moja procjena da taj nešto zna ili ništa ne zna, vrijeme će nam pokazati
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
6 od 12 daje 50% 🤗😂
Ja sam pitao za vozarinu ne za kolicinu
Na koliko su ugovorili dugoročne po vašem misljenju ili dokazima?
Ja sam do sad jedino znam za spomenutih 12500.
-
Pa prosječna vozarina bi trebala biti ipak veća u 4 kvartalu
4 broda su bila na kraju 3 kvartala na dugoročnom najmu a 8 na kratkoročnom najmu ili spotu.
Potpisuju se novi ugovori za ove brodove kojima postepeno ističu postojeći te se tu nalazi dodatni prostor za rast prosječnih vozarina u budućnosti...
-
Samo neka prodaje bolje sad nego kasnije....tako i tako je sve to već toliko puta viđeno....moraju dionice prijeći u prave ruke....a i čini se da kasnimo za DSX-om !
Diana Shipping Inc. (DSX)
NYSE - Nasdaq Real Time Price. Currency in USD
Add to watchlist
4.3950+0.2650 (+6.42%)As of 10:05AM EST. Market open.
sve je to relativno na ovakvom marketu a možda i dsx kasni za atpl....... ......više mi izgleda da nema smisla sa rogatima se bosti, nego ladno povuči bid jako,jako nisko, da sad ne kažem do koje razine........ovdje je trgovanje postalo toliko konfuzno da nije ni za gledati a kamo li trgovati.......pa ovaj prodaje po bidu u zadnjim sekundama količinu koja je veča od samog bida na toj cijeni .......taj ni ne želi da se eventualno bid napuni nego se boji da se bid isprazni jel izgleda toga ima na "tone" .........đaba brodara vani......netreba ih ni pratit jel ovdje ide očiti pump pa dump......da se to dogodilo ranjje danas dionica bi opet plesala na 400.......
Ma i da smo danas završili na 400 kn u stvari nebitno....kad dođu rezultati i ako budu dobri sve će doći na svoje...pa samo se treba sjetiti koje su količine prošle lani na 180 d0 190 kn pa opet ništa nije moglo spriječiti rast a dobit je tada bila u Q1 2021 neki 12 milja kn.....sada bi Q4 po svemu trebao biti najbolji kvartal u godini a Q1 za 2022 ima barem 100% veći prosjek vozarina za brodove ATPL u odnosu na Q1 2021...ja osobno se držim dionica gdje su fundamenti dobri i dosad se pokazalo pogotkom sad da li je rezultat došao koji mjesec prije ili kasnije manje više nebitno.
Vikinzi sutra najvjerojatnije na novom vrhu(danas na 103,4 nok +4%) + isplačena dividenda...nadam se da će mo i mi 15.3. imati objavu o dividendi a to bi moglo privući neki fondić!
-
Ovaj manevar u zadnjoj minuti je igra meni potpuno nerazumljiva.
možda je tu riječ i o večim količinama "na lageru" a da pri tome prodavač nije Co.........jel ako imaš veče količine i provodiš neki risk management ili čak izlaziš do kraja zbog eventualno loših očekivanja na burzama i raspleta krize moraš krenuti puno prije jel ako se ti rizici pretvore u stvarnost, tis' zakasnio "100 godina" a trenutne su cijene nedosanjani san......
al nemam pojma, kao ni večina ovdje......fantaziram, jel trgovina je konfuzna........ali ovakav način trgovine kakav viđamo zadnjih par dana meni uopće ne izgleda optimistično.......
hoču reći, očekivanja su optimistična dok je s druge strane trgovina panična u vrijeme dok panike na brodarima vani nema.......pa se onda vjerovatno svi pitaju: a kaj tek bude ak vani postane grdo?a taj odgovor svi znamo..........mnogi vjerovatno ne žele i ovaj put propustiti kapitalizirati dobit......mix svega......
-
Ovaj manevar u zadnjoj minuti je igra meni potpuno nerazumljiva.
možda je tu riječ i o večim količinama "na lageru" a da pri tome prodavač nije Co.........jel ako imaš veče količine i provodiš neki risk management ili čak izlaziš do kraja zbog eventualno loših očekivanja na burzama i raspleta krize moraš krenuti puno prije jel ako se ti rizici pretvore u stvarnost, tis' zakasnio "100 godina" a trenutne su cijene nedosanjani san......
al nemam pojma, kao ni večina ovdje......fantaziram, jel trgovina je konfuzna........ali ovakav način trgovine kakav viđamo zadnjih par dana meni uopće ne izgleda optimistično.......
hoču reći, očekivanja su optimistična dok je s druge strane trgovina panična u vrijeme dok panike na brodarima vani nema.......pa se onda vjerovatno svi pitaju: a kaj tek bude ak vani postane grdo?a taj odgovor svi znamo..........mnogi vjerovatno ne žele i ovaj put propustiti kapitalizirati dobit......mix svega......
Ne znam čemu panika dionica je danas rasla a netko prodao 1000 komada...pa imali smo promete od 10 000 komada + kad se dešavao pravi rast...43 000 dionica u pet dana na puno nižim razinama.
10.05.2021. CT 347,00 392,00 347,00 385,00 370,39 +13,91 % 253 11.635 4.309.525,00 07.05.2021. CT 324,00 355,00 324,00 338,00 343,70 +6,62 % 221 12.684 4.359.517,00 06.05.2021. CT 320,00 329,00 301,00 317,00 318,68 +6,73 % 177 5.632 1.794.833,00 05.05.2021. CT 283,00 298,00 281,00 297,00 292,27 +6,07 % 107 4.233 1.237.193,00 04.05.2021. CT 258,00 286,00 258,00 280,00 269,85 +12,00 % 166 8.715 2.351.762,00 -
možda je tu riječ i o večim količinama "na lageru" a da pri tome prodavač nije Co.........jel ako imaš veče količine i provodiš neki risk management ili čak izlaziš do kraja zbog eventualno loših očekivanja na burzama i raspleta krize moraš krenuti puno prije jel ako se ti rizici pretvore u stvarnost, tis' zakasnio "100 godina" a trenutne su cijene nedosanjani san......
al nemam pojma, kao ni večina ovdje......fantaziram, jel trgovina je konfuzna........ali ovakav način trgovine kakav viđamo zadnjih par dana meni uopće ne izgleda optimistično.......
hoču reći, očekivanja su optimistična dok je s druge strane trgovina panična u vrijeme dok panike na brodarima vani nema.......pa se onda vjerovatno svi pitaju: a kaj tek bude ak vani postane grdo?a taj odgovor svi znamo..........mnogi vjerovatno ne žele i ovaj put propustiti kapitalizirati dobit......mix svega......
Ne znam čemu panika dionica je danas rasla a netko prodao 1000 komada...pa imali smo promete od 10 000 komada + kad se dešavao pravi rast...43 000 dionica u pet dana na puno nižim razinama.
10.05.2021. CT 347,00 392,00 347,00 385,00 370,39 +13,91 % 253 11.635 4.309.525,00 07.05.2021. CT 324,00 355,00 324,00 338,00 343,70 +6,62 % 221 12.684 4.359.517,00 06.05.2021. CT 320,00 329,00 301,00 317,00 318,68 +6,73 % 177 5.632 1.794.833,00 05.05.2021. CT 283,00 298,00 281,00 297,00 292,27 +6,07 % 107 4.233 1.237.193,00 04.05.2021. CT 258,00 286,00 258,00 280,00 269,85 +12,00 % 166 8.715 2.351.762,00 Kad tržište procjeni da je vrijeme za rast onda to ide bez obzira na količine... za 5 dana sa 258 kn na 392 kn... 134 kn rasta ili ti više od 50% uz veliki promet...to se zove zdrav rast....rast se desio uoči prvog malo jačeg kvartala oko 33 milje plusa (q2) nakon izvješća za Q1(12 milja+) i malo jačeg rasta vozarina...e sad ako Q4 nadmaši očekivanja a to je po mojoj procjeni sve iznad 50 milja tko zna možda se ponovi situacija.
-
Ne znam čemu panika dionica je danas rasla a netko prodao 1000 komada...pa imali smo promete od 10 000 komada + kad se dešavao pravi rast...43 000 dionica u pet dana na puno nižim razinama.
10.05.2021. CT 347,00 392,00 347,00 385,00 370,39 +13,91 % 253 11.635 4.309.525,00 07.05.2021. CT 324,00 355,00 324,00 338,00 343,70 +6,62 % 221 12.684 4.359.517,00 06.05.2021. CT 320,00 329,00 301,00 317,00 318,68 +6,73 % 177 5.632 1.794.833,00 05.05.2021. CT 283,00 298,00 281,00 297,00 292,27 +6,07 % 107 4.233 1.237.193,00 04.05.2021. CT 258,00 286,00 258,00 280,00 269,85 +12,00 % 166 8.715 2.351.762,00 Kad tržište procjeni da je vrijeme za rast onda to ide bez obzira na količine... za 5 dana sa 258 kn na 392 kn... 134 kn rasta ili ti više od 50% uz veliki promet...to se zove zdrav rast....rast se desio uoči prvog malo jačeg kvartala oko 33 milje plusa (q2) nakon izvješća za Q1(12 milja+) i malo jačeg rasta vozarina...e sad ako Q4 nadmaši očekivanja a to je po mojoj procjeni sve iznad 50 milja tko zna možda se ponovi situacija.
evo u linku niže kakve su "nagrade" za rezultate iznad očekivanja vani na ovom brodaru.......trenutnih -10% na cijeni dionice za 5% više dobiti po dionici u odnosu na očekivanja...... ......odmah mi se nakon ovoga pari da je ovdje netko "virnuo" u report pa mu se žuri........
https://finance.yahoo.com/news/euroseas-ltd-esea-q4-earnings-145502057.html
-
Kad tržište procjeni da je vrijeme za rast onda to ide bez obzira na količine... za 5 dana sa 258 kn na 392 kn... 134 kn rasta ili ti više od 50% uz veliki promet...to se zove zdrav rast....rast se desio uoči prvog malo jačeg kvartala oko 33 milje plusa (q2) nakon izvješća za Q1(12 milja+) i malo jačeg rasta vozarina...e sad ako Q4 nadmaši očekivanja a to je po mojoj procjeni sve iznad 50 milja tko zna možda se ponovi situacija.
evo u linku niže kakve su "nagrade" za rezultate iznad očekivanja vani na ovom brodaru.......trenutnih -10% na cijeni dionice za 5% više dobiti po dionici u odnosu na očekivanja......
Kolega ajmo se ne služit dezimformacijama...to su kontejneri...koji su rasli koliko 10 i više puta. mislim da je ESEA rastao skoro nekih14 x ili ti 1370%..negdje od 2,4 usd do 33,4 usd...puno više od dry bulk brodara pa su i očekivanja za tu cijenu očigledno bila viša...pa ne mamo uzalud objave stranih analitičara koji ulaze u dry bulk a izlaze iz kontejnera koji su vjerojatno svoj vrh za sada odradili.
-
Ja sam možda optimističan, ali očekujem na prošlogodišnju dobit, dividendu 20-30kn..ova bi godina mogla biti i bolja od prošle...
-
-
evo u linku niže kakve su "nagrade" za rezultate iznad očekivanja vani na ovom brodaru.......trenutnih -10% na cijeni dionice za 5% više dobiti po dionici u odnosu na očekivanja......
Kolega ajmo se ne služit dezimformacijama...to su kontejneri...koji su rasli koliko 10 i više puta....puno više od dry bulk brodara pa su i očekivanja za tu cijenu očigledno bila viša...pa ne mamo uzalud objave stranih analitičara koji ulaze u dry bulk a izlaze iz kontejnera koji su vjerojatno svoj vrh za sada odradili.
nisam mi gledao kakve brodove imaju pa isprike onda ..... al lijepo su nagrađeni......kak sam uopče uspio uletit u kontenjeraše.......al nema ni veze kak su oni prošli samo neka ove vozarine za atpl capove porastu što više......
-
Kolega ajmo se ne služit dezimformacijama...to su kontejneri...koji su rasli koliko 10 i više puta....puno više od dry bulk brodara pa su i očekivanja za tu cijenu očigledno bila viša...pa ne mamo uzalud objave stranih analitičara koji ulaze u dry bulk a izlaze iz kontejnera koji su vjerojatno svoj vrh za sada odradili.
nisam mi gledao kakve brodove imaju pa isprike onda ..... al lijepo su nagrađeni......
Za rast od 1370% su očekivanja očigledno bila veća....ne bih imao ništ protiv da ATPL odradi takav rast na cijenu od 130 kn (1780 kn)pa da onda padne 10% (1600 kn)
-
EGLE 7 % ispod godišnjeg vrha.
Svaka čast na strpljenju imateljima dionice ATPL.
-
Bit ce i toga, pomalo 💰😎
-
Ja sam pitao za vozarinu ne za kolicinu
Na koliko su ugovorili dugoročne po vašem misljenju ili dokazima?
Ja sam do sad jedino znam za spomenutih 12500.
Prema mojim indicijama nisu svi na fiksnim, sad to opet nisu cinjenice nego moje stajaliste, cinjenica treba bit dokaziva svima zato i pitam odakle sigurnost da se radi o 12500 ,netko spomenuo i to je postala cinjenica kako mogu zakljucit, u moru minimalno 9 variabli nije lako utvrdit model, mislim da ce kvartal koji ocekujemo pokazat da je puno bolje nego sta je uvrijezeno misljenje, uostalom pogledajte samo JDPL koji ima sve na periodu, nema ni jednog dugorocnog , a postignute vozarine odstupaju samo za 2000$ od ATPL, premala razlika, mislim da ljudi krivo usporedjuju vanjske postignute vozarine i domace, jer vanjske su u velikoj vecini slucajeva ovisne o kretanju indexa po nacinu ugovaranja pa brze prate same vozarine kroz period, ali u situacijama kada su dobre vozarine se nastoje zastitit na malo duzi rok s FFA ili s opcijama koji im ugovori dopustaju, ali i kad su lose brze ih hvataju, opcenito brodarski ugovori kao i nasi klasicni imaju milion modela ovisno kako ih netko hoce slozit pa se jako tesko bas sve usporedjivat ili generalizirat, a mi smo prakticki s vidljivim izvjestajem 3Q uhvatili samo pola godine dobrog trzista, a s naseg gledista ce cini godina ali smo samo cinjenice vidili samo za pola godine.
-
rusi se povlače, a FI se objavljuju... kakva li će to biti srijeda, braćo moja mila ! Kokice sam nabavio , nadam se uzbudljivom danu
-
Na koliko su ugovorili dugoročne po vašem misljenju ili dokazima?
Ja sam do sad jedino znam za spomenutih 12500.
Prema mojim indicijama nisu svi na fiksnim, sad to opet nisu cinjenice nego moje stajaliste, cinjenica treba bit dokaziva svima zato i pitam odakle sigurnost da se radi o 12500 ,netko spomenuo i to je postala cinjenica kako mogu zakljucit, u moru minimalno 9 variabli nije lako utvrdit model, mislim da ce kvartal koji ocekujemo pokazat da je puno bolje nego sta je uvrijezeno misljenje, uostalom pogledajte samo JDPL koji ima sve na periodu, nema ni jednog dugorocnog , a postignute vozarine odstupaju samo za 2000$ od ATPL, premala razlika, mislim da ljudi krivo usporedjuju vanjske postignute vozarine i domace, jer vanjske su u velikoj vecini slucajeva ovisne o kretanju indexa po nacinu ugovaranja pa brze prate same vozarine kroz period, ali u situacijama kada su dobre vozarine se nastoje zastitit na malo duzi rok s FFA ili s opcijama koji im ugovori dopustaju, ali i kad su lose brze ih hvataju, opcenito brodarski ugovori kao i nasi klasicni imaju milion modela ovisno kako ih netko hoce slozit pa se jako tesko bas sve usporedjivat ili generalizirat, a mi smo prakticki s vidljivim izvjestajem 3Q uhvatili samo pola godine dobrog trzista, a s naseg gledista ce cini godina ali smo samo cinjenice vidili samo za pola godine.
Za 4 pnmxa su produzeni Ugovori u 2019. Te godine bi trebalo potražiti cifru ako ne i ranije dok su prvo bili ugovoreni.
Pokuša san prokopati,nisan ništa nasa iako san uvjeren da je cifra 12500 ok.
ATPL je jako cijenjena kompanija u svitu
(ne govorim o veličini)
JDPL ima staru flotu i nemarnu posadu pa ih nebi ni trebali usporedivati.
Oboje imaju malu flotu i imali su dosta problema u skoroj prošlosti.
Korona na brodu,dvi havarie sa smrtnim slučajem ATPL.
Korona,smjenu uprave uz puste cirkuse i prolivanje nafte JDPL.
Principles of minimum Safe Manning
What is Ship Oil Pollution Emergency Plan (SOPEP)?Marine Insight - The maritime industry guide.www.marineinsight.comSafety manning nam govori da svaki brod mora imati minimalno posade za određenu poziciju na brodu.Kako na palubi tako i u stroju.Bez tog minimuma brod nesmi isploviti.
Ovo govorim čisto da imamo u vidu koliko se moze iskomplicirati.
Npr. nakon korone se dio posade ne oporavi (pogotovo ovi loše plaćeni) i zatraže smjenu pa komplikacija sa avionima…da ne spominjemo smrtne ishode.
SOPEP nam govori da kod tankanja goriva postoji plan i dužnosti te se kod pouzdane posade izlivanje nebi trebalo dogoditi.
Kod godinama loše plaćene posade se svašta može očekivati jer ko svoj rad cijeni taj ide di je bolje.
Za JDPL bi reka da uz stare brode koje svi izbjegavaju i snose veće troskove je dodatno i uprava zakazala dok su se prebrojali.
Očekujem puno bolje za Q4. za obe kompanije jer smatram da je najgore prošlo.
Vjerujem da su se uspili pozicionirati tijekom Q3 i da nam nose lipe zarade za Q4
ATPL
Q1 12908 (13 317)
Q2 14 162 (15 824)
Q3 15 408 (17 448)
Q4 22 750 (33 000) ???
E sad,
Ako su dugoročnih 6 na 12 500 ovo u zagradama bi tribale biti prosječne vozarine ostatka flote.
Relokacija flote je potvrdena a ovo su dalje moja nagađanja + bolja utilizacija
Vjerujem da je utilizacija bila lošija u Q3 zbog praznog hoda pri relokaciji dijela flote.
Može ovo i bolje i gore.
Kinder suprise !!
-
rusi se povlače, a FI se objavljuju... kakva li će to biti srijeda, braćo moja mila ! Kokice sam nabavio , nadam se uzbudljivom danu
lažne vijesti stara su i omiljena igra rusa dok je zapad na fake newsu zaradio ogromne novce.........natjecanje je tek počelo.......takvo natjecanje, u dionicama sa ovako čvrstim ručicama kao na atpl ne može donjeti nikakve trenutne koristi čemu smo svjedoci i proteklih dana, več naprotiv .......ostaje samo prostor za nemilosrdan trejd i nadu čiji je ishod na TK vrlo upitan........
-
Prema mojim indicijama nisu svi na fiksnim, sad to opet nisu cinjenice nego moje stajaliste, cinjenica treba bit dokaziva svima zato i pitam odakle sigurnost da se radi o 12500 ,netko spomenuo i to je postala cinjenica kako mogu zakljucit, u moru minimalno 9 variabli nije lako utvrdit model, mislim da ce kvartal koji ocekujemo pokazat da je puno bolje nego sta je uvrijezeno misljenje, uostalom pogledajte samo JDPL koji ima sve na periodu, nema ni jednog dugorocnog , a postignute vozarine odstupaju samo za 2000$ od ATPL, premala razlika, mislim da ljudi krivo usporedjuju vanjske postignute vozarine i domace, jer vanjske su u velikoj vecini slucajeva ovisne o kretanju indexa po nacinu ugovaranja pa brze prate same vozarine kroz period, ali u situacijama kada su dobre vozarine se nastoje zastitit na malo duzi rok s FFA ili s opcijama koji im ugovori dopustaju, ali i kad su lose brze ih hvataju, opcenito brodarski ugovori kao i nasi klasicni imaju milion modela ovisno kako ih netko hoce slozit pa se jako tesko bas sve usporedjivat ili generalizirat, a mi smo prakticki s vidljivim izvjestajem 3Q uhvatili samo pola godine dobrog trzista, a s naseg gledista ce cini godina ali smo samo cinjenice vidili samo za pola godine.
Za 4 pnmxa su produzeni Ugovori u 2019. Te godine bi trebalo potražiti cifru ako ne i ranije dok su prvo bili ugovoreni.
Pokuša san prokopati,nisan ništa nasa iako san uvjeren da je cifra 12500 ok.
ATPL je jako cijenjena kompanija u svitu
(ne govorim o veličini)
JDPL ima staru flotu i nemarnu posadu pa ih nebi ni trebali usporedivati.
Oboje imaju malu flotu i imali su dosta problema u skoroj prošlosti.
Korona na brodu,dvi havarie sa smrtnim slučajem ATPL.
Korona,smjenu uprave uz puste cirkuse i prolivanje nafte JDPL.
https://www.imo.org/en/OurWork/Hum…afeManning.aspx
https://www.marineinsight.com/maritime-law/w…ncy-plan-sopep/
Safety manning nam govori da svaki brod mora imati minimalno posade za određenu poziciju na brodu.Kako na palubi tako i u stroju.Bez tog minimuma brod nesmi isploviti.
Ovo govorim čisto da imamo u vidu koliko se moze iskomplicirati.
Npr. nakon korone se dio posade ne oporavi (pogotovo ovi loše plaćeni) i zatraže smjenu pa komplikacija sa avionima…da ne spominjemo smrtne ishode.
SOPEP nam govori da kod tankanja goriva postoji plan i dužnosti te se kod pouzdane posade izlivanje nebi trebalo dogoditi.
Kod godinama loše plaćene posade se svašta može očekivati jer ko svoj rad cijeni taj ide di je bolje.
Za JDPL bi reka da uz stare brode koje svi izbjegavaju i snose veće troskove je dodatno i uprava zakazala dok su se prebrojali.
Očekujem puno bolje za Q4. za obe kompanije jer smatram da je najgore prošlo.
Vjerujem da su se uspili pozicionirati tijekom Q3 i da nam nose lipe zarade za Q4
ATPL
Q1 12908 (13 317)
Q2 14 162 (15 824)
Q3 15 408 (17 448)
Q4 22 750 (33 000) ???
E sad,
Ako su dugoročnih 6 na 12 500 ovo u zagradama bi tribale biti prosječne vozarine ostatka flote.
Relokacija flote je potvrdena a ovo su dalje moja nagađanja + bolja utilizacija
Vjerujem da je utilizacija bila lošija u Q3 zbog praznog hoda pri relokaciji dijela flote.
Može ovo i bolje i gore.
Kinder suprise !!
Ne moze se nista zakljucit iz predhodnih godina jer nije bilo dovoljno velikih oscilacija iz cega bi se zakljucilo
Za 1,2,3 kvartal koristis postignute vozarine od pocetka godine ne od pojedinog kvartala, a i cini mi se da je 33k prosjek za ostalih mozda malo visok s obzirom da je period uvijek nesto manji i da je tesko da bi svih 6 izaslo u 2-3 mjeseca razmaka s maksimalnim period vozarinama
-
Za 4 pnmxa su produzeni Ugovori u 2019. Te godine bi trebalo potražiti cifru ako ne i ranije dok su prvo bili ugovoreni.
Pokuša san prokopati,nisan ništa nasa iako san uvjeren da je cifra 12500 ok.
ATPL je jako cijenjena kompanija u svitu
(ne govorim o veličini)
JDPL ima staru flotu i nemarnu posadu pa ih nebi ni trebali usporedivati.
Oboje imaju malu flotu i imali su dosta problema u skoroj prošlosti.
Korona na brodu,dvi havarie sa smrtnim slučajem ATPL.
Korona,smjenu uprave uz puste cirkuse i prolivanje nafte JDPL.
https://www.imo.org/en/OurWork/Hum…afeManning.aspx
https://www.marineinsight.com/maritime-law/w…ncy-plan-sopep/
Safety manning nam govori da svaki brod mora imati minimalno posade za određenu poziciju na brodu.Kako na palubi tako i u stroju.Bez tog minimuma brod nesmi isploviti.
Ovo govorim čisto da imamo u vidu koliko se moze iskomplicirati.
Npr. nakon korone se dio posade ne oporavi (pogotovo ovi loše plaćeni) i zatraže smjenu pa komplikacija sa avionima…da ne spominjemo smrtne ishode.
SOPEP nam govori da kod tankanja goriva postoji plan i dužnosti te se kod pouzdane posade izlivanje nebi trebalo dogoditi.
Kod godinama loše plaćene posade se svašta može očekivati jer ko svoj rad cijeni taj ide di je bolje.
Za JDPL bi reka da uz stare brode koje svi izbjegavaju i snose veće troskove je dodatno i uprava zakazala dok su se prebrojali.
Očekujem puno bolje za Q4. za obe kompanije jer smatram da je najgore prošlo.
Vjerujem da su se uspili pozicionirati tijekom Q3 i da nam nose lipe zarade za Q4
ATPL
Q1 12908 (13 317)
Q2 14 162 (15 824)
Q3 15 408 (17 448)
Q4 22 750 (33 000) ???
E sad,
Ako su dugoročnih 6 na 12 500 ovo u zagradama bi tribale biti prosječne vozarine ostatka flote.
Relokacija flote je potvrdena a ovo su dalje moja nagađanja + bolja utilizacija
Vjerujem da je utilizacija bila lošija u Q3 zbog praznog hoda pri relokaciji dijela flote.
Može ovo i bolje i gore.
Kinder suprise !!
Ne moze se nista zakljucit iz predhodnih godina jer nije bilo dovoljno velikih oscilacija iz cega bi se zakljucilo
Za 1,2,3 kvartal koristis postignute vozarine od pocetka godine ne od pojedinog kvartala, a i cini mi se da je 33k prosjek za ostalih mozda malo visok s obzirom da je period uvijek nesto manji i da je tesko da bi svih 6 izaslo u 2-3 mjeseca razmaka s maksimalnim period vozarinama
http://www.atlant.hr/burzovna_izvjesca_obavijesti/upload/obavijest154.pdf
U prijašnjim godinama bi tribalo iskopati neku objavu,izjavu.Valjda ima negdi nesto…
Po tim kvartalima od početka godine vidimo koliko se sporo puni prosjek,koliko triba da se implemetiraju vozarine.
Za Q4 idem logikom da su ih pokusali grupirati za vrijeme pretpostavljenih boljih vozarina.
Neki brod je mozda ugovoren i prije 2021.
Npr. U 1Q ako su ista produzivali da je duljina najma cca 8 mj, pa 2Q buban 4-5 mjeseci i slicno.
Ovisno kad je koji ugovor zavrsava i koliko dugo im je odgovaralo da pokusaju prilagoditi svojim prognozama za postignuti optimalno najbolje vozarine- to im je i najbitnije u poslovanju.
Nije lako…
Operativni dani i uposlenost flote
H1 2034. Q3 2942
94,39%. 90.30%
Tu se dogodila rupa po kojoj bi se moga opravdati izostanak cca 4 broda po 18,5 dana tijekom Q3 za relokaciju.
Moze biti i vise brodova ako su dijelom putovali kroz Q2 ili Q4
Malo je teško kroz brojeve pogadati sto se dogada sa flotom ali to je sve sto imamo pa nam ostaje izmišljati priču koja bi mogla biti opravdana a možda je trojanski konj.
-
-