i rezultat su ovi grafovi sa ucrtanim predviđanjem kretanja cijene do kraja godine.
DAILY graf
- trenutno imamo selling climax koji zadnja dva dana posustaje,
- markirao sam support i resistance zone,
- cijena je trenutno u padajućem kanalu i blizu smo full retracement-a,
- RSI je u oversold i radi bullish divergenciju,
- MACD je praktično flat u cijelom ovom downtrendu,
- Stoch je u oversold,
- MFI je u oversold i radi hidden bullish divergenciju,
- vjerujem da smo na kraju downtrenda i da bi trebao uslijediti V shape bottom, ali ne isključujem i mogućnost jačeg propada kroz dan-dva do 262 kn i potom jakog odbijanca - burza je trenutno iracionalna pa je svašta moguće,
- na grafu je ucrtano moje predviđanje kretanja cijene do kraja godine - potencijal +65%.
WEEKLY graf
- cijena ispala iz Bollingera i falling wedge-a,
- RSI je u oversold i radi hidden bullish divergenciju,
- MACD radi higher low,
- Stoch je u oversold i radi higher low
- MFI je u oversold i radi hidden bullish divergenciju,
- ako je suditi po indikatorima, ovaj propad iz falling wedge-a bi mogao biti false breakdown,
- target falling wedge-a je na oko 380 kn, taman gdje je prva veća razina otpora.
Cijenu očekujem na 460 do kraja godine, što je +65% od danas.
Reci mi mitko kako te tvoje crtkarije izgledaju za lrhc?
Dakle, prema FI za 2019 imamo sljedeće:
2019 / (peer grupa avg/med):
- EV/EBITDA = 8,90 (12,80/10,80)
- P/NAV* = 0,79 (0,83/0,75)
Dionice se trenutno trže 21% ispod neto vrijednosti imovine.
EV/EBITDA pokazatelj za cca 30% povoljniji od prosjeka peer grupe. Meni ovo izgleda odlično.
* NAV prema mojoj računici (tablica u prilogu)
Gdje ga nađe? Na ZSE-u još nije objavljeno.
Ja sam očekivala neku dobit na godišnjoj razini. Kakav će im tek biti prvi i drugi kvartali 2020 uz ovakve vozarine? Preloše je to za ovu trenutnu cijenu.
27.02.2019. - BPI 752
27.02.2020. - BPI 886
Indeksi su trenutno bolji nego prošle godine u ovo vrijeme.
Psi laju, a karavane prolaze.
Display MoreDakle, prema FI za 2019 imamo sljedeće:
2019 / (peer grupa avg/med):
- EV/EBITDA = 8,90 (12,80/10,80)
- P/NAV* = 0,79 (0,83/0,75)
Dionice se trenutno trže 21% ispod neto vrijednosti imovine.
EV/EBITDA pokazatelj za cca 30% povoljniji od prosjeka peer grupe. Meni ovo izgleda odlično.
* NAV prema mojoj računici (tablica u prilogu)
Ajd sad napravi isto al s brodovima koji su im trenutno u vlasništvu. Želim reci, da li su oni vlasnici svih brodova koje si naveo ili su neki od njih prodani i zatim uzeti u najam?
Ja očekujem da se završi ovo padanje do utorka najdalje, a i to je upitno je li Crobex završio pad ili se ide na kraj podvala na 1820.
ATPL ispod 220kn sigurno neće. Uletio malo prije nego sam trebao, kupujući na 300, 292, 285. Kupovao i u petak pa je prosjek sad na 289kn, iako se nadao dokupiti i na 220 pa da prosjek bude 260kn. Casha imam još solidno pa mi odgovara i rast i pad. Očekujem odbijanje do 350-360kn uskoro.
Fali taj posljednji šuc ispod 260kn i gotovo.
Display MoreDisplay MoreDakle, prema FI za 2019 imamo sljedeće:
2019 / (peer grupa avg/med):
- EV/EBITDA = 8,90 (12,80/10,80)
- P/NAV* = 0,79 (0,83/0,75)
Dionice se trenutno trže 21% ispod neto vrijednosti imovine.
EV/EBITDA pokazatelj za cca 30% povoljniji od prosjeka peer grupe. Meni ovo izgleda odlično.
* NAV prema mojoj računici (tablica u prilogu)
Ajd sad napravi isto al s brodovima koji su im trenutno u vlasništvu. Želim reci, da li su oni vlasnici svih brodova koje si naveo ili su neki od njih prodani i zatim uzeti u najam?
Kolega, slažem se, nije skroz jasna ova tablica. Petljao sam po excelu sa nekim projekcijama pa mi ostali krivi podaci. Ispravak je u prilogu.
Naime, od ovih 12 brodova 10 je u vlasništvu, 2 u bareboat charteru. Revizorsko izvješće i podaci o vrijednosti brodova se odnose za kraj 2019. i isti su korišteni u ovoj korigiranoj tablici. P/NAV je ostao isti, 0,79.
NAV je oko 354 kn po dionici, odnosno P/NAV je oko 0,79. Tržišna vrijednost brodova se svakodnevno mijenja pa je i NAV promjenjiva veličina, ali rekao bih da ovo približno prikazuje pravu vrijednost. Present value of charter premium je još veća nepoznanica jer označava premiju koju brodar ima zbog razlike između ugovorenog dugoročnog time chartera i neke prosječne vozarine koju bi mogao ostvariti na spotu. Ja sam u ovoj tablici za tu premiju kao konzervativnu procjenu uzeo srednju vrijednost između 10% vrijednosti ugovorenog chartera i razlike između knjigovodstvene i tržišne cijene brodova, što je i dalje za 63 milijuna manje (nepovoljnije za NAV) od iznosa razlike knjigovodstvene i tržišne vrijednosti brodova, a daleko manje sada u doba ovih jako niskih vozarina.
Vrijednost brodova (tj. vrijednost ugovorenog najma) u bareboat charteru se prema MSFI 16 također knjiži u bilanci i posebno je iskazano i u revizorskom izvješću, a što sam uzeo u obzir i oduzeo od imovine. Zbog MSFI 16 je veća i amortizacija i kamate u odnosu na prošlu godinu, a zato je i EBITDA korigirana.
Sto ti je A?
Kako si točno računao A? Kao znroj čega sve?
Nije mi bas jasno iz tvoje tablice.
Pod A je sva imovina, sve ovo što je ispod navedeno, ali iz stavke "Dugotrajna imovina" koja je prepisana iz bilance sam oduzeo knjigovodstvenu vrijednost brodova i vrijednost brodova u najmu (kako ti je navedeno u podstavci) jer sam vrijednost brodova već preuzeo iz ove prve tablice gdje sam prema starosti i tipu brodova odredio njihovu tržišnu vrijednost (sukladno ovoj drugoj tablici gdje su navedene tadašnje prosječne tržišne vrijednosti brodova - vrijednosti između 5, 10 i 15 godina starosti su interpolirane), a ova vrijednost brodova u najmu je samo knjigovodstvena stavka jer se prema MSFI 16 financijski najmovi tako sada knjiže pa to nije "prava" imovina.
Dugotrajnoj nematerijalnoj imovini sam umanjio knjigovodstvenu vrijednost za 50%, a potraživanjima za 20%.
Ovako sam složio tablicu (mislim na ovo izdvajanje vrijednosti brodova) jer mi se svi podaci automatski preuzimaju iz financijskog izvješća pa ne moram ništa petljati ručno.
Coronavirus: China will ‘definitely’ meet US trade deal agricultural demands, but may invoke force majeure
China will “definitely” honour its agricultural purchase commitments as part of its phase one trade deal signed with the United States in January, despite the coronavirus epidemic, a former senior Chinese government official said on Friday.
Kineski PMI na ATL nadmašivši i onaj iz velike financijske krize. Servisni još i gore.
Sutra bi opet moglo biti gadno na burzama.
China’s official Purchasing Managers’ Index (PMI) fell to a record low of 35.7 in February from 50.0 in January, the National Bureau of Statistics said on Saturday, well below the 50-point mark that separates monthly growth from contraction. Analysts polled by Reuters expected the February PMI to come in at 46.0.
A sub-index of manufacturing production nosedived to 27.8 in February from January’s 51.3 while a reading of new orders plunged to 29.3, down from 51.4 a month earlier.
Ovaj graf prikazuje statistiku za veljacu. Na vozarinama se ovo vec puno ranije reflektiralo pa zato ne ocekujem zbog ovoga nikakav pad vozarina u ponedjeljak. Vozarine prve osjete potrese na trzistima, a isto tako prve reagiraju kada se stvari oporavljaju. Zadnja tri tjedna imamo konstantan rast vozarina.
Vise bi smisla imalo da si ovu vijest objavio negdje drugdje gdje se pise opcenito o trgovanju na burzama.
Bez namjere da se igram odvjetnika, pa ovaj rezultat i nije nešto s čime bi se trebalo oduševljavati. Osim toga, već sam i tu spomenuo kako je ključna stvar brodarstva ponuda (brodova) i potražnja (za prijevoz rasutih tereta) i ova situacija nije nimalo bezazlena. Znam da risikiram odgovore kako trivijaliziram , al ičinjenica je da trenutno Plovidba može kupiti ispod 300 kn.
Izostao je neki veliki pomak u Q4, a to su svi očekivali i ja stvarno ne vidim, u dogledno vrijeme, eksploziju brodara.
Po pitanju ponude brodova u veljači je izrezano više dwt-a nego što je isporučeno. Ove veljače izrezano je skoro 3,4 puta veća tonaža nego u veljači prošle godine.
O potražnji za prijevozom valjda ponešto govore i vozarine. Vozarine panamaxa rastu od 6. veljače, supri od 14. veljače i handya od 18. veljače. Smatram da taj rast neće tako skoro prestati jer Kina pokreće proizvodnju i trebat će nadoknaditi što više propuštenog rasta. Trebat će uvesti i više poljoprivrednih proizvoda nego inače, jer se i na poljoprivredi osjećaju posljedice epidemije.
Jučer su u Kini, izvan pokrajine Hubei utvrđena samo 3 nova slučaja zaraze, od toga su dva uvozna, što govori u prilog tome da se stvaraju sve pogodniji uvjeti za normalizaciju života i rada.
Par podataka iz godisnjeg konsolidiranog i revidiranog izvjesca:
EBTDA pozitivna 155 mil.kn
Neto dobit -2.2 mil.kn
Sveobuhvatna neto dobit 14 mil. kn
EV/EBITDA = 8.9
P/EBITDA = 3.34
EBITDA marza 37%
Neto dug/EBITDA = 4
Sa moje dionice:
BVPS 429 kn
P/B = 0.65
Pitanje je na sta se trosi EBITDA koja je iznad ocekivanja po meni. Trosi se na vracanje kredita i na ulaganje u projekt Batala, a sto o tome kaze Uprava:
U kolovozu 2019. je stupila na snagu građevinska dozvola vezana za gradnju stambeno-poslovne zgrade na lokaciji stare upravne zgrade Atlantske Plovidbe. U jesen 2019. je obavljeno rušenje starih objekata, a samim početkom 2020. godine,
započela je i izgradnja nove zgrade. Završetkom ovog nekretninskog projekta koji se planira za kraj 2021. i početak 2022., Atlantska Plovidba očekuje značajnu financijsku korist.
Vozarine su u uzlaznom trendu i od pocetka veljace su vec porasle:
Panamaxi +98,38%
Kamsarmaxi +70,30%
8:21 am Mar 2
Hubei Province reported 196 new cases of novel coronavirus pneumonia on Mar 1, with 42 new deaths and 2,570 cases of recovery. The total number of infections in the province climbed to 67,103 with 33,757 recovered and 2,803 dead.
202 new coronavirus infections, 42 new deaths were reported on Mar 1 in the Chinese mainland. The total infection number soared to 80,026 with 2,912 deaths.