Auuu snupy, kako se to knjigovodstveno prebacuje dobit? Dajte to podijelite s nama i da mi nešto naucimo. 😁
Cini mi se da malo brkate prihode i naplatu. To vam je povezano, al ne na način na koji ste si vi to protumačili.
Auuu snupy, kako se to knjigovodstveno prebacuje dobit? Dajte to podijelite s nama i da mi nešto naucimo. 😁
Cini mi se da malo brkate prihode i naplatu. To vam je povezano, al ne na način na koji ste si vi to protumačili.
Posao je napravljen a nije naplaćen ljepo vam u izvještaju Pise da su sva potraživanja od kupaca naplaćena u siječnju i veljači.
A jel piše da li je fakturiran?
Znaci, u nas se koristi princip fakturirane realizacije, a ne naplaćene. Dakle, ako je posao fakturiran on je u računu dobiti i gubitka, a ako je naplaćen još bolje. Al sama naplata nije bitna za profitabilnost koju vi gledate u izvjescima. Bitna je za likvidnost. Pojednostavljeno rečeno.
nakon lekcija o prihodima (fakturirano) vs priljevima (naplaćeno), čekamo da se formira kakva-takva potpora na bidu
prije toga, ne možemo očekivati da se počne grickati ask
fundamenti su ok, bit će još i bolji nakon Q1/2020 a ostalo moramo ostaviti tržištu da odradi
nažalost, nismo atraktivni kao DDJH, DLKV ili OPTE (iako su ovdje s aspekta intrinzične vrijednosti za dioničare stvari jasnije)...
s pojavom likvidnosti odraditi će se i ovdje skok na zaslužene razine
U »Lencu« nisu pretjerano zabrinuti što »USS Mount Whitney« ovog puta odlazi konkurentskom brodogradilištu jer se u Martinšćici i mimo ovog projekta nastavlja prilično intenzivna suradnja s Američkom ratnom mornaricom. Još od listopada prošle godine na obimnijim se zahvatima nalazi USNS »Trenton«, brzi logistički aluminijski dvotrupac, a uskoro iz »Lenca« odlazi sister-ship, USNS »Yuma«, koji je bio na manjem remontu, dok se sredinom ožujka očekuje i USNS »Carson City« na kojem su ugovoreni veći zahvati i u brodogradilištu će ostati dva mjeseca
Korektno je navesti izvor, ako ništa drugo iz obzira prema novinarskom zvanju:
Evo nama malo poslica u ova grda vremena navoz im kipi cine se da su otporni na coronu u skveru
Napokon nesto posla jos kad bi upao Whitney ipak imamo bolju epidemiolosku situaciju nego Sjever Itali jos pogotovo sto se Genovska brodogradilista pripremju biti karantene za oboljele od covida
Dijelovi za USNS CARSON CITY su vec stigli iz Amerike i trenutno su u Zagrebu.
Osobno mislim da je lako moguce da se Whitney preusmjeri u VL samo nemam informaciju da li je vec mozda u Genovi ili tek treba doci?
Jucer sam citao clanak da se Genovski dokovi na kojima se nalaze kruzing brodovi prenamjenjuju u prihvatilista za oboljele Covidom tako da ce kruzer koji je pretprosle godine sudjelovao na Haitiu biti pokretna bolnica
Molio bi nekoga takodjer ako zna dali je Trenton jos uvijek u Lencu ili je isplovio sa Yumom
raj💰💰💰 mogla bi cijena za cijelu kunu gore
jesam na burzi neopterecujem se cijenom trenutno vise me interesira da se pokrpa taj 2Q pa da na polugodistu imamo bar pozitvnu 0 jer i ovako cijena je trenutno predstecajna a bez obzira na dogadjanje mislim da je prenisko
Volio bih upoznati kupca ove jedne dionice danas,siguran sam da je jako zanimljiv gospodin.
kupac sam ja, mislite valjda prodavatelja?
moj nalog još uvijek stoji. djelomično izvršen
Što se poslovanja tiče, zaposlenost je visoka, posla ima, no imamo nekih problema logističke prirode, s obzirom da smo orijentirani na tranzit preko Italije i inozemstva. Nezgodno je i što nismo sigurni u dolazak, odnosno u dinamiku dolazaka brodova na već ugovorene remonte, ako su na primjer ticali talijanske luke...
koliko uopce imamo brodova u remontu trenutno jer preko satelita vidi 4 broda neznam dali je Trenton u Lencu ili je otisao i Krcanka dali je unutra ili je otplovila
Trenton otišao, došao Carson
za drugo ne znam tj. nisam siguran
otisla je onda Yuma i Trenton Carsona vidim na satelitu
Što se poslovanja tiče, zaposlenost je visoka, posla ima, no imamo nekih problema logističke prirode, s obzirom da smo orijentirani na tranzit preko Italije i inozemstva. Nezgodno je i što nismo sigurni u dolazak, odnosno u dinamiku dolazaka brodova na već ugovorene remonte, ako su na primjer ticali talijanske luke...
svi brodovi mogu dolaziti na remont
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/ce…:45.314/zoom:15