Display MoreEvo malo sam bacio oko na revidirano neke stvari koje su mi zapale u oko
Na dan 30.11.2019.
godine brodovi su proeijenjeni od strane neovisnog procjenitelja Associated Shipbroking S.A.M. na trzisnu
vrijednost od 156,5 milijuna USD, sto predstavlja nizu vrijednost od izracunate vrijednosti brodova u upotrebi.
S obzirom da se prema misljenju Izvrsnih direktora ocekuju povoljne trzisne i gospodarske okolnosti za
obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvrsni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine
realnom i nadoknadivom. Takoder smatraju da se u razdoblju od datuma testiranja do kraja kalendarske
godine parametri koristeni u proejenama nisu znacajno promjenili, te da iskazana testiranja odrazavaju
vrijednosti koje mogu biti primijenjene i na 31.12.2019.
Ocekivali su povoljnjie uvjete a sada su jos gori suprotno od ocekivanja ako ovako potraje na cijelu godinu slicno morat ce ic umanjenje vrijednosti, a ekonomski outlook nije bas da je povoljan iz danasnje perpektive, ako gledamo dug je samo 820 mil medjutim ono sta je fascinantno je da im je kamata u zadnjoj godini narasla za 2% na 8,97% pa tko to moze izdrzat u danasnje vrijeme, jel postoji koja caka zasto im je kamata ovoliko skocila ?
Prosjecna ponderirana kamatna stopa na primljene kredite za godinu koja je zavrsila 31. prosinca 2019.
iznosila je 8,97% (2018: 6,76%)
Radi se o drugacijem knjizenju bareboat chartera za ova dva broda Sv. Vlaho i Drzic. Pogledaj MSFI 16. Imas sve pojasnjeno u poglavlju gdje se pojasnjava knjizenje najmova. Od 2019. se ti vrijednost najma tih brodova knjizi pod imovinom i obvezama, a amortizacija i trosak kamata od najma se knjize pod rashodima. Tako odjednom imas veci dug i trosak kamata, pa je i ponderirana kamatna stopa veca, a zapravo se nista nije promijenilo. Prije se rata najma knjizila samo kao poslovni rashod.