20 kuna po dionici dividenda:
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
20 kuna po dionici dividenda:
Malo kostiju za sirotinju, kao što ranije rekoh.
-
meni ok ima tu novih brodova, starih dugova, ulaganja u Atlant centar nakraju krajeva firma je bila pred bankrotom prije 2 godine
-
20 kuna po dionici dividenda:
Malo kostiju za sirotinju, kao što ranije rekoh.
Očekivao sam bar 30 kn...ali ok. i ovo je neki početak (4% na sadašnju vrijednost) ....ostat će više novca za razduživanje i nove brodove....dionica je ušla u ekipu koja isplaćuje dividendu vidjet će mo kako će tržište reagirati...treba vidjeti kad će biti isplata....u svakom slučaju valja pričekati i Q2 rezultate.
-
Nisam baš oduševljen predloženim iznosom dividende, ali čekamo dnevni red skupštine.
-
20 kuna po dionici dividenda:
iznad prosjeka je iznos dividende.
pri vrhu na ZSE.
e sad uvek će biti nezadovoljnih.
-
20 kuna po dionici dividenda:
bolje iš' neg' niš',
al tresla se brda i rodio se miš.......
-
Meni sasvim ok dividenda. Sama činjenica što će uopće biti dividende je plus, jer je u prošlosti baš i nije bilo često.
Također, to znači da se dividenda može očekivati i nagodinu, naravno dosta veća, sukladno dobiti.
-
20 kuna po dionici dividenda:
bolje iš' neg' niš',
al tresla se brda i rodio se miš.......
40 🍾
😃
-
Može li famozna udruga malih dioničara u DU skupit snage i tražit barem 20,99 kn? Ono, čisto da nebude dosadno.
-
-
Koliko se ovdje pričalo o rekordnoj zaradi i dividendi, rekao bi netko bit će bar 100 kn, a ono mršavih 20 kn. Realno teško razočaranje, mogli su se i više isprsit, pogotovo što je riječ o cikličkoj djelatnosti koja neće osigurati dividendu svake godine poput recimo prehrambene kompanije. Ovdje će dividende biti 2-3 godine pa nekoliko godina neće, baš zato u dobrim vremenima dividende moraju biti više nego kod sigurnih dionica.
Iskreno ja sam znao da dividenda ne može biti velika onog momenta kad su za 68 milijuna dolara naručili dva nova broda, to je skoro 460 milijuna kuna koje treba od nečeg platiti. A i dugovi koji su nastali u desetljeću loših vozarina se moraju vratiti.
Što se izvještaja tiče, najtransparentije izvješće do sada i to je pozitivno.
Znam da kritičkiji postovi rezultiraju minusima na ovoj temi, ali to je cijena koju sam spreman platiti za svoje mišljenje.
-
20 kuna po dionici dividenda:
iznad prosjeka je iznos dividende.
pri vrhu na ZSE.
e sad uvek će biti nezadovoljnih.
Izuzetno malo obzirom na rast USD i dobiti.
-
Malo razočaranje definitivno, obzirom na rezultate, previše konzervativno. Kad stigne poziv na GS, moglo bi biti protuprijedloga 😋
-
Što kukate? Imate dividendu 20 kn+ firmu koja radi odlično. Ovih malo manje od 500 kn je samo zagrijavanje za buduće nabildavanje cijene dionice. A što se tiče dividende, ovo je mudro napravljeno, pa tek je počelo. 😆
-
N znam kako vi, ali meni je dividendni prinos 10%.
Sve pohvale prvom nosu foruma, gosponu Tinu. Uvijek je znao kad treba uć sazad i izaći na ulazna vrata, a evo sad je nanjušio dividendu na nedavno devastiranom preduzeću. Svaka čast!
-
20 kn, odlično. Tvrtka koja nije isplaćivala dividendu zadnjih godina, bila blokirana, time pokazuje svoju snagu i put kojim ide, da je dobar. Mogli su i 40, ali vjerojatno uprava zna što radi, i ostavlja osiguranje za budućnost.
-
sa ovih 20 kn samo su potvrdili da je netko znao što će se predložiti i izglasati, naročito ovaj zadnji udar, taj je izgleda mobitelom trgovao nakon dojave, transparentnost im je oduvijek bila jača strana u kraljevini
-
Politika dividende je da se do 40% konsolidirane dobiti (nakon oporezivanja) isplatiti u obliku dividende. EPS za 2021. je 321,80 kn.
Znači 6,2% dobiti isplaćuju kao dividendu. Ostalo ide za pokrit stare dugove i graditi nove brodove.
Da su isplatili maksimalnih 40% to bi bilo 128,72 kuna, ali uteg starih dugova je velik. Ipak treba više godina dobrog poslovanja za veću dividendu. A treba i obnavljati flotu.
-
Koliko se ovdje pričalo o rekordnoj zaradi i dividendi, rekao bi netko bit će bar 100 kn, a ono mršavih 20 kn. Realno teško razočaranje, mogli su se i više isprsit, pogotovo što je riječ o cikličkoj djelatnosti koja neće osigurati dividendu svake godine poput recimo prehrambene kompanije. Ovdje će dividende biti 2-3 godine pa nekoliko godina neće, baš zato u dobrim vremenima dividende moraju biti više nego kod sigurnih dionica.
Iskreno ja sam znao da dividenda ne može biti velika onog momenta kad su za 68 milijuna dolara naručili dva nova broda, to je skoro 460 milijuna kuna koje treba od nečeg platiti. A i dugovi koji su nastali u desetljeću loših vozarina se moraju vratiti.
Što se izvještaja tiče, najtransparentije izvješće do sada i to je pozitivno.
Znam da kritičkiji postovi rezultiraju minusima na ovoj temi, ali to je cijena koju sam spreman platiti za svoje mišljenje.
Dobro ne će mo pretjerivati sa 100 kn...realno je bilo do 40 kn što bi bio apsolutni rekord na ZSE ove godine ( 8% na trenutnu vrijednost)...no i 20 kn je neki početak...što se tiče novih brodova barem 2 ako ne i tri će prodat (jedan su već prodali za 19,5 mil usd) i stim novcem će ići u pokrivanje 60- 80 % cijene novih brodova....rečeno je da se ne će iči u povečanje flote...osobno bih volio da prodaju 6 starih brodova i uzmu 4 nova ,znači još ona dva opcijska i da smanje flotu i značajno se razduže u razdoblju sljedeće tri godine...( 6 starih brodova prodaja ukupno 100 mil usd...kupnja 4 nova 136 mil usd...zarada neto 2021+22+23 = 100 mil usd EBITDA 125 mil usd) imali bi 10 brodova mogu smanjiti zaduženje za 350 mil kn isplatiti 150 mil za dividendu, isplatiti nove brodove i još im ostane keša na računu.
-
Kad se već nije išlo na otkup vlastitih dionica (po meni bi to bio pametniji potez), s dividendom od 30 kuna bi bio i vuk sit, ali i ovce na broju. No dobro, više me zanima izvješće za ovaj kvartal i novac koji će se tek zaraditi, nego ovo što je već inkasirano...
-
-