Ruše se stara skladišta da se oslobodi manipulativni prostor, počela je gradnja famozne spojne ceste D403, za koji mjesec će se opet raspisati koncesija za Zagrebačku obalu(koju će vjerojatno dobiti Kinezi).Kako će ta koncesija utjecati na Luku Rijeka d.d.?Neće li joj Kinezi biti konkurencija?
LKRI (Luka Rijeka d.d.)
-
-
-
prošla je poništena da je kinezi ne bi dobili ,zašto bi sad
-
Kinezi će vjerojatno opet ponuditi "najbolju" opciju, a poništavati se ne može beskonačno!!!!Bilo je kritika od domaćih političara da se Kineze opstruira, tako da vjerujem da će ovaj put dobiti, iako od Kineza ne očekujem ništa dobro za Luku Rijeku d.d. pa ni za lokalnu zajednicu!
-
malo su veće igre od lokalnih političara
-
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…8fd185b9770.pdf
dobit minus 3 mil. ( 2019 minus 16 mil )
-
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…8fd185b9770.pdf
dobit minus 3 mil. ( 2019 minus 16 mil )
Ne može biti dobit u minusu
-
Uz jasnu strategiju razvoja a nakon ovog izvješća očekujem brži financisli oporavak Najgore je iza nas.
-
Dali netko ima info u svezi novog natječaja za koncesiju ?
-
RIJEKA - Ukupan promet riječke luke u 2020. godini iznosio je 13,6 milijuna tona tereta i povećan je za 18 posto u odnosu na 2019. godinu, priopćeno je u ponedjeljak iz Lučke uprave Rijeka.
-
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…effena-15055887
Možda ovaj link trenutno nije direktna poveznica sa LKRI ali želim vas potsjetiti da cijela Riječke Luka ide u smjeru da postane ( već je jednim djelom postala) specijalizirani prihvatni centar za sve vrste jahti od onih 10 metarskih do onig 150 metarskih megajahti. Naravno tu nemisli na kontejnerski i terminal rasutog tereta koji je samo plus ovoj priči.
-
-
luka rijeka nije luka nautičkog turizma nego je
Luka Rijeka d.d. je tržišno orijentirano trgovačko društvo koje temeljem ugovora o koncesiji za korištenje lučke infrastrukture i suprastrukture te obavljanje lučkih i drugih gospodarskih djelatnosti koristi najveći dio područja riječke luke.
Pruža usluge prekrcaja i skladištenja svih vrsta tereta (generalni, rasuti teret, stoka i drvo) na pet specijaliziranih terminala te se prostiru na četiri različite lokacije. Tvrtka orijentirana na povećanje kvalitete usluga i konkurentnosti transportnog pravca u Hrvatskoj.
-
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…effena-15055887
Možda ovaj link trenutno nije direktna poveznica sa LKRI ali želim vas potsjetiti da cijela Riječke Luka ide u smjeru da postane ( već je jednim djelom postala) specijalizirani prihvatni centar za sve vrste jahti od onih 10 metarskih do onig 150 metarskih megajahti. Naravno tu nemisli na kontejnerski i terminal rasutog tereta koji je samo plus ovoj priči.
a kada bi to bilo, ja sam naime ovo zadnji puta prodavao kada je bilo oko 120kn i stizale nove dizalice iz Kine, koje u međuvremenu nadam se nisu pretjerano korodirale, ne bih volio da me iznenadi nekakav brzi rasplet pa da taj let opet do 120 propustim izvan dionice
-
Luka Rijeka i Riječka luka su dvije različite stvari. Tu su nas isto opljačkali.
-
Luka Rijeka d.d. će kad-tad završti kao Uljanik d.d., ne nužno zbog istih razloga, ako ne prije onda nakon isteka koncesije.....
-
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak…a-2023-20210318
Vrlo optimisticno. Ajde da bas to vidimo. Jaci od luke Koper. -
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak…a-2023-20210318
Vrlo optimisticno. Ajde da bas to vidimo. Jaci od luke Koper.Državna cesta 403 od riječke luke do obilaznice gotova do kraja 2023.
Naslov clanka me podsjetio na ovo. :)) Nadam se da nece biti dead end, nego ce uistinu potaknuti poslovanje Luke Rijeka.
Vidim da se u clanku spominje i novi natjecaj za koncesionara Zagrebacke obale.
Podsjecam kako je zavrsio prosli i zbog cega je ponisten:
02.01.2021.
"Lučka uprava Rijeka poništila je 20,5 milijardi kuna vrijedan natječaj za koncesiju na Zagrebačkoj obali iako su na taj natječaj stigle dvije obvezujuće ponude, i to svjetskih igrača u upravljanju lukama. No problem je bilo to što je jedna ponuda, i to najbolja, stigla od konzorcija kineskih tvrtki. Prema našim informacijama, pritisak na Hrvatsku SAD-a i EU da tu 50-godišnju koncesiju za kontejnerski terminal u riječkoj luci ne dobiju Kinezi bio je golem. SAD i EU ne žele zbog strateških razloga Kineze u riječkoj luci. Odluka o natječaju za koncesionara na Zagrebačkoj obali stoga je dugo vagana i odgađana. Hrvatska je mogla odabrati kinesku ponudu unatoč protivljenju svojih zapadnih saveznika ili poništiti natječaj. Prema našim informacijama, mogućnost da se odabere druga, nepovoljnija ponuda nije uzimana u obzir."
https://www.vecernji.hr/vijesti/zbog-p…ku-luku-1458111
E sad, kako glasi novi natjecaj, tko se moze javiti, kakvi ce biti uvjeti.... Nadajmo se da ce biti odabran u korist Luke Rijeka. Neka najbolji pobijedi. :)) -
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…kineze-15059795
Konačno i to da dočekasmo.
-
poljaci prodaju
LKRI OT LOGISTICS SPOLKA AKCYJNA -2,360,924 -17.51% 1,325,812 9.84% 37.92M RUBICON PARTNERS VENTURES ASI SP. Z O.O. -- -- 2,360,924 17.51% 67.52M ostalo im 9,84 %
-
Ček pa ovo nitko još nije objavio o čemu se radi, ako su Poljaci stvarno odlučili izaći ovo bi stvarno moglo oživjeti...al ovaj novi kupac su isto neki Poljski kolzuntanti?
-
možda se samo radi o prijenosu dionica za kredit
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-