Iskreno, nadam se da ce VL ploviti svojom rutom, bez ukljucivanja doticnog u bilo kakve planove. Ne bih ulazio u duboka elaboriranja, ali recimo da je sadasnja orijentanacija i rezultati VL nesto kompletno nespojivo s BS. Dovoljno je usporediti FI i sve parametre koji se tamo nalaze.
VLEN (Viktor Lenac d.d.)
-
-
-
Flying Clliper koji je gradjen u Brodosplitu je imao dokovanje u Lencu
-
Čini se da je Yuma na putu prema VL.
-
Lagano put gori. Citat cemo za par dana
-
Stigla Yuma u Lenac $$$
-
Bit Ce kod bolje u Veljaci ako projdu na natjecajima
-
I to ne samo da je danas stigla Yuma, nego i Talijanski tanker Falcona...
-
yuma ostaje 2 mjeseca, cekaju se rezultati jos 3 natjecaja.
-
Lijepi rezultati i fundamenti a likvidnost kao da je dokovana kuga.
U globalu, pocevsi od sebe.. radije malo zakockat na DDjH, INGR, Opte nego se skrasit di su vjetrovi povoljni. Cudna je ta ljudska priroda.
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all
-
Dokovi opet puni. Stigli Korčula, Juraj Dalmatinac i sv.Vid. Od prije su tu još i yuma, msc sandra, falcona i ievoli green.
-
-
Dokovi opet puni. Stigli Korčula, Juraj Dalmatinac i sv.Vid. Od prije su tu još i yuma, msc sandra, falcona i ievoli green.
Lijepa dobit se ocekuje na kraju ovakve godine. Dogodine bi se mogli nadati i divkici nekakvoj pa mozda naraste interes za dionicu. Za sada rade odlican posao s vremenom ce porasti interes a time i cijena. Trenutno nisu u fokusu ali izvjesce na kraju godine i najavica nekakva vrlo brzo donesu zeljene promjene.
-
Raduje me puni dok i u tom zadnjem i prvom kvartalu Jadrolinija i talijanska grupacija AF koristi usluge Lenca a do proljeca bude i cijepivo jos ako projdu na natjecajima za US Navy u veljaci kud bolje.Sto se tice ovog kvartala ocekujem prihode na oko 70 mil kuna i dobit od nekih 6 -8mil meni dovoljno u korona krizi
-
Lijepa dobit se ocekuje na kraju ovakve godine. Dogodine bi se mogli nadati i divkici nekakvoj pa mozda naraste interes za dionicu. Za sada rade odlican posao s vremenom ce porasti interes a time i cijena. Trenutno nisu u fokusu ali izvjesce na kraju godine i najavica nekakva vrlo brzo donesu zeljene promjene.
prestanite sanjati o dividendi, nikakve isplate neće biti vlasnicima...
najavili su ulaganje u nabavu novog (rabljenog) doka
provjerite koliko takva 'akcija' na tržištu dođe, koliko su u prošlosti novaca ulupali u dva doka (sve se nađe na webu), to je i bio jedan od razloga zbog kojeg je pokrenuta PSN, krive procjene
isplaćivati dividendu i onda dizati kredite ili što? pa nisu Talijani pali s kruške pa da sami sebi pucaju u koljena
dajte molim vas!
to da je ENNA grupa kupila većinski paket... onda bi takav salto mortale mogli očekivati, ovdje su vlasnici ipak iz branše a ne nekakvi stranački sponzori i dušebrižnici, derači koza
nije ovo PVCM
-
Da, al zaboravili ste na najavu skore nabavke novog doka. Novi dok poput 11 košta 40-50 milijuna USD. Rabljeni sa dovozom, prilagodbama i popravcima barem 30-tak. Morat će se za to zaduziti pa Jovo nanovo.
-
Same dobre vijesti koliko ste napisali. Ne vidim nista lose u ulaganju u novu vrijednost. Neka se samo radi, ako ce zbog toga past cijena super. VL moze samo bolje sa ovim vodstvom.
-
U ovom trenu lenac oma zadrzane dobiti 120 mil kuna sto se novoga doka tice mislim da ce ici na opciju nabave u 2023 godini kad Lencu isticu svi krediti tj Lenac 2023 bi trebao isplatiti sve kredit bankama bar tako pise u konsolidiranim izvjestajima a do tada imamo jos 2 godine ocekujem da ce Lenac imati sa obzirom na potrebe ugradnje BWT-s naredne 2 godine znatne prihode i dobiti od najmanje 40 mil kuna godisnje plus sto ce imati bar 10mil kuna od staroga narezanog doka 11,Lenac ima i nekretnininu u Rijeci koju cijene na nekih 4-5 mil kuna a ima i trezorskih dionica za koje mogu dobiti neku paru tako da vjerujem da se rabljeni dok moze kupiti za nekih 35mil dolara a da Lenaca ne dovede u pitanje likividnosti istoga.
-
Možemo se samo nadati. Nabavka i kasnija amortizacija doka će utjecati na profitabilnost i mogućnost isplate dividende u budućnosti.
To je zamjena dotrajalog doka, nije to njihov izbor očito nego nužda. Da bi ostali konkurentni i mogli smjestiti na navoz plovila veća od 100.000 dwt.
Nadajmo se samo da to neće uzrokovati probleme kakve je izazvala prvotna nabavka doka 11 gdje je defacto dok potopio i Lenac.
-
Ako su izvjestaji tocni i lenac nastavi poslovati kao do sada nabavka rabljenog doka do nekih 35-40 mil dolara nebi smjela biti problem s time vise da ce se moci dokovati veci i jaci brodovi pa ce se i sama investicija brze isplatiti
-
U ovom trenu lenac oma zadrzane dobiti 120 mil kuna sto se novoga doka tice mislim da ce ici na opciju nabave u 2023 godini kad Lencu isticu svi krediti tj Lenac 2023 bi trebao isplatiti sve kredit bankama bar tako pise u konsolidiranim izvjestajima a do tada imamo jos 2 godine ocekujem da ce Lenac imati sa obzirom na potrebe ugradnje BWT-s naredne 2 godine znatne prihode i dobiti od najmanje 40 mil kuna godisnje plus sto ce imati bar 10mil kuna od staroga narezanog doka 11,Lenac ima i nekretnininu u Rijeci koju cijene na nekih 4-5 mil kuna a ima i trezorskih dionica za koje mogu dobiti neku paru tako da vjerujem da se rabljeni dok moze kupiti za nekih 35mil dolara a da Lenaca ne dovede u pitanje likividnosti istoga.
Hvala snupy, glas razuma napokon!
treba gledati odvojeno, barem u ovom slučaju, zadržanu dobit od novčanog toka
jer prije svega treba to financirati (udarac na NT) a onda se to pomalo kroz amortizaciju rješava kroz godine
s druge strane ako to poveća prihvat težih brodova onda će se novim prihodima kompenzirati taj otpis
čak niti to ne mora biti neki veliki issue jer gleda se tako da se otprilike uzme financiranje na rok na koji se imovina amortizira, takvo je barem pravilo, nećeš dugoročnu imovinu financirati iz kratkoročnih izvora
uopće ne sumnjam u to da će se na ovaj ili onaj način pitanje doka riješiti jer bez toga mogu ključ u bravu staviti
čim koketiraju s idejom dopremanja rabljenog doka s Malte, mislim da su i najbliže toj opciji
IMHO
-
Poslovanje Lenca ovisi o brojnim faktorima. Nije nabavka doka presudna. To je donekle cikličan biznis i posao se puno brže odvija nego u tradicionalnim brodogradilištima pa se nazovimo ih "sušne i poplavne" sezone brže izmjenjuju. Kao i u svakom poslu, niti jedan trend ne traje vječno, a pogotovo ne u remontnoj brodogradnji. Trenutno je dobro, a kako će biti, pokazat će vrijeme i navozi škvera.
-
-