Uprava prodaje, zanimljivo..3000 komada po 130 kn...preko 100 000 komada nedavno proslo po 115 kn...
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
... Pimljeni poticaji su očito knjiženi kao umanjenje troškova osoblja! što smatram apsolutnom pogreškom jer stvara krivu sliku kao što možemo vidjeti u komentarima gore.
Knjiženo je po principu tako svi pa ćemo i mi!
Ispravno i transparentno bi bilo knjiźiti državne poticaje kao ostale poslovne prihode kako se to radi svuda na zapadu i gdje se vodi računa o svim dionicima na tržištu a ne samo o muljatorima i muljaži!
Iz MRS 20, Državne potpore:
30. Pristalice prve metode tvrde kako je neprimjereno saldirati stavke prihoda i rashoda te da odvajanje potpore od rashoda olakšava usporedbu s drugim rashodima na koje ne utječe potpora. Za drugu metodu se tvrdi da rashodi za poslovni subjekt možda čak i ne bi nastali da potpora nije bila raspoloživa, te prezentiranje rashoda bez prijeboja s potporom može stoga navesti na pogrešan zaključak.
31. Obje se metode smatraju prihvatljivim za prezentiranje potpora povezanih s dobiti.
-
Ako je cijena trenutni konsensus između prodavatelja i kupca o vrijednosti nečeg, onda je indikativna cijena od 115 kn za 100 tisuća protrgovanih komada u jednoj transakciji.
Tako je. Onaj koji je kupio 100.000 kom. sigurno ima daleko bolji uvid u situaciju od nas sitniša na burzi koji se moramo pouzdati u javno dostupne podatke. Sigurno je tu bio i nekakav diskont, ali da je realno i 120 Kn, to je još uvijek 7-8% niže od trenutne cijene na burzi. Strpiti se i čekati, bit će ovdje još veselja...
promašio?
-
Jel netko naslućuje što bi mogao biti razlog ovog rasta sa 130 na 140 kn u zadnjih par dana. Je li možda bježanija na turistima pa ljudi ulaze ovdje ili je nešto drugo po srijedi. Iako, općenito sam stava da je ADPL trenutno podcijenjen.
-
Ovdje jedino naslućujem pad.. pa neki je dan predsjednik
Uprave prodavao po 130.
-
Ne znam, ali sam siguran da PU nije prodavao po 130kn da bi bila vec odavno na ovim razinama...
Sve je izvjesnije da sljedeceg lockdowna nece biti. U sektor ce se upumpat para koliko treba, bilanca im izgleda jako dobro, u Rusiji je pad sektora manji nego u EU i mislim da je najgore iza nas...a cini mi se i da se javio i jaci kupac...
P.s. Vec je i bila krenula nakon izvjesca, ali je prodaja PU ocito samo odgodila rast...
-
a tko će upumpavat para koliko treba? kao što velite
-
Iskreno mislim da je ovo jedna od najbolje vođenih firmi na ZSE, ovdje sam long, trenutno u minusu 5%, ako ne racunamo dividende. Uopće ne sumnjam u budućnost ove firme.
-
A predsjednik uprave je mjerodavan po cemu da zna procijeniti kolika je realna cijena na burzi? Uostalom, prodao je samo jedan manji dio svojih dionica, mozda je covjek isao na put oko svijeta s familijom ili je ulozio u nesto ili je spalio u kaminu.... Nebitno, njegov novac...
On zasigurno zna ono sto ne zna cijela javnost, ali nitko ne zna kako ce trziste i koliko odreagirati.
Pravo pitanje nije kako je i zasto cijena otisla sa 130 na 140, vec kako je uslijed panike, pala s 200 na 120 ili koliko vec
-
a tko će upumpavat para koliko treba? kao što velite
Pa vlade EU s razno raznim poticajima...npr. potraznju, sa subvencijama pri kupnji novog automobila ili poreznim rasterecenjem pri kipovini...a proizvodjace sa poreznim rasterecenjem zaposlenika i sl.
-
-
neznam kolega, da će vlade i dalje biti jako izdašne sa subvencijama. ako su to i u mogučnosti. nadajmo se da imaju rješenja.
znanac radi u njemačkoj veli da za sada nije nešto za kupnju novog vozila. max 2500 eura ovisno o niz faktora.
-
I prema procjeni tog znanca trebali bi odrediti sto ce napraviti ostalih 80 milijuna ljudi u Njemackoj? Pa autoindustriju nisu unistila ni dva svjetska rata, niti ranije pandemije ni gospodarske krize, zasto bi ova koja je utemeljena na dvomjesecnoj panici?
Autoindustriju tek ceka veliki skok kroz bogacenje zemalja BRICa gdje ce si sve vise ljudi moci priustiti osobno vozilo, a ne koristiti javni prijevoz kao do sada. I tu ne govorimo o 80 milijuna Svaba, vec o tri milijarde ljudi u zemljama gdje je stanovnistvo gladno novih i do sada nedostupnih proizvoda.
-
kolega mikromakrto
ako niste primjetili, govorimo o trenutnim mjerama i utjecajima, dakle SADA, a ne za 2-3 godine. tko je rekao da će ju corona uništiti!!?? i sam sam radio 5-6 g u njemačkoj i poznajem dobro mentalitet. neće švabo kupovati auto, a nije siguran da će i za dva mjeseca ići na posao.
a kaj se BRICA tiče, to je točno. samo morate razmišljati da će to biti u razdoblju 3-5 godina. a do onda......tko zna. vremena se sve dalje sve brže mijenjaju. tko živ, tko mrtav.
-
moze pomoc, zaglibio sam u ovome na -29% sa 1/3 kasice prasice i nisam siguran sto da radim?
-
moze pomoc, zaglibio sam u ovome na -29% sa 1/3 kasice prasice i nisam siguran sto da radim?
Pa ja mislim da firma nece propast.
Savjete o investiranju sigurno ne traziti na forumu.
Sve ovisi o osobnoj situaciji
-
Moje misljenje da ce se oporavit , jaka i nisko zaduzena firma, dobro rukovodstvo, auto industrija nece nikad propast i plastike uvijek treba.
-
Pričekati iduću godinu i minus bi trebao biti puno manji, moja slobodna procjena na oko 10-15%.
Ili možda ići svjesno na gubitak pa onda probat što više izvući trade-om u par navrata.
-
zahvaljujem na odgovorima, naravno da cu odluciti po svome ali volim vidjeti kako drugi rjesavaju situaciju, nece ad valjda propasti
-
A uvijek mozes dokupljivat , pa si smanjit prosjek, ali vec ti je 1/3 portfelja u toj dionici pa bi bilo mozda previse. Meni je adpl 20% portfelja, i trenutno -10%, a trenutna cijena mi previsoka za dokup.
-
Razlikujte tu trenutnu cijenu od vrijednosti. Ako vam je vrijednost ispod iste te cijene prodajte, ako ne bez obzira na minus ja bi je drzao osim ako nemate nesto sto bi vam donjelo veci prinos. Dogadjalo se i meni to, ne bas da bi toliko palo ali svakoj bi cijena se vratila prema vrijednosti. Znao bi cak to iskoristit za nadokupit
-
-