Eto rekoh danas da bi MR (MR + 55 %)mogli otići na 40 000 usd dan...sutra bi moglo biti vatreno...sve mi je žao što im bar još jedan brod nije na spotu.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Je, a preko bare tankerske dionice ni izbliza ne prate spot cijene odnosno vozarine. Slobodnih tankera nema tako da taj spot nema toliki utjecaj na kompanije i vrlo je još uvijek kratkoročnog karektera. IMHO
-
-
Kao sto ćeš i sam primjetiti iz njihovih grafova, dosta je to volatilan sektor i dugorocan oporavak na prilično krhkim nogama.
Slusajte ga. Kratko, jasno i precizno vam objasnjava situaciju. Kuzi i odnose u Zadrana, o cemu sam vam i pisao.
Trenutna situacija za tankere je odlicna, ali vam naim govori sto ce se dogoditi iza ove faze. Navalite ako zelite, ali nemojte posli nestati ko ekipa na ATPL (navlacili na kupnju na 400)
-
Kao sto ćeš i sam primjetiti iz njihovih grafova, dosta je to volatilan sektor i dugorocan oporavak na prilično krhkim nogama.
Slusajte ga. Kratko, jasno i precizno vam objasnjava situaciju. Kuzi i odnose u Zadrana, o cemu sam vam i pisao.
Trenutna situacija za tankere je odlicna, ali vam naim govori sto ce se dogoditi iza ove faze. Navalite ako zelite, ali nemojte posli nestati ko ekipa na ATPL (navlacili na kupnju na 400)
Isto tako pratimo i mi...i znamo da je vrlo dobra zarada osigurana sa 4 broda koja su ugovorena na TC tako da su nam ove spot vozarije samo šlag na torti sa preostala 2 broda na spotu.......
-
Ma gledajte ekipa najbolje sutra ujutro odmah... kako vam preporučuju ovi iskusni znalci koji su prorokovali pad na 35 kn ...udarite po bidu i uzmite svojih 40 kn ako mislite da je TPNG precjenjena.
-
Je, a preko bare tankerske dionice ni izbliza ne prate spot cijene odnosno vozarine. Slobodnih tankera nema tako da taj spot nema toliki utjecaj na kompanije i vrlo je još uvijek kratkoročnog karektera. IMHO
može on biti kratkoročnog karaktera koliko hoće ali vozarine su i bez toga i prije toga bile na vrlo dobrim razinama tako da.....neznam što sa vam kažem a ne znam ni da li vi znate što hoćete reći......pa nije index prije ovog rasta bio u "podrumu" na npr 300 nego na stabilinih 700, 800 i to več dosta vremena omogučuje odličnu zaradu TPNG......
-
index na ovim razinama nije bilo više od 10 godina koliko vidim......
kakav je ovo Torm brodar.....TRMN.....zašto raste 172%?.....koliko vidim nije imao neku stečajnu cijenu prije ovog današnjeg rasta......
-
Torm nije Trmn nego TRMD na nasdaqu. Prosjecno se tom dionicom posljednja tri mjeseca trgovalo 1430 komada, a danas očito na krilima spekulacije 450 puta vise. Al čak i tako to je vrlo vrlo malen volumen.
Evo, pa nek svi pogledaju cijene:
TNK
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=Tnk&ty=c&ta=1&p=d
FRO
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=FRO&ty=c&ta=1&p=d
STNG
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=STNG&ty=c&ta=1&p=d
PXS
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=PXS&ty=c&ta=1&p=d
NAT
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=NAT&ty=c&p=d&b=1
Ma mene bas briga tko sto misli, ja samo tvrdim da rast spot vozarina se ne preljeva na dionice clean i dirty tankerasa, uglavnom jer oni već imaju zaključane ugovore,. Obicno su cijene vozarina za tankere i cijene nafte pozitivno korelirane. Ovo nije uobičajena već izuzetna situacija gdje se naprosto ganja bilo kakav prostor za pospremanje nafte, a (ponajviše) one koja je defaultirala po contractima za isprouku svibanj i lipanj. Takva situacija može potrajati još neko kraće vrijeme, al nije dugorocan turnaround za ovaj biznis. IMHO
-
Ja osobno ne očekujem spektakularne prihode ali očekujem da će uz 4 dugoročna vrlo dobra ugovora i već 2 mjeseca vrlo visok spot Q1 i Q2 ostvariti vrlo dobre rezultate ....koji bi u konačnici trebali rezultirati porastom dobiti od oko 20% +u odnosu na 2019...ili plastično rečeno očekujem dobit na razini između 27 i 30 miliona kuna za 2020 godinu....i cjenu dionice iznad 70 kn...smatram da to nije ne realno niti pretjerano uvažavajući i uzimajući u obzir najvjerojatnije nešto slabiji Q3 ...koji se ne mora desiti ako u međuvremenu stave i preostale brodove na dugoročni najam.
-
-
Pisao sam vec o tome ranije. LR i MR tankeri osim derivata mogu prevoziti ili skladistiti i naftu. Kako se kapaciteti VLCC i drugih velikih dirty tankera popunjavaju, onda su poceli i LR tankeri skladistiti naftu, a kako onda posljedicno dobijete manjak slobodnih clean tankera za prijevoz derivata, vozarine rastu kaskadno i ovim manjim tankerima. Cisti suppy&demand. Jeftina nafta je donijela rast tankerima usprkos padu potraznje za naftom i derivatima.
-
Naim
Kakav dugoročan turnaround TPNG uopće i treba?.......oni posluju sa dobiti od svog osnutka prije nekoliko godina.......i duplo niži index od trenutnog osigurava lijepu dobit......kažem da je i prije ovog extremnog rasta tpng bila u odličnoj poziciji a ovo je extra na koji nismo ni računali.......moj je stav da je dionica i prije bila podcjenjena a sve ove dodatne situacije koje su se dogodile u posljednje vrijeme tu podcjenjenost povečale su još više.......
-
Je, zato je cijena dionice pala u podrum.
Zato vam i kažem svima skupa da trošite previše energije oko TPNG (to je vase pravo). Na njezinu cijenu utječe i cijeli niz lokalnih i drugih faktora, a ponajviše ograničena likvidnost i slab interes za fer vrednovanjem i ulaganjem na domaćoj burzi. Al zato se može spekulirati, al obzirom na negativne trendove očito su brojni ulagaci još uvijek dosta suzdržani.
U takvim uvjetima je tesko postići efikasnost tržišta i nadmašiti ocekivanja.
-
Je, zato je cijena dionice pala u podrum.
Zato vam i kažem svima skupa da trošite previše energije oko TPNG (to je vase pravo). Na njezinu cijenu utječe i cijeli niz lokalnih i drugih faktora, a ponajviše ograničena likvidnost i slab interes za fer vrednovanjem i ulaganjem na domaćoj burzi. Al zato se može spekulirati, al obzirom na negativne trendove očito su brojni ulagaci još uvijek dosta suzdržani.
U takvim uvjetima je tesko postići efikasnost tržišta i nadmašiti ocekivanja.
e to da......mala likvidnost i slab interes za fer vrednovanjem.......mislim da bi kumica sa placa koja bi sutra počela trgovat rekla brokeru da želi kupiti dionice tvrtke koja vozi i trenutno skladišti naftu jel je na tv-u i portalima čula da se to traži ali ne i zse dioničari......
-
Je, zato je cijena dionice pala u podrum.
Zato vam i kažem svima skupa da trošite previše energije oko TPNG (to je vase pravo). Na njezinu cijenu utječe i cijeli niz lokalnih i drugih faktora, a ponajviše ograničena likvidnost i slab interes za fer vrednovanjem i ulaganjem na domaćoj burzi. Al zato se može spekulirati, al obzirom na negativne trendove očito su brojni ulagaci još uvijek dosta suzdržani.
U takvim uvjetima je tesko postići efikasnost tržišta i nadmašiti ocekivanja.
e to da......mala likvidnost i slab interes za fer vrednovanjem.......mislim da bi kumica sa placa koja bi sutra počela trgovat rekla brokeru da želi kupiti dionice tvrtke koja vozi i trenutno skladišti naftu jel je na tv-u i portalima čula da se to traži ali ne i zse dioničari......
nemoj tako o kumicama, pa fiskalizirale su se prije 50% poduzetnika, a na njihove sposobnosti država posebno motri
-
e to da......mala likvidnost i slab interes za fer vrednovanjem.......mislim da bi kumica sa placa koja bi sutra počela trgovat rekla brokeru da želi kupiti dionice tvrtke koja vozi i trenutno skladišti naftu jel je na tv-u i portalima čula da se to traži ali ne i zse dioničari......
nemoj tako o kumicama, pa fiskalizirale su se prije 50% poduzetnika, a na njihove sposobnosti država posebno motri
baš suprotno, ovime ih i hvalim jel bi izabrali bolje od nas večine ovdje....😂
-
Samo radi kolege Tina bi volio da Tpng ode do 70kn. Al opet sporno je bi li kolega tu prodao ili bi rekao ma ide to jos gore i propustio sve. Kad tamo ode dionica opet dublje dolje jer je trezor ispucao preostale 4milje.
Eto kolega Tin recite nam gdje bi Vi prodali?
Imam frenda koji nije htio prodati Ptkm na 250. Cijena otisla na 300 pa pala na 200kn. Ja mu vikao prodaji...a on vratiti ce se na 300kn.
Kasnije je radjen inverz split i covjek dobio 7kn po dionici. Poanta ne treba biti pohlepan.
Pisao sam vec o tome ranije. LR i MR tankeri osim derivata mogu prevoziti ili skladistiti i naftu. Kako se kapaciteti VLCC i drugih velikih dirty tankera popunjavaju, onda su poceli i LR tankeri skladistiti naftu, a kako onda posljedicno dobijete manjak slobodnih clean tankera za prijevoz derivata, vozarine rastu kaskadno i ovim manjim tankerima. Cisti suppy&demand. Jeftina nafta je donijela rast tankerima usprkos padu potraznje za naftom i derivatima.
S obzirom da jeftine nafte ima koliko hoces,a tankeri nisu jeftini neki bi se mogli rjesavati usluga tankerasa za skladistenje. Nafta na niskim razinama je po meni preopasna za tankerase. Eto zato sam danas prodao. Ne mislim da ce preko 49kn.
-
Inace te grafove stranih tankerasa stavite na mjesecnu razinu pa onda da napravimo usporedbu Tpng i njih.
-
I ulpl ima 4 tankera, steta da se toliko razvlaci predstecaj.
-
Tanker stocks could double share prices by Christmas
https://www.tradewindsnews.com/finance/tanker…tmas/2-1-795638
-
-