Kupujem 2000-3000 komada ADPL ispod 11 ojra, pa ako ima tko voljan da proda nek se javi...nešto malo (skoro 500-tinjak komada..) sam već skupio, na ovoj rasprodaji...
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Kupujem 2000-3000 komada ADPL ispod 11 ojra, pa ako ima tko voljan da proda nek se javi...već sam par puta napisao...nešto malo(skoro 500 komada) sam već skupio, na ovoj rasprodaji...
A da kupiš auto umjesto dionica?
-
Kupujem 2000-3000 komada ADPL ispod 11 ojra, pa ako ima tko voljan da proda nek se javi...već sam par puta napisao...nešto malo(skoro 500 komada) sam već skupio, na ovoj rasprodaji...
A da kupiš auto umjesto dionica?
Kupio sam već dva nova auta ove godine (oba nemačko auto BMW, s tim da je jedan manji gradski auto vulgaris, a drugi šminkerski SUV za autoput, nikakav teren..), pa bar da se prvo malo izguštam po autoputu ...onaj Jaguar iz 2020. sam bio prodao...sm.će od auta koje se stalno kvari...samo ću to reći...
-
Kupujem 2000-3000 komada ADPL ispod 11 ojra, pa ako ima tko voljan da proda nek se javi...nešto malo (skoro 500-tinjak komada..) sam već skupio, na ovoj rasprodaji...
Moj target za ulazak je od 5-7
-
Ako Stellantis ima ugovore i razvijene poslovne odnose sa Kinezima, a on čini skoro 60% svih ugovorenih poslova ADPlastika, onda smo mi na konju!!!
Stellantis doveo jeftine kineske aute u Europu. Pogledajte cijeneSTELLANTIS je za pariški autosalon pripremio nekoliko novosti vezanih uz svoje marke, ali i promociju novog kineskog brenda na europskom tlu.www.index.hr -
Polako im dolazi do glave.
Jer im gori pod nogama....
‘Zaustavite ludilo, Europi prijeti kolaps‘: Njemačka i Italija protiv zabrane benzinaca i dizelašaSada je izvjesno da zabrana - odnosno nulta granica emisija iz ispušnih cijevi - neće biti postignutawww.jutarnji.hr -
Polako im dolazi do glave.
Jer im gori pod nogama....
pada mi na pamet ono sa ugljenom.......nesmije se to, jel to je puj, puj, štetno a onda kad se sve sruši onda loži miško koliko god treba........daj diesela jel to market traži i treba.......sad su u fazi da tek trebaju kolabirat prije nego skuže da su skurili previše love na utopiju bez infrastrukture i što je još bitnije brzine punjena i funkcionalnosti osim vožnje do prvog susjeda i da se ljudi putuju duže u 2024 nego prije na konjima i kolima.....
-
Kupujem 2000-3000 komada ADPL ispod 11 ojra, pa ako ima tko voljan da proda nek se javi...nešto malo (skoro 500-tinjak komada..) sam već skupio, na ovoj rasprodaji...
Moj target za ulazak je od 5-7
Ako cijena dođe do razine 5-7 ojra, onda treba bježati van glavom bez obzira, jer će uskoro stečaj ili predstečajna nagodba...
-
Moj target za ulazak je od 5-7
Ako cijena dođe do razine 5-7 ojra, onda treba bježati van glavom bez obzira, jer će uskoro stečaj ili predstečajna nagodba...
Stellanis se trenutno trži po P/E 3.7 kako je kolega u postu poviše rekao 60% budućih poslova AD plastika je vezano za stellanis koliko je realno da bude P/E plastike ako je dobavljač uvijek rizičniji od glavnog proizvođača meni se i 5 eura čini puno, tu ti je objašnjeno koje rizike donosi recesija i zašto su takve valuacije
-
Ako cijena dođe do razine 5-7 ojra, onda treba bježati van glavom bez obzira, jer će uskoro stečaj ili predstečajna nagodba...
Stellanis se trenutno trži po P/E 3.7 kako je kolega u postu poviše rekao 60% budućih poslova AD plastika je vezano za stellanis koliko je realno da bude P/E plastike ako je dobavljač uvijek rizičniji od glavnog proizvođača meni se i 5 eura čini puno, tu ti je objašnjeno koje rizike donosi recesija i zašto su takve valuacije
Treba prodati sad po 12 pa kupiti po 6 i onda prodati opet na 12 - 18. Koji bi to posao bio.
Nego u GI piše ovo:
OVISNOSTI O JEDNOM KUPCU
Svjesni rizika ovisnosti o jednom kupcu, već se duži niz godina aktivno radi na diversifikaciji portfelja kupaca u skladu sa strategijom kompanije. Cilj smanjenja izloženosti Renault Grupi postignut je kroz ugovaranje novih poslova sa Stellantisom, Fordom i Suzukijem, a dodatno je ubrzan izlaskom Renaulta iz vlasništva AvtoVaza i smanjenjem proizvodnje u tvornici Revoz u Novom Mestu.
Iako i dalje prisutan trend udruživanja različitih proizvođača automobila može smanjiti mogućnosti diversifikacije portfelja kupaca, istovremeno se otvaraju nova tržišta i pružaju mogućnosti za proširenje suradnje s pojedinim grupacijama.
Kako je onda Stellantis na 60%? Tko će ga znati, krhko je znanje, ali ja bi rekao da je Renault i dalje najveći kupac...
-
-
Najveći kupac ADPLa je i dalje VW grupa koja čini cca. 26% prihoda ADPLa na EU tržištu - stranica 24 izvještaja.
-
Najveći kupac ADPLa je i dalje VW grupa koja čini cca. 26% prihoda ADPLa na EU tržištu - stranica 24 izvještaja.
Kojeg izvještaja, ne mogu naći niti u Q2 niti u integriranom godišnjem. Ali to je onda sigurno bez konsolidacije Rumunjske. Pola rumunjske u Q2 je bilo 28 mil € prihoda, a cijeli konsolidirani prihod sa pridruženo pola Rumunjske je bio 108 mil €, a na to još ide i Novo Mesto i vjerojatno još po Europi šalju u Renault u druge tvornice neke količine, tako da bi rekao da su im oni još uvijek broj jedan... S tim da čini mi se da je pisalo da je u Q2 krenula promjena modela u Rumunjskoj tako da je prihod ispodprosječan. U svakom slučaju dosta su raspodijeljeni. Još kada Kinezi počnu graditi tvornice po Europi da zaobiđu carine, možda se i tu može uletiti. Dobar dio njihovih proizvoda se baš ne isplati slati preko pola svijeta...
-
Po u prodaji na EU tržištu i dalje drži Volkswagen Grupa i to s udjelom od 26,1 posto te bilježi rast prodaje od 18 posto. Slijede ga Stellantis s udjelom od 17,8 posto i rastom prodaje od 2,9 posto te Renault Grupa s udjelom od 10,9 posto i rastom prodaje od 16,9 posto....
Mislim da je to kolega vidio i krivo zaključio. Odnosi se na ukupnu prodaju vozila u EU, a ne na kupce AD Plastika.
-
Kada govorim o Stellantisu kao kupcu ADPlastika, govorim o novčanoj snazi potpisanih ugovora koji su objavljeni na ZSE u posljednje 2 godine.
Ti ugovori su uglavnom sa Stellantisom i daleko su najveći.
Dakako, širu diverzifikaciju kupaca smatram poželjnom i nužnom za zdravlje poslovanja.
-
Evo, dao sam si malo truda u ovo kišno prijepodne pa sam izvukao podatke o novim poslovima AD Plastika objavljenih na ZSE u proteklih malo više od dvije godine i stanje je još puno, puno koncentriranije na Stellantis nego što sam odokativno mislio.
Toplo se nadam da prodajna divizija u AD Plastiku nastoji dodatno diverzificirati kupce!!!
DATUM OBJAVE KUPAC IZNOS (MIL. €) 3.7.2024. STELLANTIS 36,5 10.5.2024 SMP Automotive 7,4 7.11.2023. STELLANTIS 16,6 27.2.2023. STELLANTIS 57,2 24.1.2023. STELLANTIS 38,2 28.7.2022. STELLANTIS 31,2 23.6.2022. STELLANTIS 85,9 2.6.2022. SUZUKI 14,2 UKUPNO 287,2 STELLANTIS 265,6 92,48% -
Neznam dali firma ima obavezu, kao što objavljuje ugovore koje su sklopili sa velikm prozvođačima, na isti način obavijestiti javnost ukoliko dođe do problema oko realizacije tih istih ugovora, odnosno zbog poremećaja na tržištu mogućih modifikacija tih ugovora. Kako Ad plastik trenutno ništa ne objavljuje oo tom pitanju jeli moguće da nije došlo do značajnih poremećaja i odstupanja od realizacije istih?
Dok kog ne izađe izvještaj o trećem kvartalu, ili pak neka njihova objava u međuvremenu, ostajemo na špekulacijama po pitanju poremećaja njihovom poslovanju.
-
A evo kako o situaciji u Volkswagenu razmišlja priprosti narodni čovjek.
Naravno, od kuda drugdje nego "izbosne".
Dame i gospodo, mudri Salko zbori.
-
vidim da se gore u postovima spominje Stellantis, pa evo friški update:
Stellantis N.V. (NYSE: STLA) has revised its 2024 financial guidance due to North American performance issues and deteriorating global industry dynamics. The company is accelerating inventory normalization in the U.S., targeting 330,000 units of dealer inventory by year-end 2024. Actions include:
1. North American shipment declines of over 200,000 vehicles in H2 2024
2. Increased incentives on 2024 and older model year vehicles
3. Productivity improvement initiativesUpdated 2024 guidance:
- Adjusted operating income margin: 5.5 - 7.0% (down from 'double digit')
- Industrial free cash flow: -€5 billion to -€10 billion (from 'Positive')Stellantis expects stronger performance in 2025 and beyond due to recovery actions being implemented.
u prijevodu spalit će 5 do 10 mlrd keša (prijašnji guidance je bio pozitivan FCF)
(živo me zanima kako će proći Tesla nakon ovog izvještaja, za sada je na krilima FSD događanja samo up up up)
(svi su definitivno iskoristili pandemiju i zagušene lance dobave kako bi, eto jadni, digli cijene... tome je došao kraj!)
-
Može li mi tko od zainteresiranih kolega pojasniti čemu toliki natječaji za zapošljavanje u AD Plastik grupi ako se očekuju poremećaji u autoindustriji
-
Rekao bi da je masovni odljev iz firme, sada traze nove kojima ce dati ugovor na godinu dana dok vide kakva ce biti situacija s poslom..
-
-