1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • March 4, 2022 at 11:43 AM
    • #10,001
    Quote from gigic23
    Quote from Moller

    prodavali su po 420, ne bi valjda išli i niže, izvješće je super i očekuje se dividenda

    https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionica…idDrz=1&idNac=2

    Imaju povlačenje iz fonda, pa moraju skraćivati pozicije uz poštivanje omjera.

    hvala Vam na informaciji a hvala i njima jel bez takvih nikada ne bi imali prilike puno zaraditi a % prinos bi nam bio puno manji..........

  • Blabla
    Student
    Reakcija primljeno
    168
    Postova
    101
    Member since
    February 18, 2020
    • March 4, 2022 at 12:45 PM
    • #10,002
    Quote from Infinity

    OTP indeksni je aktivan u prodaji ovih dana

    Ne vjerujem da to značajno utječe na cijenu s obzirom da su imali poziciju od oko 6 mil. kn, a ovdje je promet samo u utorak bio 3,6 mil. kn.

  • Sheki
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,003
    Postova
    632
    Member since
    February 18, 2020
    • March 4, 2022 at 12:54 PM
    • #10,003
    Quote from tizian1
    Quote from gigic23

    Imaju povlačenje iz fonda, pa moraju skraćivati pozicije uz poštivanje omjera.

    Da, tako je...jadni nebili ^^ ^^ ^^

    Kolega imate tipfeler, molim ispravite, slovo "n" vam je pobjeglo u "nebili" umjesto "d" ;)

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 10:27 AM
    • #10,004

    Bilo mi je neobično kako su sada u FI za Q4 objavili tako dobru utilizaciju na razini godine, a znamo da je u Q3 bila dosta loša utilizacija pa sam to išao provjeriti i zaključio da definitivno imaju grešku u FI za Q4.

    Ako uzmemo podatke o utilizaciji za sve kvartale u 2021., može se vidjeti da je očigledna greška u podacima za Q4. Prema podacima u tom FI bi ispalo da je utilizacija u Q4 bila 110%!?! Zato utilizacija na razini godine nikako ne može biti 95%.

    Pogledajte tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljam da je utilizacija u Q4 bila ipak nešto bolja nego u Q3 kada su bila veća zagušenja luka i borba sa COVID-om, zato sam pretpostavio da je utilizacija u Q4 bila između one u Q2 i Q3, dakle oko 86%, što onda na razini godine daje utilizaciju od 89%.

    Još me zanimalo kolika je bila utilizacija ovih brodova koji su u kratkoročnom najmu (da bih te podatke mogao usporediti sa JDPL) pa sam vrlo grubom računicom došao do sljedećeg:

    Ako uzmemo da je 6 brodova u dugoročnom najmu (tek nedavno su dva broda pala na ispod godinu dana pa u FI piše drugačije, ali to trenutno ne mijenja ništa na stvari), njihova utilizacija je 100%.

    Ako uzmemo da je 6 brodova u kratkoročnom najmu, a uzevši u obzir podatak u ukupnoj utilizaciji flote od 89% iz tablice iznad, mogu zaključiti da utilizacija tih brodova mora biti oko 78%.


    Mišljenja?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • March 5, 2022 at 10:31 AM
    • #10,005
    Quote from mitkko

    Bilo mi je neobično kako su sada u FI za Q4 objavili tako dobru utilizaciju na razini godine, a znamo da je u Q3 bila dosta loša utilizacija pa sam to išao provjeriti i zaključio da definitivno imaju grešku u FI za Q4.

    Ako uzmemo podatke o utilizaciji za sve kvartale u 2021., može se vidjeti da je očigledna greška u podacima za Q4. Prema podacima u tom FI bi ispalo da je utilizacija u Q4 bila 110%!?! Zato utilizacija na razini godine nikako ne može biti 95%.

    Pogledajte tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljam da je utilizacija u Q4 bila ipak nešto bolja nego u Q3 kada su bila veća zagušenja luka i borba sa COVID-om, zato sam pretpostavio da je utilizacija u Q4 bila između one u Q2 i Q3, dakle oko 86%, što onda na razini godine daje utilizaciju od 89%.

    Mišljenja?

    Display More

    Dali su 110% od sebe ali danas svi igraju nogomet :S

    Da,da...u birtiju. Ali ionako je subota :love:

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • March 5, 2022 at 10:32 AM
    • #10,006

    Ma muljaju stalno s tim ostvarenim mjesecnim vozarinama i utilizacijom...

    Ne samo da su netransparentni nego i ono sto napisu u izvjestaju uzimam s rezervom jer

  • Milo
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    929
    Postova
    718
    Bookmarks
    1
    Member since
    November 20, 2020
    • March 5, 2022 at 11:33 AM
    • #10,007

    https://www.tportal.hr/biznis/clanak/…sto-20220304evo ako netko nije pročita ;)

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 11:53 AM
    • #10,008
    Quote from mitkko

    Bilo mi je neobično kako su sada u FI za Q4 objavili tako dobru utilizaciju na razini godine, a znamo da je u Q3 bila dosta loša utilizacija pa sam to išao provjeriti i zaključio da definitivno imaju grešku u FI za Q4.

    Ako uzmemo podatke o utilizaciji za sve kvartale u 2021., može se vidjeti da je očigledna greška u podacima za Q4. Prema podacima u tom FI bi ispalo da je utilizacija u Q4 bila 110%!?! Zato utilizacija na razini godine nikako ne može biti 95%.

    Pogledajte tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljam da je utilizacija u Q4 bila ipak nešto bolja nego u Q3 kada su bila veća zagušenja luka i borba sa COVID-om, zato sam pretpostavio da je utilizacija u Q4 bila između one u Q2 i Q3, dakle oko 86%, što onda na razini godine daje utilizaciju od 89%.

    Još me zanimalo kolika je bila utilizacija ovih brodova koji su u kratkoročnom najmu (da bih te podatke mogao usporediti sa JDPL) pa sam vrlo grubom računicom došao do sljedećeg:

    Ako uzmemo da je 6 brodova u dugoročnom najmu (tek nedavno su dva broda pala na ispod godinu dana pa u FI piše drugačije, ali to trenutno ne mijenja ništa na stvari), njihova utilizacija je 100%.

    Ako uzmemo da je 6 brodova u kratkoročnom najmu, a uzevši u obzir podatak u ukupnoj utilizaciji flote od 89% iz tablice iznad, mogu zaključiti da utilizacija tih brodova mora biti oko 78%.


    Mišljenja?

    Display More

    To s utilizacijom sam primjetio odma isti dan mislio sam pisati o tome, ali rekao sam sam sebi ajde da pricekam bas me zanima tko ce to vidjeti i komentirati, tko drugi nego ti na kraju, nitko drugi u 5 dana nije to primjetio toliko o tome koliko ljudi obradjuju pojedina izvjesca, pogleda se dobit i krene dalje u vecini slucajeva ;(

    Sta se tice toga naravno da teoretski ne moze bit moguce da bude 110% ili je greska u Q3 ili Q4 prijavljene utilizacije ili je mozda neka stvar nekog nacina vodjenja prihoda ovisno kako je ugovor slozen, uvijek neka dodatna nagadjanja kad ne znas kako oni to racunaju da su dobili 110%, mislim da ne mozes za 6 brodova uzest da su u 100% utilizaciji jer ugovorno je mozda drugacije odredjeno za neke stavke koje utjecu na placanje najamnine pa s time i utilizaciju nikad ne znas, uostalom ne mozes uzest nikakvu pretpostavku kakva je utilizacija kratkotrajnih brodova u Q4, kad ne znas kako i zbog cega je utilizacija pala u Q3 da bi uzeo pretpostavku od toga za Q4, po meni jedina realna prepostavka je da je utilizacija vezana za dugorocni atpl i i svjetski prosjek 95-100%, sve ostalo je mislim neka anomalija koja se ne bi trebala uzest u obzir buduceg ocekivanja kao nesto sta je pravilo, vec iznimka dok se ne dokaze suprotno.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • March 5, 2022 at 12:03 PM
    • #10,009

    A mozda su zahebali brojke u Q3 pa ih prebacili u Q4.. pa sada imaju krive brojke 😅

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • March 5, 2022 at 12:22 PM
    • #10,010
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Bilo mi je neobično kako su sada u FI za Q4 objavili tako dobru utilizaciju na razini godine, a znamo da je u Q3 bila dosta loša utilizacija pa sam to išao provjeriti i zaključio da definitivno imaju grešku u FI za Q4.

    Ako uzmemo podatke o utilizaciji za sve kvartale u 2021., može se vidjeti da je očigledna greška u podacima za Q4. Prema podacima u tom FI bi ispalo da je utilizacija u Q4 bila 110%!?! Zato utilizacija na razini godine nikako ne može biti 95%.

    Pogledajte tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljam da je utilizacija u Q4 bila ipak nešto bolja nego u Q3 kada su bila veća zagušenja luka i borba sa COVID-om, zato sam pretpostavio da je utilizacija u Q4 bila između one u Q2 i Q3, dakle oko 86%, što onda na razini godine daje utilizaciju od 89%.

    Još me zanimalo kolika je bila utilizacija ovih brodova koji su u kratkoročnom najmu (da bih te podatke mogao usporediti sa JDPL) pa sam vrlo grubom računicom došao do sljedećeg:

    Ako uzmemo da je 6 brodova u dugoročnom najmu (tek nedavno su dva broda pala na ispod godinu dana pa u FI piše drugačije, ali to trenutno ne mijenja ništa na stvari), njihova utilizacija je 100%.

    Ako uzmemo da je 6 brodova u kratkoročnom najmu, a uzevši u obzir podatak u ukupnoj utilizaciji flote od 89% iz tablice iznad, mogu zaključiti da utilizacija tih brodova mora biti oko 78%.


    Mišljenja?

    Display More

    To s utilizacijom sam primjetio odma isti dan mislio sam pisati o tome, ali rekao sam sam sebi ajde da pricekam bas me zanima tko ce to vidjeti i komentirati, tko drugi nego ti na kraju, nitko drugi u 5 dana nije to primjetio toliko o tome koliko ljudi obradjuju pojedina izvjesca, pogleda se dobit i krene dalje u vecini slucajeva ;(

    Sta se tice toga naravno da teoretski ne moze bit moguce da bude 110% ili je greska u Q3 ili Q4 prijavljene utilizacije ili je mozda neka stvar nekog nacina vodjenja prihoda ovisno kako je ugovor slozen, uvijek neka dodatna nagadjanja kad ne znas kako oni to racunaju da su dobili 110%, mislim da ne mozes za 6 brodova uzest da su u 100% utilizaciji jer ugovorno je mozda drugacije odredjeno za neke stavke koje utjecu na placanje najamnine pa s time i utilizaciju nikad ne znas, uostalom ne mozes uzest nikakvu pretpostavku kakva je utilizacija kratkotrajnih brodova u Q4, kad ne znas kako i zbog cega je utilizacija pala u Q3 da bi uzeo pretpostavku od toga za Q4, po meni jedina realna prepostavka je da je utilizacija vezana za dugorocni atpl i i svjetski prosjek 95-100%, sve ostalo je mislim neka anomalija koja se ne bi trebala uzest u obzir buduceg ocekivanja kao nesto sta je pravilo, vec iznimka dok se ne dokaze suprotno.

    Display More

    Logično je da je konačni prikaz utilizacije na godišnjem nivou točan i nedvojben, a kvartalna utilizacija su prolazna vremena koja iz niza faktora i razloga mogu biti samo trenutačna indikacija.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 12:57 PM
    • #10,011
    Quote from gigic23
    Quote from StatusQuo

    To s utilizacijom sam primjetio odma isti dan mislio sam pisati o tome, ali rekao sam sam sebi ajde da pricekam bas me zanima tko ce to vidjeti i komentirati, tko drugi nego ti na kraju, nitko drugi u 5 dana nije to primjetio toliko o tome koliko ljudi obradjuju pojedina izvjesca, pogleda se dobit i krene dalje u vecini slucajeva ;(

    Sta se tice toga naravno da teoretski ne moze bit moguce da bude 110% ili je greska u Q3 ili Q4 prijavljene utilizacije ili je mozda neka stvar nekog nacina vodjenja prihoda ovisno kako je ugovor slozen, uvijek neka dodatna nagadjanja kad ne znas kako oni to racunaju da su dobili 110%, mislim da ne mozes za 6 brodova uzest da su u 100% utilizaciji jer ugovorno je mozda drugacije odredjeno za neke stavke koje utjecu na placanje najamnine pa s time i utilizaciju nikad ne znas, uostalom ne mozes uzest nikakvu pretpostavku kakva je utilizacija kratkotrajnih brodova u Q4, kad ne znas kako i zbog cega je utilizacija pala u Q3 da bi uzeo pretpostavku od toga za Q4, po meni jedina realna prepostavka je da je utilizacija vezana za dugorocni atpl i i svjetski prosjek 95-100%, sve ostalo je mislim neka anomalija koja se ne bi trebala uzest u obzir buduceg ocekivanja kao nesto sta je pravilo, vec iznimka dok se ne dokaze suprotno.

    Logično je da je konačni prikaz utilizacije na godišnjem nivou točan i nedvojben, a kvartalna utilizacija su prolazna vremena koja iz niza faktora i razloga mogu biti samo trenutačna indikacija.

    Volio bih da mi ovo netko pojasni, jer ja onda valjda skroz krivo shvacam definiciju utilizacije. Prema onome kako ja shvacam utilizaciju je ovo fizikalno nemoguce.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 1:32 PM
    • #10,012
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Bilo mi je neobično kako su sada u FI za Q4 objavili tako dobru utilizaciju na razini godine, a znamo da je u Q3 bila dosta loša utilizacija pa sam to išao provjeriti i zaključio da definitivno imaju grešku u FI za Q4.

    Ako uzmemo podatke o utilizaciji za sve kvartale u 2021., može se vidjeti da je očigledna greška u podacima za Q4. Prema podacima u tom FI bi ispalo da je utilizacija u Q4 bila 110%!?! Zato utilizacija na razini godine nikako ne može biti 95%.

    Pogledajte tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljam da je utilizacija u Q4 bila ipak nešto bolja nego u Q3 kada su bila veća zagušenja luka i borba sa COVID-om, zato sam pretpostavio da je utilizacija u Q4 bila između one u Q2 i Q3, dakle oko 86%, što onda na razini godine daje utilizaciju od 89%.

    Još me zanimalo kolika je bila utilizacija ovih brodova koji su u kratkoročnom najmu (da bih te podatke mogao usporediti sa JDPL) pa sam vrlo grubom računicom došao do sljedećeg:

    Ako uzmemo da je 6 brodova u dugoročnom najmu (tek nedavno su dva broda pala na ispod godinu dana pa u FI piše drugačije, ali to trenutno ne mijenja ništa na stvari), njihova utilizacija je 100%.

    Ako uzmemo da je 6 brodova u kratkoročnom najmu, a uzevši u obzir podatak u ukupnoj utilizaciji flote od 89% iz tablice iznad, mogu zaključiti da utilizacija tih brodova mora biti oko 78%.


    Mišljenja?

    Display More

    To s utilizacijom sam primjetio odma isti dan mislio sam pisati o tome, ali rekao sam sam sebi ajde da pricekam bas me zanima tko ce to vidjeti i komentirati, tko drugi nego ti na kraju, nitko drugi u 5 dana nije to primjetio toliko o tome koliko ljudi obradjuju pojedina izvjesca, pogleda se dobit i krene dalje u vecini slucajeva ;(

    Sta se tice toga naravno da teoretski ne moze bit moguce da bude 110% ili je greska u Q3 ili Q4 prijavljene utilizacije ili je mozda neka stvar nekog nacina vodjenja prihoda ovisno kako je ugovor slozen, uvijek neka dodatna nagadjanja kad ne znas kako oni to racunaju da su dobili 110%, mislim da ne mozes za 6 brodova uzest da su u 100% utilizaciji jer ugovorno je mozda drugacije odredjeno za neke stavke koje utjecu na placanje najamnine pa s time i utilizaciju nikad ne znas, uostalom ne mozes uzest nikakvu pretpostavku kakva je utilizacija kratkotrajnih brodova u Q4, kad ne znas kako i zbog cega je utilizacija pala u Q3 da bi uzeo pretpostavku od toga za Q4, po meni jedina realna prepostavka je da je utilizacija vezana za dugorocni atpl i i svjetski prosjek 95-100%, sve ostalo je mislim neka anomalija koja se ne bi trebala uzest u obzir buduceg ocekivanja kao nesto sta je pravilo, vec iznimka dok se ne dokaze suprotno.

    Display More

    Nacin vodjenja prihoda ne bi smio imati utjecaja na utilizaciju. Utilizacija je jednostavni omjer operativnih i raspolozivih dana (ja sam u svojoj tablici umjesto toga namjerno koristio dane u floti, za to imam razloge, ali o tome drugom prilikom), i ta definicija bi morala biti prilicno nedvosmislena, bez obzira na nacin fakturiranja tih operativnih dana, inace taj sami pojam utilizacije nema nikakvog smisla niti prakticnu uporabnu vrijednost.

    Tih 100% utilizacije za dugorocne najmove sigurno nije 100%, ali ne bi smjelo ni biti daleko, tu se u pravilu ne broje samo dani u off-hireu, a to znaci u pravilu samo kada je brod u kvaru i slicno, gdje je brodar u obvezi drzati brod ispravnim. Ali ajmo reci da nije 100, vec 98%, onda su ovi drugi brodovi koji su u kratkorocnom najmu u Q3 morali imati utilizaciju oko 80%, a sto obzirom na veliki port congestion, covid i slicno uopce nije nepojmljivo.

    Ovo naravno nisu egzaktne brojke, njih nazalost nikako ne mozemo tocno znati jer u FI to ne navode, ali osnovna logika nalaze ove brojke... dovoljno je tocno za dobiti opci dojam i razaznati u kojem smjeru stvari idu.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 2:33 PM
    • #10,013

    Jasno je i meni sta bi trebala biti utilizacija i moguce od nemoguceg po tom shvacanju, ali vidim da ono sta mislim da znam ocito nije bas tako i sad sta cemo, ocito absolutno nista jer niti jedno razmisljanje je sad nemoguce dokazati niti dati odredjenu tezinu, osim mogucih pretpostavki i pitanja na glavnoj skupstini koja bi razjasnila nedoumice, jedino sta mislim da nije greska zasto je tako prikazano vec da postoji neki razlog.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 2:51 PM
    • #10,014
    Quote from StatusQuo

    Jasno je i meni sta bi trebala biti utilizacija i moguce od nemoguceg po tom shvacanju, ali vidim da ono sta mislim da znam ocito nije bas tako i sad sta cemo, ocito absolutno nista jer niti jedno razmisljanje je sad nemoguce dokazati niti dati odredjenu tezinu, osim mogucih pretpostavki i pitanja na glavnoj skupstini koja bi razjasnila nedoumice, jedino sta mislim da nije greska zasto je tako prikazano vec da postoji neki razlog.

    Po meni mogu biti tri stvari:

    • jednostavno banalna greška u sastavljanju grafova za potrebe Q4 izvješća, copy-paste greška, slično kao i ovaj tipfeler za naziv firme koji imaju u tom istom grafu :)
    • greška u izvješću za Q3 pa onda kada se Q4 uspoređuje izgleda kao da je greška u Q4 (ovo mi je najmanje vjerojatno),
    • ili neko naknadno priznavanje operativnih dana iz Q3 nakon dobivenog eventualnog spora sa unajmiteljem (bili su to dosta turbulentni mjeseci), ali to onda znači da su i prihodi i dobit "umjetno" povećani u Q4 za te naknadno priznate dane pa je onda stvarni Q4 operativno lošiji nego što je prikazano. Ali ako i je tako, to onda nije korektno prikazano jer je misleading.

    Kako god, nažalost to nikada nećemo točno znati.


    Tipfeler :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • March 5, 2022 at 2:53 PM
    • #10,015

    Neke stvari je vrlo teško predvidjeti u praksi =O a još teze naučiti na forumu :( . I da naravno da je SVE uzročno posljedično na svaki naćin. Karantene, nezgode, bolesti, ne daj Bože smrti, ratovi itd.

    Sve to dragi forumaši uttječe, može utjecati ili možda je ili djelomično ili uopće nije utjecalo upravo i na utilizaciju.

    Između ostalog ili upravo i zbog toga je ovo "teška i komplicirana" branša.

    Papir trpi puno toga, pogotovo brojeva i pretpostavki.

    "Welcome to the real World"

    :) :saint: :thumbup: <3

    p.s. Neki puta su pretpostavke navedene pod točkama i na zadnjem mjestu najbliže istini

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 3:10 PM
    • #10,016
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Jasno je i meni sta bi trebala biti utilizacija i moguce od nemoguceg po tom shvacanju, ali vidim da ono sta mislim da znam ocito nije bas tako i sad sta cemo, ocito absolutno nista jer niti jedno razmisljanje je sad nemoguce dokazati niti dati odredjenu tezinu, osim mogucih pretpostavki i pitanja na glavnoj skupstini koja bi razjasnila nedoumice, jedino sta mislim da nije greska zasto je tako prikazano vec da postoji neki razlog.

    Po meni mogu biti tri stvari:

    • jednostavno banalna greška u sastavljanju grafova za potrebe Q4 izvješća, copy-paste greška, slično kao i ovaj tipfeler za naziv firme koji imaju u tom istom grafu :)
    • greška u izvješću za Q3 pa onda kada se Q4 uspoređuje izgleda kao da je greška u Q4 (ovo mi je najmanje vjerojatno),
    • ili neko naknadno priznavanje operativnih dana iz Q3 nakon dobivenog eventualnog spora sa unajmiteljem (bili su to dosta turbulentni mjeseci), ali to onda znači da su i prihodi i dobit "umjetno" povećani u Q4 za te naknadno priznate dane pa je onda stvarni Q4 operativno lošiji nego što je prikazano. Ali ako i je tako, to onda nije korektno prikazano jer je misleading.

    Kako god, nažalost to nikada nećemo točno znati.


    Tipfeler :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Ako je tocka 3 mislim da bi se prihod trebao priznavat stalno, a povecavat potrazivanja od kupaca ukoliko je doslo do spora do trenutka rijesavanja spora ili rezervacije iznosa koji tereti spor u kasnijoj fazi ako spor se ne rijesi i ode na visu instancu ali opet ne bi to trebalo utjecat na racunicu koliko brod dana radi sta to ima veze s naplatom, mozda je moguce da se radi o nekom bonusu vezano za prijasnje dane koji se ne moze jos u Q3 obracunat ali u q4 tereti vremenski rok od prije pa onda utjece na takav nacin obracuna na koje dane se odnosi ali opet ni to nema veze s brojem dana koliko brod je zaposlen, mislim jednostavno je ako brod vozi za nekoga onda se to racuna broj dana koliko vozi za nekoga, a prihod i naplata bi trebala bti druga stvar.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 3:27 PM
    • #10,017
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Po meni mogu biti tri stvari:

    • jednostavno banalna greška u sastavljanju grafova za potrebe Q4 izvješća, copy-paste greška, slično kao i ovaj tipfeler za naziv firme koji imaju u tom istom grafu :)
    • greška u izvješću za Q3 pa onda kada se Q4 uspoređuje izgleda kao da je greška u Q4 (ovo mi je najmanje vjerojatno),
    • ili neko naknadno priznavanje operativnih dana iz Q3 nakon dobivenog eventualnog spora sa unajmiteljem (bili su to dosta turbulentni mjeseci), ali to onda znači da su i prihodi i dobit "umjetno" povećani u Q4 za te naknadno priznate dane pa je onda stvarni Q4 operativno lošiji nego što je prikazano. Ali ako i je tako, to onda nije korektno prikazano jer je misleading.

    Kako god, nažalost to nikada nećemo točno znati.


    Tipfeler :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ako je tocka 3 mislim da bi se prihod trebao priznavat stalno, a povecavat potrazivanja od kupaca ukoliko je doslo do spora do trenutka rijesavanja spora ili rezervacije iznosa koji tereti spor u kasnijoj fazi ako spor se ne rijesi i ode na visu instancu ali opet ne bi to trebalo utjecat na racunicu koliko brod dana radi sta to ima veze s naplatom, mozda je moguce da se radi o nekom bonusu vezano za prijasnje dane koji se ne moze jos u Q3 obracunat ali u q4 tereti vremenski rok od prije pa onda utjece na takav nacin obracuna na koje dane se odnosi ali opet ni to nema veze s brojem dana koliko brod je zaposlen.

    Display More

    Točno tako, ako i je neko naknadno priznavanje onda se ne bi smjelo ovako voditi jer je obmanjujuće. A ako se radi o nekom bonusu, onda je to nekakav izvanredni prihod, ili u najmanju ruku povećani redovni poslovni prihod, ali kako god nikako ne smije utjecati na broj operativnih dana. Operativni dan je operativni dan, neovisno o tome koliko sam ja taj dan naplatio. Mogu neke dane voziti i sa minusom, ali to je i dalje taj jedan operativni dan. Bezveze.

    Ja se vodim onim logičkim principom što je g. Occam davno utvrdio, Occam's razor: problem-solving principle that "entities should not be multiplied beyond necessity".

    Dakle, najčešće je najednostavnije objašnjenje neke pojave točno. Za mene je ovo greška u izvještaju, tipfeler, sve dok mi netko ne dokaže suprotno :) Ovo je non-GAAP metrika, ne bi mi uopće bilo nevjerojatno zamisliti da je neka teta koja je to tipkala za potrebe prezentacije u izvješću nešto pri tome zbrljala.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2022 at 3:30 PM
    • #10,018
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ako je tocka 3 mislim da bi se prihod trebao priznavat stalno, a povecavat potrazivanja od kupaca ukoliko je doslo do spora do trenutka rijesavanja spora ili rezervacije iznosa koji tereti spor u kasnijoj fazi ako spor se ne rijesi i ode na visu instancu ali opet ne bi to trebalo utjecat na racunicu koliko brod dana radi sta to ima veze s naplatom, mozda je moguce da se radi o nekom bonusu vezano za prijasnje dane koji se ne moze jos u Q3 obracunat ali u q4 tereti vremenski rok od prije pa onda utjece na takav nacin obracuna na koje dane se odnosi ali opet ni to nema veze s brojem dana koliko brod je zaposlen.

    Točno tako, ako i je neko naknadno priznavanje onda se ne bi smjelo ovako voditi jer je obmanjujuće. A ako se radi o nekom bonusu, onda je to nekakav izvanredni prihod, ili u najmanju ruku povećani redovni poslovni prihod, ali kako god nikako ne smije utjecati na broj operativnih dana. Operativni dan je operativni dan, neovisno o tome koliko sam ja taj dan naplatio. Mogu neke dane voziti i sa minusom, ali to je i dalje taj jedan operativni dan. Bezveze.

    Ja se vodim onim logičkim principom što je g. Occam davno utvrdio, Occam's razor: problem-solving principle that "entities should not be multiplied beyond necessity".

    Dakle, najčešće je najednostavnije objašnjenje neke pojave točno. Za mene je ovo greška u izvještaju, tipfeler, sve dok mi netko ne dokaže suprotno :)

    Da smo je problem sta uvijek nam zeznu situaciju s dodatnim postavkama koje uzest za model u 1Q i nikako na zelenu granu, ok mozda radi sigurnosti model stavimo na 95% ali odstupanje od modela treba povecati na bar 15%, mislim realno od svih brodara koje sam gledao nitko nije imao utilizaciju manju od 95% cijelu zadnju godinu, da bi ta njihova izgledala realno.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • March 5, 2022 at 4:01 PM
    • #10,019

    zato sam si ja pojednostavio.......ne modeliram ništa puno, baš zato što je previše pretpostavki unutra........neke prosječne vozarine, malo dodam, malo oduzmem po "volji" i odokativnim dinamikama ugovora.......u kašu dodam broj brodova i koliko je na kratkoročnim a koliko na dugoročnim ugovorima i po kojim bi prosjecima oni mogli biti, pa opet malo dodam i malo oduzmem, pa ponovno promješam i ostavim dobivene pretpostvke da kuhaju do novog izvješća........ :D ;)

    ono meni bitno je da isporučuju odlična izvješća ......... nek vozarine i dalje ostanu dobre i što duže tako bude cijena dionice će sve više rasti i to je jedino bitno.......ako vozarine još bitnije i narastu,ajme majko, uz ovakvu cijenu dionice......zapravo i sad imamo sve te elemente ali onaj najbitniji u vidu večeg rasta cijene dionice još čekamo.........

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • March 6, 2022 at 3:15 PM
    • #10,020

    Mogli bi se panamaxi Atpl-a poceti oslobadati sa dugorocnih ugovora u najboljem mogucem trenutku s obzirom na ovaj kaos s ratom i promjenama uobicajenih ruta. Naime neki su lani pisali kako je steta da su bili pod ugovorima pa se nije mogao iskoristiti onaj lanjski peak. Ali ovo sad bi zaista moglo biti dugorocno razdoblje visokih vozarina i ako barem pola panamaxa uspiju dobro dugorocno ugovoriti to ce biti game changer za cijenu. To je pored svih ostalih pozitivnih pokazatelja jos jedan prilog buducem rastu cijene samo treba biti strpljiv.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 15 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™