imaju oni jako puno toga i kad ih market kao na eri skuži da idu van do kraja samo će se spuštati niže i niže na bidu a ovi zabijati dionicu dole........eru cipelare i siluju več godinu dana (s tim da ero nema probleme ili ajd'mo reći tako velike izozove pred sobom kao ovi) i tek sad kad su, ajmo reć pri kraju, dionica je malo oživila i sad market čeka da pokupi preostalo u rangu 210-220 pa ostatke ako treba i po višoj cijeni i onda kreće jako.......tako da joj samo soli na rep možeš stavit.......ovdje su tek počeli tako da samo polako.......trajat će to.......
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
ne znam o čemu tu se tu vodi rasprava...
04.01., 03.OMF je prodao 700kom i pet dana kasnije, 10.01. još 500kom, i to je to, sveukupno u ovoj godini 1200kom ili 18500 eur...i sada tu, bar po meni, raditi neku priću radi 20etak k eur fakat nema smisla...
...dionica je ok, revalorizacija je obavljena u največoj krizi, niska zaduženost, fundamenti ok, 0,5bv, bilanca i sektor u oporavku, geopolitičke okolnosti, odnosno okretanje eu vlastitim industrijskom kapacitetima, ugovorenih poslova preko 300m eur, novi proizvodni i modernizirani kapaciteti, započeti novi projekti od kojih največi dio upravo kreće sad u 2024. ...uopće ne navijam ali fundamenti su tu naspram npr eto nekih stečajuša kao igh koji ide skoro po isto, kodt koji uopće nema proizvodnih kapaciteta narednih 10 god. opravdati današnju vrijednost dionice, o koei ne treba trošiti rijeći ali je na 200eur, pa podr, pa banke napuhane da boli, ima toga još puno ali ježišga, trendovi i tržište su takvi kakvi jesu
-
ne znam o čemu tu se tu vodi rasprava...
04.01., 03.OMF je prodao 700kom i pet dana kasnije, 10.01. još 500kom, i to je to, sveukupno u ovoj godini 1200kom ili 18500 eur...i sada tu, bar po meni, raditi neku priću radi 20etak k eur fakat nema smisla...
...dionica je ok, revalorizacija je obavljena u največoj krizi, niska zaduženost, fundamenti ok, 0,5bv, bilanca i sektor u oporavku, geopolitičke okolnosti, odnosno okretanje eu vlastitim industrijskom kapacitetima, ugovorenih poslova preko 300m eur, novi proizvodni i modernizirani kapaciteti, započeti novi projekti od kojih največi dio upravo kreće sad u 2024. ...uopće ne navijam ali fundamenti su tu naspram npr eto nekih stečajuša kao igh koji ide skoro po isto, kodt koji uopće nema proizvodnih kapaciteta narednih 10 god. opravdati današnju vrijednost dionice, o koei ne treba trošiti rijeći ali je na 200eur, pa podr, pa banke napuhane da boli, ima toga još puno ali ježišga, trendovi i tržište su takvi kakvi jesu
Pretpostavljam da se čeka da ovi prodavači završe rasprodaju i da se se novi poslovi vide na prihodu i EBITD-i u slijedećim kvartalima.
Onda bi i cijena dionice trebala biti bolja pa mi ti reci da na ZSE nema prilika...ili
-
Da ponovim upit za knjigu dioničara. Voljan sam kupiti novu, ali mi treba neka starija da imam s čim usporediti: tko prodaje/kupuje dionice.
Inače očekujem jako dobar kvartal, puno bolji nego što mnogi očekuju i predviđaju i povratak dionice u fokus investitora.
-
Stellantis planira oko 2250 privremenih otkaza u Torinu izvor clanka T-portal
-
ne vidim tu neku poveznicu ili utjecaj na poslovanje adpl iako je Stellantis najveći naručioc djelova ali vidim da se neki vesele plasirajući nepotpune boldane naslove...pa neka se bar pakosni kolega veseli, i to je Ok
PROIZVOĐAČ automobila Stellantis planira na nekoliko tjedana obustaviti rad približno 2250 radnika u tvornici Mirafiori u Torinu zbog slabe potražnje, objavili su sindikati. U razdoblju od 12. veljače do 3. ožujka bez posla će tako ostati 1250 radnika koji proizvode električni Fiat 500 i njih još 1000 koji proizvode automobile marke Maserati, rekao je glasnogovornik tvrtke, potvrdivši priopćenje sindikata.
Iz talijanskog sindikata FIM CISL poručili su prošli tjedan da građani odgađaju kupnju električnih vozila jer čekaju državne poticaje koje je vlada lani najavljivala u nekoliko navrata, ali ih još nije ponudila.
dakle zastoj od 3 tjedna na el. fiat 500 i maserati jer ...eto ti sad, čekaju se poticaji za EV...
-
epilog prethodnom članku...
Prodali su jednoj firmi 250.000 vozila, a radnike šalju kućiSTELLANTIS JE OBJAVIO kako će kući na mjesec dana poslati više od 2000 radnika u Italiji, a istovremeno je prodao flotu od četvrt milijuna vozila.www.index.hrStellantis dobiva narudžbu za 250.000 automobila od tvrtke za iznajmljivanje Sixt
Vozila će uključivati automobile, terenska vozila i kamione brendova Stellantis kao što su Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot, Ram i Maserati.
Stellantis će Sixtu isporučiti čak 250.000 vozila u dogovoru sklopljenom nekoliko tjedana nakon što je najveća europska tvrtka za iznajmljivanje automobila objavila da izbacuje vozila Tesla iz svoje flote.
Prve isporuke u sklopu narudžbe vrijedne više milijardi eura počet će u ovom tromjesečju, priopćile su tvrtke u utorak.
Vozila — mješavina motora s unutarnjim izgaranjem, plug-in hibridnih i baterijskih električnih modela — ići će u Sixtovu flotu za iznajmljivanje diljem Europe i Sjeverne Amerike tijekom sljedeće tri godine.
Oni će uključivati automobile, terenska vozila i kamione marki Stellantis kao što su Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot, Ram i Maserati.
e, ova vijest ima veze sa ADPL...jako ima veze sa adpl
-
Koji cirkus, dionica pala ispod 100kn, s obzirom na oporavak poslovanja i značajne nove poslove koji su krenuli trebala bi rasti.
Logična rasprodaja, nema šta....
-
Dosadašnji prosjek mi je 12,27 i ni u ludilu nisam mislio da će se ikad više moći kupiti po tim cijenama osim u slučaju 3.svj.rata, stvarno nevjerojatno kako prosipaju...
-
ne razumijem ove koji prodaju oporavak je tu
-
-
evo još malo da se potakne rasprodaja
10. siječnja 2024. u 04:16 sati
Prodaja u Rusiji oporavila se na 1,06 milijuna jedinica u 2023
MOSKVA -- Prodaja novih automobila u Rusiji oporavila se 2023. na 1,06 milijuna jedinica, kažu podaci ruske analitičke agencije Autostat, dok se industrija djelomično oporavila od sankcija i odlaska mnogih stranih proizvođača automobila.
U prosincu 2023. prodaja je bila 110 posto veća u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pokazali su podaci Autostata i njegove partnerske konzultantske tvrtke PPK.
Kineski proizvođači automobila zadovoljavaju zahtjeve svojih zapadnih konkurenata koji odlaze. Ali čini se da je prodaja kineskih automobila dosegla vrhunac na više od 56 posto tržišta kako se domaća proizvodnja u Rusiji sada oporavlja.Stručnjaci Autostata vjeruju da će ove godine prodaja porasti za 18 posto na 1,25 milijuna jedinica, odnosno 32 posto na 1,4 milijuna jedinica u njihovom optimističnijem scenariju.
Tvornice koje su bile u stanju mirovanja otkako su zapadni proizvođači automobila otišli zbog ruskih akcija u Ukrajini vjerojatno će se ponovno pokrenuti ove godine, dodao je Tselikov.
i još sa iste stranice
https://europe.autonews.com/automakers/renault-sales-rise-9-2023-after-sluggish-4-year-period
17. siječnja 2024. u 04:19 sati
Prodaja Renaulta 2023. vraća se rastu s fokusom na vrhunske modele
Grupa Renault izvijestila je o porastu globalne prodaje od 9 posto za 2023. na 2,24 milijuna, vraćajući se na rast nakon četiri uzastopne godine pada.
Renault je rekao da je spreman nastaviti svoje dobre rezultate u 2024.
Grupa je zabilježila pad od gotovo 6 posto u 2022., godini kada su proizvođači automobila bili teško pogođeni nestašicom poluvodičkih čipova, nakon postavljanja prodajnog rekorda od 3,88 milijuna automobila i kombija u 2018. Pad prodaje pogoršao je izlazak iz ruske tržište.
Osnovna marka Renault, koja čini više od dvije trećine prodaje grupe, zabilježila je povećanje prodaje od 9,4 posto na 1,55 milijuna u 2023., dok je prodaja njezine niskotarifne marke Dacia porasla 15 posto na 658.321. Potražnja za markom Alpine porasla je 22 posto na 4328.
Knjiga narudžbi grupe u Europi predstavlja 2,5 mjeseca predviđene prodaje na kraju prosinca 2023., dodao je Renault.
Europa je činila 63 posto prodaje u 2023., ali proizvođač automobila planira rasti izvan Europe s osam novih globalnih modela do 2027.
Proizvođač automobila, koji će izvijestiti o godišnjim rezultatima 15. veljače, cilja na operativnu maržu između 7 posto i 8 posto, u usporedbi s ispod 6 posto u 2022. godini.
-
ne razumijem ove koji prodaju oporavak je tu
ima ljudi koji vode računa i o kupcima, kako bi kupili da nitko ne prodaje, osim toga trebalo bi i izvještaj sačekati, a izgleda nije obećavajući
-
Dosadašnji prosjek mi je 12,27 i ni u ludilu nisam mislio da će se ikad više moći kupiti po tim cijenama osim u slučaju 3.svj.rata, stvarno nevjerojatno kako prosipaju...
Možda ste i u pravu po pitanju slučaja...traje WW III samo nam običnim smrtnicima nisu javili.
-
Mislim da je glavni problem ove firme što je u ovoj krizi otišlo dosta bitnih i kvalitetnih radnika te je pitanje hoče li i kako kvalitetno moć obavit novo ugovorene poslove, jer ak jednom u auto industriji izgubiš reputaciju pouzdanog dobavljača to je big problem.
-
ne razumijem ove koji prodaju oporavak je tu
ima ljudi koji vode računa i o kupcima, kako bi kupili da nitko ne prodaje, osim toga trebalo bi i izvještaj sačekati, a izgleda nije obećavajući
Ni ne očekuje se da izvješće bude nešto posebno dobro, to je ionako već prošlost, 2023 je bila stabilizacija poslovanja i pozitvna 0 uz ulaganja u nove alate za nove poslove, očekuje se da slijedeći kvartali budu sve bolji i bolji, dakle potencijal rasta bi se trebao gledati, u teoriji bar :-))
-
Kolege, je li se zna tko naprasno izlazi s obzirom na brutalan pad cijene, mislim da ovo nema veze sa poslovanjem, što će nadam se potvrditi izvješće.?
Zadnji koji su izlazili tj. ispali iz Top10 su bili :
HPB D.D./Kapitalni Fond D.D. koji je izašao još 29.11.2022
Privredna banka Zagreb D.D. koja je izašla još 25.03.2022
U trenutku ispadanja svaki je imao manje od 40.000 dionica.
-
Ako netko pošalje knjigu dioničara u nazad mjesec dva, ja vam javim tko izlazi.
-
Osim ADPL, izgleda da niti Stellantis nije baš u fokusu investitora kao vruća roba, P/E mu je tek malo iznad 3? Sad me navlači da se i u to uključim, ali nije baš neki hedge rizika obzirom da sam se nakupovao ADPL-a...
-
Osim ADPL, izgleda da niti Stellantis nije baš u fokusu investitora kao vruća roba, P/E mu je tek malo iznad 3? Sad me navlači da se i u to uključim, ali nije baš neki hedge rizika obzirom da sam se nakupovao ADPL-a...
I dividenda 7-8%......1 euro dividende za ADPL je isto 7-8% na ovoj cijeni od burzi...jednog dana 😁😁
-
evo, još malo za pročitati... da ADPL uzme samo 1% narudžbi djelova od planiranih investicija u EU, to bi bilo i više nego dobro...
Platforma će biti instalirana u nekoliko tvornica u Europi i Sjevernoj Americi i bit će dostupna u 400-voltnoj i 800-voltnoj BEV arhitekturi, s ciljanim dometom od 800 km (500 milja), rekao je Stellantis u izjavi objavljenoj u petak .
Također će biti dostupan u dodatnim višeenergetskim varijantama, uključujući hibrid i s unutarnjim izgaranjem.
Stellantis, koji je osnovan prije tri godine kada se Fiat-Chrysler spojio s proizvođačem Peugeota PSA, namjerava postaviti četiri BEV-native platforme u okviru svog dugoročnog poslovnog plana. Svoju platformu STLA Medium predstavila je prošle godine, a slijede one Small i Frame.
Kao dio svojih planova za elektrifikaciju, Stellantis ulaže više od 50 milijardi eura (54 milijarde dolara) u sljedećem desetljeću kako bi dosegao 100 posto prodaje električnih osobnih automobila u Europi i 50 posto električne kombinacije automobila i lakih kamiona u SAD-u do 2030. godine.
ps.
*Joskocro, od 10.01.2024. u prvih 10 nema promjena a i to 10og je bilo tek 500kom...ovu trgovinu zadnjih 10etak dana rade mali dioničari...
-
-