Dok vani brodari rastu mi se brćkamo u moru
Rastu? Pa DSX je na 1.52 USD. Atpl je na toj cijeni bila 160kn. Trenutno mi je Atpl skupa dionica kao i jos neke. Istina vozarine rastu..slicno je bilo i za tankerske indekse pa propad.
Dok vani brodari rastu mi se brćkamo u moru
Rastu? Pa DSX je na 1.52 USD. Atpl je na toj cijeni bila 160kn. Trenutno mi je Atpl skupa dionica kao i jos neke. Istina vozarine rastu..slicno je bilo i za tankerske indekse pa propad.
Dok vani brodari rastu mi se brćkamo u moru
Rastu? Pa DSX je na 1.52 USD. Atpl je na toj cijeni bila 160kn. Trenutno mi je Atpl skupa dionica kao i jos neke. Istina vozarine rastu..slicno je bilo i za tankerske indekse pa propad.
Neo, pa zar niste nedavno rekli da Atpl ide uskoro prema 300 kn???
Neo, pa zar niste nedavno rekli da Atpl ide uskoro prema 300.
Je,ali je u međuvremenu prodao...
Display MoreDisplay MoreMa kolega briga me za indeks kada pada iskreno...kao kad padneš s bicikla, pa se poslije
još s time hvališ na sva zvona...ali mi je bilo zanimljivo da je dionica padala s padanjem
indeksa krajem prošle i početkom ove godine (sa vrha od čak 485kn na dno od 135 kuna, dakle -73%) i
posljedičnim ili uzročnim pisanjem pojedinaca ovdje (ne znam da li ste među njima, nit me briga...),
ali sada kada indeks opet raste, dionica ni mrc prema gore, već stagnira....što je znakovito, ali po
meni čak i dobar znak....rizik poslovanja se smanjuje rastom indeksa, a još stigneš kupiti po nižoj
cijeni ...ali naravno uvijek dionica može ponovno reagirati prema dolje kada indeks opet počne
padati...i naravno kada prestanemo svakodnevno objavljivati BDI...
Da upotrijebim argumente imaoca atpl kad index pada - pa atpl ionako ima brodove na TC i index nije toliko vazan.
E, to ti je isto tako kad index raste. Pa zato i nije toliko vazan. Osim ako se nakon rasta ne ustabili barem na 6 mjeseci, to vam je minimum za atpl.
Cijena chartera se racuna fixno+neki postotak BDI-a, tako da na cijenu chartera utjece razina BDI. I nema logike da cijena TC nije vezana za BDI jer je to obostrani rizik i ATPL i za korisnika prijevoza.
Baltic Dry Index Falls 0.36% to 1,949
Capesize -2.51% to $32,911
Panamax +6.57% to $11,777
Supramax 58k tons +2.45% to $7,979
Handysize +0.73% to $5,532
Danas fino povukli Panamaxi
Očito se investitore nisu dojmila ta “potezanja”.... bulkeri su već dulje vrijeme u sideways i ne postoji još nikakva naznaka dugorocnijeg oporavka.
Ovo je s BIMCO, graf iz svibnja.
Sad smo na ili iznad breakeven-a.
Uskoro ide zito, a i Kinezi krecu s infrastrukturom u srednjem i duljem roku.
Orderbook se ne puni pretjerano.
Pad je krenuo i treba ga iskoristiti.
Trenutno je ogromna razlika u vozarinama između capeova i panamaxa, omjer je trenutno oko 2,53. Kada je omjer preko otprilike 1,90 onda postaje isplativije unajmiti 2 panamaxa umjesto jednog capea. Sada se predviđa da će zbog toga ili vozarine ovih manjih brodova (panamax i supramax) u sljedećem periodu snažno porasti ili će capeovi ubrzo snažno zveknuti, a možda bude i neka sredina. U svakom slučaju bi trebalo biti pozitivno za supre i panamaxe.
"We now expect a significant rally in smaller size vessels, although that might end up being short lived. Sentiment has turned positive for dry bulk as the high level of Capesize spot rates versus Panamax spot rates makes it more economical for charterers to split a cargo to two Panamax stems instead of one Capesize. That provides a higher floor for spot Panamax rates (at least near-term) and should also support Supramax rates that have recently been hovering just above operating expense levels."
[…]Bit ce 300kn kolega al tek dogodine.
Ocekujem povrat do 150-160kn razine ako je moj count valova dobar.
Sasvim moguce, ovo je burza.
Iako mi nije jasno koje valove vi gledate.
Ako gledate vozarine i one cikluse gore na onom grafu meni se nekako cini da ulazimo ili smo vec usli u naredni period solidnih vozarina. Nakon sto je odradjeno krvavo dno.
Ako vec brojimo valove...
Nastave li vozarine radt gledat cemo cijenu na 300kn uskoro. Tu bi moglo malo zapeti. Prije toga ne.
Izjava od petka na 65 str... Wtf
Ma frajer je u konstantnom sukobu sam sa sobom. Nešto pogodi. Više puta promaši.
Simpatičan je, al igra s malim ulozima na malu i veliku. Šanse uvijek cca 50%. Ne treba ga ozbiljno doživljavati...više kao zabavljača. Isto ko i Dreleta u Saboru.
Kolega Neo je daily trader mislim, a kako god okrenete to vam je kocka.
Vidim da je opet bannan pa se ne moze javiti
Pretpostavljam da je danas na kupnji jer je jucer crnjacio na vise dionica.
Dobre prognoze za dry bulk.
Baltic Dry Index Falls 5.13% to 1,849
Capesize -10.03% to $29,610
Panamax +4.57% to $12,315
Supramax 58k tons +6.5% to $8,498
Handysize +1.03% to $5,589
Nastave li vozarine radt gledat cemo cijenu na 300kn uskoro. Tu bi moglo malo zapeti. Prije toga ne.
Izjava od petka na 65 str... Wtf
pogubio se od toliko navlačenja gore/dolje na raznim pozicijama...
U Kini danas Cape-ovi značajno padaju, a Panamaxi značajno rastu!
Shanghai shipping index Cape / Pmax / Supra -8,36 / +8,30 / -0,18 %
Baš malo gledam da je BDI u ovo vrijeme prošle godine bio tu
negdje na ovim razinama..a dionica ATPL je bila skoro 100% viša...
Istina, natukli su gubitka u Q1 zbog Korone i svega, ali su i prodali
jedan brod u Q2, a cijena dionice je za 50% niža u odnosu na prošlu
godinu, dok su brodarski indeksi za manje klase trenutno u rastućem
trendu...
Ova godina će zbog godišnjeg prosjeka vozarina vjerojatno završiti
u minusu, ali baš me zanima koliko će se ovaj put indeksi zadržati
na višim profitabilnim razinama, kako analitičari ovaj put, kao i
mnogo puta do sada, predviđaju...
Trenutno je ogromna razlika u vozarinama između capeova i panamaxa, omjer je trenutno oko 2,53. Kada je omjer preko otprilike 1,90 onda postaje isplativije unajmiti 2 panamaxa umjesto jednog capea. Sada se predviđa da će zbog toga ili vozarine ovih manjih brodova (panamax i supramax) u sljedećem periodu snažno porasti ili će capeovi ubrzo snažno zveknuti, a možda bude i neka sredina. U svakom slučaju bi trebalo biti pozitivno za supre i panamaxe.
"We now expect a significant rally in smaller size vessels, although that might end up being short lived. Sentiment has turned positive for dry bulk as the high level of Capesize spot rates versus Panamax spot rates makes it more economical for charterers to split a cargo to two Panamax stems instead of one Capesize. That provides a higher floor for spot Panamax rates (at least near-term) and should also support Supramax rates that have recently been hovering just above operating expense levels."
Sve mi se čini da se ide prema ovom scenariju, kojeg ste kolega mitkko opisali!
Cape-ovi padaju, a Panamaxi rastu, te će biti isplativije unajmiti 2 Panamaxa od
jednog Cape-a, što je opet dobro za rast vozarina manjih brodova.
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX -5.1% TO USD 28,081 / DAY
Display MoreTrenutno je ogromna razlika u vozarinama između capeova i panamaxa, omjer je trenutno oko 2,53. Kada je omjer preko otprilike 1,90 onda postaje isplativije unajmiti 2 panamaxa umjesto jednog capea. Sada se predviđa da će zbog toga ili vozarine ovih manjih brodova (panamax i supramax) u sljedećem periodu snažno porasti ili će capeovi ubrzo snažno zveknuti, a možda bude i neka sredina. U svakom slučaju bi trebalo biti pozitivno za supre i panamaxe.
"We now expect a significant rally in smaller size vessels, although that might end up being short lived. Sentiment has turned positive for dry bulk as the high level of Capesize spot rates versus Panamax spot rates makes it more economical for charterers to split a cargo to two Panamax stems instead of one Capesize. That provides a higher floor for spot Panamax rates (at least near-term) and should also support Supramax rates that have recently been hovering just above operating expense levels."
Sve mi se čini da se ide prema ovom scenariju, kojeg ste kolega mitkko opisali!
Cape-ovi padaju, a Panamaxi rastu, te će biti isplativije unajmiti 2 Panamaxa od
jednog Cape-a, što je opet dobro za rast vozarina manjih brodova.
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX -5.1% TO USD 28,081 / DAY
tako je, uskoro će naši broditći zarađivati više nego veliki, možda će malo biti problem, jer će trebati malo više mornara, a što se dionice tiče, e tu će izgleda trebati još snažnih galijota da je održe, a ja baš prekjučer kupio, možda sam malo uranio,
ufffff, dok sam pisao opet kupio po najnižoj