S obzirom da se tu očekuje ogroman rast vozarina i to vrlo skoro, moglo bi ovo porasti zapravo daleko više od ostalih brodara.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
OPEC+ postigao dogovor o povećanju proizvodnje nafteMinistri vodećih proizvođača nafte dogovorili su u nedjelju da će od kolovoza povećati opskrbu kako bi zauzdali nagli rast cijena potaknut oporavkom potražnje…novac.jutarnji.hr
Eppur si muove...
-
To se čekalo da ...
Sve dakle po planu ...
-
Bitna odluka koja znaci start za tankerase.
Uskoro cemo vidjeti prve pomake Tpng.
Nafta je pala sa 74 na 66 USD i tu padanju nije kraj. Dapace mislim da je nafta sazrela za 1 jaci short.
-
Ako se malo vratimo u proslost prije 1g. za 2.2 dionice Tpng mogli ste kupiti 1 dionicu Atpl.
Danas je taj omjer 10:1. Po meni ne zadugo jer odvrtanje pipe i veca proizvodnja nafte oznacava pocetak vecih vozarina za tankerase.
Ovo je posljednhe lose izvjesce za duzi period. Nakon toga ocekujem snazan radt vozarina preko 20 tisuca dolarica dnevno.
Dobro za brodare je snazan rast dolara.
-
Sve to stoji, međutim ja svoj keš za dokup držim u džepu dok ne vidim reakciju tržišta na FI. Ne vjerujem da će cijena rasti po objavi
-
Sve to stoji, međutim ja svoj keš za dokup držim u džepu dok ne vidim reakciju tržišta na FI. Ne vjerujem da će cijena rasti po objavi
Normalno, dokup se radi isključivo ispod 40kn.
-
Trziste uvijek gleda unaprijed. Imate 2 faktora. Gubitak u poslovanju cca 12 milja kuna dosada i rast cijene brodovlja sa 25 na 31.5 milju dolara po tankeru u proteklih 1g. Na 6 tankera dobijete samo u ovih proteklih 1g vrijednost vecu za 39 milja dolara iliti 260 milja kuna. Dakle toliko brodovi vrijede vise nakon one evaluacije u 2020g Ovaj kvartal ce opet biti minus..to se zna. A naredni? Vozarine ce znacajno porasti. Operativno poslovanje ce prijeci u plus, a brodovlje vam skuplje 260 milja kuna u odnosu na 2020.g. kad se radila evaluacija vrijednosti radi refinanciranja kredita.
Stvarni NAV je sad znacajno veci nego u 2020.g. po meni...treba tocno izracunati pa ako tko ima volje nek baci na papir. Odokativno bi rekao cca 80-85 kn.
Da ne bi bilo zabuna i cijena brodovlja Atpl je rasla 40% kao i kod Tpng.
Dakle 40kn je presmijesna cijena jer dogodine bi se usudio pa rekao vrijedit ce barem 80-100kn. I isto ce biti realno.
-
Dakle 40kn je presmijesna cijena jer dogodine bi se usudio pa rekao vrijedit ce barem 80-100kn. I isto ce biti realno.
hmmm trebate uzeti u obzir i faktor PBZ skrbnički, taj će se prosipat čim cijena naraste između 47 i 50kn, bar je to do sada radio.
-
Koliko isti ima? Par milja kuna kolega. Sjetite se Atpl na 190kn kako se razbija kamenac.
-
-
Trziste uvijek gleda unaprijed. Imate 2 faktora. Gubitak u poslovanju cca 12 milja kuna dosada i rast cijene brodovlja sa 25 na 31.5 milju dolara po tankeru u proteklih 1g. Na 6 tankera dobijete samo u ovih proteklih 1g vrijednost vecu za 39 milja dolara iliti 260 milja kuna. Dakle toliko brodovi vrijede vise nakon one evaluacije u 2020g Ovaj kvartal ce opet biti minus..to se zna. A naredni? Vozarine ce znacajno porasti. Operativno poslovanje ce prijeci u plus, a brodovlje vam skuplje 260 milja kuna u odnosu na 2020.g. kad se radila evaluacija vrijednosti radi refinanciranja kredita.
Stvarni NAV je sad znacajno veci nego u 2020.g. po meni...treba tocno izracunati pa ako tko ima volje nek baci na papir. Odokativno bi rekao cca 80-85 kn.
Da ne bi bilo zabuna i cijena brodovlja Atpl je rasla 40% kao i kod Tpng.
Dakle 40kn je presmijesna cijena jer dogodine bi se usudio pa rekao vrijedit ce barem 80-100kn. I isto ce biti realno.
Slažem se s vama, osobno radim sve ulagačke odluke po fundamentima, ali sentiment tržišta i trenutni rezultat na semaforu (FI) ne treba preolako otpisati kad se rade kratkoročna predviđanja
-
Veseli danasnji podatak sa flightradar24 o preko 200.000 letova u posljednjih 24h. Ista brojka je u odnosu na kraju prosle godine veca cak 67% i nastavlja rasti. A dobra vijest je da je stignuta razina iz 2019.g.
E sad, koliko je meni poznato treba puno puno nafte da pogoni 200.000 letova dnevno.
Vjerujem da vise nije upitno zasto OPEC otvara pipe kao i cinjenica da toliko snazan porast potrosnje mozda i zadrzi naftu na 50-60 USD razinama, al i znacajno osnazi tankerske vozarine.
-
Krece zivot i putovanja polako, samo treba biti strpljiv.
-
-
Velike kolegice!
propustate ono bitno...2 zadnja kvartala mozda stvore 20 milja minusa...al flota je sad skuplja nekih 250 milja kuna...a cijena pala sa 60 na 40kn.
Avio prijevoz raste rekordnom brzinom (200000 letova jucer) i Opec otpusta pipe na nafti. Sasvim sigurno ce vozarine narasti poprilicno. Kad prijedju 20-22 tisuca treba birati dugorocne 1-3g ugovore i eto cijene na 80kn.
-
“In summary, the tanker market continues to face challenges in the near-term due to the impact of the COVID-19 pandemic. However, the outlook for the second half of 2021 looks more positive as global oil demand is expected to recover in tandem with the rollout of vaccination programs and as the OPEC+ group of producers return oil supply to the market. This should lead to improved tanker fleet utilization in the latter part of 2021, with a more sustained recovery expected in 2022 and 2023 supported by positive long-term fleet supply fundamentals”, Teekay Tankers concluded.
-
BCTI i dalje jako nisko ...trećina Q3 je iza nas....ako se uskoro ne desi značajan rast vozarina i Q3 bi mogao po svemu sudeći biti negativan.
-
BCTI i dalje jako nisko ...trećina Q3 je iza nas....ako se uskoro ne desi značajan rast vozarina i Q3 bi mogao po svemu sudeći biti negativan.
Budi precizan, četvrtina.
-
Velike kolegice!
propustate ono bitno...2 zadnja kvartala mozda stvore 20 milja minusa...al flota je sad skuplja nekih 250 milja kuna...a cijena pala sa 60 na 40kn.
Avio prijevoz raste rekordnom brzinom (200000 letova jucer) i Opec otpusta pipe na nafti. Sasvim sigurno ce vozarine narasti poprilicno. Kad prijedju 20-22 tisuca treba birati dugorocne 1-3g ugovore i eto cijene na 80kn.
Kad vam skinu lokot molim vas da navedete izvor vase tvrdnje jer prema sv. Joakimu trenutna cijena tankera je jednaka cijeni s pocetka godine...ili, kao i obicno, pisete nebuloze...
-
Brodovi se vrednuju po trenutnim vozarinama i trosku novogradnje. Trenutne vozarine su uzasne pa nije toliko skocila cijena flote. Trenutni spot je mizernih 2000 dolara za product tankere. Procjenu kad ce raditi uskladivanje vrijednosti flote radi uprava. Zbog refinanciranja kredita(tako kazu) morali su raditi procjenu vrijednosti flote u najgore vrijeme. Ako su pametni, a drzim da jesu, sljedecu procjenu bi trebali raditi 31.12.2021.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 975k
2.4k
-