1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 12, 2021 at 3:52 PM
    • #2,661

    kinezi ne odustaju od bojkota aus met coal već se okreću prema us i canada,iako nemaju oni toga koliko njima treba,poz efekti na ton miles će se dobro osjetiti.

    iron ore stockpiles u kini na istoj razini kao i u 2020. na 125 milt a znalo te to biti i na 160 prošlih godina,znači prostora i želje ima više nego sirovina.

    držim da kinezi neće niti sekunde odgađati gomilanje u skladu sa vremenskim uvjetima kišnih sezona u bra i aus jer svako odgađanje bi još pogubnije djelovalo na nabavnu cijene koje i bez toga idu u nebo.

    covid je poč 2020 zautavio dio isporuka i time direktno pomogao u pumpanju cijena sirovina,nažalost i žestoko srušio cijene vozarina.

    držim da su kinezi naučili lekciju i neće biti nikakvog odgađanja ove godine već će max pritiskati da preuzimaju sirovine čim prije je moguće,još jedan razlog da bi 1q trebao biti nikad bolji.

    ostatak svijeta je 2020 značajno podbacio u sirovinama i ima puno toga za nadoknaditi ako bi i kina nešto usporila.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • joka14
    Student
    Reakcija primljeno
    79
    Postova
    128
    Member since
    February 17, 2020
    • January 13, 2021 at 9:48 AM
    • #2,662

    Hladnoća u Kini diže brodarse indexe za suhe terete potražnja je vrelika za energentima

    Glavni indeks pomorskog teretnog prometa Baltičke burze popeo se na najviši od listopada prošle godine, dok su se stope kapeza nastavile učvršćivati. Baltički indeks suhoće, koji prati stope za brodove capesize, panamax i supramax, porastao je za 88 bodova, ili 5%, na 1.849, najviši od 9. listopada 2020. Indeks capesize porastao je za 231 bod, ili oko 7,8%, na 3.186, tromjesečna visina. Indeks je zabilježio snažne dobitke u protekla tri zasjedanja, povećavajući ukupno 1.064 boda na rekordnom hladnom vremenu u Kini, povećavajući potražnju za energijom. Prosječna dnevna zarada ...


    Stronger rates lift Baltic index to three-month peak

    13/01/2021 Comments Offon Stronger rates lift Baltic index to three-month peak

    Haikou_Xiuying_Port_China_dry_bulk_container_freight.jpg

    The Baltic Exchange’s main sea freight index rose to its highest since October last year as capesize rates continued to firm. The Baltic dry index, which tracks rates for capesize, panamax and supramax vessels, was up 88 points, or 5%, to 1,849, its highest since Oct. 9, 2020. The capesize index rose 231 points, or about 7.8%, to 3,186, a three-month high. The index has registered strong gains for the past three sessions, rising 1,064 points overall on record cold weather in China driving up power demand. Average daily earnings ...

    Read More »

  • LodeRunner
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,083
    Postova
    1,212
    Member since
    February 18, 2020
    • January 13, 2021 at 9:58 AM
    • #2,663
    Quote from joka14

    Baltički indeks suhoće

    Suh ti je taj index, jako suh. Daj mu da nesto popije..

    Metamoron sitting on a blockchair hallucinating about degenerative AI.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 13, 2021 at 10:59 AM
    • #2,664

    10 godina nije viđen ovakak rast u siječnju,možda čista slučajnost a možda i signal koji nije mudro ignorirati ?

    tika taka će dati odgovor to je 100% sigurno

    držim da se može puno više potencijalno dobiti nego što se može potencijalno izgubit?

    blago onima koji nisu u prošlosti propustili što se je moglo propustiti na brodarima:)

    i vani su investitori još nepovjerljivi jer bilo je više zadnjih godina kada je to trebao biti snažan oporavak pa je radi raznih crnih labudova izostalo,a crni labudovi nebi bili to što jesu da ih ima puno?

    šalu na stranu ali čisto matematički gledano šanse se povečavaju i neće biti senzacija kada se dogodi,tu strpljivost dolazi do izražaja,lakše je biti strpljiv kada su vozarine visoke,odnosno neočekivano visoke za ovaj dio godine,jako malo investitora je to očekivalo,nisam ni ja.

    može biti samo kratkoročni događaj kako večina misli,osobno sam za odmicanjem od razmišljanja večine jer mi se tako pokazalo bitno profitabilnije.

    dosadašnjih godina smo se borili sa demandom i suplyem a sada je suply stvar prošlosti,pospremljen u podrum toliko nisko kao nikad,to su temelji za rast vozarina.

    brodova ima previše ali ne više toliko previše kao prošlih godina,pa i ova anomalija u siječnju to dokazuje.

    znači ostaje još "samo" pitanje demanda,prošle godine je kina izvukla stvar a ove godine bi ostatak svijeta trebao povući?

    covid je i dalje najveći uteg ali srećom najkasnije za godinu dana će nestati a prije toga će slabljenjem povećavati demand.

    tramp je bio veliki faktor nestabilnosti u svijetu,nanio je značajnu štetu svj trgovini,očekuje se postupno normaliziranje.

    puno toga bi trebalo utjecati pozitivno na demand pri suplyju u podrumu.

    najizgledniji u zadnjih deset g. oporavak brodarstva ali nije manje važan za nas i intenzitet tog oporavka.

    linija ravnoteže demanda i suplyja je nevjerojatno tanka i mali prelazak preko nje već stvara tektonske poremećaje u vozarinama.to je prokletstvo i blagodat ovog sektora.nekome previše a nekome baš ono što želi,koliko ljudi(investitora) toliko....

    makroekonomski svijet je ili će uskoro krenuti up a moguće i jako up,mudro bi bilo razmotriti možebitnu participaciju barem sa nekim najminimalnijim dijelom kako...

    naravno imajući u vidu i neizvjesnosti koje idu u paket a bez kojih se nebi moglo kako bi se potencijalno moglo.

    doći će opet vremena kada će biti mudrije izbjegavati rizike ali sljedećih nekoliko godina je realnije za očekivati da će se pokazati mudrijim preuzimanje rizika.

    da ima loših investicija u najboljim vremenima i odličnih u najgorim mnogi od nas su se uvjerili i na vl koži ali ipak je mudrije riskirati u boljim vremenima nego obrnuto,još bolje je riskirati u svitanje oporavka koji je jako izgledan.

    kasnije se dokaže da rizika gotovo i nije bilo a prinosi mogu biti iznad svih očekivanja.

    recept za što bolji ukupan rezultat=što manji rizik sa potencijalno što većom zaradom pa će manje biti važno kako se zove dionica.

    brodari su među rijetkim sektorima koji nisu u zadnjih deset godina doživjeli oporavak,moraju i oni doći na red.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 13, 2021 at 11:10 AM
    • #2,665

    Drybulk net fleet growth is expected to fall from a 5.8% y/y growth peak in 4Q20 towards zero by 2023. The orderbook is now 6.1% of the fleet. The last all-time-low was 7.2% in April 2002.                        

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 13, 2021 at 11:34 AM
    • #2,666

    suply je avion i nizbježno će isporučiti svoje na cijene vozarina.

    u rasponu od vrlo uskoro do najkasnije za 2g,izglednije prije nego kasnije,moguće i da je počelo jučer.

    realno je za očekivati da će i ostatak svijeta kao i kina prošle godine stimulirati

    oporavak kroz infrasturkturu koja je veliki potrošač sirovina.

    kada smo kod suply treba napomenuti da nisu samo vozarine utjecale na trenutni orderbook već i velike neizvjesnosti po pitanju budućih pogonskih rješenja su demotivirale orderbook i da to može potrajati.

    jer regulativa za prjelaz na zeleno je vrlo ambiciozno ili vjerojatno i preambiciozno postavljena tako da se traži tehnološki iskorak a to može potrajati goooodinama.

    teoretski je moguće i rješenje da dođu mali zeleni i daju svemirsku tehnologiju ali nisam pobornik takvih izglednosti:)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 11:48 AM
    • #2,667
    Quote from migra

    može biti samo kratkoročni događaj kako večina misli,osobno sam za odmicanjem od razmišljanja večine jer mi se tako pokazalo bitno profitabilnije.

    Ne mogu se suzdrzati :) Migra, vidi se da si ovdje novi. Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna, dok svi ovdje misle da hoce. Dal jos stoji da se treba odmaci od razmišljanja većine?

    P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% i danas nastavio padati. Dakle, dugorocno je trziste shvatilo da nema kruha od ove zime i da je jednokratan dogadaj kako sam i naveo. Ja sam rekao da ce potrajati tjedan dana, ali je potrajalo samo 4.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 13, 2021 at 12:14 PM
    • #2,668
    Quote from alias
    Quote from migra

    može biti samo kratkoročni događaj kako večina misli,osobno sam za odmicanjem od razmišljanja večine jer mi se tako pokazalo bitno profitabilnije.

    Ne mogu se suzdrzati :) Migra, vidi se da si ovdje novi. Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna, dok svi ovdje misle da hoce. Dal jos stoji da se treba odmaci od razmišljanja većine?

    P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% i danas nastavio padati. Dakle, dugorocno je trziste shvatilo da nema kruha od ove zime i da je jednokratan dogadaj kako sam i naveo. Ja sam rekao da ce potrajati tjedan dana, ali je potrajalo samo 4.

    ne može večina uvijek biti u krivu,večinu treba izbjegavati ali ne uvijek i pod svaku cijenu jer je to kontraproduktivno,štetno za vl. novčanik.)

    bio si kontra večine kada je sa 100 naraslo na 750 pa dokazuješ moju tezu zar ne?:)

    "jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna"

    slažem se nema velike razlike prošle godine bdi 800 a ove 1800,to je samo razlika u ovoj jednoj jedinici ispred:)

    "FFA pada"

    ovo je utrka na puno duže od jednog dana.

    FFA nikad u povijesti nije samo padao niti rastao,znači malo raste malo pada a druge su stvari ono što se računa.

    ove godine će brodari uprihodovati u mjesec dana(ili manje) kao u cijelom 1q 2020.

    + višlje startne pozicije povečavaju izglednost višljih max cijena koje će po jedinom važnom kriteriju a to su avg vozarine za 2021 donjeti veće prihode i zaradu brodara.

    koliko veću?to je pitanje od mil$.

    volio bi znati odgovor,da nekako odem u budućnost pa da se vratim na današnju trgovinu,imaš kakvu vezu za to?

    neki bi voljeli da se mogu vratiti sada 6 mj unazad da kupuju ali svi znamo da to tako ne ide u stvarnom životu.

    znači ako želiš kupuj danas pa ćeš žeti kako ćeš sijati ili nesijati a opet u skadu s time snosiš muški posljedice.

    mene nije nikad trebalo pozivati na rezimiranje,neće ni ovaj puta trebati.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 12:19 PM
    • #2,669

    Ja bio kontra vecine kad je bila rasla sa 100 na 700? Potpuno pogresno. Ajde ako nadem da sam napisao da treba kupovati na 100kn (nisam bas siguran dal 100, ali oko 120 ili 140kn negdje) das mi 1000kn. Isto tako sam napisao na 685 da treba totalno prodati (analizu sam bas zavrsio kad je bila na toj razini). Mogu i to pronaci za dodatnih 1000kn :) Sve stoji i lako je pronaci. Nista nije isbrisano na poslovnom. Samo mi se ne da dzabe traziti :)

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 13, 2021 at 12:38 PM
    • #2,670

    alias@

    isprike ako sam te zamjenio sa nekim ali stavio sam zato i upitnik na kraju jer nisam bio siguran.

    najčešće su stari pesimisti ostali pesimisti i obrnuto.

    ali nismo ovdje radi naših osobnosti već radi rasutih tereta pa reci kako to da sada više razloga za optimizam kod tebe

    stvara suprotan stav?

    ok situacija nije dobra ali opravdano zar ne?

    prošlost je ipak samo prošlost zar ne vidiš svijetlu budućnost?

    zar nebi i malo svijetlija budućnost ti donjela značajne dobitke?

    nije li se to dokazalo i zadnjih dana?

    nismo ovdje dok nas smrt ne rastavi zar ne?

    mislim znamo da je noć najmrklija prije svitanja ali mi smo investitori?gledamo 6 mj unaprijed a ne unazad?

    meni je teško komentirati dnevna kretanja cijena dionica,vozarina ili FFA,izbjegavam jer je nepredvidljivo i to je ona situaciija kada od drveta možeš nevidjeti šumu i zato te pozivam da za jedno 6mj napravimo neki predrezime vozarina,FFA,pa i cijena dionica.u međuvremenu možemo sučeliti argumente za i protiv i prodiskutirati ono što je crno na bijelo.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • January 13, 2021 at 12:57 PM
    • #2,671

    Kak sad stvari stoje, cijena je rasla iz špekulantskih razloga, a ne investicijskih zbog trenutno nešto boljih uvjeta na tržištu rasutih brodarina.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 13, 2021 at 12:58 PM
    • #2,672

    Oscilatori pregrijani.... https://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BDI

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 12:59 PM
    • #2,673
    Quote from migra

    alias@

    isprike ako sam te zamjenio sa nekim ali stavio sam zato i upitnik na kraju jer nisam bio siguran.

    najčešće su stari pesimisti ostali pesimisti i obrnuto.

    ali nismo ovdje radi naših osobnosti već radi rasutih tereta pa reci kako to da sada više razloga za optimizam kod tebe

    stvara suprotan stav?

    ok situacija nije dobra ali opravdano zar ne?

    prošlost je ipak samo prošlost zar ne vidiš svijetlu budućnost?

    zar nebi i malo svijetlija budućnost ti donjela značajne dobitke?

    nije li se to dokazalo i zadnjih dana?

    nismo ovdje dok nas smrt ne rastavi zar ne?

    mislim znamo da je noć najmrklija prije svitanja ali mi smo investitori?gledamo 6 mj unaprijed a ne unazad?

    meni je teško komentirati dnevna kretanja cijena dionica,vozarina ili FFA,izbjegavam jer je nepredvidljivo i to je ona situaciija kada od drveta možeš nevidjeti šumu i zato te pozivam da za jedno 6mj napravimo neki predrezime vozarina,FFA,pa i cijena dionica.u međuvremenu možemo sučeliti argumente za i protiv i prodiskutirati ono što je crno na bijelo.

    Display More

    Ma nema problema. Boze moj, svi koji me znaju znaju da ne piše im zlobe, i da sam zadrt, nego pokusavam objektivno sagledati situaciju. Pa meni NMM cini 50% portfelja. Sad sam iz dosta toga izasao, pa mi cini 100%, ali dok se stvari ne smire, jer su burze vani bolesne. Dakle, ja ne govorim da ce biti toliko loše za brodare, nego govorim da ce biti obicna godina, a koja ATPL-u nije dovoljna. Evo kina je rekla da ce ove godine uvesti rekordno soje i kukuruza. A prosle godine su vec uvezli NIKAD više u povijesti. Znaci odlicno za brodare. Ali, ako se zna da je taj novi rekord 3 mil tona više, onda shvatis da je to samo 40 brodova, i da to nije neka posebna kolicina. 5. elementu pokusavam nesto objasniti, ali covjek posta nesto sta nema nikakve veze s onim sto pise. Dakle, kina je u 11 mjesecu uvezla 19% manje ugljena i isto toliko u 12. mj. Indija je uvezla 17% manje u tom periodu. A zbog sranja izmedu kine i australije je ugljen vec u 8 mjesecu krenuo rasti i porastao je sa 44$ na 84 do 11 mjeseca. Dakle, najveci uvoznici su ogromno smanjili uvoz, a cijena je porasla? Kako? Pa zbog izvaredne situacije, a ne zbog vece potraznje. Ja se ovdje borim s vjetrenjacama jer ljudi nemaju nikakve podatke, ali zato sto sam ja protiv sam odmah u krivu. Tako je kako je. Nema nikakvog razloga da godina bude posebna. Pisao sam vec zasto pa potrazi. Ljudi ovdje nit ne shvacaju da od ovih naglih skokova BDI-a gotovo nitko ne profitira. Pa BDI tako naglo raste i pada jer nema slobodnih brodova. Par brodara zaradi i kad se smiri onda ponovo naglo padne, ali rijetko tko zaradi. Zato je krivulja FFA puno vaznija i objasnjava kako dugorocno ljudi vide gdje ce se brodari kretati. Supply je nizak i to je jedina svijetla tocka, ali demand nece biti nista posebno veci. Dakle, Kina je ove godine uvezla svega, osim ugljena, u rekordnim kolicinama. Pa nece svake godine ovako. A ni to nije pomaklo znacajnije brodare. 60 brodova je jos zatoceno u Kini od 6. mjeseca, pa ni to nije znacajnije pomoglo. To je pola brodova koji prevezu onu soju i kukuruz. Mogao bih pisati danima zasto ne vidim rast, ali nitko ne zeli poslusati. Uz to, ATPL je daleko najskuplja dionica od svih brodara. Jos jednom govorim svima. Ako vec vjerujete u sektor kupujte brodare vani. Pa NMM je porastao 100%, i uz to ce ove godine imati P/E oko 1, tj zaradu oko 170-200 mil $. Da ATPL bude toliko jeftin mora ove godine zaraditi 350 mil kuna. Jel mozete to shvatiti? Mislite da je to ikako moguce?

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 1:06 PM
    • #2,674

    Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%. Dakle, sve ono sta sam pisao neki dan. Opet za ekipu tu bubam gluposti

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 13, 2021 at 1:17 PM
    • #2,675

    alias@

    imam i ja vani brodare,više njih,nemam NMM.

    neki moji su rasli cijenom i više od NMM.

    kinesko bojkotiranje aus ugljena je dobra stvar jer će rezultirati većim rastom vozarina nego bi da do zastoja nije došlo.

    vrijedi za sve rasute terete,dodatno radi i velike poremečaje u cijenama (up) što kini sigurno ne odgovara.

    fundamenti nisu jedina stvar koja utjeće na kretanje cijena dionica generalno pa niti brodara.

    orderbook nikad niži izgledan rast demanda će učiniti svoje za brodare a koji točno najviše ili više od drugih nije presudno.

    kao što si se sam uvjerio ima onih koji dosta više su narasli u odnosu na NMM.

    tek će vrijeme pokazati tko je najviše zaradio na kojem brodaru jer je to bitno kompleksnije od FFA,BDI....

    to se je i u prošlosi ovdje dokazalo pa nebi bila senzacija da se ponovi?

    dobro za sve nas da smo prepoznali prije večine drugih da je ovo jedan od potentnijih sektora a slatke brige će biti nadmudrivanje tko je na čemu ipak više zar ne?

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 1:22 PM
    • #2,676

    Jos jednom. Ja nikome nisam NIKAD napisao da proda ATPL. Ja vam pišem šta je pametnije kupiti. Meni je uvijek rizik najvazniji. A svatko nek prosudi za sebe.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 13, 2021 at 1:27 PM
    • #2,677
    Quote from alias

    Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%. Dakle, sve ono sta sam pisao neki dan. Opet za ekipu tu bubam gluposti

    dnevna kretanja su za razbibrigu a kvartalna i godišnja za ozbiljnu analizu i rezime.

    dali će u 1q 2021 prosječne vozarine biti bitno veće od onih u 1q 2020?hoće

    a nije se to očekivalo?nije

    posljedice?rast veći ili manji na neki rok

    investitoru bi to trebalo biti dovoljno

    trejderima je važno od dana do dana ali njihova sudbina je limitirana njihovim stilom.

    prije 15g i ja sam bio trejder i puno previše toga propustio,nikad više.

    čestitam uspješnima,koji su zadovoljni sa svojim prinosima.

    sloboda izbora je zakon

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 1:31 PM
    • #2,678

    Ajmo prvo pricekati FI za 2020. i za 4Q pa cemo biti pametniji. Treba paziti na iznenadenja, tj. iznenadenja nekima. Do onda odmorimo pa vidimo gdje smo i kako dalje :)

  • janlana
    Početnik
    Reakcija primljeno
    55
    Postova
    42
    Member since
    January 9, 2021
    • January 13, 2021 at 1:43 PM
    • #2,679

    mi ovde kad rastemo rastemo ...ali BOME I PADAMO

    ovo samo dokazuje da dionica nema potporu glavnih igrača ..recimo IB ....i da ovisi o malima zasad ....neko ipak skuplja drugovi ....

  • alias
    Guest
    • January 13, 2021 at 1:49 PM
    • #2,680
    Quote from hugh
    Quote from alias

    Ma ne micemo mi cijenu. Rekao sam vam da sam radio kao analiticar, i ekipa koji odreduje dal ce gore ili dole ne prati forume. Znam iz prve ruke. Svi oni koji mene prate vjerujem da nemaju ATPL od prije :)

    Vjerujem ja to što vi kažete, ali isto tako kad netko od forumaša nije siguran želi li biti u dionice ili ne i boji se pada onda i na najmanji šum ide van.....

    Dobro, to je moguce. Ali da je bas njih 10 procitalo mene, pa prodalo taj minut, tesko. Pisem na poslovnom nekih 16 godina i jos do sad nisam nikad pomaknuo dionicu, bilo pozitivno, bilo negativno. A nekad je tamo bilo, bar mi se cini, puno više ljudi gore. Budem drugi put napisao da sam kupio, pa vidimo :) Jos jednom za SVE. Ljudi, ne prodajte dionice na temelju mog pisanja. Rađe, ako vec imate sta novaca viška, kupite nekog brodara vani, a ne gurajte dodatnu lovu u ATPL, jer je, po meni, prilicno rizican. Dakle, ovo sta imate drzite, a disperzirajte rizik kupnjom nekog brodara vani. To je opcenito pametno.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 25, 2025 at 4:34 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 25, 2025 at 4:34 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      907k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 25, 2025 at 4:34 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 8 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™