sutra je sjednica nadzornog odbora i vjerojatno će predložiti ne isplatu drugog dijela dividende
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Znači sutra će još pasti cijena dionice iako nitko normalan nije očekivao isplatu dividende...
-
Ako odluče da neisplate dividendu dio 2., trebala bi čak dionica malo porast jer se Uprava ponaša odgovorno, ako danas ta riječ nešto znači.
🤔
-
nisu trebali isplatiti ni prvi dio
-
AD Plastik počinje sa radom sljedeći četvrtak u dvije smjene,čeka se definitivna potvrda REVOZA..Ostale tvorinice u EU su najavile početak rada,tj nastavak 04.05.
-
Solin, 9. 4. 2020.
Održana sjednica Nadzornog odboraTemeljem članka 133. Pravila Zagrebačke burze, obavještavamo kako je Nadzorni odbor na danasodržanoj sjednici usvojio nerevidirani financijski izvještaj AD Plastik Grupe za 2019. godinu.
Što im ovo znači?
-
Znači to da je Nadzorni odbor na danas
održanoj sjednici usvojio nerevidirani financijski izvještaj AD Plastik Grupe za 2019. godinu.
-
Informacija o vlastitim dionicama
Sukladno odredbi članka 474., stavak 3., Zakona o tržištu kapitala, obavještavamo kako na dan 10. travnja
2020. godine AD Plastik drži 69.058 vlastitih dionica što predstavlja 1,64 posto temeljnog kapitala društva. Dionice su stjecane temeljem ovlaštenja Glavne skupštine od 20. srpnja 2017. godine pod uvjetima koje je odredila, a u svrhu nagrađivanja menadžmenta i zaposlenika vlastitim dionicama. U 2011. godini pokrenut je program radničkog dioničarstva koji je i dalje aktivan. Društvo nema program otkupa vlastitih dionica. -
AD Plastik počinje sa radom sljedeći četvrtak u dvije smjene,čeka se definitivna potvrda REVOZA..Ostale tvorinice u EU su najavile početak rada,tj nastavak 04.05.
može neki link izvor?
-
AD Plastik počinje sa radom sljedeći četvrtak u dvije smjene,čeka se definitivna potvrda REVOZA..Ostale tvorinice u EU su najavile početak rada,tj nastavak 04.05.
može neki link izvor?
Brzo ce to preci na jednu smjenu, a onda pola te smjene na cekanje, jer je kupovina automobila skroz stala. I nema sanse da uhvati ikakav jaci ritam prije 2021, ako i tada. Tako da su ove valuacije ADPL sulude i pitanje za ozbiljnu istragu tko to lozi nase penzije i po cijem nalogu.
-
-
kakve su ovdje situacije sa ugovorenim poslovima za 2021 jel bilo ih je puno a oko se ne varam u i za 2022?.....koliko su čvrsti ti ugovori?.....jel nekako je izvjesno da bi zbog smanjene potražnje moglo doći do odgode ili otkazivanja.......i u svjetlu toga da oni alate počinju pripremati unaprijed za buduće projekte?....
-
Da bi znali kakva je situacija s ugovorenim poslovima morate (još jedanput) procitati financijsko izvješće i redovito pratiti objave i poslovanje. Svaki ugovor je negocijabilan, ali svaki ugovor sadrži i penale. Za jednu i drugu stranu. Naravno da moraju unaprijed pripremriti alate.
-
Tako su i brodari imali ugovorene dugorocne vozarine u krizi 2008. I sve je bilo "osigurano" penalima i slično. Na kraju nitko od tih brodara nije naplatio penale.
Bilo zbog bankrota narucitelja prijevoza, bilo zbog prijetnje bankrotom za prijevoznika tako su i sami brodari pristajali na reviziju ugovora (negocijaciju :D) na niže vozarine BEZ penala . Dobro došli u stvaran svijet kolega tovarish, maknite se malo od tih papira i propisan. Za ADPL postoji jos jedan faktor na koji moraju misliti a to je odnos s naruciteljem kasnije, kad kriza zavrsi. Ako bi inzistirali na penalima mogli bi im se zahvaliti na suradnji, za vijeke vjekova.
Sto ce biti u buducnosti tesko je reci,ali tvrditi da su ugovorii uklasani u kamen u ovakovoj situaciji je ignoriranje i nepoznavanje zive ekonomije.
-
Mislim da brodari i proizvodjaci auto dijelova nemaju ni izbliza slične ugovore. Ovdje se postavljaju pitanja iz domene ugovornog prava samo da bi se utjecalo na misljenje prosječnog “dode”. Da on kao proda ili kupi na osnovu necijeg izmišljenog multinicka i njegova anonimnog piskaranja po forumu. Ovdje se radi o dugoročnim, čvrstim ugovorima. Jer da netko napravi liniju za proizvodnju i na nju utroši desetke milijuna kuna (možda i mnogo vise), pa da mu sutra netko dođe i kaže, gle malo sam se zezao, ili tamo je 5 lipa jeftinje, onda nitko vise ne bi s nikim radio u sektoru. Količine i cijene su uvijek skalabilne, al dugorocno vezanje je uvjet. Rizici postoje, al ne tolko iz ovih izvora o kojima se “znalci” ovdje raspisuju.
Kod brodara nitko nije ništa platio jer su svi ili većina propali. I jer su svi ionako sve varali (Grci su umjetnici prevare; pogotovo njihovi fizikalci - brodovolasnici). Ovdje su ipak ozbiljniji poslovi i partneri u pitanju. Ozbiljna industrija vs špekulativnih igrača određenom vrstom imovine.
Mozda će zvučati bedasto, al nikad nisam imao niti imam ijednu dionicu ove firme, al primjećujem da su se počele pisati nelogičnosti i uspoređivati kruske i jabuke. -
Ugovori su proforma, jer se sve moze mjenjat i prilagodjavat stanju na trzistu, uprava je vise puta objasnjavala partnerski odnos s kupcima, a to znaci da zajednicki dijele dobro i lose i zato je autoindustrija zatvoreni sustav u koji se tesko ulazi jer se odnosi grade dugorocno i nitko nece narusavat jedan drugome poslovanje i svi ce se prilagodit stanju na trzistu
-
Ugovori se mogu prilagođavati, ali sigurno nisu proforma. Ne znam niti sto bi to znacilo “proforma”. Kao predračun ili sto? Da zadovolje formu?
Ugovori su čvrsti, ali au negocijabilni i promjenjivi. To bi bila točnija definicija. Proforma ne znaci ništa.
Imamo višegodišnju trakavicu između Preventa i Audija odnosno VW koncerna. Meni to ne izgleda i ne zvuci “proforma”... https://www.poslovni.hr/regija/audi-mo…preventu-362549 -
Proforma znaci da ne moze netko platiti 5 milijuna komada necega za 5 milijuna automobila ove godine ako je potraznja 1 milijun. Imas klauzule tipa visa sila itd. Sve je jasno kao bijeli dan.
-
Ugovori se mogu prilagođavati, ali sigurno nisu proforma. Ne znam niti sto bi to znacilo “proforma”. Kao predračun ili sto? Da zadovolje formu?
Ugovori su čvrsti, ali au negocijabilni i promjenjivi. To bi bila točnija definicija. Proforma ne znaci ništa.
Imamo višegodišnju trakavicu između Preventa i Audija odnosno VW koncerna. Meni to ne izgleda i ne zvuci “proforma”... https://www.poslovni.hr/regija/audi-mo…preventu-362549Proforma znaci da se mogu pregovarat poslje i mijenjat ovisno o situaciji na trzistu i adplastik ce to napravit jer njeguje takav odnos i zbog tog razloga ce i dalje imat kupce jer je kupcima takav odnos bitan uzajamno razumjevanje i prilagodjavanje jer ocito je koliko god je adplastik zaseban realno su svi oni jedna cijelina koja zive u simbiozi i ovise o jedni drugima, dok eto citiras preventa koji je izbrisan ocito na mapi za autoindustriju zbog drugacijeg pristupa iako je mozda imao razloga s obzirom na ucjene, da adplastik to napravi sveo bi se na to da bi propao, pa sad ti biraj da propadnes ili da se prilagodis kao i oni
-
Tko god je imao priliku pročitati poslovni ugovor, zna da su dvije od značajnijih točaka nadležni sud u slučaju spora i prestanak važenja ugovora u slučaju više sile. Trenutna situacija je viša sila za sve ugovore.
-
Nemam link za početak proizvodnje,ali znam jel direktno kontaktiram sa REVOZOM...Zaposlenik sam ADP-a..Početak proizvodnje je 20.04. ponedjeljak u 2 smjene..Revoz starta u utorak 21-og 04.
-
-