Da.Zaradio dobro, i mislio da će bit korekcija, međutim nije.Jutros sam se vratio, i u ponedjeljak, kratim neke pozicije i ulazim još, jer vidim da će ovo trajati..
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Eee, veliko pitanje... dokle ovo raste i stovise, ima smisla rasti (BDI je jedno, dionica drugo) s obzirom na zaduzenja firme, trenutni veliki rast Pan/Sup/Han a i istodobni pad Capexa (a treba imati na umu da ostale jedinice prate kretanje Capexa (?) ), skok commoditiesa, ogromne inflacije itd.? Svi indikatori koji se nude su samo poglavlje u knjizi.
prije par miseci, cijena dionice je bila manje od 200 kn, a sada je duplo visa. Dali su promjene zadnjih mjeseci podigle cijenu firme vise od duplo? (a realno kvartal moze biti sa dobiti od circa 30-40 mil kuna). Realno to su vise manje samo ocekivanja
za razumjeti i predvidjeti ovo treba imati veliko znanje i sirinu razmisljanja, nije jednostavno.
Ja sam si postavio cilj prodaje dionice na 420, ali u meduvremenu sam postao greedy i postavljam ga ponovno na 525. Na toj cijeni cu sve prodati
-
bravo junace. Jer pazi da nije bilo onih koji su prodavali po 200 kako bi mi kupili? Tako će i oni koji od tebe kupe po xxx cjeni možda biti zahvalni i reci jednog dana da mi nebi junaka nebi sad passata novoga od Nea vozo...
-
Koliko su bili panamaxi i supre dolara dnevno 2008 kad je bija bdi 11000????
Capesize bulker breaks $300,000 rate
Michelle Wiese Bockmann – četvrtak 22 svibanj 2008
Capesize indices are hovering at all-time highs.
THE roaring dry bulk market saw a record $300,000 per day passed today to charter a large capesize vessel.
The 203,512 dwt, 2006-built carrier China Steel Team was booked at a rate of $303,000 per day from May 28 for a fronthaul voyage to carry iron ore from Brazil to China.
That is three times more than its last fixture a month ago, when Swiss Marine paid $95,000 per day.
Dry Bulk
‘Mad’ market drives Atlantic panamaxes to record highs
https://insuranceday.maritimeintelligence.informa.com/LL077103/Mad-m…to-record-highs
Jamie Dale – Wednesday 21 May 2008
“IT’S just mad, I don’t know what else to say,” an Oslo broker said yesterday, as rates in the Atlantic panamax market continued to reach record levels, writes Jamie Dale.
The Baltic Exchange’s transatlantic round voyage rate was $112,800 per day yesterday, up $2,350 from close of business on Friday.The bulk carrier is owned by Taiwanese-based China Steel Corp.
"Cyclades" , 75681/00 dely Cape Passero 14/16 June 2 years trading …..US$70,000
"Triton Seagull", 56058/07 dely…13/15 May 4-6 mos trading ….US$89,000
"Thor Jasmine" , 36663/85…dely…end May..3.4 mos-4.5 mos trading…..US$65000
-
Eee, veliko pitanje... dokle ovo raste i stovise, ima smisla rasti (BDI je jedno, dionica drugo) s obzirom na zaduzenja firme, trenutni veliki rast Pan/Sup/Han a i istodobni pad Capexa (a treba imati na umu da ostale jedinice prate kretanje Capexa (?) ), skok commoditiesa, ogromne inflacije itd.? Svi indikatori koji se nude su samo poglavlje u knjizi.
prije par miseci, cijena dionice je bila manje od 200 kn, a sada je duplo visa. Dali su promjene zadnjih mjeseci podigle cijenu firme vise od duplo? (a realno kvartal moze biti sa dobiti od circa 30-40 mil kuna). Realno to su vise manje samo ocekivanja
za razumjeti i predvidjeti ovo treba imati veliko znanje i sirinu razmisljanja, nije jednostavno.
Ja sam si postavio cilj prodaje dionice na 420, ali u meduvremenu sam postao greedy i postavljam ga ponovno na 525. Na toj cijeni cu sve prodati
Ja sam računao da kad bi vozarine ostale na ovoj razini do kraja ove i sljedeće godine ( a prognoze su da bi trebale biti i znatno veće) a to su za supre 28 500 i handye 24 500 usd dan i kad bi cijelo to vrijeme 6 brodova na TC računali 12 000 usd dan...ATPL bi kroz 2020 i 2021 trebala imati zaradu od min ukupno 400 mil.kn....e sad planiraju oko 40% isplatiti kroz dividendu to je oko 160 mil kn....240 mil kn im ostaje za smanje duga iako realno taj iznos može biti i znatno veći jer ovdje računam neto dobit a dobit prije amortizacije i oporezivanja bi trebala biti i znatno veća....tako da realno u ovoj i sljedećoj godini mogu umanjiti dug barem za 40 % a ako ne isplate divku i preko 70 %.....u slučaju isplate dividende u iznosu od 160 mil kn za dvije godine to bi ukupno po dionici bilo za te dvije godine oko 100 kn po dionici oko 35 kn za 2020 i 65 kn za 2021....puno stvari bi trebalo biti jasnije nakon Q2 kad vidimo što se dešava sa 6 brodova na TC( 5 panamaxa i 1 supra) i kad vidimo prosječne vozarine za 6 mjesec....prognoze su za BDI koliko vidim rast iznad 3500 bodova i zadržavanje na tim razinama duže od 6 mjeseci. Bude li tako vrlo lako bi smo mogli izvješće za Q2 dočekati na razini od oko 500 kn a bude li izvješće iznad očekivanog mogli bi to nakon izvješća još dodatnih 10 do 15 % više....molim vas da ne kupujete na temelju ove moje procjene već vas potičem da svi napravite svoju računicu i na temelju nje donesete svoje odluke o kupnji ili prodaji.
-
Koliko su bili panamaxi i supre dolara dnevno 2008 kad je bija bdi 11000????
Capesize bulker breaks $300,000 rate
Michelle Wiese Bockmann – četvrtak 22 svibanj 2008
Capesize indices are hovering at all-time highs.
THE roaring dry bulk market saw a record $300,000 per day passed today to charter a large capesize vessel.
The 203,512 dwt, 2006-built carrier China Steel Team was booked at a rate of $303,000 per day from May 28 for a fronthaul voyage to carry iron ore from Brazil to China.
That is three times more than its last fixture a month ago, when Swiss Marine paid $95,000 per day.
Dry Bulk
‘Mad’ market drives Atlantic panamaxes to record highs
https://insuranceday.maritimeintelligence.informa.com/LL077103/Mad-m…to-record-highs
Jamie Dale – Wednesday 21 May 2008
“IT’S just mad, I don’t know what else to say,” an Oslo broker said yesterday, as rates in the Atlantic panamax market continued to reach record levels, writes Jamie Dale.
The Baltic Exchange’s transatlantic round voyage rate was $112,800 per day yesterday, up $2,350 from close of business on Friday.The bulk carrier is owned by Taiwanese-based China Steel Corp.
"Cyclades" , 75681/00 dely Cape Passero 14/16 June 2 years trading …..US$70,000
"Triton Seagull", 56058/07 dely…13/15 May 4-6 mos trading ….US$89,000
"Thor Jasmine" , 36663/85…dely…end May..3.4 mos-4.5 mos trading…..US$65000
U konjunkturi, kada brodari ostvaruju visoke vozarine, cijene na tržištu rabljenih
brodova rastu.
-
Koliko su bili panamaxi i supre dolara dnevno 2008 kad je bija bdi 11000????
Capesize bulker breaks $300,000 rate
Michelle Wiese Bockmann – četvrtak 22 svibanj 2008
Capesize indices are hovering at all-time highs.
THE roaring dry bulk market saw a record $300,000 per day passed today to charter a large capesize vessel.
The 203,512 dwt, 2006-built carrier China Steel Team was booked at a rate of $303,000 per day from May 28 for a fronthaul voyage to carry iron ore from Brazil to China.
That is three times more than its last fixture a month ago, when Swiss Marine paid $95,000 per day.
Dry Bulk
‘Mad’ market drives Atlantic panamaxes to record highs
https://insuranceday.maritimeintelligence.informa.com/LL077103/Mad-m…to-record-highs
Jamie Dale – Wednesday 21 May 2008
“IT’S just mad, I don’t know what else to say,” an Oslo broker said yesterday, as rates in the Atlantic panamax market continued to reach record levels, writes Jamie Dale.
The Baltic Exchange’s transatlantic round voyage rate was $112,800 per day yesterday, up $2,350 from close of business on Friday.The bulk carrier is owned by Taiwanese-based China Steel Corp.
"Cyclades" , 75681/00 dely Cape Passero 14/16 June 2 years trading …..US$70,000
"Triton Seagull", 56058/07 dely…13/15 May 4-6 mos trading ….US$89,000
"Thor Jasmine" , 36663/85…dely…end May..3.4 mos-4.5 mos trading…..US$65000
Fora je da se EEXI to lako i probije.
-
Capesize bulker breaks $300,000 rate
Michelle Wiese Bockmann – četvrtak 22 svibanj 2008
Capesize indices are hovering at all-time highs.
THE roaring dry bulk market saw a record $300,000 per day passed today to charter a large capesize vessel.
The 203,512 dwt, 2006-built carrier China Steel Team was booked at a rate of $303,000 per day from May 28 for a fronthaul voyage to carry iron ore from Brazil to China.
That is three times more than its last fixture a month ago, when Swiss Marine paid $95,000 per day.
Dry Bulk
‘Mad’ market drives Atlantic panamaxes to record highs
https://insuranceday.maritimeintelligence.informa.com/LL077103/Mad-m…to-record-highs
Jamie Dale – Wednesday 21 May 2008
“IT’S just mad, I don’t know what else to say,” an Oslo broker said yesterday, as rates in the Atlantic panamax market continued to reach record levels, writes Jamie Dale.
The Baltic Exchange’s transatlantic round voyage rate was $112,800 per day yesterday, up $2,350 from close of business on Friday.The bulk carrier is owned by Taiwanese-based China Steel Corp.
"Cyclades" , 75681/00 dely Cape Passero 14/16 June 2 years trading …..US$70,000
"Triton Seagull", 56058/07 dely…13/15 May 4-6 mos trading ….US$89,000
"Thor Jasmine" , 36663/85…dely…end May..3.4 mos-4.5 mos trading…..US$65000
U konjunkturi, kada brodari ostvaruju visoke vozarine, cijene na tržištu rabljenih
brodova rastu.
Ključ shvaćanja budućnosti leži u proučavanju prošlosti. ..Da vas ne zbuni ovaj Handy je BHSI 28,000 Ovo je minimum .............
-
Kolege opet ozbiljno pitanje za znalce, molim pomoć. U razmišljanju sam, da ono što sam napravio s ptk(prodao i kupio atpl ) isto napravim s tpng. Što me muči, razina kada sam kupovao atpl od 270 pa nadalje, a danas je puno viša. Molim Vaše mišljenje.
-
Eee, veliko pitanje... dokle ovo raste i stovise, ima smisla rasti (BDI je jedno, dionica drugo) s obzirom na zaduzenja firme, trenutni veliki rast Pan/Sup/Han a i istodobni pad Capexa (a treba imati na umu da ostale jedinice prate kretanje Capexa (?) ), skok commoditiesa, ogromne inflacije itd.? Svi indikatori koji se nude su samo poglavlje u knjizi.
prije par miseci, cijena dionice je bila manje od 200 kn, a sada je duplo visa. Dali su promjene zadnjih mjeseci podigle cijenu firme vise od duplo? (a realno kvartal moze biti sa dobiti od circa 30-40 mil kuna). Realno to su vise manje samo ocekivanja
za razumjeti i predvidjeti ovo treba imati veliko znanje i sirinu razmisljanja, nije jednostavno.
Ja sam si postavio cilj prodaje dionice na 420, ali u meduvremenu sam postao greedy i postavljam ga ponovno na 525. Na toj cijeni cu sve prodati
Hipotetski...dode do 520, izade izvjesce sa 40 milja dobiti, bdi je na 3200 sa tendencijom rasta i ti sutra prodajes?
-
-
Zbog svih tih razmisljanja i nedoumica je u uptrendu svakako bolje ulaziti sto ranije. Svako cekanje kosta. Sve skuplje.
-
Ljudi se više boje rasta nego pada. Nevjerojatno je to da se ljudi uplaše jer je nešto tobože puno raslo (npr. 100%) i ne vjeruju da može rasti još i puno više.
Mnogi izlaze jer eto, ne može neka dionica cijelo vrijeme rasti, mora se malo i korigirati. Najčešće promaše taj trenutak kada izaći, pa onda više ni ne ulaze u dionicu iz straha jer je eto kao previše rasla pa se boje da će baš ući u trenutku kad će krenuti kakva eventualna korekcija. Takvih će bit ovdje najviše.
Doista mislim da nema ovdje puno investitora koji su svjedočili, a da su imali dionicu, rastu kakav smo imali tijekom 2007. godine.
Brodari su dionice gdje je volatilnost najveća, cikličnost posebno izražena. Dionica je doslovna u blatu već 13 godina. I ok, ljudi se boje da će se i sad dogodit nakon par mjeseci rasta neka kvaka i da će opet gledati film koji gledaju unatrag 10 ili više godina. Vozarine su visoke, ali eto, rijetko tko vjeruje da je moguće da se održe na ovakvim visokim razinama tijekom 2 ili više godina. I to je razlog zašto se ljudi tako ponašaju i kad je u pitanju ulaganje u ovu dionicu. Skeptični su jer su navikli na pad i samo pad ko magarac na batine. I stalno su u nekom strahu ako su u dionici.
Najveći problem takvima će biti ako će zaigrati film koji nisu dosad gledali, a kakav je igrao davne 2007. godine. Mnogi će bit izuveni iz cipela. Jer ako vozarine nastave s rastom ili se zadrže samo na ovim razinama tijekom iduće 2-3 ili više godina, siguran sam da će malo ljudi s ovog foruma dočekati razine na koje će otići cijena dionice ATPL. A upravo će takvi daleko najviše profitirati.
-
Maratonac je sve rekao.
Ja bih samo dodao da su razine na kojima namjeravam izaci one kod kojih ce orderbook za iducu godinu biti veci od demand outlooka. A to moze doista biti ekstremno visoko.
Sad nije vrijeme za oprez, skromnost i slicne stvari. Sad je vrijeme za topovski ulaz, maksimalnu pohlepu i najvece domete. Za uzeti debelu penziju i biti bogat do kraja zivota, osigurati djecu i unuke.
Jer iduci ovakav konjunkturni ciklus se vjerovatno vise nece ponoviti za mojeg zivota.
Napomena: ovo je samo moje misljenje. Iz mojeg kuta gledanja. Nije primjenjivo za svakoga.
-
Veseli me činjenica što prihod ATPL ni najmanje ne ovisi o dnevno-političkoj situaciji u RH i što ova kaljuža kod nas ni na koji način ne može pokvarit sve ovo dobro što se događa na svjetskom brodarskom tržištu. A i ta činjenica bi u ovakvoj situaciji trebala biti poticajna za sve oni koji se tek spremaju biti dioničari ATPL.
-
Veseli me činjenica što prihod ATPL ni najmanje ne ovisi o dnevno-političkoj situaciji u RH i što ova kaljuža kod nas ni na koji način ne može pokvarit sve ovo dobro što se događa na svjetskom brodarskom tržištu. A i ta činjenica bi u ovakvoj situaciji trebala biti poticajna za sve oni koji se tek spremaju biti dioničari ATPL.
Da, to je apsolutno predivno.
Potpuno smo odvojeni od kaljuze u RH i jedrimo na punom vjetru svjetske konjunkture.
Nista mi nece ovi dan pokvarit...
-
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…xbk6oifpkstiry0
Projekcije rasta su zastrasujuce.
Mislim da cemo probiti vrhove BDI iz 2008.
Znam da zvuci nevjerovatno, ali upravo to se kuha, iz svih dostupnih podataka.
-
Ovi su zapeli sa ažuriranjem najnovijih trgovinskih podataka
-
Dok nam Kvark marljivo računa sve elemente za eventualni ukazak ATPL-R-A u Crobex 10, evo malo o tjednom prometu i promjenama cijene na ZSE top 10.
Najlikvidniji je HT s prometom od 21,6 milijuna kuna od čega se 4,4 milijuna kuna odnosi na redovni, a ostatak na blok promet
-
Ljudi se više boje rasta nego pada. Nevjerojatno je to da se ljudi uplaše jer je nešto tobože puno raslo (npr. 100%) i ne vjeruju da može rasti još i puno više.
Mnogi izlaze jer eto, ne može neka dionica cijelo vrijeme rasti, mora se malo i korigirati. Najčešće promaše taj trenutak kada izaći, pa onda više ni ne ulaze u dionicu iz straha jer je eto kao previše rasla pa se boje da će baš ući u trenutku kad će krenuti kakva eventualna korekcija. Takvih će bit ovdje najviše.
Doista mislim da nema ovdje puno investitora koji su svjedočili, a da su imali dionicu, rastu kakav smo imali tijekom 2007. godine.
Brodari su dionice gdje je volatilnost najveća, cikličnost posebno izražena. Dionica je doslovna u blatu već 13 godina. I ok, ljudi se boje da će se i sad dogodit nakon par mjeseci rasta neka kvaka i da će opet gledati film koji gledaju unatrag 10 ili više godina. Vozarine su visoke, ali eto, rijetko tko vjeruje da je moguće da se održe na ovakvim visokim razinama tijekom 2 ili više godina. I to je razlog zašto se ljudi tako ponašaju i kad je u pitanju ulaganje u ovu dionicu. Skeptični su jer su navikli na pad i samo pad ko magarac na batine. I stalno su u nekom strahu ako su u dionici.
Najveći problem takvima će biti ako će zaigrati film koji nisu dosad gledali, a kakav je igrao davne 2007. godine. Mnogi će bit izuveni iz cipela. Jer ako vozarine nastave s rastom ili se zadrže samo na ovim razinama tijekom iduće 2-3 ili više godina, siguran sam da će malo ljudi s ovog foruma dočekati razine na koje će otići cijena dionice ATPL. A upravo će takvi daleko najviše profitirati.
Samo ste zaboravili reći da je poslije 2007. došla 2008.. A ta nije bila baš lijepa.
-
Eee, veliko pitanje... dokle ovo raste i stovise, ima smisla rasti (BDI je jedno, dionica drugo) s obzirom na zaduzenja firme, trenutni veliki rast Pan/Sup/Han a i istodobni pad Capexa (a treba imati na umu da ostale jedinice prate kretanje Capexa (?) ), skok commoditiesa, ogromne inflacije itd.? Svi indikatori koji se nude su samo poglavlje u knjizi.
prije par miseci, cijena dionice je bila manje od 200 kn, a sada je duplo visa. Dali su promjene zadnjih mjeseci podigle cijenu firme vise od duplo? (a realno kvartal moze biti sa dobiti od circa 30-40 mil kuna). Realno to su vise manje samo ocekivanja
za razumjeti i predvidjeti ovo treba imati veliko znanje i sirinu razmisljanja, nije jednostavno.
Ja sam si postavio cilj prodaje dionice na 420, ali u meduvremenu sam postao greedy i postavljam ga ponovno na 525. Na toj cijeni cu sve prodati
Hipotetski...dode do 520, izade izvjesce sa 40 milja dobiti, bdi je na 3200 sa tendencijom rasta i ti sutra prodajes?
u tom slucaju ne, nisam robot, ali svaki rast nekad mora stati, a racunati da ce nesto u ovom iznimno volatilnom sektoru trajati 2 godine je po meni ludilo. Dovoljno je samo viditi povijest BDIa i onda skuziz da godisnja najveca i najmanja razina su po nekoliko puta udaljene...
ali idemo do 500, 520 pa cemo viditi dalje....
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 8:03 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 973k
2.4k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 2:27 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 21, 2024 at 5:34 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
Hrvatski ETF fondovi 166
- LodeRunner
October 12, 2020 at 2:54 PM - Investicijski fondovi
- LodeRunner
November 21, 2024 at 3:05 PM
-
- Odgovora
- 166
- Pregleda
- 75k
166
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 21, 2024 at 2:41 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.5M
10k
-