Čudi me da kolega tin koji inače često piše na ovoj temi barata sa krivim podacima. Po nekim naznakama, TPNG nema trenutno niti jedan tanker na spotu. Ne potvrđena informacija je da je ugovor koji je potpisan prije tjedan dana za tanker Zoilo koji je bio na spotu. Ako je tako uskoro bi trebalo vidjeti sudbinu tankera Vukovar kome ugovor ističe ovaj mjesec. Vinjerac koji je bio na spotu od svibnja također vozi na ugovor 2+1 godinu.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Ma kolega samo sam rekao da nisam siguran za jedan brod ...jer prema ovom tekstu ispada da je Vukovar upitan...ne zna se hoće li produžiti po opciji...potpisati novi TC ili će na SPOT....osobno mislim da će produžiti opciju...i imamo Zoilo koji ima novi ugovor ali starta u 6 ili 7 mjesecu..znači još je bar mjesec dana na SPOTU...u glavnom i prije sam pisao najbolja situacija je ako stave sve na TC s prosjekom iznad 16 000 usd...a čini se da bi Q3 trebao startati upravo tako....a to onda znači sigurnih 13 do 17 miliona kn dobiti po kvartalu i ne moramo više pratiti BCTI i SPOT.
https://www.tradewindsnews.com/tankers/tng-ta…ce=emailsharing
-
Sve se zeleni, TPNG jedina u crvenom? 🤣 Ah, sto volim ovu nasu kladionicu!
-
Sve se zeleni, TPNG jedina u crvenom? 🤣 Ah, sto volim ovu nasu kladionicu!
Premjestanje artiljerije na druge pozicije. Ova pozicija trenutno u meksickom suprotstavljanju u cekanju izvjesca za Q2. Ocekuje ce pomak fronte u tom razdoblju.
-
Sve se zeleni, TPNG jedina u crvenom? 🤣 Ah, sto volim ovu nasu kladionicu!
iscrpljena, odmara
-
Sve se zeleni, TPNG jedina u crvenom? 🤣 Ah, sto volim ovu nasu kladionicu!
iscrpljena, odmara
Pa čini se da se jučerašnji prodavač nije baš usrećio....a i dionica se samo pravila da spava ...nešto se naglo probudila....no još uvijek čini se ima nevjernih Toma koji ne vjeruju da dionica vrijedi znatno više od sadašnjih 55 kn....ali očigledno ima sve više onih kojima je ovo povoljna kupovina i koji znaju što nas čeka nakon Q2.
-
Ne citate okolne postove? To je bio nas lokalni kolega.
-
Ma insajderi očito znaju da je potpisan ili se priprema potpis još kojeg ugovora na 2+1 godinu.
-
Ma insajderi očito znaju da je potpisan ili se priprema potpis još kojeg ugovora na 2+1 godinu.
Ma kolega na ovom forumu ima jako puno postova koji barataju sa činjenicama vezanim uz TPNG tako da nisu potrebne insajderske informacije da bi se znalo da TPNG vrijedi puno više od sadašnje cijene....već nakon Q2 rezultati će opravdati cijenu od 75 do 85 kn...
-
Ma insajderi očito znaju da je potpisan ili se priprema potpis još kojeg ugovora na 2+1 godinu.
Ma kolega na ovom forumu ima jako puno postova koji barataju sa činjenicama vezanim uz TPNG tako da nisu potrebne insajderske informacije da bi se znalo da TPNG vrijedi puno više od sadašnje cijene....već nakon Q2 rezultati će opravdati cijenu od 75 do 85 kn...
Ja nisam siguran u to sto ti pokusavas ovdje nacrtati. Da ovaj kvartal kao i onaj sljedeći mogu iznjedriti tako skokovit rast rezultata, onda bi grafovi i svih ostalih tankerasa izgledali znatno bolje nego sto izgledaju sada.
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=NAT
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=TNK
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=Fro&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=TNP&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=TNK&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=EURN&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=PXS&ty=c&ta=1&p=d
Jasno se vidi prema forward PE da investitori i analitičari očekuju za sve to kompanije bolje rezultate nego do sada, a ipak tržište ih ne honorira nastavkom rastućeg dugoročnog trenda nego je i dalje izražena natprosjecna volatilnost sa dosta nejasnim ishodom kretanja cijene. Netko je očito u krivu ili naprosto ne može ili ne zna procijeniti daljnji razvoj događaja i kretanja trzisne cijene.
-
-
Ma kolega na ovom forumu ima jako puno postova koji barataju sa činjenicama vezanim uz TPNG tako da nisu potrebne insajderske informacije da bi se znalo da TPNG vrijedi puno više od sadašnje cijene....već nakon Q2 rezultati će opravdati cijenu od 75 do 85 kn...
Ja nisam siguran u to sto ti pokusavas ovdje nacrtati. Da ovaj kvartal kao i onaj sljedeći mogu iznjedriti tako skokovit rast rezultata, onda bi grafovi i svih ostalih tankerasa izgledali znatno bolje nego sto izgledaju sada.
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=NAT
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=TNK
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=Fro&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=TNP&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=TNK&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=EURN&ty=c&ta=1&p=d
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=PXS&ty=c&ta=1&p=d
Jasno se vidi prema forward PE da investitori i analitičari očekuju za sve to kompanije bolje rezultate nego do sada, a ipak tržište ih ne honorira nastavkom rastućeg dugoročnog trenda nego je i dalje izražena natprosjecna volatilnost sa dosta nejasnim ishodom kretanja cijene. Netko je očito u krivu ili naprosto ne može ili ne zna procijeniti daljnji razvoj događaja i kretanja trzisne cijene.
Pa kolega naim vrijeme je uvijek najbolji pokazatelj...tko želi ima priliku prodati sada...što se tiče usporedbe s ostalim dionicama vani teško da se možemo porediti niti po rastu niti po padu....a i TPNG ima strategiju dugoročnih ugovora koju su po mom skromnom mišljenju jako dobro iskoristili i osigurali si dvije uspješne godine....naravno svako mora donijeti vlastitu procjenu svog ulaganja....meni uglavnom od 33 kune ovdje govore da sam u krivu.
-
Ma da, ali da oni i udvostruče operativni i neto rezultat relativno gledano ne mogu rasti vise od 15-20% da se izjednače sa tim forward ocekivanjima stranih kompanija. A ti pišeš o puno većem potencijalu. Ja to ne vidim. A ne vide očito ni investitori vani. Netko je u krivu. Očito.
Ja osobno mislim da ekipa vani ne očekuje da će ovako povoljno vrijeme za tankerske kompanije potrajati. Vjerojatno će dosta tankera biti zaključano po vecim cijenama, al ni unajmitelji nisu vesla sisali pa će se po mojoj procjeni nastojati zaštititi na neki način. Ili kroz kraći najam ili nekom od opcija na prosjeke vozarina. Ne znam točno kako, laik sam, a oni valjda znaju svoj posao kao profesionalci.
-
iscrpljena, odmara
Pa čini se da se jučerašnji prodavač nije baš usrećio....a i dionica se samo pravila da spava ...nešto se naglo probudila....no još uvijek čini se ima nevjernih Toma koji ne vjeruju da dionica vrijedi znatno više od sadašnjih 55 kn....ali očigledno ima sve više onih kojima je ovo povoljna kupovina i koji znaju što nas čeka nakon Q2.
sve je to točno, ali vrijednost i cijena na burzi su ponekad prilično različite kategorije, ipak moramo uzeti u obzir faktor burze na kojoj trgujemo, okruženja, politike i mogućih budućih događanja, imao sam i sada imam neke za koje sam siguran da vrijede i vrijede puno više, ali kada se pojavio covid rokale su bolje od nelikvidiša i predstečajuša, naročito nije zanimljivo mnogima trgovati dionicama za koje je potrebno izdvojiti veći iznos za jediničnu cijenu, tu se uglavnom ne pojavljuju burekolovci, to vam je područje s ograničenim kretanjem
-
Ma da, ali da oni i udvostruče operativni i neto rezultat relativno gledano ne mogu rasti vise od 15-20% da se izjednače sa tim forward ocekivanjima stranih kompanija. A ti pišeš o puno većem potencijalu. Ja to ne vidim. A ne vide očito ni investitori vani. Netko je u krivu. Očito.
Ja osobno mislim da ekipa vani ne očekuje da će ovako povoljno vrijeme za tankerske kompanije potrajati. Vjerojatno će dosta tankera biti zaključano po vecim cijenama, al ni unajmitelji nisu vesla sisali pa će se po mojoj procjeni nastojati zaštititi na neki način. Ili kroz kraći najam ili nekom od opcija na prosjeke vozarina. Ne znam točno kako, laik sam, a oni valjda znaju svoj posao kao profesionalci.
Kolega opet vam kažem ....napravim svoju procjenu vrijednosti određene dionice njene reference i mogućnosti u narednih 12 do 24 mjeseca i na temelju toga uložim novce....što netko drugi radi to je njegova procjena i njegovo ulaganje.....mnogi su prodavali dionice po relativno smiješnoj cijeni iako je bilo očigledno da će u budućnosti rasti.....to što netko prodaje ili kupuje po nekoj cijeni nije temelj na kojem ja ulažem.
-
Kako možeš napraviti procjenu ako ne znaš kolike su dugorocno ugovorene vozarine?
Za neke brodove možeš procijeniti, za druge možeš nagađati.
Al kad već radiš procjene. Onda nam lijepo te molim navedi po svakome plovilu kolika je tvoja procjena vozarine i na koji rok? A onda možemo daljnje procjenjivati fiskne i varijabilni troskove, naknade i operativni odnosno neto rezultat.
I ja imam ofrlje procjenu, al to su odokativne mjere. Za precizniju procjenu treba ipak bolje poznavati i trziste i poslovanje same kompanije. Obzirom da ti kao stručnjak očito znaš vise detalja od mene ili nekog, nazovimo ga prosječnog invesittora, lijepo bi bilo da to podijeliš sa širim krugom potencijalnih ulagaca.
-
Kako možeš napraviti procjenu ako ne znaš kolike su dugorocno ugovorene vozarine?
Za neke brodove možeš procijeniti, za druge možeš nagađati.
Al kad već radiš procjene. Onda nam lijepo te molim navedi po svakome plovilu kolika je tvoja procjena vozarine i na koji rok? A onda možemo daljnje procjenjivati fiskne i varijabilni troskove, naknade i operativni odnosno neto rezultat.
I ja imam ofrlje procjenu, al to su odokativne mjere. Za precizniju procjenu treba ipak bolje poznavati i trzsite i poslovanje same kompanije. Obzirom da ti kao stručnjak očito znaš vise detalja od mene ili prosječnog invesittora, lijepo bi bilo da to podijeliš sa širim krugom potencijalnih ulagaca.
Vozarine ne treba procjenjivati, a niti rokove. To je javno objavljeni podatak. Isprika što za jedan nisam ažurirala po posljednjoj objavi; ovo je na dan 29.04.2020.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Kako možeš napraviti procjenu ako ne znaš kolike su dugorocno ugovorene vozarine?
Za neke brodove možeš procijeniti, za druge možeš nagađati.
Al kad već radiš procjene. Onda nam lijepo te molim navedi po svakome plovilu kolika je tvoja procjena vozarine i na koji rok? A onda možemo daljnje procjenjivati fiskne i varijabilni troskove, naknade i operativni odnosno neto rezultat.
I ja imam ofrlje procjenu, al to su odokativne mjere. Za precizniju procjenu treba ipak bolje poznavati i trziste i poslovanje same kompanije. Obzirom da ti kao stručnjak očito znaš vise detalja od mene ili nekog, nazovimo ga prosječnog invesittora, lijepo bi bilo da to podijeliš sa širim krugom potencijalnih ulagaca.
pa vi kolega od kolege tražite nešto ovako;
https://zse.hr/default.aspx?id=97989
pa da mi to sve imamo i radimo, onda bi imali svoju burzu, a ne bi trgovali na ovom PRIME tržištu, vidite li kolike plaće PRIMAju
-
Je, Al to je već uglavnom povijest. Većina tih ugovora je ili istekla ili će uskoro isteći. Za neke imamo suvisle procjene, za druge nemamo.
Koliko od vas je ikad vidjelo ili čitalo dugoročni ugovor o najmu i zna nešto o tome kako se te vozarine ugovaraju i naplaćuju?
I vezano na prethodne moje postove, zašto onda vanjski brodari ne uspostavljaju drugorocni trend rasta i otvaraju potencijal rasta cijene za 50% ili vise posto. Koliko se ovdje spekulira, barem kada se navodi cijena dionice od 85 kuna.
-
Je, Al to je već uglavnom povijest. Većina tih ugovora je ili istekla ili će uskoro isteći. Za neke imamo suvisle procjene, za druge nemamo.
Koliko od vas je ikad vidjelo ili čitalo dugoročni ugovor o najmu i zna nešto o tome kako se te vozarine ugovaraju i naplaćuju?
I vezano na prethodne moje postove, zašto onda vanjski brodari ne uspostavljaju drugorocni trend rasta i otvaraju potencijal rasta cijene za 50% ili vise posto. Koliko se ovdje spekulira, barem kada se navodi cijena dionice od 85 kuna.
Pa sami u svom izvještaju pišu kako se naplaćuje:
Spot tržište --> brodar ostvaruje nominalno veći prihod, ali je istovremeno opterećen i većim troškovima zbog prirode posla u kojem brodar podmiruje troškove povezane s putovanjem. Ovaj način zapošljavanja otvara mogućnost ostvarivanja premije u odnosu na trenutne tržišne uvjete, ali zahtijeva od kompanije povećane rezerve likvidnosti zbog različitog vremenskog horizonta troškova i prihoda gdje brodar podmiruje sve troškove putovanja prije naplate vozarine, dok u slučaju ugovora na vrijeme brodar vozarine prima unaprijed.
Uposlenost flote 99,8%.
I da, posljednji ugovor je 17 tis.
Po izracunu book/market omjer 1,5 (čak i nešto bolji).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. A vanjski su mozda vec prije dovoljni rasli i imaju trenutno drugacije omjere.
-
Kako možeš napraviti procjenu ako ne znaš kolike su dugorocno ugovorene vozarine?
Za neke brodove možeš procijeniti, za druge možeš nagađati.
Al kad već radiš procjene. Onda nam lijepo te molim navedi po svakome plovilu kolika je tvoja procjena vozarine i na koji rok? A onda možemo daljnje procjenjivati fiskne i varijabilni troskove, naknade i operativni odnosno neto rezultat.
I ja imam ofrlje procjenu, al to su odokativne mjere. Za precizniju procjenu treba ipak bolje poznavati i trziste i poslovanje same kompanije. Obzirom da ti kao stručnjak očito znaš vise detalja od mene ili nekog, nazovimo ga prosječnog invesittora, lijepo bi bilo da to podijeliš sa širim krugom potencijalnih ulagaca.
Kolega stvarno nemam potrebu nikoga uvjeravati u bilo što i nekoliko puta sam ponovio nemojte ulagati na temelju mojih procjena i postova...napravite svoju ..........procjenu ovdje vrlo lako može napraviti svatko tko imalo pažljivije prati ovu dionicu i javno dostupne podatke ....nakon Q2 biti će još lakše....vi očigledno mislite da se dionicu ne isplati kupiti i ja protiv toga nemam ništa to je vaša procjena i vaše pravo kao ulagača.
-
-