1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • tento
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,056
    Postova
    743
    Member since
    May 1, 2020
    • February 25, 2022 at 8:19 PM
    • #9,741
    Quote from Etranger

    Ja se malo šalio...iskreno se nadam bar 50-60 miliona...najbolji kvartal...nakrcan sam dionicama...prodao optimu s minusom otprilike 20.000 i počeo ukrcaj s 330 pa do 400...prosjek mi je 360... Pun ko brod...ako upali pa ode bar na 450...odoh na podugački godišnji...sretno svima i mirno more

    Pa nećete valjda rušiti cijenu na 450, ako se očekuje 600, ako ne bude novih iznenađenja s Putinom.

  • KultLicnosti
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,644
    Postova
    844
    Member since
    February 25, 2020
    • February 25, 2022 at 8:30 PM
    • #9,742
    Quote from tin

    Bude li rezultat za Q4 iznad 60 mil.kn...ako ne bude nekih novih momenata u ovom ratu...do 8.03...smo na 600 kn..samo moja procjena....molim vas ne ulažite na temelju ove procjene.

    Uplaćujem u ponedjeljak nova sredstva na račun i ide šoping .

    ...i zaboravimo ono što smo naučili kad smo bili mali. Propuh ne ubija, propuh u ovoj krizi spašava. (D.B.)

  • DiAbLeRo
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    432
    Postova
    118
    Member since
    February 18, 2020
    • February 25, 2022 at 10:01 PM
    • #9,743

    Mene čisto strah da objave ikakav plus, nakon rekordne kvartalne neto dobiti od 47 milijuna kuna u Q3 2021., dionicu ste srušili 40%.

    :rolleyes:

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 25, 2022 at 10:21 PM
    • #9,744
    Quote from DiAbLeRo

    Mene čisto strah da objave ikakav plus, nakon rekordne kvartalne neto dobiti od 47 milijuna kuna u Q3 2021., dionicu ste srušili 40%.

    :rolleyes:

    DSX objavila rezultate. Q4 dobit 41m a za godinu ukupno 57m. Znači sam q4 jači nego prethodna 3 kvartala ukupno.

    Slično i GNK jučer. Za q4 dobit 90m, za cijelu godinu 182m.

    ovo gore je postao kolega na temi dry bulk........u tom kontekstu atpl bi trebala izvjestiti o dobiti od minimalno 60 mil. kuna da bi mogli očekivati neki veči rast cijene dionice........bitno manja dobit od gore navedene bila bi vjerovatno a i realno veliko razočarenje......

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • February 25, 2022 at 10:37 PM
    • #9,745

    Ja osobno mislim da je oko 60 maximum...ne zaboravite da još uvijek u Q4 imaju 6 brodova na relativno niskim ugovorima..ali vidjet će mo....tipujem na 55 mil.kn.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • February 26, 2022 at 9:04 AM
    • #9,746
    Quote from hugh
    Quote from DiAbLeRo

    Mene čisto strah da objave ikakav plus, nakon rekordne kvartalne neto dobiti od 47 milijuna kuna u Q3 2021., dionicu ste srušili 40%.

    :rolleyes:

    DSX objavila rezultate. Q4 dobit 41m a za godinu ukupno 57m. Znači sam q4 jači nego prethodna 3 kvartala ukupno.

    Slično i GNK jučer. Za q4 dobit 90m, za cijelu godinu 182m.

    ovo gore je postao kolega na temi dry bulk........u tom kontekstu atpl bi trebala izvjestiti o dobiti od minimalno 60 mil. kuna da bi mogli očekivati neki veči rast cijene dionice........bitno manja dobit od gore navedene bila bi vjerovatno a i realno veliko razočarenje......

    U kontekstu potpuno različite flote i ugovora, ne znam na osnovu čega se povlače paralele...

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • February 26, 2022 at 9:28 AM
    • #9,747
    Quote from hugh
    Quote from DiAbLeRo

    Mene čisto strah da objave ikakav plus, nakon rekordne kvartalne neto dobiti od 47 milijuna kuna u Q3 2021., dionicu ste srušili 40%.

    :rolleyes:

    DSX objavila rezultate. Q4 dobit 41m a za godinu ukupno 57m. Znači sam q4 jači nego prethodna 3 kvartala ukupno.

    Slično i GNK jučer. Za q4 dobit 90m, za cijelu godinu 182m.

    ovo gore je postao kolega na temi dry bulk........u tom kontekstu atpl bi trebala izvjestiti o dobiti od minimalno 60 mil. kuna da bi mogli očekivati neki veči rast cijene dionice........bitno manja dobit od gore navedene bila bi vjerovatno a i realno veliko razočarenje......

    Neće ići kolega...ATPL je već poprilično podcijenjena u odnosu na peer grupu...

    Ajmo malo o fundamentima dok čekamo ponedjeljak...

    VRIJEDNOST FLOTE

    Panamax 2012 AP Argosy – 21 mil USD

    Panamax 2012 AP Jadran – 21 mil USD

    Panamax 2008 Zagreb – 16 mil USD

    Panamax 2008 Miho Pracat – 16 mil USD

    Panamax 2008 AP Libertas – 16 mil USD

    Supramax 2012 AP Astarea – 20 mil USD

    Supramax 2012 AP Slano – 20 mil USD

    Supramax 2012 AP Ston – 20 mil USD

    Handy 2015 AP Dubrava – 22,5 mil USD

    Handy 2016 AP Revelin – 22,5 mil USD

    Supramax 2009 AP Sveti Vlaho – 5 mil USD*

    Supramax 2009 AP Držić – 5 mil USD*

    *Brodovi su bareboart charteru, ali prema saznanjima sa GS imaju otkupnu klauzulu pa sam im tržišnu vrijednost diskontirao za 70%

    Vrijednost brodova/imovine = 205 mil USD*

    *iako brodovi nemaju ugrađen BWTS vrijednost brodova nije diskontirana jer postoji projekt BATALA i ostala DI koja nije uzeta u izračun imovine; tako da mislim da je vrijednost imovine podcijenjena

    Vrijednost brodova = 1.378 mil kn (tečaj 6,72)

    Novac na računu Q3 = 73 mil kn

    Novac zarađen u Q4 (pretpostavka) = 50 mil kn

    Ukupne obveze prema kreditorima = 778 mil kn

    NAV = 723 mil kn

    NAV PO DIONICI = 518 KN

    P/NAV = 0,78 (avg P/NAV ino bulkera je 0,91 (vidi sliku))

    NAPOMENA: vidimo da je resale za pnmx oko 5 mil kn veći od novogradnje tako da u vrijednost brodova možemo uračunat i dodatnih 10 mil USD pa je p/NAV 0,72

    Da bi se izjednačila sa peer grupom (bez naručenih novogradnji) cijena bi trebala biti 471 kn, a ako uključimo novogradnje onda 515 kn...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 26, 2022 at 10:55 AM
    • #9,748

    super, sada samo trebaju prestati ovi svakodnevni valovi straha i pohlepe uz ostale više manje nepromjenjene okolnosti u dry bulku pa da i cijena dionice dođe na "svoje"........cijena dionice totalno je nestabilna pri dobrim pokazateljima pa plitkost jako dolazi do izražaja........novi mix koktel straha i pohlepe vjerovatno nas čeka i sljedeči tjedan.........to pruža priliku ali nosi i svoj rizik u vrijeme dok jedan dan sve izgleda divno i krasno a drugi dan ujutro bida jednostavno nema sve do -10% pa onaj koji uspješno ne trejda od toga nema ništa......10-15-20% prema gore a onda toliko prema dole i u prosjeku se cijena ni maknula nije sa mjesta.......

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • February 26, 2022 at 11:04 AM
    • #9,749
    Quote from hugh

    super, sada samo trebaju prestati ovi svakodnevni valovi straha i pohlepe uz ostale više manje nepromjenjene okolnosti u dry bulku pa da i cijena dionice dođe na "svoje"........cijena dionice totalno je nestabilna pri dobrim pokazateljima pa plitkost jako dolazi do izražaja........novi mix koktel straha i pohlepe vjerovatno nas čeka i sljedeči tjedan.........to pruža priliku ali nosi i svoj rizik u vrijeme dok jedan dan sve izgleda divno i krasno a drugi dan ujutro bida jednostavno nema sve do -10% pa onaj koji uspješno ne trejda od toga nema ništa......10-15-20% prema gore a onda toliko prema dole i u prosjeku se cijena ni maknula nije sa mjesta.......

    Vidim da su svi ti prodavači koji su panično tukli po bidu do 366 kn lijepo "profitirali" u jednom danu - 10%...ali to je burza i nije to samo na našoj burzi...zato strpljivi na kraju obično odlično profitiraju u fundamentalno dobrim dionicama.

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • February 26, 2022 at 11:42 AM
    • #9,750

    A gdje je uračunata ostala imovina, postojeći građevinski objekti, dugotrajna financijska imovina, ulaganja u nekretnine i projekte? Toga još ima cca 80-90 milijuna kuna odnosno 55-65 kuna po dionici.

    Razumijem da to ne ulazi u izračun vrijendosti flote, al ako valuiramo dionicu odnosno realni Book onda je i to dio imovine odnosno dio tog booka.

    A nisam bas razumio niti zašto toliki diskont na brodove u bareboat charteru? Koji su točno uvjeti tog charter aranžmana?

  • Mrcash
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,554
    Postova
    676
    Member since
    February 14, 2020
    • February 26, 2022 at 11:56 AM
    • #9,751

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

  • goldfinger
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    750
    Postova
    452
    Member since
    February 17, 2020
    • February 26, 2022 at 11:59 AM
    • #9,752
    Quote from Mrcash

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

    Prije ćeš čuti putinove vojne planove od njega samog, nego obavijest o poslovanju uprave Atlantske plovidbe.

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • February 26, 2022 at 12:26 PM
    • #9,753

    Heh, zanimljivo je kako ovi koji su prodali neki dan na globalnom padu tržišta sad okreću ploču i Scille i Haribde salju na ATPL.

    Obzirom na neiszvjesnost nitko ne zna sto će sutra točno biti, al znamo sto jest i kakve su vozarine. Dobre su i velika je vjerojatnost da će unatoč trenutnom sukobu ostati dobre, a to za atlantsku može značiti samo jedno - rast valuacije i rast cijene.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • February 26, 2022 at 12:33 PM
    • #9,754
    Quote from havi

    A gdje je uračunata ostala imovina, postojeći građevinski objekti, dugotrajna financijska imovina, ulaganja u nekretnine i projekte? Toga još ima cca 80-90 milijuna kuna odnosno 55-65 kuna po dionici.

    Razumijem da to ne ulazi u izračun vrijendosti flote, al ako valuiramo dionicu odnosno realni Book onda je i to dio imovine odnosno dio tog booka.

    A nisam bas razumio niti zašto toliki diskont na brodove u bareboat charteru? Koji su točno uvjeti tog charter aranžmana?

    Brodovi u bareboat charteru nisu vlasnistvu ATPL vec ih koristi i placa najamninu...i u bilanci se takvi Ugovori vode u jednakom iznosu u imovini/aktivi i obvezama/pasivi pa nema utjecaj na NAV..nesto kao operativni leasing...ALI za ove brodove, prema info sa proslogodisnje GS, i prema podacima iz izvjesca (koje je Status uocio) nakon isteka najma ATPL ih ima pravo otkupit po nekoj diskontnoj cijeni (koliko diskontna nitko ne zna)...

    Vec je nekoliko puta, prosle godine, bila rasprava o ovome izmedju nittka😀 i StatusQuo-a i oni to bolje razumiju od mene 100puta pa ako zele nek se ukljuce i detaljnije objasne situaciju...ovdje imate jedan dio njihove rasprave, a tko zeli znati vise neka procita sto su pisali taj mjesec oko ove teme...ima dosta pametnih stvari za procitat

    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.

    Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.

    koliko se sicam ti si onda racunao bareboat dug kao iznos najma i podjelio s brojem godina da dobijes koliki je dnevni najam broda kojij je bio veliki i nije kao takav bas imao logike s obzirom na iznos, pa sam ti ja ukazivao da to nema smisla da tako racunas jer kad pogledas 2019 godinu pri kraju isteka najma postoji veliki ostatak duga koji ostaje te sam onda zakljucio da na kraju isteka najma postoji jos neka ugovorna klauzula moja pretpostavka je bila da se radi o otkupu jer je ostatak duga veliki, na to moje pitanje kad sam bio dole sam dobio odgovor da oni te brodove moraju otkupiti, sta i ima logike jer su brodove produzavali u 2.2020 prakticki u najgore vrijeme korone kada svi ti brodovi nisi vridili ni 20% vrijednosti oni ulaze opet u taj aranzman bareboata ocito primorani jer ih nisu mogli otkupit. Sad zbog cega se to drugacije vodi nego ovi S/L ne znam mozda jednostavno kompanija te brodove zbog ugovora nema potpunu kontrolu nad brodovima ili nesto u tom smislu moze bit dosta stvari zbog cega bi se drugacije tretiralo.

    Pa poanta NAV se uglavnom najvise koristila u kontekstu vrijednosti flote i odnosa dugova, mislim da bi se sve ostalo trebalo zasebno gledat samo nekad je to i problem odvojit pa je onda lakse gledat sve kao cijelinu, ja sam spomenuo da je kod jdpl ukljucena ta revalorizacija ako netko ide usporedjivat s atpl ili drugima jer onda to vec nije usporedivo ako kod jednoga se koristi revalorizacija, a kod drugoga ne, sta se tice nekretnina ne znam ni ja puno detalja medjutim atpl je uvik izvlacila neke nekretnine za projekte i za prodaju, pitanje je ima li jos nesto sta ne znamo, s druge strane znam da imaju taj atlant centar gdje su gore bili stanovi neki su se prodali neki nisu i poslovne prostore i garazu gdje isto ostvaruju prihod koliko sam naletio onda je izgradnja stajala oko 25 mil eura barem s jednog izvora nisam to provjerio, a radi se o dubrovniku ipak i nekretinine su tamo dosta isle gore sta nije za zanemarit, s druge strane u bilanci se vodi pod ulaganje u nekrenine, zemljiste i gradjevinski objekti u vrijednosti 80 mil kn sta nije mala stavka pogotovo kada se gleda da je ne tako davno cila firma vrijedila 200mil, za atlant centar se jos vodi kredit u iznosu od 26 mil kn, ne znam nesto malo sam gledao ovih dana pogledat cu jos kad stignem, ovdje vidim da su 2019 neku malu nekretninu i prodavali http://www.edubrovnik.org/wp-content/upl…-prvokupi-1.pdf stranica 7, a nije ni zanemarit ako se financijski oporave ni buducu vrijednost batale kad je izgrade iako je sada u mirovanju i ne treba je sad uzest u obzir ali ipak je to moguca buduca imovinska korist netko je vec na forumu bio racunao jednom prije dobit oko toga ako naprave.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 26, 2022 at 12:33 PM
    • #9,755
    Quote from Mrcash

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

    ovo su jako važna pitanja........neki su brodovi još uvijek kod ruskih unajmljitelja?......panamaxi?.......eventualno rusko izbacivanje iz swifta koje izgleda sve izvjesnije pogodit će i ruske firme pa i onu(e) s kojima atpl ima ugovore?.......kako će onda izvršavati obvezu plačanja prema atpl?.......kakva je mogučnost da tim brodovima koji su tamo bude zabranjena ili zbog situacine onemogučena ili bitno ograničena plovidba pa zvog toga ne budu mogli ostvarivati prihode i zaradu koje bi u normalnim uvjetima mogli?........

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • February 26, 2022 at 12:42 PM
    • #9,756
    Quote from hugh
    Quote from Mrcash

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

    ovo su jako važna pitanja........neki su brodovi još uvijek kod ruskih unajmljitelja?......panamaxi?.......eventualno rusko izbacivanje iz swifta koje izgleda sve izvjesnije pogodit će i ruske firme pa i onu(e) s kojima atpl ima ugovore?.......kako će onda izvršavati obvezu plačanja prema atpl?.......kakva je mogučnost da tim brodovima koji su tamo bude zabranjena ili zbog situacine onemogučena ili bitno ograničena plovidba pa zvog toga ne budu mogli ostvarivati prihode i zaradu koje bi u normalnim uvjetima mogli?........

    Ti brodovi plove na ruti Rusija- Kina.

    Kina vise nece kupovati robu iz Rusije?

    Tko ce zabraniti ruskim firmama da posluju u Kini?

    Najvjerojatnije ce i EU dalje kupovati ruski plin.

    I meni je zao nevinih ljudi koji ginu u Ukrajini i nadam se da ce rat uskoro zavrsiti, ali se trudim stvari gledati racionalno.


    Quote from havi

    Heh, zanimljivo je kako ovi koji su prodali neki dan na globalnom padu tržišta sad okreću ploču i Scille i Haribde salju na ATPL.

    Obzirom na neiszvjesnost nitko ne zna sto će sutra točno biti, al znamo sto jest i kakve su vozarine. Dobre su i velika je vjerojatnost da će unatoč trenutnom sukobu ostati dobre, a to za atlantsku može značiti samo jedno - rast valuacije i rast cijene.

    Ja stalno trejdam Atpl. Naravno ne tako da rasprodajem u panici. Ali se trudim da nitko iz komentara ne vidi da li sam trenutno in/out.

    Za shipping i vozarine najvaznija je Kina. Recimo da Kina napadne Taiwan bih se zabrinula za dry bulk.

    Zao mi je Ukrajinaca, ali ovo ce ostati lokalni sukob i nece puno nakon nekih tjedan dana utjecati na globalne burze.

    Nitko se nece samoubilacki ponasati.

    Kako je jucer HNB molio nase stedise da ne povlace lovu iz Sperbank😂

    Edited once, last by Marielena: Merged a post created by Marielena into this post. (February 26, 2022 at 12:47 PM).

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • February 26, 2022 at 12:49 PM
    • #9,757
    Quote from havi

    A gdje je uračunata ostala imovina, postojeći građevinski objekti, dugotrajna financijska imovina, ulaganja u nekretnine i projekte? Toga još ima cca 80-90 milijuna kuna odnosno 55-65 kuna po dionici.

    Razumijem da to ne ulazi u izračun vrijendosti flote, al ako valuiramo dionicu odnosno realni Book onda je i to dio imovine odnosno dio tog booka.

    A nisam bas razumio niti zašto toliki diskont na brodove u bareboat charteru? Koji su točno uvjeti tog charter aranžmana?

    Ako ne ulazi u vrijednost nava-flote onda ni dug koji je pripisan ostaloj imovini ne bi trebao ulazit u izracun nava ako cemo gledat tako, naravno da treba sagledat sve i da atlantska ima jos vrijedne imovine van brodova da bi je tek tako otpisali i naravno da je vrijednost flote previse volatilna variabla i jako bitna i da je fokus na njoj jer 10% razlike je samo 20 mil dolara, a tih 10% lako naraste i pade sad na trzistu, a i sama procjena nama je lako pogrijesit, pa eto svi uzmu nekakvu safe varijantu, iako ne vidim bez obzira na vozarine kako bi vrijednost vise mogla doc na onu najnizu razinu koja je bila, ne vidim da ce sirovine vise postajat jeftinije s ovim desavanjima, a i prije toga su vec bila u istom trendu, doc ce i do dodatne potraznje radi vojnog ulaganja koja ocito sad postaje presusna potreba, pitanje je i brodogradilista, ne znam sve ovo sta se dogadja znam samo da ne vodi nikakvom pojeftinjenju osnovnih ekonomskih stvari

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • February 26, 2022 at 12:54 PM
    • #9,758
    Quote from hugh
    Quote from Mrcash

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

    ovo su jako važna pitanja........neki su brodovi još uvijek kod ruskih unajmljitelja?......panamaxi?.......eventualno rusko izbacivanje iz swifta koje izgleda sve izvjesnije pogodit će i ruske firme pa i onu(e) s kojima atpl ima ugovore?.......kako će onda izvršavati obvezu plačanja prema atpl?.......kakva je mogučnost da tim brodovima koji su tamo bude zabranjena ili zbog situacine onemogučena ili bitno ograničena plovidba pa zvog toga ne budu mogli ostvarivati prihode i zaradu koje bi u normalnim uvjetima mogli?........

    Koliko vidim firma je registrirana u engleskoj, sigurno na toj firmi postoji cash neki i preko koje se vrse placanja, najbitnije od svega da se zna cije je vlasnistvo, u najgorem slucaju se moze desit raskid ugovora, a to bi za atlantsku s ovakvim vozarina zapravo bio i bolji slucaj barem kratkorocno.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 26, 2022 at 1:09 PM
    • #9,759
    Quote from Marielena
    Quote from hugh

    ovo su jako važna pitanja........neki su brodovi još uvijek kod ruskih unajmljitelja?......panamaxi?.......eventualno rusko izbacivanje iz swifta koje izgleda sve izvjesnije pogodit će i ruske firme pa i onu(e) s kojima atpl ima ugovore?.......kako će onda izvršavati obvezu plačanja prema atpl?.......kakva je mogučnost da tim brodovima koji su tamo bude zabranjena ili zbog situacine onemogučena ili bitno ograničena plovidba pa zvog toga ne budu mogli ostvarivati prihode i zaradu koje bi u normalnim uvjetima mogli?........

    Ti brodovi plove na ruti Rusija- Kina.

    Kina vise nece kupovati robu iz Rusije?

    Tko ce zabraniti ruskim firmama da posluju u Kini?

    Najvjerojatnije ce i EU dalje kupovati ruski plin.

    I meni je zao nevinih ljudi koji ginu u Ukrajini i nadam se da ce rat uskoro zavrsiti, ali se trudim stvari gledati racionalno.


    Quote from havi

    Heh, zanimljivo je kako ovi koji su prodali neki dan na globalnom padu tržišta sad okreću ploču i Scille i Haribde salju na ATPL.

    Obzirom na neiszvjesnost nitko ne zna sto će sutra točno biti, al znamo sto jest i kakve su vozarine. Dobre su i velika je vjerojatnost da će unatoč trenutnom sukobu ostati dobre, a to za atlantsku može značiti samo jedno - rast valuacije i rast cijene.

    Ja stalno trejdam Atpl. Naravno ne tako da rasprodajem u panici. Ali se trudim da nitko iz komentara ne vidi da li sam trenutno in/out.

    Za shipping i vozarine najvaznija je Kina. Recimo da Kina napadne Taiwan bih se zabrinula za dry bulk.

    Zao mi je Ukrajinaca, ali ovo ce ostati lokalni sukob i nece puno nakon nekih tjedan dana utjecati na globalne burze.

    Nitko se nece samoubilacki ponasati.

    Kako je jucer HNB molio nase stedise da ne povlace lovu iz Sperbank😂

    Display More

    naravno da treba bit racionalan i stvari pokušati realno sagledat..........meni je "problem" kad tržište postane neracionalno i onda ta neracionalnost u trenu topi vrijednost mog kapitala i đaba mi tada moja racionalnost.........zato je bitno imati nešto keša i pokušati iskoristiti priliku........isto tako bitno je ocjeniti da li je tržište samo trenutno neracionalno ili počinje uračunavati negativne rizike koje nosi budunost...........uglavnom, mislim da se otvorio puno veči prostor za špekulacije s obzirom na dodatnu neizvjesnost......isto tako, nada nije najbolja prijateljica na burzi........ovo je možda lokalni ratni sukob ali je jako pojačan globalni ekonoski subob.........

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • February 26, 2022 at 1:29 PM
    • #9,760
    Quote from Mrcash

    Sve te računice su lanjski snijeg, ništa više nije isto . Nego, gledam ovih par brodova voze blizu ili u Rusiji, sta će biti sa tim rutama i ugovorima? , Uprava bi morala obavijestiti burzu o utjeca ima na poslovanje uslijed rata, ker definitivno će ga biti.

    Pa ti ugovoreni Pnmx-i su glavni razlog sto ATPL nije vec sad preko 600kn, ugovoreni su na 5g (do 2024) sa jako niskim vozarinama...stoga tu ne vidim nikakav dodatni rizik jer ako se raskinu Ugovori (malo izvjestan scenarij) ode ATPL 200kn gore u tjedan dana, ako nastave plovit kao do sad (izvjesan scenarij) sve ostaje nepromjenjeno...jedini moguci problem, ali najmanje vjerojatan scenarij, je da zakupoprimac prisvoji (kao Ukrajinu) brodove, ali u tom slucaju pretpostavljam da postoji neko osiguranje...

    Da su ti PNMX ugovoreni na +25k USD onda bi bio zabrinut, a posto su ugovoreni na jakooo niskim vozarinama onda stvarno ne vidim nikakav rizik povezan s njima...

    I da, ove brojke (NAV) nisu lanjski snijeg, to je neto vrijednost drustva na danasnji dan...a obzirom na trenutne vozarine, predvidjanja svih dionika na bulk trzistu i vrijednosti futuresa (i cijena ino brodara) realno je ocekivat da do kraja godine bude i znatno veca jer ce se u 2022. dug dodatno smanjit, povecat ce se keš pozicija (ostvarit ce se EBITDA od minimalno 200mil kn), projekt Batala ce bit u fazi vece izgradjenosti...

    Ono sto je sigurno je da brodarima (svim vrstama) odgovaraju poremecaji na trzistu jer svi narucitelji narucuju robu iz najblizih i najjeftinijih destinacija i kad dodje do poremecaja primorani su tu robu narucivat iz skupljih i udaljenijih destinacija...i to je odlicno za vozarine u srednjem roku...ono sto me potencijalno zabrinjava je kretanje vozarina u kratkom roku jer trzistu treba neko vrijeme da se prilagodi na novonastalu situaciju...medjutim, po futuresima od petka i kretanju cijene ino brodara rekao bih da se trziste vec prilagodilo😉😉😉

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 21 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™