Ne razumijem ovu paniku?
OK, gubitak u kvartalu je 8mkn, ali ukupna dobit za godinu je na razini prošle godine. Poslovni prihodi isto tako skoro isti kao prošle godine.
Naravno, trend nije dobar, ali da ima razloga za ovu paniku...?
Ne razumijem ovu paniku?
OK, gubitak u kvartalu je 8mkn, ali ukupna dobit za godinu je na razini prošle godine. Poslovni prihodi isto tako skoro isti kao prošle godine.
Naravno, trend nije dobar, ali da ima razloga za ovu paniku...?
Ne razumijem ovu paniku?
OK, gubitak u kvartalu je 8mkn, ali ukupna dobit za godinu je na razini prošle godine. Poslovni prihodi isto tako skoro isti kao prošle godine.
Naravno, trend nije dobar, ali da ima razloga za ovu paniku...?
Pa vjerujem da zbog trenda i je panika jer ako se ovako nastavi kao u zadnjem kvartalu onda bi moglo biti veselo. Nekako ne očekujem neke nagle pomake s tim problemom s poluvodićima i to je ono što vjerojatno plaši mnoge ovdje.
Kad se situacija popravi, da ljudi će krenuti kupovati vozila koja nisu sada mogli kupiti ali ne vjerujem baš da će se to sve ajmo reći nadoknaditi.
Ne razumijem ovu paniku?
OK, gubitak u kvartalu je 8mkn, ali ukupna dobit za godinu je na razini prošle godine. Poslovni prihodi isto tako skoro isti kao prošle godine.
Naravno, trend nije dobar, ali da ima razloga za ovu paniku...?
Pa vjerujem da zbog trenda i je panika jer ako se ovako nastavi kao u zadnjem kvartalu onda bi moglo biti veselo. Nekako ne očekujem neke nagle pomake s tim problemom s poluvodićima i to je ono što vjerojatno plaši mnoge ovdje.
Kad se situacija popravi, da ljudi će krenuti kupovati vozila koja nisu sada mogli kupiti ali ne vjerujem baš da će se to sve ajmo reći nadoknaditi.
osim toga, vozila su puna smrdljivih martina, tko zna da li će ih uspjeti sve pohvatati, najbolje par godina ne kupovati te "nove" automobile neadekvatno uskladištene
Koma, koma!
Nije dobro!
P.S.
Nadokupio sam danas.
Čuvam municiju ako će ići još dolje.
Loše loše, ipak forecast bi nas mogao malo utješiti:
Izvor: link sa starog foruma:
Zanimljiv članak vezan uz stabilizaciju proizvodnja čipova te oporavak proizvodnje automobila u 2022. u Europi
Mnogi od nas danas ne mogu zamisliti život bez čeprkanja prstićima po velikim ekranima u vozilima, ali neko vrijeme morat će se pomiriti sa životom bez te funkcionanosti, barem kada je BMW u pitanju. U izjavi portalu Edmunds BMW je potvrdio da zbog nedostatka čipova mijenja planove:
Zbog nedostatka čipova autobilski div proizvodit će vozila bez touchscreena
Pogled iznutra u razvojni odjel.
Izgleda da je najgore prošlo, ali mislim da treba pričekati potvrdu oporavka kroz prodaju novih automobila. adpl ionako neće nikuda pobjeći, ima se još dosta vremena za kupnju. Hrvatsko tržište slabo pali i ne treba se zaletavati. Negdje krajem ove godine razmisliti o kupnji ad plastika.
Bojim se da cemo na oporavak cekat malo dulje
A čuj ti misli kako hoćeš, ali od sljedećeg mjeseca svi misle raditi punom parom. Istina je da tvornice ne dobivaju sve naručene chipove, ali treba imati u vidu da su naručili sredinom godine čipova za čak 120-130 milijuna automobila. Sada te narudžbe polako dolaze. Problem čipova ide u povijest, ali tu je pandemija, magnezij, inflacija, recesija... ima dosta rizika, ali chipovi viče nisu toliki problem, znam jer dolazim iz te industrije. Uskoro će ih biti i na bacanje.
Po meni je najveći problem adpl što su dosta vezani na renault, a ta marka će završiti kao i fiat. Treba se što prije prebaciti na nove marke tipa kia i hyundai.
Ne piše se ništa, ne cveta cveće, al nije valjda da ni neće?
Situacija sa chipovima se popravlja i vidi se da je prodaja živnula mada još ispod 2019 razine, ali puno bolje naspram prošlog mjeseca. Prosinac bi mogao biti u plusu što se tiče prodaje, jasno ako omikrom ne zatvori sve tvornice...
Mogući rat Ukrajine i Rusije za koji se nadam da neće ga biti iako obavještajni podaci ukazuju da se sprema mislim da bi mogao negativno utjecati na adpl zbog njene snažne povezanosti sa Rusijom mogućim sankcijama padu rublje itd, što vi mislite kod zadnjeg njihovog sukoba, mislim da je ADPL dosta pao
Najveci utjecaj bi mogle imati mozebitne sankcije EU i pad tecaja rublje, ako do sukoba dodje, sto se nadam da nece doci i da ce ipak prevladati razum.
Samo manje nego prošli puta jer su se malo opametili, mislim na utjecaj rublje. Ako Putin sada zarati, kada mu ekonomija pati, covid uzima danak, nafta počela padati i još si na to natovariti sankcije cijeloga svijeta onda baš i nije bistar, a mislim da je on dobar igrač. Želi samo od NATO-a da odustane od ukrajine i to je to. Ni ameri nisu blagonaklono gledali na rakete na Kubi pa zašto bi rusi na rakete u ukrajini.
Vidim da adpl dosta razvija ruski dio, a da je zapustio europski dio. Već par godina slabo dobivaju novoga posla u europskom dijelu, nisu konkurentni, nemaju tehnologiju ili nešto drugo. Zna li tko?
Od KGB obavještajaca se ne treba očekivati razum samo želja za moći dominaciji, ucjenjujući gdje stigne. Da mu je bilo do ekonomskog prosperiteta to bi se i vidjelo u ovih više od 20 godina vladavine. Neka se ekonomski usporedi sa Kinom, SAD ili EU po će te vidjeti veliko nazadovanje ruskog društva
Rusija je ekonomski partner Njemačke. Nema straha, čak i uz američke provokacije.
Proizvodnja auta u njemačkoj
Još je to sve slabo, ali vidi se trend. U prosincu bi moglo biti oko 350000 što u biti i nije tako loše...